ΕΡΓΟΤΕΛΗΣ ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΝΩΣΙΣ - Π.Α.Ο.Κ 10/09/11 19:30 NOVASPORT2
Re: ΕΡΓΟΤΕΛΗΣ ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΝΩΣΙΣ - Π.Α.Ο.Κ 10/09/11 19:30 NOVASP
πόσταρε το πάλι ποιο λες;gika έγραψε:Εγώ το βλέπω από το πρώτο λινκ που έδωσε ένας αδερφός και δεν κολλάει...
- PaOkArAsIrAkLiO
- Δημοσιεύσεις: 1996
- Εγγραφή: Σάβ 23 Ιαν 2010, 18:00
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Re: ΕΡΓΟΤΕΛΗΣ ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΝΩΣΙΣ - Π.Α.Ο.Κ 10/09/11 19:30 NOVASP
Στο Νοβασπορτς στην αρχη εισε μονο εικονα και μετα μονο ηχο.Τι στον π**τσο τραβαμε για παρτη σου ΠΑΟΚ!!
Re: ΕΡΓΟΤΕΛΗΣ ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΝΩΣΙΣ - Π.Α.Ο.Κ 10/09/11 19:30 NOVASP
Ναι διόρθωσα και στο προηγούμενο ποστ μου.PaokArxis έγραψε:μόνο ηχητικά είναι στο novasports.gr
Στην αρχή το έδειχνε κανονικά για κάνα 5λεπτο.. μετά μάλλον το πήραν χαμπάρι και μαύρισαν την οθόνη...
Το πρώτο λινκ που έδωσα άλλαξε και δεν κολλάει..
- PaOkArAsIrAkLiO
- Δημοσιεύσεις: 1996
- Εγγραφή: Σάβ 23 Ιαν 2010, 18:00
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Re: ΕΡΓΟΤΕΛΗΣ ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΝΩΣΙΣ - Π.Α.Ο.Κ 10/09/11 19:30 NOVASP
Το πρώτο που δώσανε τα παιδιά είναι ρε...
1-2 σελίδες πίσω...
Re: ΕΡΓΟΤΕΛΗΣ ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΝΩΣΙΣ - Π.Α.Ο.Κ 10/09/11 19:30 NOVASP
Πατάμε πολύ καλά..!
Το χουμε άνετα το ματσάκι..!
Το χουμε άνετα το ματσάκι..!
- PaOkArAsIrAkLiO
- Δημοσιεύσεις: 1996
- Εγγραφή: Σάβ 23 Ιαν 2010, 18:00
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Re: ΕΡΓΟΤΕΛΗΣ ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΝΩΣΙΣ - Π.Α.Ο.Κ 10/09/11 19:30 NOVASP
Ας κανουμε και κανα αγωνιστικο σχολιο τωρα.Το ματσακι το εχουμε, μονο εμεις κανουμε φασεις.
Re: ΕΡΓΟΤΕΛΗΣ ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΝΩΣΙΣ - Π.Α.Ο.Κ 10/09/11 19:30 NOVASP
Δεν κανουμε τιποτα...
Πρεπει να τροφοδοτειται ο βιερινια πιο συχνα...
Πρεπει να τροφοδοτειται ο βιερινια πιο συχνα...
Re: ΕΡΓΟΤΕΛΗΣ ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΝΩΣΙΣ - Π.Α.Ο.Κ 10/09/11 19:30 NOVASP
μεχρι τωρα δεν ξερω ποιος ειναι πιο κακος ο ιβιτς η ο μπαλαφινιο

Re: ΕΡΓΟΤΕΛΗΣ ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΝΩΣΙΣ - Π.Α.Ο.Κ 10/09/11 19:30 NOVASP
τι αριστερο εριξε παλι ο μπαλαφας ρε????

- Emprostisghsoitrelamenoi
- Δημοσιεύσεις: 1903
- Εγγραφή: Τρί 12 Ιούλ 2011, 16:31
- Τοποθεσία: Παντού και πουθενά.
Re: ΕΡΓΟΤΕΛΗΣ ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΝΩΣΙΣ - Π.Α.Ο.Κ 10/09/11 19:30 NOVASP
PaOkArAsIrAkLiO έγραψε:Ας κανουμε και κανα αγωνιστικο σχολιο τωρα.Το ματσακι το εχουμε, μονο εμεις κανουμε φασεις.
Eσύ αδερφέ γιατί δεν είσαι στο γήπεδο ??