9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης
Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης
Σαπακι = νυν τραυματιας και 1 χρονο σερνεται.
Αμπαλλος= προσωπικη εκτιμηση μου ποδοσφαιρικα ,να εχεις την ιδια ευαισθησια για παικτες του ΠΑΟΚ οταν λεγονται αυτα για Παπαζογλου,Μπαλαφα πχ για να σε παρω σοβαρα.
Προδοτης = Η ιστορια εγραψε, η Τουμπα το τραγουδησε για 4 χρονια,δεν αλλαξε κατι απο τοτε για μενα ισως απλα επιασε τοπο το ποτισμα των αρδ.
παρολα αυτα εχω πει οτι θα βαλω την προσωπικο μου κολλημα τουλαχιστον εδω μεσα στην ακρη αφου ειστε ευαισθητοι με τον συγκεκριμενο παικτη και θα τον κρινω σαν ποδοσφαιριστη με βαση οσα αμοιβεται και προσφερει οπως εκανα και με μουσλι και με αλλους. Δυστυχως τα ψεματα που γραφεις δεν με αφηνουν να το κανω αυτο.
Σε ποιο σημειο λεω ψεμματα παρακαλω ?
Αμπαλλος= προσωπικη εκτιμηση μου ποδοσφαιρικα ,να εχεις την ιδια ευαισθησια για παικτες του ΠΑΟΚ οταν λεγονται αυτα για Παπαζογλου,Μπαλαφα πχ για να σε παρω σοβαρα.
Προδοτης = Η ιστορια εγραψε, η Τουμπα το τραγουδησε για 4 χρονια,δεν αλλαξε κατι απο τοτε για μενα ισως απλα επιασε τοπο το ποτισμα των αρδ.
παρολα αυτα εχω πει οτι θα βαλω την προσωπικο μου κολλημα τουλαχιστον εδω μεσα στην ακρη αφου ειστε ευαισθητοι με τον συγκεκριμενο παικτη και θα τον κρινω σαν ποδοσφαιριστη με βαση οσα αμοιβεται και προσφερει οπως εκανα και με μουσλι και με αλλους. Δυστυχως τα ψεματα που γραφεις δεν με αφηνουν να το κανω αυτο.
Σε ποιο σημειο λεω ψεμματα παρακαλω ?
Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης
Για να ελαφρύνουμε και λίγο το κλίμα...
Παγκόσμια πρωτοτυπία: Άρης και Κέρκυρα ανακοίνωσαν... διαφορετικά σκορ
Για νίκη έκαναν αρχικά λόγο οι Θεσσαλονικείς
Ο Άρης νίκησε και η Κέρκυρα πήρε ισοπαλία στο ίδιο παιχνίδι! Ακόμα και αυτό γίνεται σε ένα ανεπίσημο φιλικό παιχνίδι στην Ελλάδα. Το ακυρωθέν γκολ του Τσέζαρεκ στο 88' προκάλεσε αναστάτωση, καθώς οι δύο ομάδες είχαν διχογνωμία σχετικά με το κατά πόσο μέτρησε. Τελικά φαίνεται πως υπήρξε συμφωνία και το 1-1 είναι το τελικό σκορ.
http://www.enet.gr/?i=news.el.article&id=294666
Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης
me 1.2 ek 2 παιχτακια επαιρνα . Φαε στην μαπα τωρα τον επαγγελματια που δεν ξερει την εννοια του πλασε ο ΑΜΠΑΛΟΣ και οταν τν βαζεις στα δεξια το κεφαλι κατω προωθουμε την μπαλα μπροστα και σεντρα με το κουτουπιε.
ΑΜΠΑΛΟΣ.
ΑΜΠΑΛΟΣ.
- Kolokotronis_4
- Δημοσιεύσεις: 4361
- Εγγραφή: Δευ 06 Οκτ 2008, 22:50
- Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, Ασπρόμαυρη πόλη
- Επικοινωνία:
Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης
ρε bakunin4, ο κοντός έχει σημαδευτεί για αυτά που έχει κάνει. ότι γράφει δεν ξεγράφει.
να μην τα ξαναλέμε και ξανατσατιζόμαστε πάλι.
αλλά το κόλλημα που τραβάτε μερικοί με αυτόν ξεπερνάει κάθε όριο λογικής. τέτοιο μπινελίκι δεν έχετε ρίξει ούτε στον γούμενο που λέει ο λόγος. Δεν νομίζεις ότι πρέπει να το σταματήσετε αυτό το τροπάριο με τον κοντό?
Αγνοείστε τον, μη του δίνετε σημασία, μην τον χειροκροτάτε, μην του ζητάτε αυτόγραφο.
Με αυτή την εμμονή έχετε γίνει πλέον κουραστικοί και γραφικοί.
Νισάφι με τον κοντό. Εχουμε να ασχοληθούμε με πολύ πιο σοβαρά θέματα.
υγ. στη μείωση του συμβολαίου του εννοείται ότι πρέπει να τη δεχτεί και μάλιστα πρέπει να είναι γενναία.
να μην τα ξαναλέμε και ξανατσατιζόμαστε πάλι.
αλλά το κόλλημα που τραβάτε μερικοί με αυτόν ξεπερνάει κάθε όριο λογικής. τέτοιο μπινελίκι δεν έχετε ρίξει ούτε στον γούμενο που λέει ο λόγος. Δεν νομίζεις ότι πρέπει να το σταματήσετε αυτό το τροπάριο με τον κοντό?
Αγνοείστε τον, μη του δίνετε σημασία, μην τον χειροκροτάτε, μην του ζητάτε αυτόγραφο.
Με αυτή την εμμονή έχετε γίνει πλέον κουραστικοί και γραφικοί.
Νισάφι με τον κοντό. Εχουμε να ασχοληθούμε με πολύ πιο σοβαρά θέματα.
υγ. στη μείωση του συμβολαίου του εννοείται ότι πρέπει να τη δεχτεί και μάλιστα πρέπει να είναι γενναία.
- PAOK_NORTH_ARMY
- Δημοσιεύσεις: 2918
- Εγγραφή: Παρ 15 Φεβ 2008, 08:20
Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης
Δε σημαίνει ότι όσοι τον γουστάρουν δε θέλουν μείωση του συμβολαίου του... Δεν είμαστε σαλπιγγιδικοί, το καλό του ΠΑΟΚ θέλουμε.
Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης
Κolokotroni αυτο λεω και εγω οτι εγινε εγινε και δεν ξεγραφει. O Dj Timo προφανως εχει αλλη αποψη ,δεν υα ξερετε καλα θα σας πως εγω τι εγινε με τον σαλπι και τους απαγωγεις του κτλ.
Συμφωνουμε απολυτα πανω σε αυτο.
οσο για γενναια μειωση να σου πω την αληθεια δεν το βλεπω.
Συμφωνουμε απολυτα πανω σε αυτο.
οσο για γενναια μειωση να σου πω την αληθεια δεν το βλεπω.
Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης
το επισημο σαιτ της θυρας 4 ειναι το http://www.θυρα4.gr/arisk έγραψε:Δεν συμμετείχα στην κουβέντα αλλά δεν μπορώ και να μην παραθέσω αυτό που παρατήρησα και γελάω ακόμα...![]()
Στην παραπάνω σελίδα της Θ4, ακριβώς κάτω απο το άρθρο για τον Σαλπιγγίδη, έχει ένα άρθρο για τις τότε πωλήσεις παικτών και συγκεκριμένα των Μελίσση, Φερνάντες, οικοδόμου... Διαβάστε το... Να παραθέσω και εδώ ένα μικρό απόσπασμα...
..."Αν δούμε τα πράγματα ορθολογιστικά, οι 3 μοναδικοί παίκτες οι οποίοι μπορούσαν να σταθούν στο ποδοσφαιρικό χρηματιστήριο, δηλαδή να πουληθούν με ένα σοβαρό αντίτιμο, ήταν ο Φερναντεζ, ο Χριστοδουλόπουλος και ο Μελίσσης. Και το θέμα είναι, ότι την φετινή μεταγραφική περίοδο, πουλήθηκαν άπαντες. Στην περίπτωση Φερνάντεζ και Μελίσση, φρονώ πως είναι δύσκολο να έχουμε ισάξιες ή καλύτερες λύσεις. Ακόμη και σε περίπτωση που οι παίκτες που ήρθαν καλύψουν το κενό τους, τα περασμένα –άντα δεν είναι το ίδιο με τους εικοσάρηδες και τους εικοσιπεντάρηδες. Άλλωστε αν ήταν έτσι, θα κόστιζε πεντακόσια χιλιάρικα ο Μελίσσης και δύο εκατομμύρια ο Κοντρέρας. Δεν δίνεις πάντα ό,τι παίρνεις, αλλά όταν αγοράζεις ακριβά θα σου βγουν οι 8 μεταγραφές στις 10, και όταν αγοράζεις φτηνά θα βγουν οι 2 στις 10'"...
http://paokg4.org/myths.asp?articleid=615
οποιοδηποτε αλλο σαιτ οπως και το συγκεκριμενο που αναφερεις δεν εχει σχεση με το συνδεσμο....
Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης
επεσε γενικο ψαλιδι...αν δεν μπορειτε να συζητησετε απλα μην το κανετε δεν καταλαβαινω γιατι πρεπει να την πληρωνω εγω βραδιατικα...
Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης
Δεν το είπα για "να την πω" στην Θ4, καμία σχέση, απλά ήταν ένα παράδειγμα για το πως αντιλαμβάνεται ο συντάκτης των δύο άρθρων κάποια πράγματα και το πόσο νιώθει απο μπάλα και τίποτε άλλο... Αυτό μόνο και τίποτε άλλο...Sera4 έγραψε:το επισημο σαιτ της θυρας 4 ειναι το http://www.θυρα4.gr/arisk έγραψε:Δεν συμμετείχα στην κουβέντα αλλά δεν μπορώ και να μην παραθέσω αυτό που παρατήρησα και γελάω ακόμα...![]()
Στην παραπάνω σελίδα της Θ4, ακριβώς κάτω απο το άρθρο για τον Σαλπιγγίδη, έχει ένα άρθρο για τις τότε πωλήσεις παικτών και συγκεκριμένα των Μελίσση, Φερνάντες, οικοδόμου... Διαβάστε το... Να παραθέσω και εδώ ένα μικρό απόσπασμα...
..."Αν δούμε τα πράγματα ορθολογιστικά, οι 3 μοναδικοί παίκτες οι οποίοι μπορούσαν να σταθούν στο ποδοσφαιρικό χρηματιστήριο, δηλαδή να πουληθούν με ένα σοβαρό αντίτιμο, ήταν ο Φερναντεζ, ο Χριστοδουλόπουλος και ο Μελίσσης. Και το θέμα είναι, ότι την φετινή μεταγραφική περίοδο, πουλήθηκαν άπαντες. Στην περίπτωση Φερνάντεζ και Μελίσση, φρονώ πως είναι δύσκολο να έχουμε ισάξιες ή καλύτερες λύσεις. Ακόμη και σε περίπτωση που οι παίκτες που ήρθαν καλύψουν το κενό τους, τα περασμένα –άντα δεν είναι το ίδιο με τους εικοσάρηδες και τους εικοσιπεντάρηδες. Άλλωστε αν ήταν έτσι, θα κόστιζε πεντακόσια χιλιάρικα ο Μελίσσης και δύο εκατομμύρια ο Κοντρέρας. Δεν δίνεις πάντα ό,τι παίρνεις, αλλά όταν αγοράζεις ακριβά θα σου βγουν οι 8 μεταγραφές στις 10, και όταν αγοράζεις φτηνά θα βγουν οι 2 στις 10'"...
http://paokg4.org/myths.asp?articleid=615
οποιοδηποτε αλλο σαιτ οπως και το συγκεκριμενο που αναφερεις δεν εχει σχεση με το συνδεσμο....
[youtube]Vm2oyynssEQ[/youtube]
Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης
καλα ρε μαστορα να ουμε απλα για να αποφυγουμε παρεξηγησεις...
ασε με τωρα γιατι μαλλον δεν ηταν κανεις μπλε σημερα μεσα και εχω παρει ολα τα τοπικ αμπαριζα να παρατηρω για διορθωσεις...το τι πονοκεφαλος σε πιανει δεν περιγραφεται...
Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης
Γιατί δεν παρήγγειλες μια μαυρούλα να σου κάνει αέρα με έναν κοκοφοίνικα να περνάει και πιο ευχάριστα η ώρα...?? Πληρώνει ο νέος "πρόεδρας", ο Φλωρίδης που είναι και άπλας...!! Φήμες λένε ότι ξεκίνησε με τον καρβουνιάρη των 12 απο Αθήνα για Θεσσαλονίκη ώστε αύριο το πρωί να είναι στην πόλη μας... 
-
monopaokre
- Δημοσιεύσεις: 509
- Εγγραφή: Παρ 16 Ιούλ 2010, 18:12
Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης
Sera4 έγραψε:επεσε γενικο ψαλιδι...αν δεν μπορειτε να συζητησετε απλα μην το κανετε δεν καταλαβαινω γιατι πρεπει να την πληρωνω εγω βραδιατικα...
το κακό είναι ότι στα ποστ μου δεν έβριζα όπως κάποιους άλλους αλλά εσύ τα έσβησες...τεσπα καλή καρδιά!
οι αλήθειες πάντα πονάνε φίλε αντμιν ή μοντερειτορ και δεν το λέω για εσένα προσωπικά
-
Παοκ είσαι!
- Δημοσιεύσεις: 40
- Εγγραφή: Πέμ 02 Ιουν 2011, 02:28