EuroBasket 2011

Συζήτηση - Απόψεις - Σχόλια που αφορούν την Εθνική μας ομάδα μπάσκετ...
Άβαταρ μέλους
Argonaut4
Δημοσιεύσεις: 5274
Εγγραφή: Παρ 17 Δεκ 2010, 13:08
Τοποθεσία: -Black&White London-

Re: EuroBasket 2011

Δημοσίευση από Argonaut4 »

Βαλτε ρε το Μινο να σχολιάσει την Εθνική.

Περα απο τη πλάκα......δε μπορώ να βρω κανένα speaker στην κρατική που να μπορεί να μιλήσει!
Άβαταρ μέλους
palok
Δημοσιεύσεις: 11253
Εγγραφή: Τρί 18 Νοέμ 2008, 19:19
Τοποθεσία: Holargos

Re: EuroBasket 2011

Δημοσίευση από palok »

palok έγραψε:πήρε το μάτι μου λίγο χτες την Σλοβενία με τους Λιθουανούς και φοβήθηκε το μάτι μου...
έμπειρο μάτι o palok... :mrgreen: :opaokara: :nairepaok:
Άβαταρ μέλους
Parolos
Δημοσιεύσεις: 6467
Εγγραφή: Τρί 19 Οκτ 2010, 17:33

Re: EuroBasket 2011

Δημοσίευση από Parolos »

Τελικά τα σκόπια έχουν ομάδα.. δεν έχω καταλάβει τι είναι ακριβώς αυτό που κάνουν.. αλλά νικαν..
Άβαταρ μέλους
Doomlord4
Δημοσιεύσεις: 9350
Εγγραφή: Σάβ 01 Νοέμ 2008, 01:45
Τοποθεσία: Thessaloniki

Re: EuroBasket 2011

Δημοσίευση από Doomlord4 »

Μάλλον με Γαλλία μας κόβω...
Άβαταρ μέλους
PaOkArAsIrAkLiO
Δημοσιεύσεις: 1996
Εγγραφή: Σάβ 23 Ιαν 2010, 18:00
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: EuroBasket 2011

Δημοσίευση από PaOkArAsIrAkLiO »

Γουσταρω Γαλλια.Με οποιον και να πεσουμε βεβαια οι πιθανοτητες να περασουμε ειναι ελαχιστες αλλα...Ελλαδα εισαι!! :P
Άβαταρ μέλους
cellophan
Δημοσιεύσεις: 3464
Εγγραφή: Δευ 03 Αύγ 2009, 03:24

Re: EuroBasket 2011

Δημοσίευση από cellophan »

Parolos έγραψε:Τελικά τα σκόπια έχουν ομάδα.. δεν έχω καταλάβει τι είναι ακριβώς αυτό που κάνουν.. αλλά νικαν..
Ο play maker είναι όλα τα λεφτά......πολύ μυαλωμένο παιχνίδι....
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33742
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: EuroBasket 2011

Δημοσίευση από MANIAKOS »

δεν πειραζει...αλλα ρε ζουρο αντανακλαστικα στις αλλαγες 0 .....οπως και τα τριποντα το αιωνιο μας προβλημα

ορισμενα ωραια καλαθια του πουλεν μου δινουν ελπιδες για το μελλον.....ξανθοπουλος αστειος για αυτο το επιπεδο και ο καιμακογλου που τον θεωρουσα καλο ρολιστα απογοητευει....
Άβαταρ μέλους
trel@menos
Δημοσιεύσεις: 2502
Εγγραφή: Τρί 01 Ιούλ 2008, 08:12

Re: EuroBasket 2011

Δημοσίευση από trel@menos »

ο ζουρος σκετος υπνος. στις κρισιμες στιγμες δειχνει να μην εχει αποφασιστικοτητα. σημερα στο πιο κρισιμο σημειο ο μαυροειδης τι σουλεια ειχε μεσα? ο κουφος που εβαλε 15 ποντους για πλακα δηλαδη τι εκανε στον παγκο? ο μπουρουσης που δεν μπηκε καθολου στο β ημιχρονο?
τεσπα. προχωραμε. ελπιζω με την γαλλια(λογικα) να θυμηθουμε την πελατειακη σχεση που εχουμε αναπτυξει μαζι τους τα τελευταια χρονια.
υγ. αυτος ο καιμακογλου ρε γ@μωτο μπασκετμπολιστας ειναι? το καλουπι του και το στυλ του μονο τετοιον δεν θυμιζει. μετριοτατος.
Άβαταρ μέλους
Clough
Δημοσιεύσεις: 126
Εγγραφή: Σάβ 12 Φεβ 2011, 10:42

Re: EuroBasket 2011

Δημοσίευση από Clough »

Σωστο για τον μαυροειδη.
Άβαταρ μέλους
D.A.A.T.
Δημοσιεύσεις: 2682
Εγγραφή: Κυρ 31 Αύγ 2008, 23:04

Re: EuroBasket 2011

Δημοσίευση από D.A.A.T. »

ρισκαρω και λεω πως ειμαστε τυχεροι αν παιξουμε με Γαλλια.Οι Γαλλοι μπορουν να παρουν το τουρνουα αλλα με τους σκοτοδινες Αριας-Εττο που τρωνε μπορουν να χασουν απο εμας.Ειδικα απο εμας

Ο Καιμακογλου δεν ειναι κακος,αλλα κανει απαισια παιχνιδια στο τουρνουα.

ο κοθφος δεν παιζει παραπανω γιατι ειναι ο χειροτερος αμυντικος ψηλος του τουρνουα.

Επισης το θεμα Γαλλια ειναι ενα ρισκο και μια επιλογη που θεωρω οτι καναμε.
Άβαταρ μέλους
Argonaut4
Δημοσιεύσεις: 5274
Εγγραφή: Παρ 17 Δεκ 2010, 13:08
Τοποθεσία: -Black&White London-

Re: EuroBasket 2011

Δημοσίευση από Argonaut4 »

Είδα τον ΠΑΟΚ μετά έφαγα και τη σφαλιάρα της Εθνικής.........ααα ρε Ζούρο!
Άβαταρ μέλους
trel@menos
Δημοσιεύσεις: 2502
Εγγραφή: Τρί 01 Ιούλ 2008, 08:12

Re: EuroBasket 2011

Δημοσίευση από trel@menos »

ασε. μεγαλη πικρα σημερα. παντως και στο νοκ αουτ ιδια μερα με το ποδοσφαιρο παιζουμε. ευτυχως οχι ιδια ωρα. 6 εθνικη, 8 ο ΠΑΟΚ.
στο αγωνιστικο νομιζω οτι μπορουμε να τους χυπησουμε τους γαλλους και επισης νομιζω οτι ειμαστε η ομαδα με τις περσσοτερες πιθανοτητες απο τον ομιλο μας για να περασει στα ημιτελικα.
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33742
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: EuroBasket 2011

Δημοσίευση από MANIAKOS »

μονο με ισπανια δεν εχουμε ελπιδες .....και η γαλλια παιζεται....
Άβαταρ μέλους
palok
Δημοσιεύσεις: 11253
Εγγραφή: Τρί 18 Νοέμ 2008, 19:19
Τοποθεσία: Holargos

Re: EuroBasket 2011

Δημοσίευση από palok »

πάμε μωρή Γαλλία!! ή μάλλον όχι??? :?

φιλικό παίζουνε? :redcard:

στο τέλος προβλέπω αυτοκαλάθια και από τους 2 για το ποιός θα πρωτοπαίξει με εμάς... :opaokara:
Άβαταρ μέλους
trel@menos
Δημοσιεύσεις: 2502
Εγγραφή: Τρί 01 Ιούλ 2008, 08:12

Re: EuroBasket 2011

Δημοσίευση από trel@menos »

χαχαχα. ουτε στο οικογενειακο διπλο δεν παιζουν ετσι. γαλλια χωρις παρκερ, μπατουμ, νοα και ειναι μολις εναν ποντο πισω. και οι δυο κανουν τα παντα για να χασουν για να αποφυγουν λιθουανια στα ημιτελικα.
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Εθνική Ομάδα μπάσκετ”