EuroBasket 2011
Re: EuroBasket 2011
Βαλτε ρε το Μινο να σχολιάσει την Εθνική.
Περα απο τη πλάκα......δε μπορώ να βρω κανένα speaker στην κρατική που να μπορεί να μιλήσει!
Περα απο τη πλάκα......δε μπορώ να βρω κανένα speaker στην κρατική που να μπορεί να μιλήσει!
Re: EuroBasket 2011
έμπειρο μάτι o palok...palok έγραψε:πήρε το μάτι μου λίγο χτες την Σλοβενία με τους Λιθουανούς και φοβήθηκε το μάτι μου...
Re: EuroBasket 2011
Τελικά τα σκόπια έχουν ομάδα.. δεν έχω καταλάβει τι είναι ακριβώς αυτό που κάνουν.. αλλά νικαν..
- PaOkArAsIrAkLiO
- Δημοσιεύσεις: 1996
- Εγγραφή: Σάβ 23 Ιαν 2010, 18:00
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Re: EuroBasket 2011
Γουσταρω Γαλλια.Με οποιον και να πεσουμε βεβαια οι πιθανοτητες να περασουμε ειναι ελαχιστες αλλα...Ελλαδα εισαι!! 
Re: EuroBasket 2011
Ο play maker είναι όλα τα λεφτά......πολύ μυαλωμένο παιχνίδι....Parolos έγραψε:Τελικά τα σκόπια έχουν ομάδα.. δεν έχω καταλάβει τι είναι ακριβώς αυτό που κάνουν.. αλλά νικαν..
Re: EuroBasket 2011
δεν πειραζει...αλλα ρε ζουρο αντανακλαστικα στις αλλαγες 0 .....οπως και τα τριποντα το αιωνιο μας προβλημα
ορισμενα ωραια καλαθια του πουλεν μου δινουν ελπιδες για το μελλον.....ξανθοπουλος αστειος για αυτο το επιπεδο και ο καιμακογλου που τον θεωρουσα καλο ρολιστα απογοητευει....
ορισμενα ωραια καλαθια του πουλεν μου δινουν ελπιδες για το μελλον.....ξανθοπουλος αστειος για αυτο το επιπεδο και ο καιμακογλου που τον θεωρουσα καλο ρολιστα απογοητευει....
- trel@menos
- Δημοσιεύσεις: 2502
- Εγγραφή: Τρί 01 Ιούλ 2008, 08:12
Re: EuroBasket 2011
ο ζουρος σκετος υπνος. στις κρισιμες στιγμες δειχνει να μην εχει αποφασιστικοτητα. σημερα στο πιο κρισιμο σημειο ο μαυροειδης τι σουλεια ειχε μεσα? ο κουφος που εβαλε 15 ποντους για πλακα δηλαδη τι εκανε στον παγκο? ο μπουρουσης που δεν μπηκε καθολου στο β ημιχρονο?
τεσπα. προχωραμε. ελπιζω με την γαλλια(λογικα) να θυμηθουμε την πελατειακη σχεση που εχουμε αναπτυξει μαζι τους τα τελευταια χρονια.
υγ. αυτος ο καιμακογλου ρε γ@μωτο μπασκετμπολιστας ειναι? το καλουπι του και το στυλ του μονο τετοιον δεν θυμιζει. μετριοτατος.
τεσπα. προχωραμε. ελπιζω με την γαλλια(λογικα) να θυμηθουμε την πελατειακη σχεση που εχουμε αναπτυξει μαζι τους τα τελευταια χρονια.
υγ. αυτος ο καιμακογλου ρε γ@μωτο μπασκετμπολιστας ειναι? το καλουπι του και το στυλ του μονο τετοιον δεν θυμιζει. μετριοτατος.
Re: EuroBasket 2011
ρισκαρω και λεω πως ειμαστε τυχεροι αν παιξουμε με Γαλλια.Οι Γαλλοι μπορουν να παρουν το τουρνουα αλλα με τους σκοτοδινες Αριας-Εττο που τρωνε μπορουν να χασουν απο εμας.Ειδικα απο εμας
Ο Καιμακογλου δεν ειναι κακος,αλλα κανει απαισια παιχνιδια στο τουρνουα.
ο κοθφος δεν παιζει παραπανω γιατι ειναι ο χειροτερος αμυντικος ψηλος του τουρνουα.
Επισης το θεμα Γαλλια ειναι ενα ρισκο και μια επιλογη που θεωρω οτι καναμε.
Ο Καιμακογλου δεν ειναι κακος,αλλα κανει απαισια παιχνιδια στο τουρνουα.
ο κοθφος δεν παιζει παραπανω γιατι ειναι ο χειροτερος αμυντικος ψηλος του τουρνουα.
Επισης το θεμα Γαλλια ειναι ενα ρισκο και μια επιλογη που θεωρω οτι καναμε.
- trel@menos
- Δημοσιεύσεις: 2502
- Εγγραφή: Τρί 01 Ιούλ 2008, 08:12
Re: EuroBasket 2011
ασε. μεγαλη πικρα σημερα. παντως και στο νοκ αουτ ιδια μερα με το ποδοσφαιρο παιζουμε. ευτυχως οχι ιδια ωρα. 6 εθνικη, 8 ο ΠΑΟΚ.
στο αγωνιστικο νομιζω οτι μπορουμε να τους χυπησουμε τους γαλλους και επισης νομιζω οτι ειμαστε η ομαδα με τις περσσοτερες πιθανοτητες απο τον ομιλο μας για να περασει στα ημιτελικα.
στο αγωνιστικο νομιζω οτι μπορουμε να τους χυπησουμε τους γαλλους και επισης νομιζω οτι ειμαστε η ομαδα με τις περσσοτερες πιθανοτητες απο τον ομιλο μας για να περασει στα ημιτελικα.
Re: EuroBasket 2011
πάμε μωρή Γαλλία!! ή μάλλον όχι??? 
φιλικό παίζουνε?
στο τέλος προβλέπω αυτοκαλάθια και από τους 2 για το ποιός θα πρωτοπαίξει με εμάς...
φιλικό παίζουνε?
στο τέλος προβλέπω αυτοκαλάθια και από τους 2 για το ποιός θα πρωτοπαίξει με εμάς...
- trel@menos
- Δημοσιεύσεις: 2502
- Εγγραφή: Τρί 01 Ιούλ 2008, 08:12
Re: EuroBasket 2011
χαχαχα. ουτε στο οικογενειακο διπλο δεν παιζουν ετσι. γαλλια χωρις παρκερ, μπατουμ, νοα και ειναι μολις εναν ποντο πισω. και οι δυο κανουν τα παντα για να χασουν για να αποφυγουν λιθουανια στα ημιτελικα.