9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Άβαταρ μέλους
bakunin4
Δημοσιεύσεις: 373
Εγγραφή: Πέμ 27 Μάιος 2010, 03:08

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από bakunin4 »

Σαπακι = νυν τραυματιας και 1 χρονο σερνεται.

Αμπαλλος= προσωπικη εκτιμηση μου ποδοσφαιρικα ,να εχεις την ιδια ευαισθησια για παικτες του ΠΑΟΚ οταν λεγονται αυτα για Παπαζογλου,Μπαλαφα πχ για να σε παρω σοβαρα.

Προδοτης = Η ιστορια εγραψε, η Τουμπα το τραγουδησε για 4 χρονια,δεν αλλαξε κατι απο τοτε για μενα ισως απλα επιασε τοπο το ποτισμα των αρδ.


παρολα αυτα εχω πει οτι θα βαλω την προσωπικο μου κολλημα τουλαχιστον εδω μεσα στην ακρη αφου ειστε ευαισθητοι με τον συγκεκριμενο παικτη και θα τον κρινω σαν ποδοσφαιριστη με βαση οσα αμοιβεται και προσφερει οπως εκανα και με μουσλι και με αλλους. Δυστυχως τα ψεματα που γραφεις δεν με αφηνουν να το κανω αυτο.
Σε ποιο σημειο λεω ψεμματα παρακαλω ?
Άβαταρ μέλους
arisk
Δημοσιεύσεις: 2026
Εγγραφή: Κυρ 25 Μάιος 2008, 21:32
Τοποθεσία: Ακριβώς απο πίσω σου...

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από arisk »

Για να ελαφρύνουμε και λίγο το κλίμα...
Παγκόσμια πρωτοτυπία: Άρης και Κέρκυρα ανακοίνωσαν... διαφορετικά σκορ

Για νίκη έκαναν αρχικά λόγο οι Θεσσαλονικείς

Ο Άρης νίκησε και η Κέρκυρα πήρε ισοπαλία στο ίδιο παιχνίδι! Ακόμα και αυτό γίνεται σε ένα ανεπίσημο φιλικό παιχνίδι στην Ελλάδα. Το ακυρωθέν γκολ του Τσέζαρεκ στο 88' προκάλεσε αναστάτωση, καθώς οι δύο ομάδες είχαν διχογνωμία σχετικά με το κατά πόσο μέτρησε. Τελικά φαίνεται πως υπήρξε συμφωνία και το 1-1 είναι το τελικό σκορ.
http://www.enet.gr/?i=news.el.article&id=294666
Άβαταρ μέλους
slidar
Δημοσιεύσεις: 3995
Εγγραφή: Σάβ 19 Ιαν 2008, 22:53

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από slidar »

me 1.2 ek 2 παιχτακια επαιρνα . Φαε στην μαπα τωρα τον επαγγελματια που δεν ξερει την εννοια του πλασε ο ΑΜΠΑΛΟΣ και οταν τν βαζεις στα δεξια το κεφαλι κατω προωθουμε την μπαλα μπροστα και σεντρα με το κουτουπιε.

ΑΜΠΑΛΟΣ.
Άβαταρ μέλους
Kolokotronis_4
Δημοσιεύσεις: 4361
Εγγραφή: Δευ 06 Οκτ 2008, 22:50
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, Ασπρόμαυρη πόλη
Επικοινωνία:

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από Kolokotronis_4 »

ρε bakunin4, ο κοντός έχει σημαδευτεί για αυτά που έχει κάνει. ότι γράφει δεν ξεγράφει.
να μην τα ξαναλέμε και ξανατσατιζόμαστε πάλι.
αλλά το κόλλημα που τραβάτε μερικοί με αυτόν ξεπερνάει κάθε όριο λογικής. τέτοιο μπινελίκι δεν έχετε ρίξει ούτε στον γούμενο που λέει ο λόγος. Δεν νομίζεις ότι πρέπει να το σταματήσετε αυτό το τροπάριο με τον κοντό?
Αγνοείστε τον, μη του δίνετε σημασία, μην τον χειροκροτάτε, μην του ζητάτε αυτόγραφο.
Με αυτή την εμμονή έχετε γίνει πλέον κουραστικοί και γραφικοί.
Νισάφι με τον κοντό. Εχουμε να ασχοληθούμε με πολύ πιο σοβαρά θέματα.

υγ. στη μείωση του συμβολαίου του εννοείται ότι πρέπει να τη δεχτεί και μάλιστα πρέπει να είναι γενναία.
Άβαταρ μέλους
PAOK_NORTH_ARMY
Δημοσιεύσεις: 2918
Εγγραφή: Παρ 15 Φεβ 2008, 08:20

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από PAOK_NORTH_ARMY »

Δε σημαίνει ότι όσοι τον γουστάρουν δε θέλουν μείωση του συμβολαίου του... Δεν είμαστε σαλπιγγιδικοί, το καλό του ΠΑΟΚ θέλουμε.
Άβαταρ μέλους
bakunin4
Δημοσιεύσεις: 373
Εγγραφή: Πέμ 27 Μάιος 2010, 03:08

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από bakunin4 »

Κolokotroni αυτο λεω και εγω οτι εγινε εγινε και δεν ξεγραφει. O Dj Timo προφανως εχει αλλη αποψη ,δεν υα ξερετε καλα θα σας πως εγω τι εγινε με τον σαλπι και τους απαγωγεις του κτλ.
Συμφωνουμε απολυτα πανω σε αυτο.

οσο για γενναια μειωση να σου πω την αληθεια δεν το βλεπω.
Άβαταρ μέλους
Sera4
Δημοσιεύσεις: 15048
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 15:43

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από Sera4 »

arisk έγραψε:Δεν συμμετείχα στην κουβέντα αλλά δεν μπορώ και να μην παραθέσω αυτό που παρατήρησα και γελάω ακόμα... :D

Στην παραπάνω σελίδα της Θ4, ακριβώς κάτω απο το άρθρο για τον Σαλπιγγίδη, έχει ένα άρθρο για τις τότε πωλήσεις παικτών και συγκεκριμένα των Μελίσση, Φερνάντες, οικοδόμου... Διαβάστε το... Να παραθέσω και εδώ ένα μικρό απόσπασμα...


..."Αν δούμε τα πράγματα ορθολογιστικά, οι 3 μοναδικοί παίκτες οι οποίοι μπορούσαν να σταθούν στο ποδοσφαιρικό χρηματιστήριο, δηλαδή να πουληθούν με ένα σοβαρό αντίτιμο, ήταν ο Φερναντεζ, ο Χριστοδουλόπουλος και ο Μελίσσης. Και το θέμα είναι, ότι την φετινή μεταγραφική περίοδο, πουλήθηκαν άπαντες. Στην περίπτωση Φερνάντεζ και Μελίσση, φρονώ πως είναι δύσκολο να έχουμε ισάξιες ή καλύτερες λύσεις. Ακόμη και σε περίπτωση που οι παίκτες που ήρθαν καλύψουν το κενό τους, τα περασμένα –άντα δεν είναι το ίδιο με τους εικοσάρηδες και τους εικοσιπεντάρηδες. Άλλωστε αν ήταν έτσι, θα κόστιζε πεντακόσια χιλιάρικα ο Μελίσσης και δύο εκατομμύρια ο Κοντρέρας. Δεν δίνεις πάντα ό,τι παίρνεις, αλλά όταν αγοράζεις ακριβά θα σου βγουν οι 8 μεταγραφές στις 10, και όταν αγοράζεις φτηνά θα βγουν οι 2 στις 10'"...

http://paokg4.org/myths.asp?articleid=615
το επισημο σαιτ της θυρας 4 ειναι το http://www.θυρα4.gr/

οποιοδηποτε αλλο σαιτ οπως και το συγκεκριμενο που αναφερεις δεν εχει σχεση με το συνδεσμο....
Άβαταρ μέλους
Sera4
Δημοσιεύσεις: 15048
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 15:43

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από Sera4 »

επεσε γενικο ψαλιδι...αν δεν μπορειτε να συζητησετε απλα μην το κανετε δεν καταλαβαινω γιατι πρεπει να την πληρωνω εγω βραδιατικα...
Άβαταρ μέλους
Realcon
Δημοσιεύσεις: 3610
Εγγραφή: Δευ 14 Απρ 2008, 01:48

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από Realcon »

ΣΑΛΠΙΓΓΙΔΗ ΦΥΓΕ, ΖΑΓΟΡΑΚΗ ΚΑΙ ΕΣΥ ΛΑΜΟΓΙΟ ΦΥΓΕΤΕ!!!

ΠΑΟΚ ΝΑ ΟΥΜΕ!!!
Άβαταρ μέλους
arisk
Δημοσιεύσεις: 2026
Εγγραφή: Κυρ 25 Μάιος 2008, 21:32
Τοποθεσία: Ακριβώς απο πίσω σου...

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από arisk »

Sera4 έγραψε:
arisk έγραψε:Δεν συμμετείχα στην κουβέντα αλλά δεν μπορώ και να μην παραθέσω αυτό που παρατήρησα και γελάω ακόμα... :D

Στην παραπάνω σελίδα της Θ4, ακριβώς κάτω απο το άρθρο για τον Σαλπιγγίδη, έχει ένα άρθρο για τις τότε πωλήσεις παικτών και συγκεκριμένα των Μελίσση, Φερνάντες, οικοδόμου... Διαβάστε το... Να παραθέσω και εδώ ένα μικρό απόσπασμα...


..."Αν δούμε τα πράγματα ορθολογιστικά, οι 3 μοναδικοί παίκτες οι οποίοι μπορούσαν να σταθούν στο ποδοσφαιρικό χρηματιστήριο, δηλαδή να πουληθούν με ένα σοβαρό αντίτιμο, ήταν ο Φερναντεζ, ο Χριστοδουλόπουλος και ο Μελίσσης. Και το θέμα είναι, ότι την φετινή μεταγραφική περίοδο, πουλήθηκαν άπαντες. Στην περίπτωση Φερνάντεζ και Μελίσση, φρονώ πως είναι δύσκολο να έχουμε ισάξιες ή καλύτερες λύσεις. Ακόμη και σε περίπτωση που οι παίκτες που ήρθαν καλύψουν το κενό τους, τα περασμένα –άντα δεν είναι το ίδιο με τους εικοσάρηδες και τους εικοσιπεντάρηδες. Άλλωστε αν ήταν έτσι, θα κόστιζε πεντακόσια χιλιάρικα ο Μελίσσης και δύο εκατομμύρια ο Κοντρέρας. Δεν δίνεις πάντα ό,τι παίρνεις, αλλά όταν αγοράζεις ακριβά θα σου βγουν οι 8 μεταγραφές στις 10, και όταν αγοράζεις φτηνά θα βγουν οι 2 στις 10'"...

http://paokg4.org/myths.asp?articleid=615
το επισημο σαιτ της θυρας 4 ειναι το http://www.θυρα4.gr/

οποιοδηποτε αλλο σαιτ οπως και το συγκεκριμενο που αναφερεις δεν εχει σχεση με το συνδεσμο....
Δεν το είπα για "να την πω" στην Θ4, καμία σχέση, απλά ήταν ένα παράδειγμα για το πως αντιλαμβάνεται ο συντάκτης των δύο άρθρων κάποια πράγματα και το πόσο νιώθει απο μπάλα και τίποτε άλλο... Αυτό μόνο και τίποτε άλλο... :D

[youtube]Vm2oyynssEQ[/youtube]
Άβαταρ μέλους
Sera4
Δημοσιεύσεις: 15048
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 15:43

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από Sera4 »

:lol: :lol: :lol:

καλα ρε μαστορα να ουμε απλα για να αποφυγουμε παρεξηγησεις... :mrgreen: :mrgreen:

ασε με τωρα γιατι μαλλον δεν ηταν κανεις μπλε σημερα μεσα και εχω παρει ολα τα τοπικ αμπαριζα να παρατηρω για διορθωσεις...το τι πονοκεφαλος σε πιανει δεν περιγραφεται... :lol:
Άβαταρ μέλους
arisk
Δημοσιεύσεις: 2026
Εγγραφή: Κυρ 25 Μάιος 2008, 21:32
Τοποθεσία: Ακριβώς απο πίσω σου...

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από arisk »

Γιατί δεν παρήγγειλες μια μαυρούλα να σου κάνει αέρα με έναν κοκοφοίνικα να περνάει και πιο ευχάριστα η ώρα...?? Πληρώνει ο νέος "πρόεδρας", ο Φλωρίδης που είναι και άπλας...!! Φήμες λένε ότι ξεκίνησε με τον καρβουνιάρη των 12 απο Αθήνα για Θεσσαλονίκη ώστε αύριο το πρωί να είναι στην πόλη μας... :D
monopaokre
Δημοσιεύσεις: 509
Εγγραφή: Παρ 16 Ιούλ 2010, 18:12

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από monopaokre »

Δέχτηκε μείωση 30% τελικά... Έτσι άκουσα...
Άβαταρ μέλους
bob
Δημοσιεύσεις: 524
Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:38

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από bob »

Sera4 έγραψε:επεσε γενικο ψαλιδι...αν δεν μπορειτε να συζητησετε απλα μην το κανετε δεν καταλαβαινω γιατι πρεπει να την πληρωνω εγω βραδιατικα...

το κακό είναι ότι στα ποστ μου δεν έβριζα όπως κάποιους άλλους αλλά εσύ τα έσβησες...τεσπα καλή καρδιά!
οι αλήθειες πάντα πονάνε φίλε αντμιν ή μοντερειτορ και δεν το λέω για εσένα προσωπικά
Παοκ είσαι!
Δημοσιεύσεις: 40
Εγγραφή: Πέμ 02 Ιουν 2011, 02:28

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από Παοκ είσαι! »

Δημήτρη ΨΥΧΑΡΑ για πάντα ΠΑΟΚΑΡΑ :arrow: Περαστικά και γρήγορα :opaokara:
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Παίχτες ομάδας”