Μεταγραφές καλοκαιριού 2011
-
montekristo
- Δημοσιεύσεις: 3990
- Εγγραφή: Τετ 27 Μάιος 2009, 16:33
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011
αυτο ειναι το ΜΠΑΜ!!!!!Μεγαλο φορ...Ακριβως οτι ζηταει ο προπονητης!!!!Η ΠΑΕ κινειται με μυστικοτητα για να κανει τη μεγαλη κινηση....
http://www.transfermarkt.de/en/glen-sal ... _4650.html
http://www.transfermarkt.de/en/glen-sal ... _4650.html
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011
Θυμάμαι που στην αρχή του καλοκαιριού χαλαστηκα όταν άκουσα για Καρυπίδης... Με τε ονόματα που συζητιούνται τώρα μου μοιάζει λες κ είναι ο τουραμ!!!
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106612
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011
Σε παραδέχομαι!PARASANDALOS έγραψε:ερχεται το μπαμ χουτος 7 ετες συμβολαιο με συνταξιοδοτικο INTERAMERICAN golden.....
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106612
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011
Και ο Μπόλονι γιατί πήγε Ρουμανία;Steenage έγραψε:φερτε τον χθες .. δεκαρι ειναι ...
[youtube]g7HdDzG-FRc[/youtube]
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011
Βουδαπέστη είπε ότι θα πήγαινε και θα έριχνε και μια προσευχήΑποστόληςΑ έγραψε:Και ο Μπόλονι γιατί πήγε Ρουμανία;Steenage έγραψε:φερτε τον χθες .. δεκαρι ειναι ...
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011
μεχρι και λοκο θα στηναμε χθες για να γλιτωσουμε απο παπαμυτ ... το γκρουπακι στο φβ ηταν μονο πταισμα μπροστα σαυτα που ζησαμε ολη νυχτα μπροστα στον υπολογιστηkarabill έγραψε:http://www.facebook.com/pages/%CE%94%CE%95%CE%9D-%CE%98%CE%95%CE%9B%CE%A9-%CE%9C%CE%95-%CE%A4%CE%99%CE%A0%CE%9F%CE%A4%CE%91-%CE%A4%CE%9F%CE%9D-%CE%94%CE%97%CE%9C%CE%97%CE%A4%CE%A1%CE%97-%CE%A0%CE%91%CE%A0%CE%91%CE%94%CE%9F%CE%A0%CE%9F%CE%A5%CE%9B%CE%9F-%CE%A3%CE%A4%CE%9F%CE%9D-%CE%A0%CE%91%CE%9F%CE%9A/168252273253346?ref=nf&sk=wall
Προλαβαν και εκαναν γκρουπ στο facebook για τον μυταρα!
χαχαχα!!
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011
Ένας παλιός μας γνώριμος ο Μαχμούντ Σικαμπάλα, που είχε αγωνιστεί στον ΠΑΟΚ, βρίσκεται στο μεταγραφικό στόχαστρο του ΠΑΟΚ
Σύμφωνα με την ιστοσελίδα «Goal.com» αντιπροσωπεία της ΠΑΟΚ μετέβη στο Κάιρο για να συζητήσουν με την Ζάμαλεκ την μεταγραφή του 25χρόνου άσου. πρόσφεραν 1,5 εκατομμύριο ευρώ και ποσοστό μεταπώλησης κοντά στο 10% αλλά η Ζάμαλεκ αρνήθηκε, ζητώντας 4,5 εκατομμύρια ευρώ.
Το διοικητικό συμβούλιο της ΠΑΟΚ θα συνεδριάσει σήμερα για να αποφασίσει αν θα καταθέσει νέα βελτιωμένη πρόταση, αλλά υπάρχει αισιοδοξία για την απόκτηση του ταλαντούχου μεσοεπιθετικού αφού το συμβόλαιο του με τον αιγυπτιακό σύλλογο τελειώνει τον Οκτώβριο.
http://www.novasports.gr/news.aspx?a_id ... und=193393
Να το μπαμ!!!
ήμασταν κοντά αλλά χάλασε κ αυτή όπως όλες.λόγω της κρίσης
Σύμφωνα με την ιστοσελίδα «Goal.com» αντιπροσωπεία της ΠΑΟΚ μετέβη στο Κάιρο για να συζητήσουν με την Ζάμαλεκ την μεταγραφή του 25χρόνου άσου. πρόσφεραν 1,5 εκατομμύριο ευρώ και ποσοστό μεταπώλησης κοντά στο 10% αλλά η Ζάμαλεκ αρνήθηκε, ζητώντας 4,5 εκατομμύρια ευρώ.
Το διοικητικό συμβούλιο της ΠΑΟΚ θα συνεδριάσει σήμερα για να αποφασίσει αν θα καταθέσει νέα βελτιωμένη πρόταση, αλλά υπάρχει αισιοδοξία για την απόκτηση του ταλαντούχου μεσοεπιθετικού αφού το συμβόλαιο του με τον αιγυπτιακό σύλλογο τελειώνει τον Οκτώβριο.
http://www.novasports.gr/news.aspx?a_id ... und=193393
Να το μπαμ!!!
ήμασταν κοντά αλλά χάλασε κ αυτή όπως όλες.λόγω της κρίσης
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011
Σε τη σημείο μ έχουν φτάσει που ψάρωσα με τη μια ενώ είχα διαβάσει πιο παλιά το κανονικό άρθρο

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011
καλα ρε παιδια ο γαυρος παρουσιαζει επισημα αμπντουν και εμεις λεμε οτι δε μπορουμε να παρουμε παιχτες απο καβαλα και βολο γιατι δεν εχει τελεσιδικησει το θεμα
μας δουλευουν ολους
μας δουλευουν ολους
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011
Η αρνητική (τουλάχιστον) αντίδραση των ξενερωμένων -από τη μεταγραφική... ακινησία, παρά την πρόκριση στους ομίλους του Europa League- οπαδών, στο άκουσμα, χθες, της είδησης ότι ο ΠΑΟΚ ασχολείται με την περίπτωση του Δημήτρη Παπαδόπουλου, φαίνεται πως «παγώνει» το θέμα, με τον «δικέφαλο του Βορρά» να συνεχίζει να κοιτάει προς... Μάντζιο πλευρά.
Ο Παπαδόπουλος, το περιβάλλον του οποίου, από το βράδυ της Τρίτης (30/8), έχει δηλώσει άγνοια στο sport-fm.gr για το ενδιαφέρον της ομάδας της Θεσσαλονίκης, θα παραμείνει, όπως όλα δείχνουν, κάτοικος Ισπανίας, στη Θέλτα.
Όσο για τον Βαγγέλη Μάντζιο, είναι πάντα στα υπόψη και μένει να δούμε αν την ύστατη στιγμή γίνει η έκπληξη -αφού, για την ώρα, τέτοια θεωρείται.
σπορ-φμ.γρ
αλλο παλι και αυτο θα μας κανουν καρδιακους στο τελος
Ο Παπαδόπουλος, το περιβάλλον του οποίου, από το βράδυ της Τρίτης (30/8), έχει δηλώσει άγνοια στο sport-fm.gr για το ενδιαφέρον της ομάδας της Θεσσαλονίκης, θα παραμείνει, όπως όλα δείχνουν, κάτοικος Ισπανίας, στη Θέλτα.
Όσο για τον Βαγγέλη Μάντζιο, είναι πάντα στα υπόψη και μένει να δούμε αν την ύστατη στιγμή γίνει η έκπληξη -αφού, για την ώρα, τέτοια θεωρείται.
σπορ-φμ.γρ
αλλο παλι και αυτο θα μας κανουν καρδιακους στο τελος
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011
Μη μας δουλεύουν μόνο τα ΑΡΔοσαιτ!!!
Είπα να ελαφρυνω το κλίμα!!
Πάντως αν λήγει τον Οκτώβρη το συμβόλαιο του δεν μπορούμε να τον κάνουμε ένα τηλ.
Είναι σίγουρα κ στην λίστα;;; Των Τ.Δ;;; Που έχουμε αφού τον έχουν ξανακούσει...
Πάντως κ αυτός ο σικα υπέγραψε συμβόλαιο μέχρι τον Οκτώβρη λες είναι υπάλληλος σε hotel κ θέλει να μπει στο ταμείο ενέργειας τον χειμώνα
Είπα να ελαφρυνω το κλίμα!!
Πάντως αν λήγει τον Οκτώβρη το συμβόλαιο του δεν μπορούμε να τον κάνουμε ένα τηλ.
Είναι σίγουρα κ στην λίστα;;; Των Τ.Δ;;; Που έχουμε αφού τον έχουν ξανακούσει...
Πάντως κ αυτός ο σικα υπέγραψε συμβόλαιο μέχρι τον Οκτώβρη λες είναι υπάλληλος σε hotel κ θέλει να μπει στο ταμείο ενέργειας τον χειμώνα
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011
PARASANDALOS έγραψε:ερχεται το μπαμ χουτος 7 ετες συμβολαιο με συνταξιοδοτικο INTERAMERICAN golden.....
john4serres έγραψε:ΕΦΤΑΣΕ Ο ΖΛΑΤΑΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ !!!
xristos14 έγραψε:Απορρίφθηκε ο Παπ και είμαστε απ'το πρωί στο τρίλλημα Μούσλι-Φιλομένο-Τόργκελε, μεγάλη αγωνία
kondoras έγραψε:Φέρτε τον Πατσατζόγλου να τρελαθούμε!!!
Moz έγραψε:Έρχεται το μπαμ...
theo86 έγραψε:Σύμφωνα με τις δικές μου πληροφορίες σε 2 ωριτσες κλείνουμε λεοντιου, μουν ή γκαλιτσιο κ για μπαμ Γιώργη σαιτιωτη!!!
montekristo έγραψε:αυτο ειναι το ΜΠΑΜ!!!!!Μεγαλο φορ...Ακριβως οτι ζηταει ο προπονητης!!!!Η ΠΑΕ κινειται με μυστικοτητα για να κανει τη μεγαλη κινηση....
http://www.transfermarkt.de/en/glen-sal ... _4650.html
theo86 έγραψε:Θυμάμαι που στην αρχή του καλοκαιριού χαλαστηκα όταν άκουσα για Καρυπίδης... Με τε ονόματα που συζητιούνται τώρα μου μοιάζει λες κ είναι ο τουραμ!!!
Δεν αντεχω αλλο...
