χαχαχαχχα μα κατα τα αλλα εγω κουρασα που τον υπερασπιζομαι! Δεν βλεπω να παρεμβαινει κανας μοντ για παραβιαση κανονων του φορουμ... Καλυτερα κιολας, εδω μεσα δειχνει ο καθενας πολλαgpaok έγραψε:ΣΣΣΣΣΣΣΣ...ΙΕΡΟΣΥΛΕ....eleos έγραψε:Όσα + και να βάλω δε φτάνουν.dj_timo έγραψε:...
Σε οποιοδηποτε αλλο τοπικ παικτη του ΠΑΟΚ εαν καποιος ΥΠΟΝΝΟΟΥΣΕ οτι χαιροταν με τον τραυματισμο ΠΑΙΚΤΗ ΤΟΥ ΠΑΟΚ θα ειχε φαει μπαναρισμα αμεσα. Αλλα εδω μιλαμε για τον Σαλπιγγιδη, εδω ολα επιτρεπονται. Αντε γεια κομπλεξ
Καθόμαστε και ακούμε τον κάθε ΤΡΑΓΙΚΟ εδω μέσα να βγάζει τα απωθημένα του και να δημιουργεί κλίματα.
ΠΑΝΕ ΕΚΔΡΟΜΕΣ ΑΥΤΟΙ ΝΑΟΥΜΑΙ....
καλοκαιρακι ειναι οι μοντ δεν την βγαζουν ολη μερα στο φορουμ επειδη δεν ειστε ικανοι να κανετε συζητηση...
Sera4