15. Pablo Andrés Contreras Fica

black death
Δημοσιεύσεις: 8230
Εγγραφή: Παρ 17 Σεπ 2010, 08:43

Re: 15. Pablo Andrés Contreras Fica

Δημοσίευση από black death »

Ρε σεις, ο Κοντρέρας έχει συμβόλαιο μέχρι το 2012 και ο ίδιος έχει πει ότι θα τιμήσει το συμβόλαιό του. Καλά μέχρι εδώ.
Ο ΠΑΟΚ του έκανε πρόταση με μειωμένες αποδοχές και μεγαλύτερη διάρκεια δείχνοντας ότι θέλει να κρατήσει τον παίχτη. Αν ο παίχτης θέλει να τελειώσει την καριέρα του στον ΠΑΟΚ (ή τέλος πάντων να κάτσει και μετά το 2012) και όχι να πάει στην πατρίδα του δεν βλέπω το λόγο να μη δεχτεί. Τώρα αν κάποιοι έχετε την απαίτηση να του προταθεί τετραετές με 600 χιλιάρικα το χρόνο για να μείνει πάση θυσία, νομίζω ότι είναι λίγο δύσκολο...
Ήμαρτον, δεν τολμάει κάποιος να πει μια διαφορετική άποψη, είναι βαλτός της ΠΑΕ, των ΑΡΔ, σκουλήκι και δεν ξέρω κι εγώ τι άλλο...
Τρόμος
Δημοσιεύσεις: 4888
Εγγραφή: Τετ 08 Ιουν 2011, 13:57
Τοποθεσία: Παγουριστάν
Επικοινωνία:

Re: 15. Pablo Andrés Contreras Fica

Δημοσίευση από Τρόμος »

teratios2 έγραψε:..όπου να ναι έρχεται και ο σούπερ 4, να τελειώνουμε
τα είπες όλα αδερφέ,

άπειρα +
Άβαταρ μέλους
No4h
Δημοσιεύσεις: 621
Εγγραφή: Παρ 06 Φεβ 2009, 16:20
Τοποθεσία: Edinburgh, Scotland

Re: 15. Pablo Andrés Contreras Fica

Δημοσίευση από No4h »

arisk έγραψε:Εγώ προσωπικά δεν είπα ότι έχουν ίδια αξία οι δύο παίκτες... Ούτε κανένας άλλος νομίζω πως μπορεί να έχει αυτή την άποψη... Αυτό που είπα και το ξαναλέω είναι ότι ΑΝ ο Κοντρέρας έχει πάρει (μετα βεβαιότητας και οριστικά) την απόφαση να αποχωρήσει απο την ομάδα το επόμενο καλοκαίρι που λήγει το συμβόλαιό του και ΑΝ δεν μπορούμε να τον μεταπείσουμε, ΤΟΤΕ είναι μια λογική και συνετή λύση να τον δώσουμε απο τώρα και ΜΟΝΟ στο εξωτερικό ώστε να αποκομίσουμε κάποιο όφελος (και να μην φύγει τότε τζάμπα όπως έφυγε φέτος ο Μουσλίμοβιτς...) και με αυτό το όφελος να αποκτήσουμε τον αντικαταστάτη του ο οποίος μπορεί να είναι ο Ντουγκλάο, ένας παίκτης με πλούσια σωματικά προσόντα που ξέρει και μπάλα, πράγμα δυσεύρετο ειδικά για το βαλάντιο μας... Αυτά... Νομίζω ότι αυτό που λέω και εξηγώ αναλυτικά (θέλω να πιστεύω και τεκμηριωμένα) είναι κάτι που ο καθένας μπορεί να κατανοήσει και σαφώς δεν κρύβεται κάτι πίσω απο τις λέξεις... ;)

Αρη. Θα συμφωνουσα μαζι σου αν στη θεση του Κοντρερας ηταν ενας οποιοσδηποτε παικτης εκτος των Γκαρσια-Βιειρινια(εκτος κ αν παιρναμε 6 μυρια).Πιστευω αυτοι οι 3 παικτες ειναι το αλφα και το ωμεγα της ομαδας.

Αλλα.Καποιες φορες το να κρατησεις ενα παικτη που ληγει το συμβολαιο του σε ενα χρονο και πιθανοτατα θα αποχωρησει, μπορει να αποφερει περισσοτερα κερδη στην ομαδα απ οτι αν τον πουλησεις.
Παικτες-κλειδια με μεγαλη προσωπικοτητα ειναι αυτοι που θα σου δωσουν βαθμους, προκρισεις, τιτλους που σημαινει πολλα περισσοτερα εσοδα για την ομαδα.
Σ αυτη την περιπτωση επομενως η μεση λυση, για να συμφωνησω μαζι σου, ειναι να τον πουλησεις με ενα ποσο ισαξιο μ αυτο που πιθανον να χασεις την επομενη σεζον απο αναμενωμενες(στο βαθμο του εφικτου) διακρισεις-στοχους.

Μ αλλα λογια.Ο δικος μου τροπος σκεψης και υπολογισμου του ποσου μια πωλησης ενος παικτη, περα απο την παικτικη του αξια, εχει ως εξης:
Αν πεις οτι με την πωληση Κοντρερας που ειναι ο στυλοβατης της αμυνας μου ρισκαρω στο να χασω λεφτα απο πιθανο αποκλεισμο στην Ευρωπη(αναλογως σε ποια φαση θα γινει η πωληση του), πιθανη αποκλιση απο το στοχο του πρωταθληματος οπως επισης και του κυπελλου τοτε πρεπει να τον πουλησω τουλαχιστον τοσα λεφτα οσα θα ειναι η "πιθανη" μου χασουρα.
Ετσι θα εχω εξασφαλιστει οικονομικα για την επομενη σεζον και θα μπορω με τα λεφτα του συμβολαιου του να παρω καποιον αλλο.Τωρα θα ειναι καλυτερος, θα ναι χειροτερος αυτο θα φανει στο χορταρι.Θα πρεπει ομως παντα να παιρνεις το λιγοτερο δυνατο ρισκο.
Άβαταρ μέλους
navigator11
Δημοσιεύσεις: 21315
Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35

Re: 15. Pablo Andrés Contreras Fica

Δημοσίευση από navigator11 »

black death έγραψε:Ρε σεις, ο Κοντρέρας έχει συμβόλαιο μέχρι το 2012 και ο ίδιος έχει πει ότι θα τιμήσει το συμβόλαιό του. Καλά μέχρι εδώ.
Ο ΠΑΟΚ του έκανε πρόταση με μειωμένες αποδοχές και μεγαλύτερη διάρκεια δείχνοντας ότι θέλει να κρατήσει τον παίχτη. Αν ο παίχτης θέλει να τελειώσει την καριέρα του στον ΠΑΟΚ (ή τέλος πάντων να κάτσει και μετά το 2012) και όχι να πάει στην πατρίδα του δεν βλέπω το λόγο να μη δεχτεί. Τώρα αν κάποιοι έχετε την απαίτηση να του προταθεί τετραετές με 600 χιλιάρικα το χρόνο για να μείνει πάση θυσία, νομίζω ότι είναι λίγο δύσκολο...
Ήμαρτον, δεν τολμάει κάποιος να πει μια διαφορετική άποψη, είναι βαλτός της ΠΑΕ, των ΑΡΔ, σκουλήκι και δεν ξέρω κι εγώ τι άλλο...

κι εγώ είμαι υπέρ της ... ισόβιας παραμονής κοντρέρας στην ομάδα,αργότερα και σαν διοικητικός.αλλά ας είμαστε και λίγο ρεαλιστές.όπως ο μαύρος θάνατος.δλδ τί να κάνει περισσότερο ο ΠΑΟΚ;φέτος δεν θα παίξει περικοπή στις απολαβές του κόνδορος,έτσι δεν είναι;η πρόθεση της διοίκησης είναι,δεδομένης της ηλικίας του παίχτη και των οικονομικών της ομάδας,να τον κρατήσει για άλλη μία 2ετία (σοβαρό κίνητρο) με χαμηλότερο κασέ.λογικότατο μου μοιάζει.εκτός κι αν αποδεχθούμε όλοι την παραμονή του ΠΑΥΛΟΥ με τα ίδια ή και παραπάνω ακόμα φράγκα αλλά με ταυτόχρονη ύπαρξη και ανεπιθυμήτων απωλειών αγωνιστικών.όπως και να'χει πιστεύω πως στο τέλος θα ανανεώσει ο κόνδωρ,αν δεν τον έπιασε νοσταλγία για τα πάτρια.σε περίπτωση τέτοια δύσκολα θα έχουμε τύχη.
Άβαταρ μέλους
Aureliano Buendia
Δημοσιεύσεις: 3873
Εγγραφή: Τρί 21 Απρ 2009, 04:37
Τοποθεσία: Ντεπώ

Re: 15. Pablo Andrés Contreras Fica

Δημοσίευση από Aureliano Buendia »

Το σκεπτικό που αναλύει ο arisk προφανώς και έχει πολύ στέρεα λογική βάση.
Από εκεί και πέρα όμως, υπάρχουν πολλές παράμετροι στην υπόθεση.

Καταρχάς, θα δεχόμουν τη λογική της αποκόμισης οφέλους και της διαρκούς στάθμισης συμφερόντων,
αν αυτή επιτελούνταν μεθοδικά και με τρόπο συστηματικό ή ακόμη και στυγνό, αν προτιμάτε κάποιοι.
Δεν λέω ότι θα την επικροτούσα συναισθηματικά ή ακόμη και λογικά, αλλά σίγουρα θα την αποδεχόμουν.

Όταν όμως ό Βιτόλο μετακομίζει δωρεάν στον κατεστραμμένο βάζελο,
όταν αδυνατούμε να διώξουμε πάραυτα παίκτες που δεν υπολογίζονται από τον προπονητή,
όταν πληρώναμε πέρσι αποζημιώσεις λόγω ανύπαρκτου προγραμματισμού σε προπονητές που δεν είδαν καν τον Λευκό Πύργο από κοντά,
όταν υπογράφουμε ελαφρά τη καρδία παίκτες με αμοιβές δυσανάλογες με την αξία τους, ε συγγνώμη αλλά
ΑΔΥΝΑΤΩ να δεχτώ ότι ξάφνου θα προτεραιωθεί η τόσο έντονα απωλεσθείσα τετράγωνη λογική
για τον κορυφαίο αμυντικό ίσως της ιστορίας του ποδοσφαιρικού ΠΑΟΚ,
για έναν παίκτη που σηματοδότησε αγωνιστικά και συνολικά την αναγέννηση της ομάδας.

Ε, αν θέλει να επαναπατριστεί θα σεβαστώ την επιθυμία του και θα τον αφήσω να πάει στην Κόλο Κόλο του χρόνου.
Με τα λεφτά που θα εξοικονομηθούν από το δικό του συμβόλαιο,
καθώς και από τα συμβόλαια των 2 Ιταλών που λήγουν (βέβαια του Τσιρίλο υπάρχει πάντα ο κίνδυνος να ανανεωθεί εκ νέου :evil: :evil: ), ας αποκτήσουμε 2 καλούς αμυντικούς
και +Μαλεζά +ένα πιτσιρικά θα είμαστε ωραίοι.
Κενά όπως του Κοντρέρας δεν καλύπτονται έτσι απλά.
Και δεν μπορώ να δεχτώ πως μη αποκόμιση οικονομικών οφελών από τον Κονδορα
θα καταστρέψει το κατά τ' άλλα γερά θεμελιωμένο οικοδόμημα.
Η πρόταση για διετή επέκταση είναι σωστή κίνηση.
Το παν είναι να δοθεί στον Κόνδορα η αίσθηση πως τον αντιμετωπίζουμε ως τοτέμ κι εδώ
και πως τον θέλουμε all the way μαζί μας.
Αυτό θα πρέπει να αντικατοπτριστεί σε μία μη υπέρογκη μείωση αποδοχών
αλλά ΚΥΡΙΩΣ στην προσέγγιση και την επαφή.
Άβαταρ μέλους
navigator11
Δημοσιεύσεις: 21315
Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35

Re: 15. Pablo Andrés Contreras Fica

Δημοσίευση από navigator11 »

η παρουσία του ζήση ως προς το χειρισμό του επαγγελματία αλλά και φίλου του κοντρέρας μου καταλείπει περιθώρια για αισιοδοξία.

υγ εδώ κοτζάμ γεώργιο γεωργιάδη "κέρδισε" ο μαστροβρύζας. :lol:
Άβαταρ μέλους
teratios2
Δημοσιεύσεις: 273
Εγγραφή: Πέμ 06 Ιαν 2011, 01:15

Re: 15. Pablo Andrés Contreras Fica

Δημοσίευση από teratios2 »

Και κάτι για την ηλικία του

Ο Κοντρέρας είναι γεννημένος τον Σεπτέμβριο του 1978. Το πως τον κάνει αυτό 34 (όπως αναφέρεται συνήθως από τους αρδ) είναι ένα μικρό μυστήριο των μαθηματικών. Ακόμα δεν έχει κλείσει καν τα 33.

Αυτή η ηλικία για όποιον ξέρει λίγο από το τόπι μόνο απαγορευτική δεν είναι για σέντερ μπακ, και ειδικά για σέντερ μπακ του τύπου του Κοντρέρας, το οποίο δηλαδή δεν στηρίζεται στα σωματικά του χαρακτηριστικά αλλά στο μυαλό του.

Οι εξπέρ του είδους Ιταλοί έχουν ένα γνωμικό που λέει "η άμυνα είναι ένα παιχνίδι για μεγάλα αγόρια" και φροντίζουν να δείχνουν ότι το εννοούν. O Σιρέα έπαιζε βασικός στην Γιουβέντους μέχρι τα 35 του, ο Μπαρέζι το ίδιο στην Μίλαν μέχρι τα 37 του, o Mαλντίνι το γάμησε και ψόφησε (μέχρι τα 41 του), ο Καναβάρο έπαιζε σε τοπ επίπεδο (στην Γιουβέντους) μέχρι τα 37 του, o Νεστα με κλεισμένα τα 35 την χρονιά που μας πέρασε έπαιξε 24 αγώνες με την Μίλαν κλπ...αλλά και εκτός Ιταλίας...ο Ντεσαγί έπαιζε στην Τσέλσι μέχρι τα 36 του (βασικός μέχρι τα 35), ο Αγιάλα σε τοπ επίπεδο μέχρι τα 36, ο Πασαρέλα μέχρι τα 36 (μεταγράφηκε στην Ίντερ πιο μεγάλος απ τον Κοντρέρας), o Σανταμαρία σήκωσε πρωταθλητριών με την Ρεάλ στα 39, ο Μπελοντέντιτσι μέχρι τα 37, ο Νταμπίζας σε τυρί επίπεδο μέχρι τα 38 κλπ...

Τέσπα, για να μην πολυλογούμε, δεδομένου πως η θέση αλλά και το στυλ παιχνιδιού του Κοντρέρας επιτρέπουν την "μακροζωία", και δεδομένου πως το επίπεδο στο ελληνικό ποδόσφαιρο είναι για τον (μ)πέο, ο Κοντρέρας μπορεί να συνεχίσει να παίζει χωρίς να πέσει ούτε χιλιοστό από το σημερινό επίπεδο τουλάχιστον άλλα 2 χρόνια...για μετά βλέπουμε...

πάντως, όπως και να χει, το να δεχτεί μείωση μισθού ο βασικός σεντερ μπακ ομάδας με βλέψεις στην κατάκτηση του Κόπα Αμέρικα δείχνει πως έχει αρχίδια από δω μέχρι το Βαλπαραίσο, αν δεν το κάνει δεν μπορεί κανείς να του πει κουβέντα...και αν δεν το κάνει πρέπει να υποχωρήσει ο ΠΑΟΚ, και όχι να βγούν οι ρουφιάνοι της διοίκησης να παινεύουν τους Ντουγκλάο και τους Παπαράο, για να πείσουν πως δεν θα γίνει και τίποτα αν φύγει ο καλύτερος αμυντικός που έπαιξε στον ΠΑΟΚ τα τελευταία 30 χρόνια (τα προηγούμενα δεν τα πιάνω για να μην υποπέσω σε ιεροσυλία)...
Άβαταρ μέλους
Olorin
Δημοσιεύσεις: 1971
Εγγραφή: Τετ 26 Μαρ 2008, 03:35
Τοποθεσία: The Source

Re: 15. Pablo Andrés Contreras Fica

Δημοσίευση από Olorin »

Συμφωνω 100% με Τερατιο και να προσθεσω οτι στην προθερμανση πριν απο καθε αγωνα ειναι απο τους καλυτερους σε ολες της ασκησεις, για να μην πω ο καλυτερος. Μεχρι και σπαγγατο τον εχω δει να κανει., οταν καποιοα "ταλεντα" κρατανε τη μεση τους.
Άβαταρ μέλους
arisk
Δημοσιεύσεις: 2026
Εγγραφή: Κυρ 25 Μάιος 2008, 21:32
Τοποθεσία: Ακριβώς απο πίσω σου...

Re: 15. Pablo Andrés Contreras Fica

Δημοσίευση από arisk »

Μόλις αποκλείστηκε και η Βραζιλία... Πάει φούλ για τελικό ο Πάμπλο... Τώρα να χαρώ ή να λυπηθώ...?? :roll:
Άβαταρ μέλους
teratios2
Δημοσιεύσεις: 273
Εγγραφή: Πέμ 06 Ιαν 2011, 01:15

Re: 15. Pablo Andrés Contreras Fica

Δημοσίευση από teratios2 »

να χαρείς ρε, όταν θα γυρίσει τροπαιούχος θα έχει ζωγραφισμένο ένα χαμόγελο στο στόμα σαν να γάμησε για πρώτη φορά

αφού είναι παιδί τζιμάνι και ξηγιέται σπαθί δεν έχουμε να φοβηθούμε τίποτα

αρκεί βέβαια να ξηγηθούμε και μεις το ίδιο
Άβαταρ μέλους
trel@menos
Δημοσιεύσεις: 2502
Εγγραφή: Τρί 01 Ιούλ 2008, 08:12

Re: 15. Pablo Andrés Contreras Fica

Δημοσίευση από trel@menos »

εξω και η βραζιλια. συνομοτει το συμπαν να το σηκωσει ο παυλαρας.
Άβαταρ μέλους
montolivo4
Δημοσιεύσεις: 130
Εγγραφή: Δευ 21 Απρ 2008, 17:54

Re: 15. Pablo Andrés Contreras Fica

Δημοσίευση από montolivo4 »

Περα απτην πλακα,ποσο τιμη για τον συλλογο μας να εχουμε παιχτη πρωταθλητη σε ΕΘΝΙΚΟ επιπεδο??Και δεν ειναι απλως κατι πιθανο,η Χιλη πλεον ειναι το φαβορι!!

Οπως και να το κανεις,δεν ειναι να περασει μια φαση και να αργησει 5 μερες,τιτλος ειναι,εννοειται πως στηριζουμε...Ειναι και 2ος αρχηγος της εθνικης!!
Άβαταρ μέλους
Falegkos
Δημοσιεύσεις: 4319
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 14:50

Re: 15. Pablo Andrés Contreras Fica

Δημοσίευση από Falegkos »

και ενα γκολ στον τελικό και μετα αντε να πεις οχι στην πρόταση 4μιριων που θα σκασει στο φαξ της ΠΑΕ :D :D
Άβαταρ μέλους
teratios2
Δημοσιεύσεις: 273
Εγγραφή: Πέμ 06 Ιαν 2011, 01:15

Re: 15. Pablo Andrés Contreras Fica

Δημοσίευση από teratios2 »

καλά, μην το δένετε κόμπο, υπάρχει κι η Ουρουγουάη, υπάρχει κι η Παραγουάη που είναι εντελώς σφιχτή...κι υπάρχει πρώτος σε σειρά απ' όλους κι ο Τσάβες...για μένα είναι 2ο φαβορί πίσω απ την Ουρουγουάη, αλλά βλέπουμε..
Άβαταρ μέλους
Kolokotronis_4
Δημοσιεύσεις: 4361
Εγγραφή: Δευ 06 Οκτ 2008, 22:50
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, Ασπρόμαυρη πόλη
Επικοινωνία:

Re: 15. Pablo Andrés Contreras Fica

Δημοσίευση από Kolokotronis_4 »

Φορτσα Χιλή!!!
Θέλω τον Παυλαρα να ρθει με σηκωμένη την ψ....λη, για να στρώσει κάτι τρυφερά κωλ....κια! :opaokara:
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Παίχτες ομάδας”