9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Άβαταρ μέλους
gika
Δημοσιεύσεις: 19012
Εγγραφή: Δευ 28 Ιαν 2008, 15:52
Τοποθεσία: Λονδίνο

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από gika »

To ότι βρέθηκε να παίζει χαφ-εξτρεμ έγινε γιατί όσο έπαιζε φορ δεν μπορούσε ούτε να απειλήσει... Ο επιθετικός Σάλπι φέτος ηταν κάπου χαμένος. Αλλά επείδη έπρεπε να παίζει ανεξαρτήτως απόδωσης, τον βάζανε όπου υπήρχε κενό. Έτσι όταν έπαιζε εξτρέμ, πιο πολύ γινόταν δεύτερος επιθετικός και εκεί κάτι κουτσοκατάφερνε.

ΑΝ Ο ΣΑΛΠΙ ΕΠΑΙΖΕ ΜΟΝΟΣ ΣΕΝΤΕΡ ΦΟΡ ΦΕΤΟΣ ΟΥΤΕ ΤΟΣΑ ΓΚΟΛ ΘΑ ΕΙΧΕ, ΟΥΤΕ Ο ΠΑΟΚ ΘΑ ΕΒΓΑΙΝΕ ΕΥΡΩΠΗ...
monopaokre
Δημοσιεύσεις: 509
Εγγραφή: Παρ 16 Ιούλ 2010, 18:12

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από monopaokre »

o Σάλπι σε φταίει που όταν έπαιζε σέντερ φορ η φοβερά δουλεμένη ομάδα μας κάτω απο το έμπειρο μάτι του Μάκη Χάβου έπαιζε ΜΟΝΟ με σέντρες??? Οσο το 15 γκολ στο πρωτάθλημα και άλλα 6-7 και ασσιστ είναι ουτοπικό... Σου θυμίζω ότι ο Σισέ με τριπλάσιο συμβόλαιο έβαλε 2-3 γκολ παραπάνω απο τα νούμερα που λες. Χάλασε κι αυτός ε?? Και αυτός τα παίρνει και όλα... Για τον Σαλπιγγίδη πολύ αμφιβάλλω
Άβαταρ μέλους
gika
Δημοσιεύσεις: 19012
Εγγραφή: Δευ 28 Ιαν 2008, 15:52
Τοποθεσία: Λονδίνο

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από gika »

Φίλε ο Κλάους που ειναι και πιο αδύναμος από τον Σάλπι, με το ίδιο σύστημα του Χάβου ήταν πολύ πιο αποδωτικός (συγκρίνοντας και τους χρόνους συμμετοχής αλλά και τον μισθό).

Αυτό που πιστεύω με τον Σάλπι είναι το εξής:
Είτε οτι με τα ίδια χρήματα βρίσκεις πολύ καλύτερο παίκτη, είτε ότι βρίσκεις ισάξιο παίκτη με πολύ λιγότερα χρήματα.

Μακάρι να με διαψεύσει.
Άβαταρ μέλους
sernikos
Δημοσιεύσεις: 801
Εγγραφή: Πέμ 19 Μαρ 2009, 00:25
Τοποθεσία: Serres

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από sernikos »

συμφωνω με τον τελευταιο
ομαδα που παιζει με σεντρες χωρις δημιουργικο χαφ και σεντερ παικτη 1.60 ουτε στη β γαλλιας δεν υπαρχει..

μην ξεχναμε και τις ασιστ που εβγαλε περσι οι οποιες θα ηταν διπλασιες αν ο παραληπτης ειχε στοιχειωδεις γνωσεις ποδοσφαιρου..
Άβαταρ μέλους
shark4
Δημοσιεύσεις: 4754
Εγγραφή: Δευ 24 Αύγ 2009, 10:47

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από shark4 »

gika έγραψε:Αυτό που πιστεύω με τον Σάλπι είναι το εξής:
Είτε οτι με τα ίδια χρήματα βρίσκεις πολύ καλύτερο παίκτη, είτε ότι βρίσκεις ισάξιο παίκτη με πολύ λιγότερα χρήματα.
Ειμαστε για να ψαχνουμε τετοια εποχη ? 8-)
Άβαταρ μέλους
barlow4
Δημοσιεύσεις: 10274
Εγγραφή: Παρ 04 Ιούλ 2008, 14:40

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από barlow4 »

τελικα αυτο που συμβαινει με τον κοντο ειναι χειροτερο απο το να μην επεστρεφε ποτε.
και το χειροτερο δεν ειναι οτι απο τοτε που εφυγε καποιοι απο εμας δεν θελαμε να τον ξαναδουμε ουτε ζωγραφιστο αλλα οτι τον σκιζουν τωρα αυτοι που του εστρωναν το χαλι της επιστροφης.ατιμη κενωνια.
βρεθηκε ομηρος οικειοθελως(περιπου τουλαχιστον).ουτε πληρωνεται,ουτε προσφυγη τολμα να κανει ουτε να γκρινιαξει ουτε να παει αλλου.στο τελος μονος του θα ζητησει να του κανουν το συμβολαιο 150 χιλιαρικα μπας και ηρεμησει ποτε.τα λεφτα δεν φερνουν την ευτυχια τελικα.
ειναι απο τις πιο fucked up ιστοριες που εχω ακουσει.εφυγε επαγγελματιας,διχασε,επεστρεψε απο την πλειοψηφια του κοσμου ως αρρωστο ΠΑΟΚτσακι και τωρα αυτη η πλειοψηφια τον κρινει σαν επαγγελματια.λες τη λεξη σαλπιγγιδης και αυτοματα κανεις απο μεσα σου 15 κωλοτουμπες.
ως πρς το αγωνιστικο θεωρω οτι ο παικτης χαθηκε αναμεσα στους υπολοιπους.δεν υπηρχε οργανωση στο αγωνιστικο για να αποδωσει καλυτερα και επιπλεον ας μην αγνοουμε το περασμα του χρονου που εινα αμειληκτο.ουτε την εκρηξη που ειχε νεοτερος εχει ουτε την ικανοτητα να παιζει οριακα το οφσαιντ και να φευγει την καταλληλη στιγμη.ως προς το σκοραρισμα,ποτε του δεν ηταν κιλερ ουτε τεχνικος.απλα ειχε τις δυναμεις να εκμεταλλευεται στο επακρο την εκρηξη και τη δυναμη του.επαιρνε τα αβανταζ απο τα σεντερ μπακ και εβαζε συρτα πλασαριστα.σε αυτο ηταν απο τους καλυτερους που εχουν περασει ποτε.παλαι ποτε..
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος barlow4 την Παρ 22 Ιούλ 2011, 11:20, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106609
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Μάξιμε (Μπάμπη) παραδόξως θα συμφωνήσω μαζι σου!
Παραδέχομαι ότι η περυσινή χρονιά ήταν μια πολύ μέτρια χρονιά για τον Μήτσο, αλλά μπορώ να διακρίνω κάποια ελαφρυντικά, όπως το ότι ήταν κουρασμένος (σαν τον πρώην πρωθυπουργό) και το ότι ο ΠΑΟΚ δεν είχε καλή επιθετική ανάπτυξη. Για το λόγο αυτό άλλωστε είχαμε λίγες τελικές προσπάθειες.
Φέτος όμως, θα πρέπει να ανεβάσει την προσφορά του, στο επίπεδο που μπορεί.
Άβαταρ μέλους
gika
Δημοσιεύσεις: 19012
Εγγραφή: Δευ 28 Ιαν 2008, 15:52
Τοποθεσία: Λονδίνο

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από gika »

barlow4 έγραψε: ως πρς το αγωνιστικο θεωρω οτι ο παικτης χαθηκε αναμεσα στους υπολοιπους.δεν υπηρχε οργανωση στο αγωνιστικο για να αποδωσει καλυτερα και επιπλεον ας μην αγνοουμε το περασμα του χρονου που εινα αμειληκτο.ουτε την εκρηξη που ειχε νεοτερος εχει ουτε την ικανοτητα να παιζει οριακα το οφσαιντ και να φευγει την καταλληλη στιγμη.ως προς το σκοραρισμα,ποτε του δεν ηταν κιλερ ουτε τεχνικος.απλα ειχε τις δυναμεις να εκμεταλλευεται στο επακρο την εκρηξη και τη δυναμη του.επαιρνε τα αβανταζ απο τα σεντερ μπακ και εβαζε συρτα πλασαριστα.σε αυτο ηταν απο τους καλυτερους που εχουν περασει ποτε.παλαι ποτε..
Αν δεις, προσωπικά, μένω στο αγωνιστικό γιατί εξωαγωνιστικά δεν έχω κανένα πρόβλημα μαζί του.
Δεν ήταν κίλερ, δεν είχε τεχνική, δεν είχε το σώμα να παίξει μόνος κορυφή.
Παλιότερα είχε την ικανότητα να παίζει οριακά το οφσάιντ, ήταν εκρηκτικός και δυνατός αλλά όπως παραδέχεσαι "το πέρασμα του χρόνου είναι αμείληκτο" μιας και λόγο ηλικίας δεν τα έχει αυτά πια.

Άρα μας μένει ένας επιθετικός, όχι κιλερ, που δεν έχει κεφάλι, με ύψος 1,60, χωρίς εκρηκτικότητα...

Στα λόγια μου έρχεσαι...

Τέτοιοι υπάρχουν πολλοί και φθηνοί. Όπως και με 800 χιλιάρικα υπάρχουν και πολλοί καλύτεροι...
Άβαταρ μέλους
stathis73
Δημοσιεύσεις: 1317
Εγγραφή: Παρ 27 Μάιος 2011, 10:16

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από stathis73 »

ΑποστόληςΑ έγραψε:Μάξιμε (Μπάμπη) παραδόξως θα συμφωνήσω μαζι σου!
Παραδέχομαι ότι η περυσινή χρονιά ήταν μια πολύ μέτρια χρονιά για τον Μήτσο, αλλά μπορώ να διακρίνω κάποια ελαφρυντικά, όπως το ότι ήταν κουρασμένος (σαν τον πρώην πρωθυπουργό) και το ότι ο ΠΑΟΚ δεν είχε καλή επιθετική ανάπτυξη. Για το λόγο αυτό άλλωστε είχαμε λίγες τελικές προσπάθειες.
Φέτος όμως, θα πρέπει να ανεβάσει την προσφορά του, στο επίπεδο που μπορεί.

Απόστολε για να γίνει και να φτάσει ενας παίκτης στο μάξιμουμ της απόδοσης του πρέπει να συντρέχουν κα ορισμένες προϋποθέσεις.

1) Δοιηκητικη σταθερότητα
2)Προπονητής με κύρος και γνώσεις ώστε να μπορέσει να πάρει αυτά που μπορεί να του δώσει ο εκαστοτε παίκτης
3)Οικονομική ασφάλεια και σταθερότητα
4) "Σωστή" αντιμετώπιση από τον κόσμο ανεξάρτητα εάν υπάρχουν προηγούμενα ...........
5)να μην εχει τραυματισμούς
6) Και φυσικά το σωστό υλικό (έμψυχο) ώστε να μπορούμε να τον εκμεταλλευτούμε μέσα στο γήπεδο και όχι να παίζει με αγκαλιά την γραμμή και να του στέλνουν την μπάλα συνέχεια ψιλά και άντε τρέχα βγάλε τα κάστανα απο την φωτιά.
7) Πραγματικός αρχηγός στην ομάδα αλλά και στα αποδυτήρια (κοινής αποδοχής και οχι με οριακή πλειοψηφία)...

Αυτοί είναι μερικοί βασικοί παράγοντες που συντελούν στην απόδοση ενός παίκτη, έχει και άλλους αλλά αυτοί πιστεύω είναι οι κυριότεροι.

Πιστεύεται οτι υπάρχουν αυτές οι προϋποθέσεις στην ομάδα μας;

Εγώ παντός πιστεύω οχι όλες...........δυστυχώς
Άβαταρ μέλους
gika
Δημοσιεύσεις: 19012
Εγγραφή: Δευ 28 Ιαν 2008, 15:52
Τοποθεσία: Λονδίνο

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από gika »

Πες ότι ισχύει αυτό.

Ο Βιειρίνια γιατί απέδωσε κι ο Σάλπι όχι;

Είναι ο Βιειρί καλύτερος του Σάλπι;
Κι οι δύο εξτρέμ δεν παίζουν;

Αφού ο Βιειρί είναι καλύτερος γιατί παίρνει το 1/3 του μισθού του Σάλπι;

Βλέπεις ότι υπάρχουν και κατά πολύ καλύτεροι με πολύ μικρότερο συμβόλαιο;

Δεν θεωρείς υπερβολή τα τόσα λεφτά για αυτήν την απόδωση;
Άβαταρ μέλους
sernikos
Δημοσιεύσεις: 801
Εγγραφή: Πέμ 19 Μαρ 2009, 00:25
Τοποθεσία: Serres

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από sernikos »

μην ξεκινας τετοια συγκριση γιατι θα βγουν ορισμενοι να μειωσουν την προσφορα του βιερινια

για μενα δεν υπαρχει θεμα συγκρισης οσο αφορα το μισθο μιας και ολοι ξερουμε οτι πρεπει να γινει αναπροσαρμογη του βιερινια χθες, αυτο δεν σημαινει οτι θα βρεις στην αγορα βιερινια με 300 η 500 ..
Άβαταρ μέλους
stephanos
Δημοσιεύσεις: 3257
Εγγραφή: Κυρ 10 Αύγ 2008, 01:47

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από stephanos »

gika έγραψε: Ο Βιειρίνια γιατί απέδωσε κι ο Σάλπι όχι;
Βιεϊρίνια: 47 ματς με τον ΠΑΟΚ, 11 γκολ, 10 ασίστ.
Σαλπιγγίδης: 52 ματς με τον ΠΑΟΚ, 12 γκολ, 7 ασίστ.

Ο Βιεϊρίνια απέδωσε. Ο Σάλπι όχι.
gika έγραψε: Είναι ο Βιειρί καλύτερος του Σάλπι;
Δεν είναι;
Άβαταρ μέλους
stathis73
Δημοσιεύσεις: 1317
Εγγραφή: Παρ 27 Μάιος 2011, 10:16

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από stathis73 »

Παλικάρια μην κάνετε τέτοιες συγκρίσεις, ο Σαλπι έπαιζε στην ομάδα με εντελώς διαφορετική ψυχολογία απο τον Βιεϊρινια, το τι μπινελικια δικαίως ή αδίκως εχει φάει ο Σαλπι δεν λέγεται.....
Άβαταρ μέλους
slidar
Δημοσιεύσεις: 3995
Εγγραφή: Σάβ 19 Ιαν 2008, 22:53

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από slidar »

Ti λεει κοντε θεραπεια κανουμε? Μια χαρα εισαι εκει... :twisted: :twisted:
Άβαταρ μέλους
eleos
Δημοσιεύσεις: 2394
Εγγραφή: Κυρ 29 Ιουν 2008, 13:56
Τοποθεσία: Σαλλλονίκη - Northshire Abbey

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από eleos »

/facepalm
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Παίχτες ομάδας”