Μεταγραφές καλοκαιριού 2011
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011
Και γω το ίδιο πιστεύω ειδικά για τον Μόρα, αρέσουν οι πρώην διεθνείς στον Ζήση για πολλούς λόγους.
Άλλωστε τελευταία μέρα των μεταγραφών δεν έχει "τόσα δίνω πόσα θες", Βαγγελάκη μου αυτά τα ολίγα και αν θες..αν δε θες κάτσε χωρίς ομάδα απ'τα 29 σου
Άλλωστε τελευταία μέρα των μεταγραφών δεν έχει "τόσα δίνω πόσα θες", Βαγγελάκη μου αυτά τα ολίγα και αν θες..αν δε θες κάτσε χωρίς ομάδα απ'τα 29 σου
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011
Τα 31 πάτησε ο Μόρας.
Γεννήθηκε στην Λάρισα στις 26 Αυγούστου 1981.
Δείτε και την σελίδα του στο fb.
Ένας λίγο πιο έμπειρος Μαλεζάς.Κάνει το τελευταίο μεγάλο του συμβόλαιο και φυσικό είναι να θέλει να βγάλει όσα γίνετε περισσότερα.Αλλιώς θα πήγαινε και στην μεγάλη του αγάπη την ΑΕΛ αφού εκεί (Λάρισα) έχει και δουλειές(ακαδημία ποδοσφαίρου).
Ανάμεσα σ'αυτόν και στον Σανκαρέ εγώ προσωπικά θα προτιμούσα τον αράπη.Είναι μικρότερος σε ηλικία,είναι πιο αθλητικός,πιο δυνατός στις μονομαχίες και καλύτερος στο ψηλό παιγνίδι.Υστερεί στην εμπειρία και στο κατέβασμα της μπάλας.

Γεννήθηκε στην Λάρισα στις 26 Αυγούστου 1981.
Δείτε και την σελίδα του στο fb.
Κώδικας: Επιλογή όλων
http://el-gr.facebook.com/pages/Vangelis-Moras%CE%92%CE%B1%CE%B3%CE%B3%CE%B5%CE%BB%CE%B7%CF%82-%CE%9C%CE%BF%CF%81%CE%B1%CF%82-Official/192227840823066Ανάμεσα σ'αυτόν και στον Σανκαρέ εγώ προσωπικά θα προτιμούσα τον αράπη.Είναι μικρότερος σε ηλικία,είναι πιο αθλητικός,πιο δυνατός στις μονομαχίες και καλύτερος στο ψηλό παιγνίδι.Υστερεί στην εμπειρία και στο κατέβασμα της μπάλας.
- desperando
- Δημοσιεύσεις: 11912
- Εγγραφή: Τρί 12 Μάιος 2009, 13:20
- Τοποθεσία: κάπου εκεί έξω
- Επικοινωνία:
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011
Από την ΕΠΟ ανακοινώθηκε πως οι μετεγγραφές που αφορούν ελεύθερους ποδοσφαιριστές παρατείνονται μέχρι τις αρχές της επόμενης εβδομάδας
Η σχετική ανακοίνωση αναφέρει: "Από την Ελληνική Ποδοσφαιρική Ομοσπονδία ανακοινώνεται ότι παρατείνεται μέχρι τη Δευτέρα 12/9/2011 και ώρα 15:00, η μετεγγραφική περίοδος για τους άνεργους ποδοσφαιριστές, καθώς η αρχικά ορισθείσα καταληκτική ημερομηνία (10/9/2011) συμπίπτει με Σάββατο, ημέρα κατά την οποία τα γραφεία της Ομοσπονδίας δεν λειτουργούν.
Υπενθυμίζεται ότι ως άνεργοι ποδοσφαιριστές λογίζονται όσοι εμπίπτουν στις διατάξεις του Κανονισμού Ιδιότητας και Μετεγγραφών της FIFA (άρθρο 6). Τόσο το άρθρο 6, όσο τα ερμηνευτικά σχόλια της FIFA επ’ αυτού, είναι αναρτημένα στον επίσημο διαδυκτιακό τόπο της ΕΠΟ, το www.epo.gr (Μενού: ΕΠΟ, Ενότητα: Κανονισμοί και Δίκαιο, Υποενότητα: Διεθνές Δίκαιο)"
Η σχετική ανακοίνωση αναφέρει: "Από την Ελληνική Ποδοσφαιρική Ομοσπονδία ανακοινώνεται ότι παρατείνεται μέχρι τη Δευτέρα 12/9/2011 και ώρα 15:00, η μετεγγραφική περίοδος για τους άνεργους ποδοσφαιριστές, καθώς η αρχικά ορισθείσα καταληκτική ημερομηνία (10/9/2011) συμπίπτει με Σάββατο, ημέρα κατά την οποία τα γραφεία της Ομοσπονδίας δεν λειτουργούν.
Υπενθυμίζεται ότι ως άνεργοι ποδοσφαιριστές λογίζονται όσοι εμπίπτουν στις διατάξεις του Κανονισμού Ιδιότητας και Μετεγγραφών της FIFA (άρθρο 6). Τόσο το άρθρο 6, όσο τα ερμηνευτικά σχόλια της FIFA επ’ αυτού, είναι αναρτημένα στον επίσημο διαδυκτιακό τόπο της ΕΠΟ, το www.epo.gr (Μενού: ΕΠΟ, Ενότητα: Κανονισμοί και Δίκαιο, Υποενότητα: Διεθνές Δίκαιο)"
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011
παντως πολλοι ακομα δεν εχουν βρει ομαδα..ουτε ο ντιαρα ουτε ο ντιογκο......ο μορας τι περιμενουνε....?
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011
31 είναι ο Μόρας?Φτου...Δεν είναι και αράπης να κρύψει καμιά πενταετία.
Πάντως αν έρθει θα είναι ο καλύτερος στον αέρα που θα χουμε μαζί με τον Μπαλάφα..με Τσιρίλο Κοντρέρας θα έχουμε τα γνωστά προβλήματα ότι και αν κάνει ο Μπόλονι
Πάντως αν έρθει θα είναι ο καλύτερος στον αέρα που θα χουμε μαζί με τον Μπαλάφα..με Τσιρίλο Κοντρέρας θα έχουμε τα γνωστά προβλήματα ότι και αν κάνει ο Μπόλονι
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011
σοβαρα ο μορας 31 ειναι; πωω εγω νομιζα καμια 26.. Σανκαρε τοτε αν δε προλαβε ο ρουληθ
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011
το 81 ο μορας..... μια τριετια καλη την εχει..
Σανδαλε ο ντιογκο δ μπακ ειχε παει ρεαλ πακετο με παυλο
Σανδαλε ο ντιογκο δ μπακ ειχε παει ρεαλ πακετο με παυλο
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος MANIAKOS την Πέμ 08 Σεπ 2011, 15:21, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106617
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011
Έτσι. Στόπερ είναι όχι εξτρέμ. Ψηφίζω Μόρα. Μόρας Μαλεζάς, Μπαλαφας. Τα τρία Μ της αεροπορίας μας...MANIAKOS έγραψε:το 81 ο μορας..... μια τριετια καλη την εχει..
Σανδαλε ο ντιογκο δ μπακ ειχε παει ρεαλ πακετο με παυλο
Ο Μόρας θεωρείται άνεργος ή κλασσικά ελεύθερος;
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011
Πολλοί 30ρηδες ρε παιδιά..σε 2 χρόνια πάλι θα έχουμε πρόβλημα, θα πέσει η απόδοσή τους, θα έχουν συμβόλαια με μηδαμινή μεταπωλητική αξία..το ίδιο πρόβλημα που έχουμε τώρα με κάτι Ιβιτς..και του Κοντρέρας η απόδοση από πέρσι το Μάρτιο ώρες ώρες είναι καταστροφική, μαλλον λόγω ηλικίας.
Καλύτερα τον Σανκαρέ που είναι 27, έτσι λέει τουλάχιστον.
Καλύτερα τον Σανκαρέ που είναι 27, έτσι λέει τουλάχιστον.
- desperando
- Δημοσιεύσεις: 11912
- Εγγραφή: Τρί 12 Μάιος 2009, 13:20
- Τοποθεσία: κάπου εκεί έξω
- Επικοινωνία:
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011
νεα μοδα εινα αυτη να βαζουμε επιπλεον χρονια στους παικτες? ο μορας ειναι 30 και ειναι εν ενεργεια παικτης της εθνικης, το να τον συγκρινουμε με καποιον τελειως αγνωστο στο παγκοσμιο ποδοσφαιρο οπου εκανε μια καλη σεζον στην πιο βρομικη ομαδα του πρωταθληματος ειναι τουλαχιστον αστειο. και αναρωτιεμαι αν τον εχετε δει σε περισσοτερα απο 5 ματς τα τελευταια τρεια χρονια και λετε οτι ειναι λιγος.
ειναι καιρος να σταματησει αυτο το αστειο με τους παικτες απο μικρομεσαιες ομαδες της ελλαδας εχει αποδειχτει οτι ειναι ελαχιστοι αυτη που μπορουν απλα να σταθουν σε αυτον τον ΠΑΟΚ
ειναι καιρος να σταματησει αυτο το αστειο με τους παικτες απο μικρομεσαιες ομαδες της ελλαδας εχει αποδειχτει οτι ειναι ελαχιστοι αυτη που μπορουν απλα να σταθουν σε αυτον τον ΠΑΟΚ
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος desperando την Πέμ 08 Σεπ 2011, 15:38, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011
Εντάξει ρε Παρασάνταλε αυτό με τον (θα μάθω να παίζω με πόνους) Τσιρίλο τι το αναφέρεις ?PARASANDALOS έγραψε:ειναι ποιο καλος απο τσιριλο ...αλλα δεν ειναι κ η σουπερ ευκαιρια να τον παρεις ετσι κ αλλιως ειπαμε να γινουν μεταγραφες που να ανεβασουν επιπεδο σανκαρε καλυτερα αλλα ο τσιολης θα τον εχει κλεισμενο ηδη
Όσο για τον Τσιώλη την τύφλα του έχει κλείσει.Έχει μαζέψει 6 στόπερ και από ένα δεξί μπακ(Νέτο) και ένα αριστερό(Μίτσελ).Και γαμώ τους προγραματισμούς!!!
Ας πάρουν και έβδομο στόπερ να τους έχει μπόλικους.
Πάντως επειδή παρακολουθώ το ''φυτώριο'' εξονυχιστικά, έχουν 2 παικτάκια που μπορούν να ανέβουν στην ''πρώτη ομάδα''. Ο ένας από τους δύο έχει μάλιστα και μονοετές συμβόλαιο. Ζήση ξέρεις εσύ
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011
Χριστο οπως και στα χαφ αντικαθιστουμε τους 34ρηδες Γκαρσια Ιβιτς με 30 31 χρονων λαζαρ και σπαντασιο....αλλα αυτο με βαση τις δυνατοττητες σκαουτιγκ -οικονοομικου ειναι σχεδον αναποφευκτο...22 23 24 δυσκολα μπορεις να παρει καλους ετσι ενω στα 30 31 κτ γινεται...
Μακαρι να κανουμε καλο ονομο με λαζλο και να θελουν τα ταλεντα των βαλκανιων να ρθουν σε μαςς...
Geoavr τερματα θες?
Μακαρι να κανουμε καλο ονομο με λαζλο και να θελουν τα ταλεντα των βαλκανιων να ρθουν σε μαςς...
Geoavr τερματα θες?
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011
Αυτά με την μεταπολιτική αξία τα ακούω βερεσέ φίλε, παίκτης που είναι καλός δεν θέλουμε να πωληθεί βλέπε Βιερίνια, και λογικό είναι.. ας είμαστε πλήρες σε αυτήν την φάση, δεν έχουμε την πολυτέλεια να κοιτάμε ηλικίες, δεν λέω να παίρνουμε και 30 φεύγα μόνο..xristos14 έγραψε:Πολλοί 30ρηδες ρε παιδιά..σε 2 χρόνια πάλι θα έχουμε πρόβλημα, θα πέσει η απόδοσή τους, θα έχουν συμβόλαια με μηδαμινή μεταπωλητική αξία..το ίδιο πρόβλημα που έχουμε τώρα με κάτι Ιβιτς..και του Κοντρέρας η απόδοση από πέρσι το Μάρτιο ώρες ώρες είναι καταστροφική, μαλλον λόγω ηλικίας.
Καλύτερα τον Σανκαρέ που είναι 27, έτσι λέει τουλάχιστον.