sourmenetes έγραψε:Ιδια ειναι ολα γκικα??Μου συγκρινεις κοντρερας που παιζει αμυνα με επιθετικο που κυνηγαει ακομα και την πιο χαμενη μπαλια και γυρναει και παιζει αμυνα.Τον μπερετα τον προλαβε στην προετοιμασια.Οσον αφορα τις προυποθεσεις και την αναφερομαι στο πως αντιμετωπιστηκε απο πολυ κοσμο.Ο μουσλι για παραδειγμα εφυγε εν μεσω χειροκροτηματων μεσα στην Τουμπα.Ενας παιχτης που προσφερε σιγουρα λιγοτερα απο τον σαλπιγγιδη.Αλλα εκεινος ητανε το αλανι(και γω τον πηγαινα φουλ αλλα 5 αγωνες σε ολοκληρο πρωταθλημα επαιζε).
Οσο το αμα το μεγαλυτερο συμβολαιο δε μενει στον παγκο παει και αλλου.Οπως ακουσαμε πολλες φορες οτι οι προπονητες περνουνε χαρτακι απο το ζαγορακη.Μην τρελαθουμε τελειως.Τωρα αμα ηρθε ο κοσμος σε ρηξη με το ζαγορακη φταιει ο ζαγορακης που τα αφησε αυτα.Ο βρυζας τους το ειχε ξεκαθαρισει οταν ηταν προεδρος και το ξερανε.Απλα ο ζαγορ ειναι πιο μαλθακος και για αυτο δεχθηκε τοση κριτικη.
Τελος παντων επειδη ο παιχτης δε θα φυγει απο τον ΠΑΟΚ(κατα την αποψη μου),ευχομαι να αποδειξει ποσα μπορει να κανει.Γιατι μπορει πολλα.Και να μην φτανουμε σε σημειο καποιοι να περιμενουμε στη γωνια ειτε τραυματισμο ειτε κατι αλλο για να κραξουμε.Αποτελει κομματι της ομαδας και θα πρεπει να αντιμετωπισθει ως τετοιος.
Για Ζλάταν απάντησα. Και τα χουμε πει. Ξεκίνησε καλά, από μαλακία των γιατρών τέλειωσε σαν παίκτης και από τότε έχουμε μόνο το φαντασμα του...
Ο Μούσλι, αντιμετωπίσθηκε έτσι γιατί κακά τα ψέμματα ποτέ δεν άφησε την ομάδα για τον βάζελο... Κι ας είχε ανάλογει προσφορά με του Σαλπι...
Για τη διοίκηση, και τον Ζαγορ, ναι. Συμφωνώ και με την ανακοίνωση της 4.
Όσο για την τελευταία παράγραφο μαζί σου.
Αλλά εδώ είναι φόρουμ και λέμε τις απόψεις μας ελεύθερα.