9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης
-
monopaokre
- Δημοσιεύσεις: 509
- Εγγραφή: Παρ 16 Ιούλ 2010, 18:12
Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης
Περισσότερο «χαλάστηκε» ο ΠΑΟΚ
http://transfernews.gr/news/articles/sa ... pikos.html
Άντε να δούμε και λίγο το θέμα του Ολυμπιακού με τον Σαλπιγγίδη. Δεδομένα, αν ο Ερνέστο Βαλβέρδε μπορούσε να ξεχωρίσει έναν και μόνο Ελληνα παίκτη από το πρωτάθλημα μας, αυτός θα ήταν ο «Σάλπι».
Γνωστό τόσο στον ίδιο όσο (πλέον εδώ και καιρό) και στους ανθρώπους των πρωταθλητών Ελλάδας, οι οποίοι έτσι κι αλλιώς ψάχνουν την… ελληνοποίηση του ρόστερ τους.
Κίνηση όμως, όντως, δεν έκαναν ποτέ. Απλώς, περιορίστηκαν στο να βολιδοσκοπήσουν προθέσεις. Πρώτα του ΠΑΟΚ, ρωτώντας τον Ζήση Βρύζα.
Πρόβλημα να συζητήσει δεν είχε ο νέος υπεύθυνος του «δικεφάλου» (ούτε με τον ενδιαφερόμενο ούτε και φυσικά με το να ξεφορτωθεί το βαρύτερο συμβόλαιο της ομάδας) και στην πρώτη ερώτηση αξίωσε 1 εκατ. ευρώ. Στην δεύτερη, περιορίστηκε στις 800.000 και τον Γιάννη Παπαδόπουλο.Ποσό και δεδομένα που ΔΕΝ κρίθηκαν απαγορευτικά από τους «ερυθρόλευκους», οι οποίοι όμως ακόμη κι έτσι δεν έκαναν καμία επίσημη κρούση προτού σιγουρευτούν για τις προθέσεις του Σαλπιγγίδη.
Προθέσεις που δεν άφησαν περιθώρια συνέχισης του θέματος, αφού ο «Σάλπι» ήταν κάθετος. Όχι απλά στο να μπει στο τριπάκι της νέας… κατηφόρας στην Αθήνα, αλλά ξεκάθαρισε πως δεν έχει καμία απολύτως διάθεση να φύγει από τον ΠΑΟΚ. Κι αυτό παρότι του οφείλονται από την περασμένη χρονιά περισσότερα από το 60% των προβλεπόμενων απολαβών του!
Γι’ αυτό κι άλλωστε αρνήθηκε τόσο το Αννόβερο, που ήταν το πιο «ζεστό» για την υπογραφή του όσο και την Μπέρμιγχαμ, που στα μέσα του περασμένου μήνα προσέγγισε τον μάνατζερ του. Κι ας τα ακούει από την εξέδρα…
Φυσικά, υπήρχαν και οι προφανείς ενστάσεις (ο πατέρας του «Σάλπι» ξέρει περισσότερα…) αναφορικά με το ενδεχόμενο να φορέσει τα «ερυθρόλευκα», αλλά αυτές αφορούσαν ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ τον ίδιο τον Σαλπιγγίδη.
Όχι τον ΠΑΟΚ, ο οποίος έδειξε εμπράκτως ότι ΚΑΙ συζητούσε την πιθανότητα μεταγραφής του, αλλά και πιθανότατα την επεδίωκε κιόλας.
Από την στιγμή όμως που στην διερευνητική κρούση, ο Σαλπιγγίδης ήταν ξεκάθαρος και απόλυτος, η ιστορία τελείωσε χωρίς κάτι περισσότερο.Πάντως, μάλλον προς απογοήτευση του «δικεφάλου» κι όχι του Ολυμπιακού…
http://transfernews.gr/news/articles/sa ... pikos.html
Άντε να δούμε και λίγο το θέμα του Ολυμπιακού με τον Σαλπιγγίδη. Δεδομένα, αν ο Ερνέστο Βαλβέρδε μπορούσε να ξεχωρίσει έναν και μόνο Ελληνα παίκτη από το πρωτάθλημα μας, αυτός θα ήταν ο «Σάλπι».
Γνωστό τόσο στον ίδιο όσο (πλέον εδώ και καιρό) και στους ανθρώπους των πρωταθλητών Ελλάδας, οι οποίοι έτσι κι αλλιώς ψάχνουν την… ελληνοποίηση του ρόστερ τους.
Κίνηση όμως, όντως, δεν έκαναν ποτέ. Απλώς, περιορίστηκαν στο να βολιδοσκοπήσουν προθέσεις. Πρώτα του ΠΑΟΚ, ρωτώντας τον Ζήση Βρύζα.
Πρόβλημα να συζητήσει δεν είχε ο νέος υπεύθυνος του «δικεφάλου» (ούτε με τον ενδιαφερόμενο ούτε και φυσικά με το να ξεφορτωθεί το βαρύτερο συμβόλαιο της ομάδας) και στην πρώτη ερώτηση αξίωσε 1 εκατ. ευρώ. Στην δεύτερη, περιορίστηκε στις 800.000 και τον Γιάννη Παπαδόπουλο.Ποσό και δεδομένα που ΔΕΝ κρίθηκαν απαγορευτικά από τους «ερυθρόλευκους», οι οποίοι όμως ακόμη κι έτσι δεν έκαναν καμία επίσημη κρούση προτού σιγουρευτούν για τις προθέσεις του Σαλπιγγίδη.
Προθέσεις που δεν άφησαν περιθώρια συνέχισης του θέματος, αφού ο «Σάλπι» ήταν κάθετος. Όχι απλά στο να μπει στο τριπάκι της νέας… κατηφόρας στην Αθήνα, αλλά ξεκάθαρισε πως δεν έχει καμία απολύτως διάθεση να φύγει από τον ΠΑΟΚ. Κι αυτό παρότι του οφείλονται από την περασμένη χρονιά περισσότερα από το 60% των προβλεπόμενων απολαβών του!
Γι’ αυτό κι άλλωστε αρνήθηκε τόσο το Αννόβερο, που ήταν το πιο «ζεστό» για την υπογραφή του όσο και την Μπέρμιγχαμ, που στα μέσα του περασμένου μήνα προσέγγισε τον μάνατζερ του. Κι ας τα ακούει από την εξέδρα…
Φυσικά, υπήρχαν και οι προφανείς ενστάσεις (ο πατέρας του «Σάλπι» ξέρει περισσότερα…) αναφορικά με το ενδεχόμενο να φορέσει τα «ερυθρόλευκα», αλλά αυτές αφορούσαν ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ τον ίδιο τον Σαλπιγγίδη.
Όχι τον ΠΑΟΚ, ο οποίος έδειξε εμπράκτως ότι ΚΑΙ συζητούσε την πιθανότητα μεταγραφής του, αλλά και πιθανότατα την επεδίωκε κιόλας.
Από την στιγμή όμως που στην διερευνητική κρούση, ο Σαλπιγγίδης ήταν ξεκάθαρος και απόλυτος, η ιστορία τελείωσε χωρίς κάτι περισσότερο.Πάντως, μάλλον προς απογοήτευση του «δικεφάλου» κι όχι του Ολυμπιακού…
-
Dimg4
Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης
Yiankos έγραψε:Περισσότερο «χαλάστηκε» ο ΠΑΟΚ
http://transfernews.gr/news/articles/sa ... pikos.html
Άντε να δούμε και λίγο το θέμα του Ολυμπιακού με τον Σαλπιγγίδη. Δεδομένα, αν ο Ερνέστο Βαλβέρδε μπορούσε να ξεχωρίσει έναν και μόνο Ελληνα παίκτη από το πρωτάθλημα μας, αυτός θα ήταν ο «Σάλπι».
Γνωστό τόσο στον ίδιο όσο (πλέον εδώ και καιρό) και στους ανθρώπους των πρωταθλητών Ελλάδας, οι οποίοι έτσι κι αλλιώς ψάχνουν την… ελληνοποίηση του ρόστερ τους.
Κίνηση όμως, όντως, δεν έκαναν ποτέ. Απλώς, περιορίστηκαν στο να βολιδοσκοπήσουν προθέσεις. Πρώτα του ΠΑΟΚ, ρωτώντας τον Ζήση Βρύζα.
Πρόβλημα να συζητήσει δεν είχε ο νέος υπεύθυνος του «δικεφάλου» (ούτε με τον ενδιαφερόμενο ούτε και φυσικά με το να ξεφορτωθεί το βαρύτερο συμβόλαιο της ομάδας) και στην πρώτη ερώτηση αξίωσε 1 εκατ. ευρώ. Στην δεύτερη, περιορίστηκε στις 800.000 και τον Γιάννη Παπαδόπουλο.Ποσό και δεδομένα που ΔΕΝ κρίθηκαν απαγορευτικά από τους «ερυθρόλευκους», οι οποίοι όμως ακόμη κι έτσι δεν έκαναν καμία επίσημη κρούση προτού σιγουρευτούν για τις προθέσεις του Σαλπιγγίδη.
Προθέσεις που δεν άφησαν περιθώρια συνέχισης του θέματος, αφού ο «Σάλπι» ήταν κάθετος. Όχι απλά στο να μπει στο τριπάκι της νέας… κατηφόρας στην Αθήνα, αλλά ξεκάθαρισε πως δεν έχει καμία απολύτως διάθεση να φύγει από τον ΠΑΟΚ. Κι αυτό παρότι του οφείλονται από την περασμένη χρονιά περισσότερα από το 60% των προβλεπόμενων απολαβών του!
Γι’ αυτό κι άλλωστε αρνήθηκε τόσο το Αννόβερο, που ήταν το πιο «ζεστό» για την υπογραφή του όσο και την Μπέρμιγχαμ, που στα μέσα του περασμένου μήνα προσέγγισε τον μάνατζερ του. Κι ας τα ακούει από την εξέδρα…
Φυσικά, υπήρχαν και οι προφανείς ενστάσεις (ο πατέρας του «Σάλπι» ξέρει περισσότερα…) αναφορικά με το ενδεχόμενο να φορέσει τα «ερυθρόλευκα», αλλά αυτές αφορούσαν ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ τον ίδιο τον Σαλπιγγίδη.
Όχι τον ΠΑΟΚ, ο οποίος έδειξε εμπράκτως ότι ΚΑΙ συζητούσε την πιθανότητα μεταγραφής του, αλλά και πιθανότατα την επεδίωκε κιόλας.
Από την στιγμή όμως που στην διερευνητική κρούση, ο Σαλπιγγίδης ήταν ξεκάθαρος και απόλυτος, η ιστορία τελείωσε χωρίς κάτι περισσότερο.Πάντως, μάλλον προς απογοήτευση του «δικεφάλου» κι όχι του Ολυμπιακού…
Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης
Για τα λεφτά του;monopaokre έγραψε:Εσύ Γκίκα πες μου τι θα θεωρούσες πετυχημένη χρονιά γι αυτόν?
15 γκολ στο ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ (κι όχι να μετράμε και από τα φιλικά τα γκολ για να τα βγάλουμε διψήφιο αριθμό) και άλλα 5-6 τουλάχιστον σε Ευρώπη και κύπελλο.
Να μην έχει τραυματισμούς, να μην είναι μονίμως κουρασμένος, να είναι γρήγορος και εκρηκτικός, να δημιουργεί ρήγματα και να δίνει ασσίστ.
- nyxteridas
- Δημοσιεύσεις: 861
- Εγγραφή: Παρ 11 Απρ 2008, 15:13
Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης
που τέτοια τύχη...Yiankos έγραψε:Περισσότερο «χαλάστηκε» ο ΠΑΟΚ
http://transfernews.gr/news/articles/sa ... pikos.html
Άντε να δούμε και λίγο το θέμα του Ολυμπιακού με τον Σαλπιγγίδη. Δεδομένα, αν ο Ερνέστο Βαλβέρδε μπορούσε να ξεχωρίσει έναν και μόνο Ελληνα παίκτη από το πρωτάθλημα μας, αυτός θα ήταν ο «Σάλπι».
Γνωστό τόσο στον ίδιο όσο (πλέον εδώ και καιρό) και στους ανθρώπους των πρωταθλητών Ελλάδας, οι οποίοι έτσι κι αλλιώς ψάχνουν την… ελληνοποίηση του ρόστερ τους.
Κίνηση όμως, όντως, δεν έκαναν ποτέ. Απλώς, περιορίστηκαν στο να βολιδοσκοπήσουν προθέσεις. Πρώτα του ΠΑΟΚ, ρωτώντας τον Ζήση Βρύζα.
Πρόβλημα να συζητήσει δεν είχε ο νέος υπεύθυνος του «δικεφάλου» (ούτε με τον ενδιαφερόμενο ούτε και φυσικά με το να ξεφορτωθεί το βαρύτερο συμβόλαιο της ομάδας) και στην πρώτη ερώτηση αξίωσε 1 εκατ. ευρώ. Στην δεύτερη, περιορίστηκε στις 800.000 και τον Γιάννη Παπαδόπουλο.Ποσό και δεδομένα που ΔΕΝ κρίθηκαν απαγορευτικά από τους «ερυθρόλευκους», οι οποίοι όμως ακόμη κι έτσι δεν έκαναν καμία επίσημη κρούση προτού σιγουρευτούν για τις προθέσεις του Σαλπιγγίδη.
Προθέσεις που δεν άφησαν περιθώρια συνέχισης του θέματος, αφού ο «Σάλπι» ήταν κάθετος. Όχι απλά στο να μπει στο τριπάκι της νέας… κατηφόρας στην Αθήνα, αλλά ξεκάθαρισε πως δεν έχει καμία απολύτως διάθεση να φύγει από τον ΠΑΟΚ. Κι αυτό παρότι του οφείλονται από την περασμένη χρονιά περισσότερα από το 60% των προβλεπόμενων απολαβών του!
Γι’ αυτό κι άλλωστε αρνήθηκε τόσο το Αννόβερο, που ήταν το πιο «ζεστό» για την υπογραφή του όσο και την Μπέρμιγχαμ, που στα μέσα του περασμένου μήνα προσέγγισε τον μάνατζερ του. Κι ας τα ακούει από την εξέδρα…
Φυσικά, υπήρχαν και οι προφανείς ενστάσεις (ο πατέρας του «Σάλπι» ξέρει περισσότερα…) αναφορικά με το ενδεχόμενο να φορέσει τα «ερυθρόλευκα», αλλά αυτές αφορούσαν ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ τον ίδιο τον Σαλπιγγίδη.
Όχι τον ΠΑΟΚ, ο οποίος έδειξε εμπράκτως ότι ΚΑΙ συζητούσε την πιθανότητα μεταγραφής του, αλλά και πιθανότατα την επεδίωκε κιόλας.
Από την στιγμή όμως που στην διερευνητική κρούση, ο Σαλπιγγίδης ήταν ξεκάθαρος και απόλυτος, η ιστορία τελείωσε χωρίς κάτι περισσότερο.Πάντως, μάλλον προς απογοήτευση του «δικεφάλου» κι όχι του Ολυμπιακού…
Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης
Βερόν πολυτελείας κατάντησε...
Κάποτε σκάγαμε για να μη φύγεις στην Αθήνα...
Μετά σκάγαμε για να έρθεις ή να μην έρθεις από Αθήνα.
Τώρα σκάμε για το πως θα ξαναπας εκεί..
Θα τα λες στα παιδιά σου μια μέρα και θα γελάς..
Κάποτε σκάγαμε για να μη φύγεις στην Αθήνα...
Μετά σκάγαμε για να έρθεις ή να μην έρθεις από Αθήνα.
Τώρα σκάμε για το πως θα ξαναπας εκεί..
Θα τα λες στα παιδιά σου μια μέρα και θα γελάς..
Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης
σπαστικός παικτης.darklord έγραψε:Οταν τον λεγαμε να μεινει εφυγε, και οταν τον λεμε να φυγει μενει...
- nyxteridas
- Δημοσιεύσεις: 861
- Εγγραφή: Παρ 11 Απρ 2008, 15:13
Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης
Πάντως μαλακία που δεν έιναι από τη Νεάπολη διότι έχει και στον Πειράια (και Αμπελόκηποι έχει και Ηλιούπολη)
- Maximus
- Δημοσιεύσεις: 5939
- Εγγραφή: Παρ 24 Απρ 2009, 08:58
- Τοποθεσία: Σε ενα δυαρακι με παντοφλα και φασκομηλο...
Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης
Νομιζω οτι το να μετράμε την προσφορα ενος παίχτη, χωρις να εχουμε υπολογίσει και καποιες αλλες βασικες παραμετρους, ειναι λίγο άκομψο...gika έγραψε:Για τα λεφτά του;monopaokre έγραψε:Εσύ Γκίκα πες μου τι θα θεωρούσες πετυχημένη χρονιά γι αυτόν?
15 γκολ στο ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ (κι όχι να μετράμε και από τα φιλικά τα γκολ για να τα βγάλουμε διψήφιο αριθμό) και άλλα 5-6 τουλάχιστον σε Ευρώπη και κύπελλο.
Να μην έχει τραυματισμούς, να μην είναι μονίμως κουρασμένος, να είναι γρήγορος και εκρηκτικός, να δημιουργεί ρήγματα και να δίνει ασσίστ.
Για να ερθουμε και σε ποσοτικες "απαιτησεις" απο εναν παιχτη, πρεπει πρώτα να του εξασφαλισουμε σε αυτον αλλα και σε εμας καποιες βασικες συνθηκες: Τι θεση θα παιζεις; Επιθετικος ή χαφ; Αν εισαι ο μονος επιθετικος μπροστα, εχει η ομαδα πλάνο να σε εκμεταλλευτει;
Αφου τα εχουμε ξεκαθαρισει αυτα, τότε να βαλουμε και ποσοτικες απαιτησεις... "Για σενα Σαλπιγγιδη επιθετικέ του ΠΑΟΚ, που η ομαδα εχει συστημα να σε εκμεταλλευτει, περιμενω να μου βαλεις 15 γκολ. Αλλιως αντες πηδηξου!"
Τωρα ο περσινος χαφ-εξτρεμ Σαλπιγγιδης, σε μια ομαδα που δεν ειχε ξεκαθαρο επιθετικο πλανο, τι ποσοτικη απαιτηση να ειχε; 15 γκολ;! Δεν νομιζω...
Και τα 10 γκολ που εβαλε (μαζι με της Ευρωπης) ειναι μια πολυ καλη και παραγωγικη χρονια... (Εφοσον μπηκαμε λανθασμενα στο τρυπακι να τον κρινουμε μονο απο τα γκολ)