91. Dario Krešić

Άβαταρ μέλους
joshua
Δημοσιεύσεις: 26413
Εγγραφή: Σάβ 15 Μάιος 2010, 19:33

Re: 91. Dario Krešić

Δημοσίευση από joshua »

Η μπαλλα ρε παιδια σκαει στα ποδια του λουκας εξω απο την μεγαλη περιοχη, με τον κοντρερας διπλα του, που αδυνατει να παρακολουθησει και να επεμβει.Το λαθος του κρεσιτς ειναι ισως το οτι βγηκε,οχι οτι δεν βγηκε καλα.
Άβαταρ μέλους
Stepas
Δημοσιεύσεις: 405
Εγγραφή: Τρί 01 Ιούλ 2008, 15:37
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Re: 91. Dario Krešić

Δημοσίευση από Stepas »

Νωρίς είναι ακόμα στη σεζόν, αλλά συνεχίζει να μου δίνει την αίσθηση ότι δεν έχει βελτιωθεί ιδιαίτερα στην τρίτη του χρονιά στην ομάδα, παρουσιάζοντας τα ίδια πλεονεκτήματα (καλά αντανακλαστικά, καλός κάτω απ'τα δοκάρια, καλός στα "ενστικτώδη" και τα κοντινά τετ-α-τετ) και τα ίδια μειονεκτήματα (έξοδοι, έλεγχος περιοχής, οργάνωση άμυνας). Σαφώς και πρέπει να παίζει βασικός, κατά τη γνώμη μου, αλλά αν δεν βελτιώσει τα αρνητικά του θα πρέπει να μάθουμε να ζούμε με αυτά. Θα μας σώσει από σίγουρα γκολ με πολύ δύσκολες επεμβάσεις και θα φάμε κάποια από δικές του γκάφες.
Άβαταρ μέλους
Sera4
Δημοσιεύσεις: 15048
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 15:43

Re: 91. Dario Krešić

Δημοσίευση από Sera4 »

συγχαρητηρια απεκτησες εξοδο με το δικο σου ονομα... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

[youtube]eKu-5X-WUec[/youtube]

[youtube]fgGf1Dh8iRg[/youtube]

[youtube]mcqtJ0_YQ4I[/youtube]
Άβαταρ μέλους
gika
Δημοσιεύσεις: 19009
Εγγραφή: Δευ 28 Ιαν 2008, 15:52
Τοποθεσία: Λονδίνο

Re: 91. Dario Krešić

Δημοσίευση από gika »

Ότι και να λέτε...

3 ευρωπαικά ματς, με συμμετοχή Κοντρέρας μόνο ένα ημίχρονο, χωρίς Βιτόλο, με Έτο και Λίνο να μπάζουν και το συνολικό σκορ είναι 7-0...

Αυτό τα λέει όλα.. Και για αυτόν, και για τον Τσιρίλο...!!! 0 γκολ σε 3 Ευρωπαικά παιχνίδια.
Άβαταρ μέλους
Sera4
Δημοσιεύσεις: 15048
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 15:43

Re: 91. Dario Krešić

Δημοσίευση από Sera4 »

εργο μπολονι αγαπητε συνμοδερατορα τιποτα παραπανω αντε και με μεγαλη δοση τυχης το 0 παθητικο μεχρι στιγμης...ο κρεσιτς σε 3 παιχνιδια δεν εδειξε κατι θετικο μονο αρνητικα...αυτη ειναι η αποψη μου... :ugeek: :ugeek:
Άβαταρ μέλους
navigator11
Δημοσιεύσεις: 21284
Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35

Re: 91. Dario Krešić

Δημοσίευση από navigator11 »

gika έγραψε:Ότι και να λέτε...

3 ευρωπαικά ματς, με συμμετοχή Κοντρέρας μόνο ένα ημίχρονο, χωρίς Βιτόλο, με Έτο και Λίνο να μπάζουν και το συνολικό σκορ είναι 7-0...

Αυτό τα λέει όλα.. Και για αυτόν, και για τον Τσιρίλο...!!! 0 γκολ σε 3 Ευρωπαικά παιχνίδια.

χιουμοριστικό φαντάζομαι το πόστ.από τσιρίλο παράπονο δεν έχω,η αλήθεια να λέγεται.τώρα όση προσπάθεια και να καταβληθεί το μαύρο δύσκολο να γίνει άσπρο.σχετικά με κρέσιτς.μου δίνει την αίσθηση πως υφίσταται νοητική σύγχυση εν ώρα αγώνα από μέρους του,που τον οδηγεί σε συχνά κακές εκτιμήσεις με κίνδυνο για την ομάδα να δεχθεί εύκολα γκόλ.έχει και καλά στοιχεία.αλλά κατά την άποψή μου δε γίνεται να στηριχθείς ΣΟΒΑΡΑ πάνω του.για παγκίτης είναι μία αποδεκτή λύση.
thief
Δημοσιεύσεις: 922
Εγγραφή: Δευ 24 Μάιος 2010, 23:32

Re: 91. Dario Krešić

Δημοσίευση από thief »

καταρχήν navi καλή υπομονή στα νέα σου καθήκοντα :D ... ειναι δύσκολο να σε συνηθίσω ως μπλε αλλά που θα πάει θα γίνει και αυτό... :D

Τώρα όσον αφορά το Κρέσιτς, ξέρουμε τις αδυναμίες του στις εξόδους (αν και έχει βελτιωθεί στο τομέα αυτό) και στην συννενόηση με τους αμυντικούς της ομάδας (και πέρυσι τα λέγαμε) αλλά πιστεύω για να προτιμάται θα είναι σε καλύτερη κατάσταση από τον Χαλκιά (αλλωστε πάτησε και τα 37 του). Ως κόσμος πάντως πιστεύω ότι πρέπει να τον στηρίξουμε διότι η ψυχολογία παίζει τεράστιο ρόλο στη θέση του... Και είναι αμαρτία από εκεί που λέγαμε ότι έχουμε 2 πολύ καλούς τερματοφύλακες να μην έχουμε πλέον κανέναν...
Άβαταρ μέλους
xristos14
Δημοσιεύσεις: 952
Εγγραφή: Τρί 28 Σεπ 2010, 11:33

Re: 91. Dario Krešić

Δημοσίευση από xristos14 »

απ'τον Χαλκιά είναι τουλάχιστον μια κλάση πιο κάτω και η έλλειψη αντίληψης χώρου και γενικότερα που οδηγεί στις αστείες εξόδους δεν είναι κάτι που διορθώνεται..εννοείται ο Μπόλονι κάτι ξέρει ή κάτι βλέπει που τον προτιμάει αλλά νομίζω ότι αν πουλιότανε για κάνα μύρριο νομίζω θα'μασταν μια χαρά με Γιακουμή και Χαλκιά σαν μπακ απ
Άβαταρ μέλους
lamosas
Bet Guru 2024
Δημοσιεύσεις: 3951
Εγγραφή: Τρί 26 Ιαν 2010, 10:49

Re: 91. Dario Krešić

Δημοσίευση από lamosas »

Η καριέρα του μετα τον ΠΑΟΚ θα έχει την ίδια κατάληξη με αυτή του Φερναντεζ.
Τουλάχιστον απο τον τελευταίο πήραμε και κάποια φράγκα. Απο αυτόν δύσκολο το βλέπω.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος moican4 την Σάβ 20 Αύγ 2011, 11:22, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Λόγος: προσεξε λιγο τους χαρακτηρισμους προς τους παικτες του ΠΑΟΚ..
Άβαταρ μέλους
navigator11
Δημοσιεύσεις: 21284
Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35

Re: 91. Dario Krešić

Δημοσίευση από navigator11 »

thief έγραψε:καταρχήν navi καλή υπομονή στα νέα σου καθήκοντα :D ... ειναι δύσκολο να σε συνηθίσω ως μπλε αλλά που θα πάει θα γίνει και αυτό... :D

Τώρα όσον αφορά το Κρέσιτς, ξέρουμε τις αδυναμίες του στις εξόδους (αν και έχει βελτιωθεί στο τομέα αυτό) και στην συννενόηση με τους αμυντικούς της ομάδας (και πέρυσι τα λέγαμε) αλλά πιστεύω για να προτιμάται θα είναι σε καλύτερη κατάσταση από τον Χαλκιά (αλλωστε πάτησε και τα 37 του). Ως κόσμος πάντως πιστεύω ότι πρέπει να τον στηρίξουμε διότι η ψυχολογία παίζει τεράστιο ρόλο στη θέση του... Και είναι αμαρτία από εκεί που λέγαμε ότι έχουμε 2 πολύ καλούς τερματοφύλακες να μην έχουμε πλέον κανέναν...

εν ώρα αγώνα να τον στηρίζουμε.σαφώς.δεν πρόκειται να τον βρίζω,όπως κάποιοι επιεικώς ΠΑΝΗΛΙΘΙΟΙ έκαναν πέρυσι με το χαλκιά,την ώρα της προθέρμανσης λχ.η άποψή μου είναι πως ο χαλκιάς είναι έστω και στην ηλικία αυτή καλύτερη επιλογή.η άποψη του προπονητή προς το παρόν είναι αντίθετη και σεβαστή.νέος είναι ο λάζλο στην ομάδα,με τον καιρό θα δεί το φώς το αληθινό. :lol: :mrgreen:


για τα νέα καθήκοντα δεν έχω προς το παρόν να κάνω κάποιο σχόλιο.κι έχω λόγο που δεν το κάνω.
Άβαταρ μέλους
Alastor
Δημοσιεύσεις: 6708
Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:37

Re: 91. Dario Krešić

Δημοσίευση από Alastor »

πολυ κακος....δυστυχως αρχιζω να αναπολω χαλκια πλεον.... :(
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106595
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: 91. Dario Krešić

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

eleos έγραψε:Η διαφορά του με τον Χαλκιά είμαι μία..

Ο Δαρείος είναι ΜΑΚΡΑΝ πιο κωλόφαρδος..
:lol: :lol: :lol:
Επομένως χρησιμότερος στην ομάδα;
Άβαταρ μέλους
DimisK
Δημοσιεύσεις: 4949
Εγγραφή: Τετ 23 Απρ 2008, 13:56
Τοποθεσία: MARKOPOULON MESOGEION
Επικοινωνία:

Re: 91. Dario Krešić

Δημοσίευση από DimisK »

Έλα ρε παιδιά, μην τα ισοπεδώνουμε όλα. Πολύ καλός είναι κι ο Κρέσιτς, κλάσεις ανώτερος από κάτι ρετάλια που έχει μαζέψει ο γαύρος. Κατά τη γνώμη μου είναι στα ίδια επίπεδα με τον Χαλκιά. Κάνει βέβαια λάθη, αλλά και ποιος δεν κάνει.
Άβαταρ μέλους
free4
Δημοσιεύσεις: 15147
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 22:37
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Επικοινωνία:

Re: 91. Dario Krešić

Δημοσίευση από free4 »

Το λαθος του Νοιερ το ειδατε στην πρωτη αγωνιστικη για την Μπαγερν?
Άβαταρ μέλους
Argonaut4
Δημοσιεύσεις: 5274
Εγγραφή: Παρ 17 Δεκ 2010, 13:08
Τοποθεσία: -Black&White London-

Re: 91. Dario Krešić

Δημοσίευση από Argonaut4 »

DimisK έγραψε:Έλα ρε παιδιά, μην τα ισοπεδώνουμε όλα. Πολύ καλός είναι κι ο Κρέσιτς, κλάσεις ανώτερος από κάτι ρετάλια που έχει μαζέψει ο γαύρος. Κατά τη γνώμη μου είναι στα ίδια επίπεδα με τον Χαλκιά. Κάνει βέβαια λάθη, αλλά και ποιος δεν κάνει.
Πέστα .............!!!
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Παίχτες ομάδας”