9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Άβαταρ μέλους
gika
Δημοσιεύσεις: 19010
Εγγραφή: Δευ 28 Ιαν 2008, 15:52
Τοποθεσία: Λονδίνο

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από gika »

monopaokre έγραψε:Είχες δει πουθενά το value for money του Μούσλι που 3 χρονια έκανε αέρα στα παπάρια του???
Το εκπληκτικό value for money του Κούτσια???? Το μαγικό περσινό value for money του Ίβιτς???
Και για πες μου ήταν η ομάδα μας πέρσι τόσο φοβερή και τρομερή που το να παίρνεις 10 γκολ και 8 ασσίστ απο παίχτη που δεν έπαιζε σέντερ φορ σου φαίνεται μηδαμινή προσφορά??
Ο Μούσλι έφυγε, ο Κούτσια το ίδιο...

Άντε να ακολουθήσει ο Σάλπι κι ο Ίβιτς... ;)


Δεν είπα ότι μου φάνηκε μηδαμινή η προσφορά του. Είπα ότι από παίκτη με τόσα λεφτά, προσδοκώ μεγαλύτερη προσφορά!!

Και πριν ξαναποστάρεις το ίδιο, τονίζω ότι το ίδιο ισχύει και για όσους ανέφερες!!!!
Άβαταρ μέλους
bob
Δημοσιεύσεις: 524
Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:38

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από bob »

μπορεί να θέλω να τον ξεφορτωθούμε αλλά αυτό που ζητάω δεν γίνεται τόσο εύκολα...είχε στηθεί ολόκληρος μηχανισμός όλων των ΑΡΔ (και οχι μονο) πολλούς μήνες πριν και μας ζάλιζαν κάθε μέρα για τον εν λόγο κύριο,αν φύγει θα γίνουν όλοι αυτοί ρόμπα (όχι ότι δεν είναι) ακόμα και οι ΖΖ θα γίνουν ρόμπα γιατί με 800.000 παίρνεις φορ πολύ καλής αξίας!
Άβαταρ μέλους
gika
Δημοσιεύσεις: 19010
Εγγραφή: Δευ 28 Ιαν 2008, 15:52
Τοποθεσία: Λονδίνο

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από gika »

ΑποστόληςΑ έγραψε:Δεν μπορώ να καταλαβω γιατί προσπαθείτε κάθε φορά να αποδείξετε ότι ο Σαλπι είναι, ή δεν είναι καλός παίκτης! Επ' αυτού έχουν μιλήσει οι ειδικοί (Santos, Boloni), οπότε οι απόψεις ημών είναι δευτερεύουσες...
Γιατί στηριζόμαστε στα δικά μας μάτια.
Δεν λέω ότι ξέρω καλύτερη μπάλα από αυτούς.

Λέω ότι απλά δεν είμαι υπάλληλος της διοίκησης της ΠΑΕ ΠΑΟΚ.

(εκτός αν πιστεύεις ότι ο Μπολόνι τυχαία δεν είπε κάτι για το επίπεδο των Κοντρέρας και Βιτόλο και μίλησε μόνο για Βιειρί, Γκαρσία και Σάλπι) ;)
Άβαταρ μέλους
gika
Δημοσιεύσεις: 19010
Εγγραφή: Δευ 28 Ιαν 2008, 15:52
Τοποθεσία: Λονδίνο

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από gika »

alex ntepo έγραψε:Σαλπιγγίδης άρρωστο Παοκτσάκι, πιο άρρωστο από πολλους στραβοστόμηδες εδώ και αλλού, στρατιώτης του ΠΑΟΚ, παιχταράς, με τεράστια προσφορά, και έχει ακόμα ΠΑΡΑ πολλά να δώσει! Όποιος δεν τον γουστάρει...ΞΙΔΙ!
Μπορείς να στηρίξεις με επιχειρήματα έστω και ένα από όλα αυτά;;;;;;; ;)

αρρωστο ΠΑΟΚτσάκι = στα δύσκολα την κάναμε για να τα τσεπώσουμε τα πράσινα τα χαρτονομίσματα.

(καλά για τους στραβοστόμηδες δεν μιλάω. τα καθαρόαιμα να παν να... :D )

στρατιώτης του ΠΑΟΚ;; Όσο κι ο Μπαλάφας κι ο Σαβίνι.. (εν καιρώ όσο και ο Ζουέλα κι ο Μπερέτα :D )

παιχταράς = άλλαξε πόσες θέσεις γιατι απαγορεύεται να κάτσει πάγκο. 13 γκολ σε 50 ματς. Αν δεν κάνω λάθος 7 στο πρωτάθλημα...;
Άβαταρ μέλους
gika
Δημοσιεύσεις: 19010
Εγγραφή: Δευ 28 Ιαν 2008, 15:52
Τοποθεσία: Λονδίνο

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από gika »

dj_timo έγραψε:
Δ-Ε-Ξ-Ι ΕΞΤΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΜ
Το απάντησα κάπου πιο πάνω.
Άβαταρ μέλους
panta
Δημοσιεύσεις: 4481
Εγγραφή: Κυρ 31 Οκτ 2010, 10:39

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από panta »

δηλαδή εσύ λες οτι ο Μπόλονι πήρε εντολή να πει αυτά που είπε?
Μάλιστα
Άβαταρ μέλους
gika
Δημοσιεύσεις: 19010
Εγγραφή: Δευ 28 Ιαν 2008, 15:52
Τοποθεσία: Λονδίνο

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από gika »

ΑποστόληςΑ έγραψε:Και να θυμηθούμε λίγο ότι η κούραση του Σαλπι δεν οφείλεται στο περυσινό Mundial, αλλά είναι συσσώρευση πολλών ετών, κατά τα οποία έχει παίξει συνεχώς και μάλιστα στο 95% των αγώνων της εκάστοτε ομάδας του (χώρια οι Εθνικές).
Άρα σαπάκι;;; :mrgreen:

Ήρθε σε μας αφού έβγαλε τα κουσούρια του... :?
Τρόμος
Δημοσιεύσεις: 4889
Εγγραφή: Τετ 08 Ιουν 2011, 13:57
Τοποθεσία: Παγουριστάν
Επικοινωνία:

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από Τρόμος »

gika έγραψε: (εκτός αν πιστεύεις ότι ο Μπολόνι τυχαία δεν είπε κάτι για το επίπεδο των Κοντρέρας και Βιτόλο και μίλησε μόνο για Βιειρί, Γκαρσία και Σάλπι) ;)
Τσάτσος που παίρνει χαρτάκι από τους ΖΖ ο Τρανσυλβανός :ugeek: :geek:
Πάντος χωρίς Κοντρέρας,βιερί,Γκαρσία και Σαλπιγγίδη το υλικό είναι ισάξιο Κέρκυρας,Νιόνιου Τέλη :!: :!:
Άβαταρ μέλους
sourmenetes
Moderator
Δημοσιεύσεις: 29740
Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
Τοποθεσία: sourmena

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από sourmenetes »

Ιδια ειναι ολα γκικα??Μου συγκρινεις κοντρερας που παιζει αμυνα με επιθετικο που κυνηγαει ακομα και την πιο χαμενη μπαλια και γυρναει και παιζει αμυνα.Τον μπερετα τον προλαβε στην προετοιμασια.Οσον αφορα τις προυποθεσεις και την αναφερομαι στο πως αντιμετωπιστηκε απο πολυ κοσμο.Ο μουσλι για παραδειγμα εφυγε εν μεσω χειροκροτηματων μεσα στην Τουμπα.Ενας παιχτης που προσφερε σιγουρα λιγοτερα απο τον σαλπιγγιδη.Αλλα εκεινος ητανε το αλανι(και γω τον πηγαινα φουλ αλλα 5 αγωνες σε ολοκληρο πρωταθλημα επαιζε).

Οσο το αμα το μεγαλυτερο συμβολαιο δε μενει στον παγκο παει και αλλου.Οπως ακουσαμε πολλες φορες οτι οι προπονητες περνουνε χαρτακι απο το ζαγορακη.Μην τρελαθουμε τελειως.Τωρα αμα ηρθε ο κοσμος σε ρηξη με το ζαγορακη φταιει ο ζαγορακης που τα αφησε αυτα.Ο βρυζας τους το ειχε ξεκαθαρισει οταν ηταν προεδρος και το ξερανε.Απλα ο ζαγορ ειναι πιο μαλθακος και για αυτο δεχθηκε τοση κριτικη.

Τελος παντων επειδη ο παιχτης δε θα φυγει απο τον ΠΑΟΚ(κατα την αποψη μου),ευχομαι να αποδειξει ποσα μπορει να κανει.Γιατι μπορει πολλα.Και να μην φτανουμε σε σημειο καποιοι να περιμενουμε στη γωνια ειτε τραυματισμο ειτε κατι αλλο για να κραξουμε.Αποτελει κομματι της ομαδας και θα πρεπει να αντιμετωπισθει ως τετοιος.
Άβαταρ μέλους
gika
Δημοσιεύσεις: 19010
Εγγραφή: Δευ 28 Ιαν 2008, 15:52
Τοποθεσία: Λονδίνο

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από gika »

panta έγραψε:δηλαδή εσύ λες οτι ο Μπόλονι πήρε εντολή να πει αυτά που είπε?
Μάλιστα
Δηλαδή εσύ πιστεύεις ότι ΠΑΟΚ χωρίς Κοντρέρας και Βιτόλο είναι το ίδιο με ΠΑΟΚ χωρίς Μπαλάφα και Σαβίνι....;;;;;

Εσύ πιστεύεις οτι Κοντρέρας και Βιτόλο δεν ειναι στους βασικούς στηλοβάτες της ομάδας, ενώ σ αυτούς είναι ο Σαλπιγγίδης;;; :shock:
Άβαταρ μέλους
gika
Δημοσιεύσεις: 19010
Εγγραφή: Δευ 28 Ιαν 2008, 15:52
Τοποθεσία: Λονδίνο

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από gika »

Τρόμος έγραψε:
gika έγραψε: (εκτός αν πιστεύεις ότι ο Μπολόνι τυχαία δεν είπε κάτι για το επίπεδο των Κοντρέρας και Βιτόλο και μίλησε μόνο για Βιειρί, Γκαρσία και Σάλπι) ;)
Τσάτσος που παίρνει χαρτάκι από τους ΖΖ ο Τρανσυλβανός :ugeek: :geek:
Πιθανότατα αυτή θα είναι η εικόνα που έχει για το ρόστερ. Δεν μίλησα για χαρτάκι.

Αλλά αν ο Κων/νιδης σε κεινες τις συζητήσεις του είπε για τους 3 καλύτερους της ομάδας, και για τον όχι καλό παίκτη Βιτόλο, και για τον όχι απαραίτητο Κοντρέρας, και από τη στιγμή που ο Μπολόνι Βιτόλο και Κοντρέρας ακόμα δεν έχει δει από κοντά σε προπονηση, είναι λογικότατο να μην τους αναφέρει.

Δεν κατηγόρησα τον Μπολόνι, ούτε τον αμφισβήτησα.
Άβαταρ μέλους
gika
Δημοσιεύσεις: 19010
Εγγραφή: Δευ 28 Ιαν 2008, 15:52
Τοποθεσία: Λονδίνο

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από gika »

sourmenetes έγραψε:Ιδια ειναι ολα γκικα??Μου συγκρινεις κοντρερας που παιζει αμυνα με επιθετικο που κυνηγαει ακομα και την πιο χαμενη μπαλια και γυρναει και παιζει αμυνα.Τον μπερετα τον προλαβε στην προετοιμασια.Οσον αφορα τις προυποθεσεις και την αναφερομαι στο πως αντιμετωπιστηκε απο πολυ κοσμο.Ο μουσλι για παραδειγμα εφυγε εν μεσω χειροκροτηματων μεσα στην Τουμπα.Ενας παιχτης που προσφερε σιγουρα λιγοτερα απο τον σαλπιγγιδη.Αλλα εκεινος ητανε το αλανι(και γω τον πηγαινα φουλ αλλα 5 αγωνες σε ολοκληρο πρωταθλημα επαιζε).

Οσο το αμα το μεγαλυτερο συμβολαιο δε μενει στον παγκο παει και αλλου.Οπως ακουσαμε πολλες φορες οτι οι προπονητες περνουνε χαρτακι απο το ζαγορακη.Μην τρελαθουμε τελειως.Τωρα αμα ηρθε ο κοσμος σε ρηξη με το ζαγορακη φταιει ο ζαγορακης που τα αφησε αυτα.Ο βρυζας τους το ειχε ξεκαθαρισει οταν ηταν προεδρος και το ξερανε.Απλα ο ζαγορ ειναι πιο μαλθακος και για αυτο δεχθηκε τοση κριτικη.

Τελος παντων επειδη ο παιχτης δε θα φυγει απο τον ΠΑΟΚ(κατα την αποψη μου),ευχομαι να αποδειξει ποσα μπορει να κανει.Γιατι μπορει πολλα.Και να μην φτανουμε σε σημειο καποιοι να περιμενουμε στη γωνια ειτε τραυματισμο ειτε κατι αλλο για να κραξουμε.Αποτελει κομματι της ομαδας και θα πρεπει να αντιμετωπισθει ως τετοιος.
Για Ζλάταν απάντησα. Και τα χουμε πει. Ξεκίνησε καλά, από μαλακία των γιατρών τέλειωσε σαν παίκτης και από τότε έχουμε μόνο το φαντασμα του...

Ο Μούσλι, αντιμετωπίσθηκε έτσι γιατί κακά τα ψέμματα ποτέ δεν άφησε την ομάδα για τον βάζελο... Κι ας είχε ανάλογει προσφορά με του Σαλπι...

Για τη διοίκηση, και τον Ζαγορ, ναι. Συμφωνώ και με την ανακοίνωση της 4.

Όσο για την τελευταία παράγραφο μαζί σου.
Αλλά εδώ είναι φόρουμ και λέμε τις απόψεις μας ελεύθερα.
Άβαταρ μέλους
panta
Δημοσιεύσεις: 4481
Εγγραφή: Κυρ 31 Οκτ 2010, 10:39

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από panta »

Δηλαδή εσύ πιστεύεις ότι ΠΑΟΚ χωρίς Κοντρέρας και Βιτόλο είναι το ίδιο με ΠΑΟΚ χωρίς Μπαλάφα και Σαβίνι....;;;;;

Εσύ πιστεύεις οτι Κοντρέρας και Βιτόλο δεν ειναι στους βασικούς στηλοβάτες της ομάδας, ενώ σ αυτούς είναι ο Σαλπιγγίδης;;; :shock:

Αλλο το ένα και άλλο το άλλο, ειπώθηκε ήδη (και απο εσένα τον ίδιο) οπότε δεν θα το αναλύσω άλλο.

απλά καμιά φορά πάνω στο πάθος μας να υποστηρίξουμε τις θέσεις μας μπλέκουμε τα σύκα με τη σκάφη και δημιουργούνται εντυπώσεις.

Δεν τον έχω τον Μπόλονι για τύπο που παίρνει χαρτάκι :!:
όσο για τον Σαλπιγγίδη για να είμαστε ον τόπικ πιστεύω πως ο προπονητής έχει την κρίση να αποφασίσει αν μπορεί να τον αξιοποιήσει και στο τέλος θα κριθεί και αυτός για τις αποφάσεις του.
Dimg4

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από Dimg4 »

gika έγραψε:
dj_timo έγραψε:Gika βρες δεξι εξτρεμ εσυ χωρις ξεκουραση να σου βαλει 12 γκολ και 8 ασιστ. Αλλα ξεχασα εχουμε κλαους που θα βαλει 36 γκολ (τριπλασια) οποτε τι να τον κανουμε τον σαλπι?
Καυσωναααααας
ΔΕΞΙ ΕΞΤΡΕΜ?!?!?!?!?!?!

Ωραίος................

Τελικά δεν είναι σέντερ φορ;;;;; :shock: :lol: :lol: :lol:

Είχα μια υποψία (λόγο της αστοχίας του) αλλά τώρα το επιβεβαίωσες... :mrgreen:

Και για να απαντήσω και στην επόμενη σου ερώτηση..

Μήπως έπαιζε δεξί εξτρεμ επειδή όποτε έπαιξε σέντερ φορ ήταν κάτι λιγότερο από το 0;;;;;
Μην κανεις τον χαζο. Λεω επαιζε δεξι εξτρεμ, οχι ειναι δεξι εξτρεμ. Επαιξε δεξι εξτρεμ και εβαλε 12 γκολ, εσυ πες οι βασικοι φορ περιοχης μας τι κανανε.
Οταν επαιξε κορυφη τον παιζαμε με σεντρες 8 μετρων (βλεπε ημιτελικο τουμπας) ανμεσα σε διμετρα ντερεκια...
Άβαταρ μέλους
bakunin4
Δημοσιεύσεις: 373
Εγγραφή: Πέμ 27 Μάιος 2010, 03:08

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από bakunin4 »

εδω ο ΠΑΟΚ καιγεται και ο Κοντος ξυριζεται.
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Παίχτες ομάδας”