9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης
Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης
To ότι βρέθηκε να παίζει χαφ-εξτρεμ έγινε γιατί όσο έπαιζε φορ δεν μπορούσε ούτε να απειλήσει... Ο επιθετικός Σάλπι φέτος ηταν κάπου χαμένος. Αλλά επείδη έπρεπε να παίζει ανεξαρτήτως απόδωσης, τον βάζανε όπου υπήρχε κενό. Έτσι όταν έπαιζε εξτρέμ, πιο πολύ γινόταν δεύτερος επιθετικός και εκεί κάτι κουτσοκατάφερνε.
ΑΝ Ο ΣΑΛΠΙ ΕΠΑΙΖΕ ΜΟΝΟΣ ΣΕΝΤΕΡ ΦΟΡ ΦΕΤΟΣ ΟΥΤΕ ΤΟΣΑ ΓΚΟΛ ΘΑ ΕΙΧΕ, ΟΥΤΕ Ο ΠΑΟΚ ΘΑ ΕΒΓΑΙΝΕ ΕΥΡΩΠΗ...
ΑΝ Ο ΣΑΛΠΙ ΕΠΑΙΖΕ ΜΟΝΟΣ ΣΕΝΤΕΡ ΦΟΡ ΦΕΤΟΣ ΟΥΤΕ ΤΟΣΑ ΓΚΟΛ ΘΑ ΕΙΧΕ, ΟΥΤΕ Ο ΠΑΟΚ ΘΑ ΕΒΓΑΙΝΕ ΕΥΡΩΠΗ...
-
monopaokre
- Δημοσιεύσεις: 509
- Εγγραφή: Παρ 16 Ιούλ 2010, 18:12
Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης
o Σάλπι σε φταίει που όταν έπαιζε σέντερ φορ η φοβερά δουλεμένη ομάδα μας κάτω απο το έμπειρο μάτι του Μάκη Χάβου έπαιζε ΜΟΝΟ με σέντρες??? Οσο το 15 γκολ στο πρωτάθλημα και άλλα 6-7 και ασσιστ είναι ουτοπικό... Σου θυμίζω ότι ο Σισέ με τριπλάσιο συμβόλαιο έβαλε 2-3 γκολ παραπάνω απο τα νούμερα που λες. Χάλασε κι αυτός ε?? Και αυτός τα παίρνει και όλα... Για τον Σαλπιγγίδη πολύ αμφιβάλλω
Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης
Φίλε ο Κλάους που ειναι και πιο αδύναμος από τον Σάλπι, με το ίδιο σύστημα του Χάβου ήταν πολύ πιο αποδωτικός (συγκρίνοντας και τους χρόνους συμμετοχής αλλά και τον μισθό).
Αυτό που πιστεύω με τον Σάλπι είναι το εξής:
Είτε οτι με τα ίδια χρήματα βρίσκεις πολύ καλύτερο παίκτη, είτε ότι βρίσκεις ισάξιο παίκτη με πολύ λιγότερα χρήματα.
Μακάρι να με διαψεύσει.
Αυτό που πιστεύω με τον Σάλπι είναι το εξής:
Είτε οτι με τα ίδια χρήματα βρίσκεις πολύ καλύτερο παίκτη, είτε ότι βρίσκεις ισάξιο παίκτη με πολύ λιγότερα χρήματα.
Μακάρι να με διαψεύσει.
Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης
συμφωνω με τον τελευταιο
ομαδα που παιζει με σεντρες χωρις δημιουργικο χαφ και σεντερ παικτη 1.60 ουτε στη β γαλλιας δεν υπαρχει..
μην ξεχναμε και τις ασιστ που εβγαλε περσι οι οποιες θα ηταν διπλασιες αν ο παραληπτης ειχε στοιχειωδεις γνωσεις ποδοσφαιρου..
ομαδα που παιζει με σεντρες χωρις δημιουργικο χαφ και σεντερ παικτη 1.60 ουτε στη β γαλλιας δεν υπαρχει..
μην ξεχναμε και τις ασιστ που εβγαλε περσι οι οποιες θα ηταν διπλασιες αν ο παραληπτης ειχε στοιχειωδεις γνωσεις ποδοσφαιρου..
Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης
Ειμαστε για να ψαχνουμε τετοια εποχη ?gika έγραψε:Αυτό που πιστεύω με τον Σάλπι είναι το εξής:
Είτε οτι με τα ίδια χρήματα βρίσκεις πολύ καλύτερο παίκτη, είτε ότι βρίσκεις ισάξιο παίκτη με πολύ λιγότερα χρήματα.
Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης
τελικα αυτο που συμβαινει με τον κοντο ειναι χειροτερο απο το να μην επεστρεφε ποτε.
και το χειροτερο δεν ειναι οτι απο τοτε που εφυγε καποιοι απο εμας δεν θελαμε να τον ξαναδουμε ουτε ζωγραφιστο αλλα οτι τον σκιζουν τωρα αυτοι που του εστρωναν το χαλι της επιστροφης.ατιμη κενωνια.
βρεθηκε ομηρος οικειοθελως(περιπου τουλαχιστον).ουτε πληρωνεται,ουτε προσφυγη τολμα να κανει ουτε να γκρινιαξει ουτε να παει αλλου.στο τελος μονος του θα ζητησει να του κανουν το συμβολαιο 150 χιλιαρικα μπας και ηρεμησει ποτε.τα λεφτα δεν φερνουν την ευτυχια τελικα.
ειναι απο τις πιο fucked up ιστοριες που εχω ακουσει.εφυγε επαγγελματιας,διχασε,επεστρεψε απο την πλειοψηφια του κοσμου ως αρρωστο ΠΑΟΚτσακι και τωρα αυτη η πλειοψηφια τον κρινει σαν επαγγελματια.λες τη λεξη σαλπιγγιδης και αυτοματα κανεις απο μεσα σου 15 κωλοτουμπες.
ως πρς το αγωνιστικο θεωρω οτι ο παικτης χαθηκε αναμεσα στους υπολοιπους.δεν υπηρχε οργανωση στο αγωνιστικο για να αποδωσει καλυτερα και επιπλεον ας μην αγνοουμε το περασμα του χρονου που εινα αμειληκτο.ουτε την εκρηξη που ειχε νεοτερος εχει ουτε την ικανοτητα να παιζει οριακα το οφσαιντ και να φευγει την καταλληλη στιγμη.ως προς το σκοραρισμα,ποτε του δεν ηταν κιλερ ουτε τεχνικος.απλα ειχε τις δυναμεις να εκμεταλλευεται στο επακρο την εκρηξη και τη δυναμη του.επαιρνε τα αβανταζ απο τα σεντερ μπακ και εβαζε συρτα πλασαριστα.σε αυτο ηταν απο τους καλυτερους που εχουν περασει ποτε.παλαι ποτε..
και το χειροτερο δεν ειναι οτι απο τοτε που εφυγε καποιοι απο εμας δεν θελαμε να τον ξαναδουμε ουτε ζωγραφιστο αλλα οτι τον σκιζουν τωρα αυτοι που του εστρωναν το χαλι της επιστροφης.ατιμη κενωνια.
βρεθηκε ομηρος οικειοθελως(περιπου τουλαχιστον).ουτε πληρωνεται,ουτε προσφυγη τολμα να κανει ουτε να γκρινιαξει ουτε να παει αλλου.στο τελος μονος του θα ζητησει να του κανουν το συμβολαιο 150 χιλιαρικα μπας και ηρεμησει ποτε.τα λεφτα δεν φερνουν την ευτυχια τελικα.
ειναι απο τις πιο fucked up ιστοριες που εχω ακουσει.εφυγε επαγγελματιας,διχασε,επεστρεψε απο την πλειοψηφια του κοσμου ως αρρωστο ΠΑΟΚτσακι και τωρα αυτη η πλειοψηφια τον κρινει σαν επαγγελματια.λες τη λεξη σαλπιγγιδης και αυτοματα κανεις απο μεσα σου 15 κωλοτουμπες.
ως πρς το αγωνιστικο θεωρω οτι ο παικτης χαθηκε αναμεσα στους υπολοιπους.δεν υπηρχε οργανωση στο αγωνιστικο για να αποδωσει καλυτερα και επιπλεον ας μην αγνοουμε το περασμα του χρονου που εινα αμειληκτο.ουτε την εκρηξη που ειχε νεοτερος εχει ουτε την ικανοτητα να παιζει οριακα το οφσαιντ και να φευγει την καταλληλη στιγμη.ως προς το σκοραρισμα,ποτε του δεν ηταν κιλερ ουτε τεχνικος.απλα ειχε τις δυναμεις να εκμεταλλευεται στο επακρο την εκρηξη και τη δυναμη του.επαιρνε τα αβανταζ απο τα σεντερ μπακ και εβαζε συρτα πλασαριστα.σε αυτο ηταν απο τους καλυτερους που εχουν περασει ποτε.παλαι ποτε..
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος barlow4 την Παρ 22 Ιούλ 2011, 11:20, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106580
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης
Μάξιμε (Μπάμπη) παραδόξως θα συμφωνήσω μαζι σου!
Παραδέχομαι ότι η περυσινή χρονιά ήταν μια πολύ μέτρια χρονιά για τον Μήτσο, αλλά μπορώ να διακρίνω κάποια ελαφρυντικά, όπως το ότι ήταν κουρασμένος (σαν τον πρώην πρωθυπουργό) και το ότι ο ΠΑΟΚ δεν είχε καλή επιθετική ανάπτυξη. Για το λόγο αυτό άλλωστε είχαμε λίγες τελικές προσπάθειες.
Φέτος όμως, θα πρέπει να ανεβάσει την προσφορά του, στο επίπεδο που μπορεί.
Παραδέχομαι ότι η περυσινή χρονιά ήταν μια πολύ μέτρια χρονιά για τον Μήτσο, αλλά μπορώ να διακρίνω κάποια ελαφρυντικά, όπως το ότι ήταν κουρασμένος (σαν τον πρώην πρωθυπουργό) και το ότι ο ΠΑΟΚ δεν είχε καλή επιθετική ανάπτυξη. Για το λόγο αυτό άλλωστε είχαμε λίγες τελικές προσπάθειες.
Φέτος όμως, θα πρέπει να ανεβάσει την προσφορά του, στο επίπεδο που μπορεί.
Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης
Αν δεις, προσωπικά, μένω στο αγωνιστικό γιατί εξωαγωνιστικά δεν έχω κανένα πρόβλημα μαζί του.barlow4 έγραψε: ως πρς το αγωνιστικο θεωρω οτι ο παικτης χαθηκε αναμεσα στους υπολοιπους.δεν υπηρχε οργανωση στο αγωνιστικο για να αποδωσει καλυτερα και επιπλεον ας μην αγνοουμε το περασμα του χρονου που εινα αμειληκτο.ουτε την εκρηξη που ειχε νεοτερος εχει ουτε την ικανοτητα να παιζει οριακα το οφσαιντ και να φευγει την καταλληλη στιγμη.ως προς το σκοραρισμα,ποτε του δεν ηταν κιλερ ουτε τεχνικος.απλα ειχε τις δυναμεις να εκμεταλλευεται στο επακρο την εκρηξη και τη δυναμη του.επαιρνε τα αβανταζ απο τα σεντερ μπακ και εβαζε συρτα πλασαριστα.σε αυτο ηταν απο τους καλυτερους που εχουν περασει ποτε.παλαι ποτε..
Δεν ήταν κίλερ, δεν είχε τεχνική, δεν είχε το σώμα να παίξει μόνος κορυφή.
Παλιότερα είχε την ικανότητα να παίζει οριακά το οφσάιντ, ήταν εκρηκτικός και δυνατός αλλά όπως παραδέχεσαι "το πέρασμα του χρόνου είναι αμείληκτο" μιας και λόγο ηλικίας δεν τα έχει αυτά πια.
Άρα μας μένει ένας επιθετικός, όχι κιλερ, που δεν έχει κεφάλι, με ύψος 1,60, χωρίς εκρηκτικότητα...
Στα λόγια μου έρχεσαι...
Τέτοιοι υπάρχουν πολλοί και φθηνοί. Όπως και με 800 χιλιάρικα υπάρχουν και πολλοί καλύτεροι...
Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης
ΑποστόληςΑ έγραψε:Μάξιμε (Μπάμπη) παραδόξως θα συμφωνήσω μαζι σου!
Παραδέχομαι ότι η περυσινή χρονιά ήταν μια πολύ μέτρια χρονιά για τον Μήτσο, αλλά μπορώ να διακρίνω κάποια ελαφρυντικά, όπως το ότι ήταν κουρασμένος (σαν τον πρώην πρωθυπουργό) και το ότι ο ΠΑΟΚ δεν είχε καλή επιθετική ανάπτυξη. Για το λόγο αυτό άλλωστε είχαμε λίγες τελικές προσπάθειες.
Φέτος όμως, θα πρέπει να ανεβάσει την προσφορά του, στο επίπεδο που μπορεί.
Απόστολε για να γίνει και να φτάσει ενας παίκτης στο μάξιμουμ της απόδοσης του πρέπει να συντρέχουν κα ορισμένες προϋποθέσεις.
1) Δοιηκητικη σταθερότητα
2)Προπονητής με κύρος και γνώσεις ώστε να μπορέσει να πάρει αυτά που μπορεί να του δώσει ο εκαστοτε παίκτης
3)Οικονομική ασφάλεια και σταθερότητα
4) "Σωστή" αντιμετώπιση από τον κόσμο ανεξάρτητα εάν υπάρχουν προηγούμενα ...........
5)να μην εχει τραυματισμούς
6) Και φυσικά το σωστό υλικό (έμψυχο) ώστε να μπορούμε να τον εκμεταλλευτούμε μέσα στο γήπεδο και όχι να παίζει με αγκαλιά την γραμμή και να του στέλνουν την μπάλα συνέχεια ψιλά και άντε τρέχα βγάλε τα κάστανα απο την φωτιά.
7) Πραγματικός αρχηγός στην ομάδα αλλά και στα αποδυτήρια (κοινής αποδοχής και οχι με οριακή πλειοψηφία)...
Αυτοί είναι μερικοί βασικοί παράγοντες που συντελούν στην απόδοση ενός παίκτη, έχει και άλλους αλλά αυτοί πιστεύω είναι οι κυριότεροι.
Πιστεύεται οτι υπάρχουν αυτές οι προϋποθέσεις στην ομάδα μας;
Εγώ παντός πιστεύω οχι όλες...........δυστυχώς
Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης
Πες ότι ισχύει αυτό.
Ο Βιειρίνια γιατί απέδωσε κι ο Σάλπι όχι;
Είναι ο Βιειρί καλύτερος του Σάλπι;
Κι οι δύο εξτρέμ δεν παίζουν;
Αφού ο Βιειρί είναι καλύτερος γιατί παίρνει το 1/3 του μισθού του Σάλπι;
Βλέπεις ότι υπάρχουν και κατά πολύ καλύτεροι με πολύ μικρότερο συμβόλαιο;
Δεν θεωρείς υπερβολή τα τόσα λεφτά για αυτήν την απόδωση;
Ο Βιειρίνια γιατί απέδωσε κι ο Σάλπι όχι;
Είναι ο Βιειρί καλύτερος του Σάλπι;
Κι οι δύο εξτρέμ δεν παίζουν;
Αφού ο Βιειρί είναι καλύτερος γιατί παίρνει το 1/3 του μισθού του Σάλπι;
Βλέπεις ότι υπάρχουν και κατά πολύ καλύτεροι με πολύ μικρότερο συμβόλαιο;
Δεν θεωρείς υπερβολή τα τόσα λεφτά για αυτήν την απόδωση;
Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης
μην ξεκινας τετοια συγκριση γιατι θα βγουν ορισμενοι να μειωσουν την προσφορα του βιερινια
για μενα δεν υπαρχει θεμα συγκρισης οσο αφορα το μισθο μιας και ολοι ξερουμε οτι πρεπει να γινει αναπροσαρμογη του βιερινια χθες, αυτο δεν σημαινει οτι θα βρεις στην αγορα βιερινια με 300 η 500 ..
για μενα δεν υπαρχει θεμα συγκρισης οσο αφορα το μισθο μιας και ολοι ξερουμε οτι πρεπει να γινει αναπροσαρμογη του βιερινια χθες, αυτο δεν σημαινει οτι θα βρεις στην αγορα βιερινια με 300 η 500 ..
Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης
Βιεϊρίνια: 47 ματς με τον ΠΑΟΚ, 11 γκολ, 10 ασίστ.gika έγραψε: Ο Βιειρίνια γιατί απέδωσε κι ο Σάλπι όχι;
Σαλπιγγίδης: 52 ματς με τον ΠΑΟΚ, 12 γκολ, 7 ασίστ.
Ο Βιεϊρίνια απέδωσε. Ο Σάλπι όχι.
Δεν είναι;gika έγραψε: Είναι ο Βιειρί καλύτερος του Σάλπι;
Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης
Παλικάρια μην κάνετε τέτοιες συγκρίσεις, ο Σαλπι έπαιζε στην ομάδα με εντελώς διαφορετική ψυχολογία απο τον Βιεϊρινια, το τι μπινελικια δικαίως ή αδίκως εχει φάει ο Σαλπι δεν λέγεται.....