Μεταγραφές καλοκαιριού 2011

Σχόλια/Κριτική για οτιδήποτε ακούγεται ή γράφεται σχετικά με αγορές πωλήσεις ποδοσφαιριστων στην ομάδα μας...
Άβαταρ μέλους
xristos14
Δημοσιεύσεις: 952
Εγγραφή: Τρί 28 Σεπ 2010, 11:33

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011

Δημοσίευση από xristos14 »

Και γω το ίδιο πιστεύω ειδικά για τον Μόρα, αρέσουν οι πρώην διεθνείς στον Ζήση για πολλούς λόγους.
Άλλωστε τελευταία μέρα των μεταγραφών δεν έχει "τόσα δίνω πόσα θες", Βαγγελάκη μου αυτά τα ολίγα και αν θες..αν δε θες κάτσε χωρίς ομάδα απ'τα 29 σου
Άβαταρ μέλους
geoavr
Δημοσιεύσεις: 976
Εγγραφή: Κυρ 18 Μάιος 2008, 02:46

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011

Δημοσίευση από geoavr »

Τα 31 πάτησε ο Μόρας.
Γεννήθηκε στην Λάρισα στις 26 Αυγούστου 1981.
Δείτε και την σελίδα του στο fb.

Κώδικας: Επιλογή όλων

http://el-gr.facebook.com/pages/Vangelis-Moras%CE%92%CE%B1%CE%B3%CE%B3%CE%B5%CE%BB%CE%B7%CF%82-%CE%9C%CE%BF%CF%81%CE%B1%CF%82-Official/192227840823066
Ένας λίγο πιο έμπειρος Μαλεζάς.Κάνει το τελευταίο μεγάλο του συμβόλαιο και φυσικό είναι να θέλει να βγάλει όσα γίνετε περισσότερα.Αλλιώς θα πήγαινε και στην μεγάλη του αγάπη την ΑΕΛ αφού εκεί (Λάρισα) έχει και δουλειές(ακαδημία ποδοσφαίρου).
Ανάμεσα σ'αυτόν και στον Σανκαρέ εγώ προσωπικά θα προτιμούσα τον αράπη.Είναι μικρότερος σε ηλικία,είναι πιο αθλητικός,πιο δυνατός στις μονομαχίες και καλύτερος στο ψηλό παιγνίδι.Υστερεί στην εμπειρία και στο κατέβασμα της μπάλας.


:pano: :pano: :pano:
Άβαταρ μέλους
desperando
Δημοσιεύσεις: 11912
Εγγραφή: Τρί 12 Μάιος 2009, 13:20
Τοποθεσία: κάπου εκεί έξω
Επικοινωνία:

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011

Δημοσίευση από desperando »

Από την ΕΠΟ ανακοινώθηκε πως οι μετεγγραφές που αφορούν ελεύθερους ποδοσφαιριστές παρατείνονται μέχρι τις αρχές της επόμενης εβδομάδας

Η σχετική ανακοίνωση αναφέρει: "Από την Ελληνική Ποδοσφαιρική Ομοσπονδία ανακοινώνεται ότι παρατείνεται μέχρι τη Δευτέρα 12/9/2011 και ώρα 15:00, η μετεγγραφική περίοδος για τους άνεργους ποδοσφαιριστές, καθώς η αρχικά ορισθείσα καταληκτική ημερομηνία (10/9/2011) συμπίπτει με Σάββατο, ημέρα κατά την οποία τα γραφεία της Ομοσπονδίας δεν λειτουργούν.
Υπενθυμίζεται ότι ως άνεργοι ποδοσφαιριστές λογίζονται όσοι εμπίπτουν στις διατάξεις του Κανονισμού Ιδιότητας και Μετεγγραφών της FIFA (άρθρο 6). Τόσο το άρθρο 6, όσο τα ερμηνευτικά σχόλια της FIFA επ’ αυτού, είναι αναρτημένα στον επίσημο διαδυκτιακό τόπο της ΕΠΟ, το www.epo.gr (Μενού: ΕΠΟ, Ενότητα: Κανονισμοί και Δίκαιο, Υποενότητα: Διεθνές Δίκαιο)"
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33753
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011

Δημοσίευση από MANIAKOS »

παντως πολλοι ακομα δεν εχουν βρει ομαδα..ουτε ο ντιαρα ουτε ο ντιογκο......ο μορας τι περιμενουνε....?
Άβαταρ μέλους
xristos14
Δημοσιεύσεις: 952
Εγγραφή: Τρί 28 Σεπ 2010, 11:33

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011

Δημοσίευση από xristos14 »

31 είναι ο Μόρας?Φτου...Δεν είναι και αράπης να κρύψει καμιά πενταετία.
Πάντως αν έρθει θα είναι ο καλύτερος στον αέρα που θα χουμε μαζί με τον Μπαλάφα..με Τσιρίλο Κοντρέρας θα έχουμε τα γνωστά προβλήματα ότι και αν κάνει ο Μπόλονι
Άβαταρ μέλους
Santana4
Δημοσιεύσεις: 319
Εγγραφή: Παρ 12 Αύγ 2011, 12:34

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011

Δημοσίευση από Santana4 »

σοβαρα ο μορας 31 ειναι; πωω εγω νομιζα καμια 26.. Σανκαρε τοτε αν δε προλαβε ο ρουληθ
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33753
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011

Δημοσίευση από MANIAKOS »

το 81 ο μορας..... μια τριετια καλη την εχει..

Σανδαλε ο ντιογκο δ μπακ ειχε παει ρεαλ πακετο με παυλο
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος MANIAKOS την Πέμ 08 Σεπ 2011, 15:21, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
paokmono
Δημοσιεύσεις: 376
Εγγραφή: Δευ 31 Μάιος 2010, 09:50

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011

Δημοσίευση από paokmono »

O Μουσλι βρηκε;;
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106617
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

MANIAKOS έγραψε:το 81 ο μορας..... μια τριετια καλη την εχει..

Σανδαλε ο ντιογκο δ μπακ ειχε παει ρεαλ πακετο με παυλο
Έτσι. Στόπερ είναι όχι εξτρέμ. Ψηφίζω Μόρα. Μόρας Μαλεζάς, Μπαλαφας. Τα τρία Μ της αεροπορίας μας...
Ο Μόρας θεωρείται άνεργος ή κλασσικά ελεύθερος;
Άβαταρ μέλους
Santana4
Δημοσιεύσεις: 319
Εγγραφή: Παρ 12 Αύγ 2011, 12:34

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011

Δημοσίευση από Santana4 »

οχι δε βρηκε..αλλα δε λεει κιολας..
Άβαταρ μέλους
xristos14
Δημοσιεύσεις: 952
Εγγραφή: Τρί 28 Σεπ 2010, 11:33

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011

Δημοσίευση από xristos14 »

Πολλοί 30ρηδες ρε παιδιά..σε 2 χρόνια πάλι θα έχουμε πρόβλημα, θα πέσει η απόδοσή τους, θα έχουν συμβόλαια με μηδαμινή μεταπωλητική αξία..το ίδιο πρόβλημα που έχουμε τώρα με κάτι Ιβιτς..και του Κοντρέρας η απόδοση από πέρσι το Μάρτιο ώρες ώρες είναι καταστροφική, μαλλον λόγω ηλικίας.
Καλύτερα τον Σανκαρέ που είναι 27, έτσι λέει τουλάχιστον.
Άβαταρ μέλους
desperando
Δημοσιεύσεις: 11912
Εγγραφή: Τρί 12 Μάιος 2009, 13:20
Τοποθεσία: κάπου εκεί έξω
Επικοινωνία:

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011

Δημοσίευση από desperando »

νεα μοδα εινα αυτη να βαζουμε επιπλεον χρονια στους παικτες? ο μορας ειναι 30 και ειναι εν ενεργεια παικτης της εθνικης, το να τον συγκρινουμε με καποιον τελειως αγνωστο στο παγκοσμιο ποδοσφαιρο οπου εκανε μια καλη σεζον στην πιο βρομικη ομαδα του πρωταθληματος ειναι τουλαχιστον αστειο. και αναρωτιεμαι αν τον εχετε δει σε περισσοτερα απο 5 ματς τα τελευταια τρεια χρονια και λετε οτι ειναι λιγος.
ειναι καιρος να σταματησει αυτο το αστειο με τους παικτες απο μικρομεσαιες ομαδες της ελλαδας εχει αποδειχτει οτι ειναι ελαχιστοι αυτη που μπορουν απλα να σταθουν σε αυτον τον ΠΑΟΚ
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος desperando την Πέμ 08 Σεπ 2011, 15:38, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
geoavr
Δημοσιεύσεις: 976
Εγγραφή: Κυρ 18 Μάιος 2008, 02:46

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011

Δημοσίευση από geoavr »

PARASANDALOS έγραψε:ειναι ποιο καλος απο τσιριλο ...αλλα δεν ειναι κ η σουπερ ευκαιρια να τον παρεις ετσι κ αλλιως ειπαμε να γινουν μεταγραφες που να ανεβασουν επιπεδο σανκαρε καλυτερα αλλα ο τσιολης θα τον εχει κλεισμενο ηδη
Εντάξει ρε Παρασάνταλε αυτό με τον (θα μάθω να παίζω με πόνους) Τσιρίλο τι το αναφέρεις ? :D
Όσο για τον Τσιώλη την τύφλα του έχει κλείσει.Έχει μαζέψει 6 στόπερ και από ένα δεξί μπακ(Νέτο) και ένα αριστερό(Μίτσελ).Και γαμώ τους προγραματισμούς!!!
Ας πάρουν και έβδομο στόπερ να τους έχει μπόλικους.
Πάντως επειδή παρακολουθώ το ''φυτώριο'' εξονυχιστικά, έχουν 2 παικτάκια που μπορούν να ανέβουν στην ''πρώτη ομάδα''. Ο ένας από τους δύο έχει μάλιστα και μονοετές συμβόλαιο. Ζήση ξέρεις εσύ ;)


:pano: :pano: :pano:
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33753
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011

Δημοσίευση από MANIAKOS »

Χριστο οπως και στα χαφ αντικαθιστουμε τους 34ρηδες Γκαρσια Ιβιτς με 30 31 χρονων λαζαρ και σπαντασιο....αλλα αυτο με βαση τις δυνατοττητες σκαουτιγκ -οικονοομικου ειναι σχεδον αναποφευκτο...22 23 24 δυσκολα μπορεις να παρει καλους ετσι ενω στα 30 31 κτ γινεται...

Μακαρι να κανουμε καλο ονομο με λαζλο και να θελουν τα ταλεντα των βαλκανιων να ρθουν σε μαςς...


Geoavr τερματα θες?
Άβαταρ μέλους
zoomgr
Δημοσιεύσεις: 2220
Εγγραφή: Πέμ 19 Ιουν 2008, 09:50

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011

Δημοσίευση από zoomgr »

xristos14 έγραψε:Πολλοί 30ρηδες ρε παιδιά..σε 2 χρόνια πάλι θα έχουμε πρόβλημα, θα πέσει η απόδοσή τους, θα έχουν συμβόλαια με μηδαμινή μεταπωλητική αξία..το ίδιο πρόβλημα που έχουμε τώρα με κάτι Ιβιτς..και του Κοντρέρας η απόδοση από πέρσι το Μάρτιο ώρες ώρες είναι καταστροφική, μαλλον λόγω ηλικίας.
Καλύτερα τον Σανκαρέ που είναι 27, έτσι λέει τουλάχιστον.
Αυτά με την μεταπολιτική αξία τα ακούω βερεσέ φίλε, παίκτης που είναι καλός δεν θέλουμε να πωληθεί βλέπε Βιερίνια, και λογικό είναι.. ας είμαστε πλήρες σε αυτήν την φάση, δεν έχουμε την πολυτέλεια να κοιτάμε ηλικίες, δεν λέω να παίρνουμε και 30 φεύγα μόνο..
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Μεταγραφολογία”