9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Dimg4

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από Dimg4 »

gpaok έγραψε:
eleos έγραψε:
dj_timo έγραψε:...
Σε οποιοδηποτε αλλο τοπικ παικτη του ΠΑΟΚ εαν καποιος ΥΠΟΝΝΟΟΥΣΕ οτι χαιροταν με τον τραυματισμο ΠΑΙΚΤΗ ΤΟΥ ΠΑΟΚ θα ειχε φαει μπαναρισμα αμεσα. Αλλα εδω μιλαμε για τον Σαλπιγγιδη, εδω ολα επιτρεπονται. Αντε γεια κομπλεξ
Όσα + και να βάλω δε φτάνουν.

Καθόμαστε και ακούμε τον κάθε ΤΡΑΓΙΚΟ εδω μέσα να βγάζει τα απωθημένα του και να δημιουργεί κλίματα.
ΣΣΣΣΣΣΣΣ...ΙΕΡΟΣΥΛΕ....

ΠΑΝΕ ΕΚΔΡΟΜΕΣ ΑΥΤΟΙ ΝΑΟΥΜΑΙ....
χαχαχαχχα μα κατα τα αλλα εγω κουρασα που τον υπερασπιζομαι! Δεν βλεπω να παρεμβαινει κανας μοντ για παραβιαση κανονων του φορουμ... Καλυτερα κιολας, εδω μεσα δειχνει ο καθενας πολλα


καλοκαιρακι ειναι οι μοντ δεν την βγαζουν ολη μερα στο φορουμ επειδη δεν ειστε ικανοι να κανετε συζητηση...

Sera4
Άβαταρ μέλους
bane1980
Δημοσιεύσεις: 4863
Εγγραφή: Πέμ 30 Οκτ 2008, 16:20

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από bane1980 »

slidar έγραψε:
gergeo4 έγραψε:
slidar έγραψε:κατσε για αποθεραπεια. εστω και για 1 μηνα θα απαλαχτουμε απο την παρτυ σου.
ΠΑΟΚ ειπαμε εισαι εσυ,ε?ΝΤΡΕΠΟΜΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΑΡΚΕΤΟΥΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΑΠΟΨΗ ΚΑΙ ΜΥΑΛΟ ΣΑΝ ΚΑΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΟΥ! :redcard:
Kαλα κανεις ρε μαστορα. Τι να κανουμε δλδ που δεν γουσταρουμε τον θερμοσιφωνα? Συγνωμη δηλαδη που ειμαστε της αποψης οτι με τα λεφτα του επαγγελματια σημερα με την κριση που υπαρχει και στο ποδοσφαιρο εφερνες επιθετικο που θα ειχε 20 γκολ για πλακα στο πρωταθλημα τις σουπερ λιγδας.

Gia σενα και για πολλους ακομα θα βοηθησει η αναγνωση του παρακατω αρθρου..

http://paokg4.org/myths.asp?articleid=783
Το να πιστεύεις οτι είναι ακριβός, οτι ακόμα σε ενοχλεί το παρελθόν του (δικαίως ή αδίκως, δεν το εξετάζω), οτι δεν έβαλε πολλά γκολ κλπ κλπ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ με το να χαίρεσαι με τραυματισμό κάποιου αθλητή/ανθρώπου, ειδικά όταν αυτός είναι του ΠΑΟΚ!

Είναι το λιγότερο ντροπή και ξεφτίλα. Για όλους που συμμερίζονται αυτή την άποψη, είτε είναι σε συνδέσμους είτε δεν είναι. :redcard:
Άβαταρ μέλους
Kolokotronis_4
Δημοσιεύσεις: 4361
Εγγραφή: Δευ 06 Οκτ 2008, 22:50
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, Ασπρόμαυρη πόλη
Επικοινωνία:

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από Kolokotronis_4 »

χχχχχχχχχχχχχχχχ
Dimg4

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από Dimg4 »

bob έγραψε:πάνε ασχολήσου και βγάλε το κόμπλεξ σου εσύ στους συνδέσμους και μετά έλα να ξαναμιλήσουμε...εδώ λα λα λα στο γήπεδο τουμπέκα...
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
bane1980
Δημοσιεύσεις: 4863
Εγγραφή: Πέμ 30 Οκτ 2008, 16:20

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από bane1980 »

χχχχχχχχχχχχχχχχχχχ
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Sera4 την Τρί 19 Ιούλ 2011, 22:25, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Λόγος: δε χρειαζονται ειρωνιες
Άβαταρ μέλους
Kolokotronis_4
Δημοσιεύσεις: 4361
Εγγραφή: Δευ 06 Οκτ 2008, 22:50
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, Ασπρόμαυρη πόλη
Επικοινωνία:

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από Kolokotronis_4 »

ο θερμόσίφωνας βγαίνει σε πόκεμον??
θα σου κάνω ένα δώρο! :lol: :lol: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
bob
Δημοσιεύσεις: 524
Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:38

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από bob »

δεν είπα κάτι τέτοιο,αλλά τα ίδια που λες εδώ να τα λέτε και στο γήπεδο,εκεί είναι ο καθρέφτης όλων μας σας αρέσει δεν σας αρέσει!

Υ.Γ. αυτά τα περί νέου και παλαιού άστα,δεν ποιάνουν φίλε!

Υ.Γ.1 εντάξει το γκέτο μας την λέει σιγά σιγά,στο γήπεδο μούγκα όμως....
Άβαταρ μέλους
Kolokotronis_4
Δημοσιεύσεις: 4361
Εγγραφή: Δευ 06 Οκτ 2008, 22:50
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, Ασπρόμαυρη πόλη
Επικοινωνία:

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από Kolokotronis_4 »

χχχχχχχχχχχχ
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Sera4 την Τρί 19 Ιούλ 2011, 22:26, έχει επεξεργασθεί 2 φορές συνολικά.
Λόγος: φρονιμα...
gpaok
Δημοσιεύσεις: 1926
Εγγραφή: Τρί 22 Ιούλ 2008, 15:31

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από gpaok »

χχχχχχχχχχχχχχ
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Sera4 την Τρί 19 Ιούλ 2011, 22:27, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Λόγος: φρονιμα...
Άβαταρ μέλους
bob
Δημοσιεύσεις: 524
Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:38

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από bob »

χχχχχχχχχχχχχ
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Sera4 την Τρί 19 Ιούλ 2011, 22:27, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Λόγος: ειρωνιες και προσωπικες αντιπαραθεσεις σε πμ...
Άβαταρ μέλους
Aureliano Buendia
Δημοσιεύσεις: 3873
Εγγραφή: Τρί 21 Απρ 2009, 04:37
Τοποθεσία: Ντεπώ

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από Aureliano Buendia »

Υψηλό το επίπεδο της λεκτικής αντιπαράθεσης των θαμώνων του paokmania
Άβαταρ μέλους
zoomgr
Δημοσιεύσεις: 2220
Εγγραφή: Πέμ 19 Ιουν 2008, 09:50

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από zoomgr »

Δημήτρη γράψε τους στα κάκαλα'ς τεμετερον για ακόμη μια φορά...
φέτος θα είναι η χρονιά σου και η δικιά μας
Τρόμος
Δημοσιεύσεις: 4887
Εγγραφή: Τετ 08 Ιουν 2011, 13:57
Τοποθεσία: Παγουριστάν
Επικοινωνία:

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από Τρόμος »

Δεν υπάρχει πιο γελοίο θέμα από το πρόβλημα της ύπαρξης ή όχι του Δημήτρη Σαλπιγγίδη στην ομάδα μας.Βρήκαμε ευκαιρία να χωριστούμε σε κοντούς,αντικοντούς,προεδρικούς,αντιπροεδρικούς,καθαρόαιμους,ημίαιμους και ότι αλλο γουστάρει ο καθένας.Άλωστε δεν έχουμε ούτε πραγματικά προβλήματα(το οικονομικό το λύσαμε,τα χρέη διευθετήθηκαν,το καινούργιο γήπεδο τελιώνει όπου νάναι) ούτε εξωτερικούς εχθρούς(το ποκ δε μας κλέβει πρωταθλήματα με τα κοράκια,δε μας κλέβουν παίχτες που έχουν συμβόλαια ούτε τα ΜΜΕ κάνουν αντιπαοκτσίδικη προπαγάνδα).Άρα το μόνο που μας έμεινε να λύσουμε είναι το θέμα του <<θερμοσίφωνα>>.Ας διαλέξουμε λοιπόν πλεύρες και φωτιά και τσεκούρι στους απέναντι.

πιος ΠΑΟΚ ρε τα ΚΟΜΠΛΕΞ μας πάνω απ όλα
Άβαταρ μέλους
slidar
Δημοσιεύσεις: 3995
Εγγραφή: Σάβ 19 Ιαν 2008, 22:53

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από slidar »

Ρε αλανια δεν ειπα οτι χαρηκα. Απλα δεν θα τον βλεπω για 1 μηνα με την φανελα του ΠΑΟΚ. Αλλο το ενα αλλο το αλλο.

ΚΑι ψιτ ολοι εσεις που ξαφνικα απο το γνωστο "μας αφησες για τα λεφτα και τα λοιπα της πρωτης χρονιας στην ΤΟΥΜΠΑ" μου γινατε κωλοτουμπες 3-4 χρονια μετα δεν σας φταιω. Ας κανατε και εσεις 550 χιλιομετρα και ο ΔΣ να εφευγε απο την πισω πορτα του αεροδρομιου να σας δω αμα θα τον γουσταρατε . Στο διαλο και ακομα παραπερα.
ΓΚΕΓΚΕ?

ΚΑΙ οπλαρχηγε μην στεναχωριεσαι μια χαρα ΠΑΟΚΤΣΑΚΙΑ ειμαστε .
Άβαταρ μέλους
Kolokotronis_4
Δημοσιεύσεις: 4361
Εγγραφή: Δευ 06 Οκτ 2008, 22:50
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, Ασπρόμαυρη πόλη
Επικοινωνία:

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από Kolokotronis_4 »

slidar αυτή τη μανία σας και την κάψα σας την διοχετεύετε σε λάθος κατεύθυνση. αυτό προσπαθώ να σας πω.
ξεκόλα με τον κοντό. Φοράει το Δικέφαλο στο στήθος. Τουλάχιστον μην ασχολείσαι μαζί του. Αγνόησέ τον.
Οχι όμως να γράφεις και να λες πράγματα που τα ακούμε από αλλόθρησκους. Αυτό είναι πολύ κακό.
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Παίχτες ομάδας”