László Bölöni

Άβαταρ μέλους
PaOkArAsIrAkLiO
Δημοσιεύσεις: 1996
Εγγραφή: Σάβ 23 Ιαν 2010, 18:00
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από PaOkArAsIrAkLiO »

Ατσα και ταβλαδορος ο Μπολονι!! :opaokara: :opaokara:
Μηπως την εχει δει πολυ διακοπες ο τυπος;; :lol:
Άβαταρ μέλους
Falegkos
Δημοσιεύσεις: 4319
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 14:50

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από Falegkos »

[youtube]TgI-3EIUEWo&feature=player_embedded[/youtube]


Επιτέλους ενας άνθρωπος με χιουμορ γεματος ζωη :opaokara:

αυτο ειναι ΠΑΟΚ και οχι η μουντιλα τοσα χρονια με τους αγέλαστους και τους πουκαμισατους γαμω.
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33742
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από MANIAKOS »

καλα ετσι και δεν τα παμε καλα Φαλεγκ ακομα και αυτο που λες θα χρησιμοποιηθει εναντιον του...ΠΑΟΚ ειμαστε.. :cry: :evil: :roll: :mrgreen:
Άβαταρ μέλους
No4h
Δημοσιεύσεις: 621
Εγγραφή: Παρ 06 Φεβ 2009, 16:20
Τοποθεσία: Edinburgh, Scotland

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από No4h »

Λιστα με τα Μπολονοσκυλα εχουμε κανει?
Βαλτε με πρωτο στη λιστα.
:opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara:
Άβαταρ μέλους
GI4NNEN4
Δημοσιεύσεις: 5864
Εγγραφή: Τρί 18 Μάιος 2010, 16:06
Τοποθεσία: Γιάννενα

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από GI4NNEN4 »

Falegkos έγραψε:Επιτέλους ενας άνθρωπος με χιουμορ γεματος ζωη :opaokara:

αυτο ειναι ΠΑΟΚ και οχι η μουντιλα τοσα χρονια με τους αγέλαστους και τους πουκαμισατους γαμω.
:pano:
Άβαταρ μέλους
adamroxas
Δημοσιεύσεις: 1346
Εγγραφή: Τρί 08 Δεκ 2009, 12:26

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από adamroxas »

Εγω εγινα Μπολονιφαν κιολας! Μ αρεσει αυτος ο ανθρωπος (βεβαια θα τον κρινουμε στο γηπεδο ;) )
Άβαταρ μέλους
PaOkArAsIrAkLiO
Δημοσιεύσεις: 1996
Εγγραφή: Σάβ 23 Ιαν 2010, 18:00
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από PaOkArAsIrAkLiO »

Ο τελευταιος χαμογελαστος ανθρωπος που δουλεψε στον ΠΑΟΚ ηταν ο Μαριο Μπερετα.Τα υπολοιπα ειναι ιστορια...
Πια χιουμορ και βλακειες, εδω προετοιμαζομαστε για πολεμο!! :nairepaok:
Άβαταρ μέλους
gika
Δημοσιεύσεις: 19019
Εγγραφή: Δευ 28 Ιαν 2008, 15:52
Τοποθεσία: Λονδίνο

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από gika »

PaOkArAsIrAkLiO έγραψε:Ο τελευταιος χαμογελαστος ανθρωπος που δουλεψε στον ΠΑΟΚ ηταν ο Μαριο Μπερετα.
Ψ-Ε-Μ-Α

Ο Βρύζας δεν είχε χιούμορ όταν σου έκανε 4ετές στον Μπίλη και το μοντέλο;; :D

Ο Ζαγόρ δεν είχε χιούμορ όταν έφερνε τον Σωτήρα Παύλο Δερμιτζάκη;;

Ο Χάβος δεν είχε χιούμορ όταν κατέβασε το 3-6-1;;;; :lol:

Έλα σε παρακαλώ σοβαρέψου... 8-) Τα βασικά ξέχασες!!! :opaokara:
Άβαταρ μέλους
PaOkArAsIrAkLiO
Δημοσιεύσεις: 1996
Εγγραφή: Σάβ 23 Ιαν 2010, 18:00
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από PaOkArAsIrAkLiO »

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Σωστα! Κατι μου ξεφυγε!
Άβαταρ μέλους
diniko80
Δημοσιεύσεις: 2737
Εγγραφή: Τρί 13 Μάιος 2008, 12:54

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από diniko80 »

+1926
Άβαταρ μέλους
Ακης_ΠΑΟΚ_Champ.Leag.
Δημοσιεύσεις: 637
Εγγραφή: Παρ 21 Μάιος 2010, 22:04

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από Ακης_ΠΑΟΚ_Champ.Leag. »

Τακτική από το... πρωί

05 Ιουλ 2011 12:34, Από PAOK24


Η πρωινή προπόνηση του ΠΑΟΚ στο Ντούρβερτ της Ολλανδίας, περιλαμβάνει πολύ τακτική, ενώ και πάλι ο Λάζλο Μπόλονι έχει ανεβάσει τις εντάσεις στο πρόγραμμα.


Ο Ρουμάνος έχει χωρίσει την ομάδα σε δύο γκρουπ, το καθένα στο μισό γήπεδο και με τους θεωρητικά βασικούς ασχολείται ο ίδιος και το άλλο γκρουπ το έχει αναλάβει ο βοηθός, Χοακίμ Πρέτο.

Οπως και χθες έτσι και σήμερα η διάρκεια της προπόνησης είναι μεγάλη και από ότι φαίνεται και πάλι θα διαρκέσει περισσότερο από δύο ώρες.

Κώδικας: Επιλογή όλων

http://www2.paok24.com/newsitem.asp?s=12&id=9676&t=1
teratios2 έγραψε:γουστάρω που παρά το ότι τους ρίχνει 30 χρόνια πέφτει μαζί τους και τους περνάει κιόλας

σκίσ' τους την μούνα δάσκαλε
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

:opaokara: :pano:
Άβαταρ μέλους
GeorgT
Δημοσιεύσεις: 283
Εγγραφή: Σάβ 26 Ιαν 2008, 18:45

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από GeorgT »

παντως αν ξεκινήσεις τις μ@λ@κιες ο Λαζλο ευτυχώς υπάρχει γρήγορη εναλλακτική (εθεαθει πριν λιγα λεπτά ο Χαβος στη Λαμπράκη με κατεύθυνση για το γήπεδο :twisted: )
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος GeorgT την Πέμ 07 Ιούλ 2011, 09:43, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
bristol
Δημοσιεύσεις: 282
Εγγραφή: Κυρ 12 Ιουν 2011, 12:33

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από bristol »

:shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:
Άβαταρ μέλους
kataramenos5
Δημοσιεύσεις: 31585
Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από kataramenos5 »

Σε παρακαλώ γονατιστός καλέ μου άνθρωπε μη τον ζορίζεις πολύ
τον Παυλάρα κι έχουμε πάλι τα περσινά.
Άβαταρ μέλους
Karelias
Δημοσιεύσεις: 3600
Εγγραφή: Πέμ 23 Δεκ 2010, 19:14

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από Karelias »

Καλύτερα να προσέχει ο Παύλος λιγάκι, γιατί θα ξαναθυμηθεί τον Φερνάντο Σάντος άμα κάνει πως κουνιέται.
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Προπονητικό team”