Ωραία το είπες αυτό .. Η απάντηση είναι όχι δεν γουστάρω, αλλά το να βλέπω άλλους να αντιδρούν "κάπως" μου πρόσφερε άφθονο γέλιο και είχε αρκετό ενδιαφέρον από ψυχολογικής πλευράς!barlow4 έγραψε:εσυ γουσταρεις να σου επιβαλλουν τον τροπο που θα χασεις το χρονο σου?Yiankos έγραψε:Εγώ δεν μπορώ να καταλάβω πως συμφωνούν όλοι ότι ο στρατός είναι χάσιμο χρόνου ..
Αφού οι περισσότεροι το μόνο που κάνουνε(με) στη ζωή μας είναι να... χάνουμε χρόνο. Πώς γίνεται το 80% που είναι από βαρεμένοι - λουφαδόροι στη ζωή τους έως αργόσχολοι με περικεφαλαία, να λέει πως ο στρατός είναι χάσιμο χρόνου.
Χάσιμο χρόνου από τι; Από το κωλοβάρεμα;
Υγ:Άντε καλή θητεία ρε παιδιά...