Μηπως την εχει δει πολυ διακοπες ο τυπος;;
László Bölöni
- PaOkArAsIrAkLiO
- Δημοσιεύσεις: 1996
- Εγγραφή: Σάβ 23 Ιαν 2010, 18:00
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Re: László Bölöni
[youtube]TgI-3EIUEWo&feature=player_embedded[/youtube]
Επιτέλους ενας άνθρωπος με χιουμορ γεματος ζωη
αυτο ειναι ΠΑΟΚ και οχι η μουντιλα τοσα χρονια με τους αγέλαστους και τους πουκαμισατους γαμω.
Επιτέλους ενας άνθρωπος με χιουμορ γεματος ζωη
αυτο ειναι ΠΑΟΚ και οχι η μουντιλα τοσα χρονια με τους αγέλαστους και τους πουκαμισατους γαμω.
Re: László Bölöni
καλα ετσι και δεν τα παμε καλα Φαλεγκ ακομα και αυτο που λες θα χρησιμοποιηθει εναντιον του...ΠΑΟΚ ειμαστε..

Re: László Bölöni
Falegkos έγραψε:Επιτέλους ενας άνθρωπος με χιουμορ γεματος ζωη![]()
αυτο ειναι ΠΑΟΚ και οχι η μουντιλα τοσα χρονια με τους αγέλαστους και τους πουκαμισατους γαμω.
Re: László Bölöni
Εγω εγινα Μπολονιφαν κιολας! Μ αρεσει αυτος ο ανθρωπος (βεβαια θα τον κρινουμε στο γηπεδο
)
- PaOkArAsIrAkLiO
- Δημοσιεύσεις: 1996
- Εγγραφή: Σάβ 23 Ιαν 2010, 18:00
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Re: László Bölöni
Ο τελευταιος χαμογελαστος ανθρωπος που δουλεψε στον ΠΑΟΚ ηταν ο Μαριο Μπερετα.Τα υπολοιπα ειναι ιστορια...
Πια χιουμορ και βλακειες, εδω προετοιμαζομαστε για πολεμο!!
Πια χιουμορ και βλακειες, εδω προετοιμαζομαστε για πολεμο!!
Re: László Bölöni
Ψ-Ε-Μ-ΑPaOkArAsIrAkLiO έγραψε:Ο τελευταιος χαμογελαστος ανθρωπος που δουλεψε στον ΠΑΟΚ ηταν ο Μαριο Μπερετα.
Ο Βρύζας δεν είχε χιούμορ όταν σου έκανε 4ετές στον Μπίλη και το μοντέλο;;
Ο Ζαγόρ δεν είχε χιούμορ όταν έφερνε τον Σωτήρα Παύλο Δερμιτζάκη;;
Ο Χάβος δεν είχε χιούμορ όταν κατέβασε το 3-6-1;;;;
Έλα σε παρακαλώ σοβαρέψου...
- PaOkArAsIrAkLiO
- Δημοσιεύσεις: 1996
- Εγγραφή: Σάβ 23 Ιαν 2010, 18:00
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
- Ακης_ΠΑΟΚ_Champ.Leag.
- Δημοσιεύσεις: 637
- Εγγραφή: Παρ 21 Μάιος 2010, 22:04
Re: László Bölöni
Τακτική από το... πρωί
05 Ιουλ 2011 12:34, Από PAOK24
Η πρωινή προπόνηση του ΠΑΟΚ στο Ντούρβερτ της Ολλανδίας, περιλαμβάνει πολύ τακτική, ενώ και πάλι ο Λάζλο Μπόλονι έχει ανεβάσει τις εντάσεις στο πρόγραμμα.
Ο Ρουμάνος έχει χωρίσει την ομάδα σε δύο γκρουπ, το καθένα στο μισό γήπεδο και με τους θεωρητικά βασικούς ασχολείται ο ίδιος και το άλλο γκρουπ το έχει αναλάβει ο βοηθός, Χοακίμ Πρέτο.
Οπως και χθες έτσι και σήμερα η διάρκεια της προπόνησης είναι μεγάλη και από ότι φαίνεται και πάλι θα διαρκέσει περισσότερο από δύο ώρες.Κώδικας: Επιλογή όλων
http://www2.paok24.com/newsitem.asp?s=12&id=9676&t=1
teratios2 έγραψε:γουστάρω που παρά το ότι τους ρίχνει 30 χρόνια πέφτει μαζί τους και τους περνάει κιόλας
σκίσ' τους την μούνα δάσκαλε
Re: László Bölöni
παντως αν ξεκινήσεις τις μ@λ@κιες ο Λαζλο ευτυχώς υπάρχει γρήγορη εναλλακτική (εθεαθει πριν λιγα λεπτά ο Χαβος στη Λαμπράκη με κατεύθυνση για το γήπεδο
)
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος GeorgT την Πέμ 07 Ιούλ 2011, 09:43, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
- kataramenos5
- Δημοσιεύσεις: 31585
- Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50
Re: László Bölöni
Σε παρακαλώ γονατιστός καλέ μου άνθρωπε μη τον ζορίζεις πολύ
τον Παυλάρα κι έχουμε πάλι τα περσινά.
τον Παυλάρα κι έχουμε πάλι τα περσινά.
Re: László Bölöni
Καλύτερα να προσέχει ο Παύλος λιγάκι, γιατί θα ξαναθυμηθεί τον Φερνάντο Σάντος άμα κάνει πως κουνιέται.