9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Άβαταρ μέλους
ABOLEYTOI
Δημοσιεύσεις: 9664
Εγγραφή: Σάβ 14 Μαρ 2009, 23:54

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από ABOLEYTOI »

τον καλό τον λένε και αλάκα
monopaokre
Δημοσιεύσεις: 509
Εγγραφή: Παρ 16 Ιούλ 2010, 18:12

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από monopaokre »

Εσύ Γκίκα πες μου τι θα θεωρούσες πετυχημένη χρονιά γι αυτόν?
Dimg4

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από Dimg4 »

70 γκολ, 49 ασιστ, 20 ευρω συμβολαιο και 23 τατου ΠΑΟΚ
Άβαταρ μέλους
Yiankos
Moderator
Δημοσιεύσεις: 2296
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 21:32
Τοποθεσία: Τούμπα

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από Yiankos »

Περισσότερο «χαλάστηκε» ο ΠΑΟΚ

http://transfernews.gr/news/articles/sa ... pikos.html

Άντε να δούμε και λίγο το θέμα του Ολυμπιακού με τον Σαλπιγγίδη. Δεδομένα, αν ο Ερνέστο Βαλβέρδε μπορούσε να ξεχωρίσει έναν και μόνο Ελληνα παίκτη από το πρωτάθλημα μας, αυτός θα ήταν ο «Σάλπι».

Γνωστό τόσο στον ίδιο όσο (πλέον εδώ και καιρό) και στους ανθρώπους των πρωταθλητών Ελλάδας, οι οποίοι έτσι κι αλλιώς ψάχνουν την… ελληνοποίηση του ρόστερ τους.

Κίνηση όμως, όντως, δεν έκαναν ποτέ. Απλώς, περιορίστηκαν στο να βολιδοσκοπήσουν προθέσεις. Πρώτα του ΠΑΟΚ, ρωτώντας τον Ζήση Βρύζα.

Πρόβλημα να συζητήσει δεν είχε ο νέος υπεύθυνος του «δικεφάλου» (ούτε με τον ενδιαφερόμενο ούτε και φυσικά με το να ξεφορτωθεί το βαρύτερο συμβόλαιο της ομάδας) και στην πρώτη ερώτηση αξίωσε 1 εκατ. ευρώ. Στην δεύτερη, περιορίστηκε στις 800.000 και τον Γιάννη Παπαδόπουλο.Ποσό και δεδομένα που ΔΕΝ κρίθηκαν απαγορευτικά από τους «ερυθρόλευκους», οι οποίοι όμως ακόμη κι έτσι δεν έκαναν καμία επίσημη κρούση προτού σιγουρευτούν για τις προθέσεις του Σαλπιγγίδη.

Προθέσεις που δεν άφησαν περιθώρια συνέχισης του θέματος, αφού ο «Σάλπι» ήταν κάθετος. Όχι απλά στο να μπει στο τριπάκι της νέας… κατηφόρας στην Αθήνα, αλλά ξεκάθαρισε πως δεν έχει καμία απολύτως διάθεση να φύγει από τον ΠΑΟΚ. Κι αυτό παρότι του οφείλονται από την περασμένη χρονιά περισσότερα από το 60% των προβλεπόμενων απολαβών του!

Γι’ αυτό κι άλλωστε αρνήθηκε τόσο το Αννόβερο, που ήταν το πιο «ζεστό» για την υπογραφή του όσο και την Μπέρμιγχαμ, που στα μέσα του περασμένου μήνα προσέγγισε τον μάνατζερ του. Κι ας τα ακούει από την εξέδρα…

Φυσικά, υπήρχαν και οι προφανείς ενστάσεις (ο πατέρας του «Σάλπι» ξέρει περισσότερα…) αναφορικά με το ενδεχόμενο να φορέσει τα «ερυθρόλευκα», αλλά αυτές αφορούσαν ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ τον ίδιο τον Σαλπιγγίδη.

Όχι τον ΠΑΟΚ, ο οποίος έδειξε εμπράκτως ότι ΚΑΙ συζητούσε την πιθανότητα μεταγραφής του, αλλά και πιθανότατα την επεδίωκε κιόλας.

Από την στιγμή όμως που στην διερευνητική κρούση, ο Σαλπιγγίδης ήταν ξεκάθαρος και απόλυτος, η ιστορία τελείωσε χωρίς κάτι περισσότερο.Πάντως, μάλλον προς απογοήτευση του «δικεφάλου» κι όχι του Ολυμπιακού…
Dimg4

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από Dimg4 »

Yiankos έγραψε:Περισσότερο «χαλάστηκε» ο ΠΑΟΚ

http://transfernews.gr/news/articles/sa ... pikos.html

Άντε να δούμε και λίγο το θέμα του Ολυμπιακού με τον Σαλπιγγίδη. Δεδομένα, αν ο Ερνέστο Βαλβέρδε μπορούσε να ξεχωρίσει έναν και μόνο Ελληνα παίκτη από το πρωτάθλημα μας, αυτός θα ήταν ο «Σάλπι».

Γνωστό τόσο στον ίδιο όσο (πλέον εδώ και καιρό) και στους ανθρώπους των πρωταθλητών Ελλάδας, οι οποίοι έτσι κι αλλιώς ψάχνουν την… ελληνοποίηση του ρόστερ τους.

Κίνηση όμως, όντως, δεν έκαναν ποτέ. Απλώς, περιορίστηκαν στο να βολιδοσκοπήσουν προθέσεις. Πρώτα του ΠΑΟΚ, ρωτώντας τον Ζήση Βρύζα.

Πρόβλημα να συζητήσει δεν είχε ο νέος υπεύθυνος του «δικεφάλου» (ούτε με τον ενδιαφερόμενο ούτε και φυσικά με το να ξεφορτωθεί το βαρύτερο συμβόλαιο της ομάδας) και στην πρώτη ερώτηση αξίωσε 1 εκατ. ευρώ. Στην δεύτερη, περιορίστηκε στις 800.000 και τον Γιάννη Παπαδόπουλο.Ποσό και δεδομένα που ΔΕΝ κρίθηκαν απαγορευτικά από τους «ερυθρόλευκους», οι οποίοι όμως ακόμη κι έτσι δεν έκαναν καμία επίσημη κρούση προτού σιγουρευτούν για τις προθέσεις του Σαλπιγγίδη.

Προθέσεις που δεν άφησαν περιθώρια συνέχισης του θέματος, αφού ο «Σάλπι» ήταν κάθετος. Όχι απλά στο να μπει στο τριπάκι της νέας… κατηφόρας στην Αθήνα, αλλά ξεκάθαρισε πως δεν έχει καμία απολύτως διάθεση να φύγει από τον ΠΑΟΚ. Κι αυτό παρότι του οφείλονται από την περασμένη χρονιά περισσότερα από το 60% των προβλεπόμενων απολαβών του!

Γι’ αυτό κι άλλωστε αρνήθηκε τόσο το Αννόβερο, που ήταν το πιο «ζεστό» για την υπογραφή του όσο και την Μπέρμιγχαμ, που στα μέσα του περασμένου μήνα προσέγγισε τον μάνατζερ του. Κι ας τα ακούει από την εξέδρα…

Φυσικά, υπήρχαν και οι προφανείς ενστάσεις (ο πατέρας του «Σάλπι» ξέρει περισσότερα…) αναφορικά με το ενδεχόμενο να φορέσει τα «ερυθρόλευκα», αλλά αυτές αφορούσαν ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ τον ίδιο τον Σαλπιγγίδη.

Όχι τον ΠΑΟΚ, ο οποίος έδειξε εμπράκτως ότι ΚΑΙ συζητούσε την πιθανότητα μεταγραφής του, αλλά και πιθανότατα την επεδίωκε κιόλας.

Από την στιγμή όμως που στην διερευνητική κρούση, ο Σαλπιγγίδης ήταν ξεκάθαρος και απόλυτος, η ιστορία τελείωσε χωρίς κάτι περισσότερο.Πάντως, μάλλον προς απογοήτευση του «δικεφάλου» κι όχι του Ολυμπιακού…
Άβαταρ μέλους
Falegkos
Δημοσιεύσεις: 4319
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 14:50

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από Falegkos »

dj_timo τη στοίχημα είχαμε βαλει ρε ψηλε γιατι ξεχασα..... ;)
Άβαταρ μέλους
gika
Δημοσιεύσεις: 19010
Εγγραφή: Δευ 28 Ιαν 2008, 15:52
Τοποθεσία: Λονδίνο

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από gika »

monopaokre έγραψε:Εσύ Γκίκα πες μου τι θα θεωρούσες πετυχημένη χρονιά γι αυτόν?
Για τα λεφτά του;
15 γκολ στο ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ (κι όχι να μετράμε και από τα φιλικά τα γκολ για να τα βγάλουμε διψήφιο αριθμό) και άλλα 5-6 τουλάχιστον σε Ευρώπη και κύπελλο.

Να μην έχει τραυματισμούς, να μην είναι μονίμως κουρασμένος, να είναι γρήγορος και εκρηκτικός, να δημιουργεί ρήγματα και να δίνει ασσίστ.
Άβαταρ μέλους
darklord
Δημοσιεύσεις: 464
Εγγραφή: Τετ 04 Ιουν 2008, 19:39
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Επικοινωνία:

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από darklord »

Οταν τον λεγαμε να μεινει εφυγε, και οταν τον λεμε να φυγει μενει...
Άβαταρ μέλους
nyxteridas
Δημοσιεύσεις: 861
Εγγραφή: Παρ 11 Απρ 2008, 15:13

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από nyxteridas »

Yiankos έγραψε:Περισσότερο «χαλάστηκε» ο ΠΑΟΚ

http://transfernews.gr/news/articles/sa ... pikos.html

Άντε να δούμε και λίγο το θέμα του Ολυμπιακού με τον Σαλπιγγίδη. Δεδομένα, αν ο Ερνέστο Βαλβέρδε μπορούσε να ξεχωρίσει έναν και μόνο Ελληνα παίκτη από το πρωτάθλημα μας, αυτός θα ήταν ο «Σάλπι».

Γνωστό τόσο στον ίδιο όσο (πλέον εδώ και καιρό) και στους ανθρώπους των πρωταθλητών Ελλάδας, οι οποίοι έτσι κι αλλιώς ψάχνουν την… ελληνοποίηση του ρόστερ τους.

Κίνηση όμως, όντως, δεν έκαναν ποτέ. Απλώς, περιορίστηκαν στο να βολιδοσκοπήσουν προθέσεις. Πρώτα του ΠΑΟΚ, ρωτώντας τον Ζήση Βρύζα.

Πρόβλημα να συζητήσει δεν είχε ο νέος υπεύθυνος του «δικεφάλου» (ούτε με τον ενδιαφερόμενο ούτε και φυσικά με το να ξεφορτωθεί το βαρύτερο συμβόλαιο της ομάδας) και στην πρώτη ερώτηση αξίωσε 1 εκατ. ευρώ. Στην δεύτερη, περιορίστηκε στις 800.000 και τον Γιάννη Παπαδόπουλο.Ποσό και δεδομένα που ΔΕΝ κρίθηκαν απαγορευτικά από τους «ερυθρόλευκους», οι οποίοι όμως ακόμη κι έτσι δεν έκαναν καμία επίσημη κρούση προτού σιγουρευτούν για τις προθέσεις του Σαλπιγγίδη.

Προθέσεις που δεν άφησαν περιθώρια συνέχισης του θέματος, αφού ο «Σάλπι» ήταν κάθετος. Όχι απλά στο να μπει στο τριπάκι της νέας… κατηφόρας στην Αθήνα, αλλά ξεκάθαρισε πως δεν έχει καμία απολύτως διάθεση να φύγει από τον ΠΑΟΚ. Κι αυτό παρότι του οφείλονται από την περασμένη χρονιά περισσότερα από το 60% των προβλεπόμενων απολαβών του!

Γι’ αυτό κι άλλωστε αρνήθηκε τόσο το Αννόβερο, που ήταν το πιο «ζεστό» για την υπογραφή του όσο και την Μπέρμιγχαμ, που στα μέσα του περασμένου μήνα προσέγγισε τον μάνατζερ του. Κι ας τα ακούει από την εξέδρα…

Φυσικά, υπήρχαν και οι προφανείς ενστάσεις (ο πατέρας του «Σάλπι» ξέρει περισσότερα…) αναφορικά με το ενδεχόμενο να φορέσει τα «ερυθρόλευκα», αλλά αυτές αφορούσαν ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ τον ίδιο τον Σαλπιγγίδη.

Όχι τον ΠΑΟΚ, ο οποίος έδειξε εμπράκτως ότι ΚΑΙ συζητούσε την πιθανότητα μεταγραφής του, αλλά και πιθανότατα την επεδίωκε κιόλας.

Από την στιγμή όμως που στην διερευνητική κρούση, ο Σαλπιγγίδης ήταν ξεκάθαρος και απόλυτος, η ιστορία τελείωσε χωρίς κάτι περισσότερο.Πάντως, μάλλον προς απογοήτευση του «δικεφάλου» κι όχι του Ολυμπιακού…
που τέτοια τύχη...
Άβαταρ μέλους
gika
Δημοσιεύσεις: 19010
Εγγραφή: Δευ 28 Ιαν 2008, 15:52
Τοποθεσία: Λονδίνο

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από gika »

Βερόν πολυτελείας κατάντησε... :lol:

Κάποτε σκάγαμε για να μη φύγεις στην Αθήνα...
Μετά σκάγαμε για να έρθεις ή να μην έρθεις από Αθήνα.
Τώρα σκάμε για το πως θα ξαναπας εκεί.. :opaokara:

Θα τα λες στα παιδιά σου μια μέρα και θα γελάς.. 8-)
Άβαταρ μέλους
Falegkos
Δημοσιεύσεις: 4319
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 14:50

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από Falegkos »

darklord έγραψε:Οταν τον λεγαμε να μεινει εφυγε, και οταν τον λεμε να φυγει μενει...
σπαστικός παικτης. :D
Άβαταρ μέλους
novito
Δημοσιεύσεις: 7683
Εγγραφή: Τρί 25 Δεκ 2007, 19:03
Τοποθεσία: ΞΕΣΑΛΟΝΙΚΑ

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από novito »

:lol: :lol: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
nyxteridas
Δημοσιεύσεις: 861
Εγγραφή: Παρ 11 Απρ 2008, 15:13

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από nyxteridas »

Πάντως μαλακία που δεν έιναι από τη Νεάπολη διότι έχει και στον Πειράια (και Αμπελόκηποι έχει και Ηλιούπολη)
Άβαταρ μέλους
Maximus
Δημοσιεύσεις: 5939
Εγγραφή: Παρ 24 Απρ 2009, 08:58
Τοποθεσία: Σε ενα δυαρακι με παντοφλα και φασκομηλο...

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από Maximus »

gika έγραψε:
monopaokre έγραψε:Εσύ Γκίκα πες μου τι θα θεωρούσες πετυχημένη χρονιά γι αυτόν?
Για τα λεφτά του;
15 γκολ στο ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ (κι όχι να μετράμε και από τα φιλικά τα γκολ για να τα βγάλουμε διψήφιο αριθμό) και άλλα 5-6 τουλάχιστον σε Ευρώπη και κύπελλο.

Να μην έχει τραυματισμούς, να μην είναι μονίμως κουρασμένος, να είναι γρήγορος και εκρηκτικός, να δημιουργεί ρήγματα και να δίνει ασσίστ.
Νομιζω οτι το να μετράμε την προσφορα ενος παίχτη, χωρις να εχουμε υπολογίσει και καποιες αλλες βασικες παραμετρους, ειναι λίγο άκομψο...

Για να ερθουμε και σε ποσοτικες "απαιτησεις" απο εναν παιχτη, πρεπει πρώτα να του εξασφαλισουμε σε αυτον αλλα και σε εμας καποιες βασικες συνθηκες: Τι θεση θα παιζεις; Επιθετικος ή χαφ; Αν εισαι ο μονος επιθετικος μπροστα, εχει η ομαδα πλάνο να σε εκμεταλλευτει;

Αφου τα εχουμε ξεκαθαρισει αυτα, τότε να βαλουμε και ποσοτικες απαιτησεις... "Για σενα Σαλπιγγιδη επιθετικέ του ΠΑΟΚ, που η ομαδα εχει συστημα να σε εκμεταλλευτει, περιμενω να μου βαλεις 15 γκολ. Αλλιως αντες πηδηξου!"

Τωρα ο περσινος χαφ-εξτρεμ Σαλπιγγιδης, σε μια ομαδα που δεν ειχε ξεκαθαρο επιθετικο πλανο, τι ποσοτικη απαιτηση να ειχε; 15 γκολ;! Δεν νομιζω...

Και τα 10 γκολ που εβαλε (μαζι με της Ευρωπης) ειναι μια πολυ καλη και παραγωγικη χρονια... (Εφοσον μπηκαμε λανθασμενα στο τρυπακι να τον κρινουμε μονο απο τα γκολ)
Άβαταρ μέλους
Realcon
Δημοσιεύσεις: 3610
Εγγραφή: Δευ 14 Απρ 2008, 01:48

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από Realcon »

Μάξιμε, πολύ καλή η τοποθέτηση σου, με βρίσκει σύμφωνο 100%
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Παίχτες ομάδας”