Μεταγραφές καλοκαιριού 2011

Σχόλια/Κριτική για οτιδήποτε ακούγεται ή γράφεται σχετικά με αγορές πωλήσεις ποδοσφαιριστων στην ομάδα μας...
montekristo
Δημοσιεύσεις: 3990
Εγγραφή: Τετ 27 Μάιος 2009, 16:33

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011

Δημοσίευση από montekristo »

αυτο ειναι το ΜΠΑΜ!!!!!Μεγαλο φορ...Ακριβως οτι ζηταει ο προπονητης!!!!Η ΠΑΕ κινειται με μυστικοτητα για να κανει τη μεγαλη κινηση....
http://www.transfermarkt.de/en/glen-sal ... _4650.html
Άβαταρ μέλους
theo86
Δημοσιεύσεις: 2249
Εγγραφή: Δευ 14 Απρ 2008, 15:59

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011

Δημοσίευση από theo86 »

Θυμάμαι που στην αρχή του καλοκαιριού χαλαστηκα όταν άκουσα για Καρυπίδης... Με τε ονόματα που συζητιούνται τώρα μου μοιάζει λες κ είναι ο τουραμ!!!
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106612
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

PARASANDALOS έγραψε:ερχεται το μπαμ χουτος 7 ετες συμβολαιο με συνταξιοδοτικο INTERAMERICAN golden.....
Σε παραδέχομαι!
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106612
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Steenage έγραψε:φερτε τον χθες .. δεκαρι ειναι ...

[youtube]g7HdDzG-FRc[/youtube]
Και ο Μπόλονι γιατί πήγε Ρουμανία;
Άβαταρ μέλους
Kourdos
Δημοσιεύσεις: 3142
Εγγραφή: Πέμ 23 Σεπ 2010, 08:25
Τοποθεσία: Αιγιαλούσα, Νομός Αμμοχώστου

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011

Δημοσίευση από Kourdos »

ΑποστόληςΑ έγραψε:
Steenage έγραψε:φερτε τον χθες .. δεκαρι ειναι ...
Και ο Μπόλονι γιατί πήγε Ρουμανία;
Βουδαπέστη είπε ότι θα πήγαινε και θα έριχνε και μια προσευχή :P
Άβαταρ μέλους
che4
Δημοσιεύσεις: 7248
Εγγραφή: Σάβ 16 Οκτ 2010, 20:27

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011

Δημοσίευση από che4 »

karabill έγραψε:http://www.facebook.com/pages/%CE%94%CE%95%CE%9D-%CE%98%CE%95%CE%9B%CE%A9-%CE%9C%CE%95-%CE%A4%CE%99%CE%A0%CE%9F%CE%A4%CE%91-%CE%A4%CE%9F%CE%9D-%CE%94%CE%97%CE%9C%CE%97%CE%A4%CE%A1%CE%97-%CE%A0%CE%91%CE%A0%CE%91%CE%94%CE%9F%CE%A0%CE%9F%CE%A5%CE%9B%CE%9F-%CE%A3%CE%A4%CE%9F%CE%9D-%CE%A0%CE%91%CE%9F%CE%9A/168252273253346?ref=nf&sk=wall

Προλαβαν και εκαναν γκρουπ στο facebook για τον μυταρα!
χαχαχα!! :opaokara:
μεχρι και λοκο θα στηναμε χθες για να γλιτωσουμε απο παπαμυτ ... το γκρουπακι στο φβ ηταν μονο πταισμα μπροστα σαυτα που ζησαμε ολη νυχτα μπροστα στον υπολογιστη
Άβαταρ μέλους
theo86
Δημοσιεύσεις: 2249
Εγγραφή: Δευ 14 Απρ 2008, 15:59

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011

Δημοσίευση από theo86 »

Ένας παλιός μας γνώριμος ο Μαχμούντ Σικαμπάλα, που είχε αγωνιστεί στον ΠΑΟΚ, βρίσκεται στο μεταγραφικό στόχαστρο του ΠΑΟΚ

Σύμφωνα με την ιστοσελίδα «Goal.com» αντιπροσωπεία της ΠΑΟΚ μετέβη στο Κάιρο για να συζητήσουν με την Ζάμαλεκ την μεταγραφή του 25χρόνου άσου. πρόσφεραν 1,5 εκατομμύριο ευρώ και ποσοστό μεταπώλησης κοντά στο 10% αλλά η Ζάμαλεκ αρνήθηκε, ζητώντας 4,5 εκατομμύρια ευρώ.

Το διοικητικό συμβούλιο της ΠΑΟΚ θα συνεδριάσει σήμερα για να αποφασίσει αν θα καταθέσει νέα βελτιωμένη πρόταση, αλλά υπάρχει αισιοδοξία για την απόκτηση του ταλαντούχου μεσοεπιθετικού αφού το συμβόλαιο του με τον αιγυπτιακό σύλλογο τελειώνει τον Οκτώβριο.

http://www.novasports.gr/news.aspx?a_id ... und=193393
Να το μπαμ!!!
ήμασταν κοντά αλλά χάλασε κ αυτή όπως όλες.λόγω της κρίσης
Άβαταρ μέλους
gergeo4
Δημοσιεύσεις: 8206
Εγγραφή: Τρί 15 Ιούλ 2008, 12:42
Τοποθεσία: kozani

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011

Δημοσίευση από gergeo4 »

εξυπνακια! :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :redcard: :redcard: :redcard: :redcard: :redcard: :redcard: :redcard: :redcard: :redcard: :redcard: :redcard:
Άβαταρ μέλους
chrisg4
Δημοσιεύσεις: 2986
Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:36

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011

Δημοσίευση από chrisg4 »

Σε τη σημείο μ έχουν φτάσει που ψάρωσα με τη μια ενώ είχα διαβάσει πιο παλιά το κανονικό άρθρο :D :D :D
Άβαταρ μέλους
peris
Δημοσιεύσεις: 863
Εγγραφή: Δευ 18 Φεβ 2008, 17:30
Τοποθεσία: Δράμα

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011

Δημοσίευση από peris »

κι αυτη η αντερλεχτ νομιζεις και επιτιδες το κανει
Άβαταρ μέλους
che4
Δημοσιεύσεις: 7248
Εγγραφή: Σάβ 16 Οκτ 2010, 20:27

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011

Δημοσίευση από che4 »

καλα ρε παιδια ο γαυρος παρουσιαζει επισημα αμπντουν και εμεις λεμε οτι δε μπορουμε να παρουμε παιχτες απο καβαλα και βολο γιατι δεν εχει τελεσιδικησει το θεμα :?: :?: :?: :?: :?:

μας δουλευουν ολους
Άβαταρ μέλους
che4
Δημοσιεύσεις: 7248
Εγγραφή: Σάβ 16 Οκτ 2010, 20:27

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011

Δημοσίευση από che4 »

Η αρνητική (τουλάχιστον) αντίδραση των ξενερωμένων -από τη μεταγραφική... ακινησία, παρά την πρόκριση στους ομίλους του Europa League- οπαδών, στο άκουσμα, χθες, της είδησης ότι ο ΠΑΟΚ ασχολείται με την περίπτωση του Δημήτρη Παπαδόπουλου, φαίνεται πως «παγώνει» το θέμα, με τον «δικέφαλο του Βορρά» να συνεχίζει να κοιτάει προς... Μάντζιο πλευρά.
Ο Παπαδόπουλος, το περιβάλλον του οποίου, από το βράδυ της Τρίτης (30/8), έχει δηλώσει άγνοια στο sport-fm.gr για το ενδιαφέρον της ομάδας της Θεσσαλονίκης, θα παραμείνει, όπως όλα δείχνουν, κάτοικος Ισπανίας, στη Θέλτα.
Όσο για τον Βαγγέλη Μάντζιο, είναι πάντα στα υπόψη και μένει να δούμε αν την ύστατη στιγμή γίνει η έκπληξη -αφού, για την ώρα, τέτοια θεωρείται.


σπορ-φμ.γρ

αλλο παλι και αυτο θα μας κανουν καρδιακους στο τελος
arrwstos

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011

Δημοσίευση από arrwstos »

Ρε παιδιά ειλικρινά θα κλάψω, δεν αντέχω άλλο......
Άβαταρ μέλους
theo86
Δημοσιεύσεις: 2249
Εγγραφή: Δευ 14 Απρ 2008, 15:59

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011

Δημοσίευση από theo86 »

Μη μας δουλεύουν μόνο τα ΑΡΔοσαιτ!!!
Είπα να ελαφρυνω το κλίμα!!
Πάντως αν λήγει τον Οκτώβρη το συμβόλαιο του δεν μπορούμε να τον κάνουμε ένα τηλ.
Είναι σίγουρα κ στην λίστα;;; Των Τ.Δ;;; Που έχουμε αφού τον έχουν ξανακούσει...
Πάντως κ αυτός ο σικα υπέγραψε συμβόλαιο μέχρι τον Οκτώβρη λες είναι υπάλληλος σε hotel κ θέλει να μπει στο ταμείο ενέργειας τον χειμώνα :lol:
Άβαταρ μέλους
city_boy
Δημοσιεύσεις: 1018
Εγγραφή: Δευ 11 Ιαν 2010, 12:16

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011

Δημοσίευση από city_boy »

PARASANDALOS έγραψε:ερχεται το μπαμ χουτος 7 ετες συμβολαιο με συνταξιοδοτικο INTERAMERICAN golden.....
john4serres έγραψε:ΕΦΤΑΣΕ Ο ΖΛΑΤΑΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ !!!
xristos14 έγραψε:Απορρίφθηκε ο Παπ και είμαστε απ'το πρωί στο τρίλλημα Μούσλι-Φιλομένο-Τόργκελε, μεγάλη αγωνία
kondoras έγραψε:Φέρτε τον Πατσατζόγλου να τρελαθούμε :opaokara: !!!
Moz έγραψε:Έρχεται το μπαμ...

Εικόνα
theo86 έγραψε:Σύμφωνα με τις δικές μου πληροφορίες σε 2 ωριτσες κλείνουμε λεοντιου, μουν ή γκαλιτσιο κ για μπαμ Γιώργη σαιτιωτη!!!
montekristo έγραψε:αυτο ειναι το ΜΠΑΜ!!!!!Μεγαλο φορ...Ακριβως οτι ζηταει ο προπονητης!!!!Η ΠΑΕ κινειται με μυστικοτητα για να κανει τη μεγαλη κινηση....
http://www.transfermarkt.de/en/glen-sal ... _4650.html
theo86 έγραψε:Θυμάμαι που στην αρχή του καλοκαιριού χαλαστηκα όταν άκουσα για Καρυπίδης... Με τε ονόματα που συζητιούνται τώρα μου μοιάζει λες κ είναι ο τουραμ!!!
:lol: :lol: :lol:

Δεν αντεχω αλλο...
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Μεταγραφολογία”