ΕΡΓΟΤΕΛΗΣ ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΝΩΣΙΣ - Π.Α.Ο.Κ 10/09/11 19:30 NOVASPORT2

Συζήτηση για τους επόμενους αγώνες της ομάδας
PaokArxis
Δημοσιεύσεις: 288
Εγγραφή: Κυρ 27 Δεκ 2009, 11:51

Re: ΕΡΓΟΤΕΛΗΣ ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΝΩΣΙΣ - Π.Α.Ο.Κ 10/09/11 19:30 NOVASP

Δημοσίευση από PaokArxis »

μόνο ηχητικά είναι στο novasports.gr
PaokArxis
Δημοσιεύσεις: 288
Εγγραφή: Κυρ 27 Δεκ 2009, 11:51

Re: ΕΡΓΟΤΕΛΗΣ ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΝΩΣΙΣ - Π.Α.Ο.Κ 10/09/11 19:30 NOVASP

Δημοσίευση από PaokArxis »

gika έγραψε:Εγώ το βλέπω από το πρώτο λινκ που έδωσε ένας αδερφός και δεν κολλάει... :?
πόσταρε το πάλι ποιο λες;
Άβαταρ μέλους
PaOkArAsIrAkLiO
Δημοσιεύσεις: 1996
Εγγραφή: Σάβ 23 Ιαν 2010, 18:00
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: ΕΡΓΟΤΕΛΗΣ ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΝΩΣΙΣ - Π.Α.Ο.Κ 10/09/11 19:30 NOVASP

Δημοσίευση από PaOkArAsIrAkLiO »

Στο Νοβασπορτς στην αρχη εισε μονο εικονα και μετα μονο ηχο.Τι στον π**τσο τραβαμε για παρτη σου ΠΑΟΚ!!
Άβαταρ μέλους
sakisxxx
Δημοσιεύσεις: 704
Εγγραφή: Τρί 11 Μαρ 2008, 02:57
Τοποθεσία: ΟΡΥΧΕΙΟ ΝΟΤΙΟΥ

Re: ΕΡΓΟΤΕΛΗΣ ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΝΩΣΙΣ - Π.Α.Ο.Κ 10/09/11 19:30 NOVASP

Δημοσίευση από sakisxxx »

++++++++++++++++++++1926
Άβαταρ μέλους
Parolos
Δημοσιεύσεις: 6489
Εγγραφή: Τρί 19 Οκτ 2010, 17:33

Re: ΕΡΓΟΤΕΛΗΣ ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΝΩΣΙΣ - Π.Α.Ο.Κ 10/09/11 19:30 NOVASP

Δημοσίευση από Parolos »

PaokArxis έγραψε:μόνο ηχητικά είναι στο novasports.gr
Ναι διόρθωσα και στο προηγούμενο ποστ μου.
Στην αρχή το έδειχνε κανονικά για κάνα 5λεπτο.. μετά μάλλον το πήραν χαμπάρι και μαύρισαν την οθόνη... :(

Το πρώτο λινκ που έδωσα άλλαξε και δεν κολλάει..
Άβαταρ μέλους
PaOkArAsIrAkLiO
Δημοσιεύσεις: 1996
Εγγραφή: Σάβ 23 Ιαν 2010, 18:00
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: ΕΡΓΟΤΕΛΗΣ ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΝΩΣΙΣ - Π.Α.Ο.Κ 10/09/11 19:30 NOVASP

Δημοσίευση από PaOkArAsIrAkLiO »

Τωρα που μπηκαμε ολοι μαζι κολλησε! :P
Άβαταρ μέλους
gika
Δημοσιεύσεις: 19019
Εγγραφή: Δευ 28 Ιαν 2008, 15:52
Τοποθεσία: Λονδίνο

Re: ΕΡΓΟΤΕΛΗΣ ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΝΩΣΙΣ - Π.Α.Ο.Κ 10/09/11 19:30 NOVASP

Δημοσίευση από gika »

Το πρώτο που δώσανε τα παιδιά είναι ρε... :D 1-2 σελίδες πίσω...
Άβαταρ μέλους
Parolos
Δημοσιεύσεις: 6489
Εγγραφή: Τρί 19 Οκτ 2010, 17:33

Re: ΕΡΓΟΤΕΛΗΣ ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΝΩΣΙΣ - Π.Α.Ο.Κ 10/09/11 19:30 NOVASP

Δημοσίευση από Parolos »

Πατάμε πολύ καλά..!
Το χουμε άνετα το ματσάκι..! :nairepaok:
Άβαταρ μέλους
PaOkArAsIrAkLiO
Δημοσιεύσεις: 1996
Εγγραφή: Σάβ 23 Ιαν 2010, 18:00
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: ΕΡΓΟΤΕΛΗΣ ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΝΩΣΙΣ - Π.Α.Ο.Κ 10/09/11 19:30 NOVASP

Δημοσίευση από PaOkArAsIrAkLiO »

Ας κανουμε και κανα αγωνιστικο σχολιο τωρα.Το ματσακι το εχουμε, μονο εμεις κανουμε φασεις.
Άβαταρ μέλους
Rizla
Δημοσιεύσεις: 6190
Εγγραφή: Δευ 07 Ιούλ 2008, 18:18

Re: ΕΡΓΟΤΕΛΗΣ ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΝΩΣΙΣ - Π.Α.Ο.Κ 10/09/11 19:30 NOVASP

Δημοσίευση από Rizla »

Δεν κανουμε τιποτα...
Πρεπει να τροφοδοτειται ο βιερινια πιο συχνα...
Άβαταρ μέλους
che4
Δημοσιεύσεις: 7248
Εγγραφή: Σάβ 16 Οκτ 2010, 20:27

Re: ΕΡΓΟΤΕΛΗΣ ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΝΩΣΙΣ - Π.Α.Ο.Κ 10/09/11 19:30 NOVASP

Δημοσίευση από che4 »

μεχρι τωρα δεν ξερω ποιος ειναι πιο κακος ο ιβιτς η ο μπαλαφινιο :redcard: :redcard: :redcard: :redcard:
Άβαταρ μέλους
don PAOK
Δημοσιεύσεις: 1493
Εγγραφή: Παρ 29 Μάιος 2009, 22:16

Re: ΕΡΓΟΤΕΛΗΣ ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΝΩΣΙΣ - Π.Α.Ο.Κ 10/09/11 19:30 NOVASP

Δημοσίευση από don PAOK »

οχι ρε πουστη μου
Άβαταρ μέλους
sakisxxx
Δημοσιεύσεις: 704
Εγγραφή: Τρί 11 Μαρ 2008, 02:57
Τοποθεσία: ΟΡΥΧΕΙΟ ΝΟΤΙΟΥ

Re: ΕΡΓΟΤΕΛΗΣ ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΝΩΣΙΣ - Π.Α.Ο.Κ 10/09/11 19:30 NOVASP

Δημοσίευση από sakisxxx »

Που θα παει θα το βαλουμε……...
Άβαταρ μέλους
don PAOK
Δημοσιεύσεις: 1493
Εγγραφή: Παρ 29 Μάιος 2009, 22:16

Re: ΕΡΓΟΤΕΛΗΣ ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΝΩΣΙΣ - Π.Α.Ο.Κ 10/09/11 19:30 NOVASP

Δημοσίευση από don PAOK »

τι αριστερο εριξε παλι ο μπαλαφας ρε???? :shock: :shock: :shock:
Άβαταρ μέλους
Emprostisghsoitrelamenoi
Δημοσιεύσεις: 1903
Εγγραφή: Τρί 12 Ιούλ 2011, 16:31
Τοποθεσία: Παντού και πουθενά.

Re: ΕΡΓΟΤΕΛΗΣ ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΝΩΣΙΣ - Π.Α.Ο.Κ 10/09/11 19:30 NOVASP

Δημοσίευση από Emprostisghsoitrelamenoi »

PaOkArAsIrAkLiO έγραψε:Ας κανουμε και κανα αγωνιστικο σχολιο τωρα.Το ματσακι το εχουμε, μονο εμεις κανουμε φασεις.

Eσύ αδερφέ γιατί δεν είσαι στο γήπεδο ??
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Επόμενοι Αγώνες”