91. Dario Krešić

Dimg4

Re: 91. Dario Krešić

Δημοσίευση από Dimg4 »

Το κροατικο αλανι με επισκεφτηκε ΑΗΟΥ καλλιθεα χθες με αλλο ενα ντερεκι! Φρουτοσαλατες και δε συμμαζευεται ο Δαρειος! :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33742
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: 91. Dario Krešić

Δημοσίευση από MANIAKOS »

μαλλον εχει πιασει το ταβανι του κι αυτος.....βελτιωση θελω να δω και δε βλεπω...
Άβαταρ μέλους
Argonaut4
Δημοσιεύσεις: 5274
Εγγραφή: Παρ 17 Δεκ 2010, 13:08
Τοποθεσία: -Black&White London-

Re: 91. Dario Krešić

Δημοσίευση από Argonaut4 »

Δε μου άρεσε.......εχει ευθύνη στο φάουλ!
Άβαταρ μέλους
Falegkos
Δημοσιεύσεις: 4319
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 14:50

Re: 91. Dario Krešić

Δημοσίευση από Falegkos »

μπορούσε και να βγαλει φτερά να πετάξει και να το πιασει πιστεύω.


ΥΓ. Ελα ρε παιδια ο Λεαλ (που δεν ειχαμε λεφτα να τον παρουμε? ) εβαλε απίστευτη γκολαρα. Άπιαστο με δεξι ποδι απο εκει..... δεν γίνονται αυτα.
Άβαταρ μέλους
trel@menos
Δημοσιεύσεις: 2502
Εγγραφή: Τρί 01 Ιούλ 2008, 08:12

Re: 91. Dario Krešić

Δημοσίευση από trel@menos »

στο φαουλ σαφως και δεν εχει ευθυνη. περαν του οτι ηταν απιαστο για καποιο λογο ανοιξε το τοιχος και περασε η μπαλα αναμεσα(νομιζω ο ρομπερ ηταν).
γενικα σημερα ηταν καλος ασχετα αν δεν χρειαστηκε να επεμβει σε πολλες περιπτωσεις. 3 φορες πηγε η μπαλα προς την εστια, οι δυο ηταν γκολ χωρις να μπορει να κανει κατι.
giapas
Δημοσιεύσεις: 11847
Εγγραφή: Τρί 26 Ιαν 2010, 10:49

Re: 91. Dario Krešić

Δημοσίευση από giapas »

Νομιζω εχει μεγαλη ευθυνη στο γκολ.
Δεν ειδα πολλα ριπλει αλλα αυτη την αισθηση εχω
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33742
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: 91. Dario Krešić

Δημοσίευση από MANIAKOS »

ελπιζω να τον παρουνε στην εθ κροατιας μπας και τον πουλησουμε...
Άβαταρ μέλους
sernikos
Δημοσιεύσεις: 801
Εγγραφή: Πέμ 19 Μαρ 2009, 00:25
Τοποθεσία: Serres

Re: 91. Dario Krešić

Δημοσίευση από sernikos »

+++++
Άβαταρ μέλους
xristos14
Δημοσιεύσεις: 952
Εγγραφή: Τρί 28 Σεπ 2010, 11:33

Re: 91. Dario Krešić

Δημοσίευση από xristos14 »

giapas
Νομιζω εχει μεγαλη ευθυνη στο γκολ.
Δεν ειδα πολλα ριπλει αλλα αυτη την αισθηση εχω

Όχι ιδιαίτερα, το συγκεκριμένο ήταν σχεδόν αποκλειστικά ευθύνη του Κοντρέρας..τα επόμενα σαν κι αυτό θα'ναι ευθύνη ΚΑΙ της διοίκησης που δεν φαίνεται να καταλαβαίνει ότι θέλουμε στόπερ κεφαλοσφαιριστή
Άβαταρ μέλους
theo86
Δημοσιεύσεις: 2250
Εγγραφή: Δευ 14 Απρ 2008, 15:59

Re: 91. Dario Krešić

Δημοσίευση από theo86 »

θεωρω καλο τερματοφυλακα τον δαρειο αλλα με χτυπητες αδυναμιες.
παιζω μπαλα από 8 χρονων κ ποτε δεν εχω δει να φτιαχνουν τοιχος οπου στην κλειστη γωνια να μπαινει ο κοντυτερος παιχτης.στο 2ο γκολ επρεπε να εχει βγει,μεσα στη μικρη περιοχη πηδαει ο μπουντιμιρ.
Άβαταρ μέλους
DC
Δημοσιεύσεις: 7281
Εγγραφή: Τρί 16 Φεβ 2010, 18:29
Τοποθεσία: Παραπλεύρως του Ναού

Re: 91. Dario Krešić

Δημοσίευση από DC »

Αν και προτιμώ τον Χαλκιά, δε νομίζω ότι ευθύνεται για τα γκολ.
Στο πρώτο ο Λεάλ περνάει την μπάλα πάνω από το κεφάλι του Ρομπέρ (αν δεν κάνω λάθος), που είναι ο ακριανός παίκτης στην γωνία που φυλούσε το τοίχος. Άπιαστο.
Στο δεύτερο Έτο και Κόνδορας πετάνε χαρταετό στον χώρο ευθύνης τους. Αν έκανε έξοδο, το πιθανότερο είναι να είχαμε τραυματισμό.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106580
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: 91. Dario Krešić

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Ο Σάκης Γκίνας στο contra τα λέει καλύτερα από εμένα: Το λάθος του Δαρείου είναι που έστησε το τείχος ανορθόδοξα. Ο κοντός (για τείχος) Ρομπέρ έκατσε στην άκρη και έδωσε την ιδέα στον δεξιοτέχνη Λεάλ να περάσει τη μπάλα από κει. Τα λέγαμε και πριν: αν δεν μάθει να κατευθύνει την άμυνα θα τρώμε γκολ ή θα τα σώζουμε πάνω στη γραμμή (ως πότε;)
Άβαταρ μέλους
Argonaut4
Δημοσιεύσεις: 5274
Εγγραφή: Παρ 17 Δεκ 2010, 13:08
Τοποθεσία: -Black&White London-

Re: 91. Dario Krešić

Δημοσίευση από Argonaut4 »

Έτσι.......αυτο ακριβώς εννοούσα κι γω Απόστολε!
Άβαταρ μέλους
rouki
Δημοσιεύσεις: 1655
Εγγραφή: Δευ 09 Φεβ 2009, 11:38

Re: 91. Dario Krešić

Δημοσίευση από rouki »

Το γκολ απο το φάουλ ήταν άπιαστο και τυχερό.
Εμένα με νευρίασε, το ότι δεν έκανε έξοδο στη σέντρα για τον μπούντιμιρ, κοντοστάθηκε και πήγε πάλι πίσω.
Και ο Εττο κύταζε, πως ο μπούντιμιρ πήδηξε για την κεφαλιά...

:evil: :evil: :evil:
Άβαταρ μέλους
Sera4
Δημοσιεύσεις: 15047
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 15:43

Re: 91. Dario Krešić

Δημοσίευση από Sera4 »

δεν μπορεις να ζητας απο τον μπακ σου να πηδηξει με τον σεντρ φορ 2 μετρα...λογικο ειναι ο μπουντιμιρ τον ειχε παρει τα βηματα ο ετο ηταν πισω απο τη φαση τι να κανει...το λαθος του κοντρερας ειναι δεν ειναι κακο να το λεμε επειδη ειναι ο κοντρερας...ο κρεσιτς μια ζωη βαλσαμωμενος θα ειναι στις εξοδους αυτα δεν προκειται να αλλαξουν...οσο για το φαουλ ημουν κατι παραπανω απο σιγουρος οτι θα μπει καθως με τετοιο στησιμο τοιχους ειναι να απορει κανεις...ας παιζει τουλαχιστον οπως ο ντανι μπας και τον δωσουμε καμια μεταγραφη...
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Παίχτες ομάδας”