Ουζάκιας,σύγκριση με Χάβο κλπ
Ακόμα δε τον είδαμε Γιάννη το βαφτίσαμε..
http://www.paokmania.gr/stiles/mme/16875-kolpa.html
nninik έγραψε:φιλε μου,για καποιο λογο δεν εχει κυκλοφορησει ακομα αυτο το ανεκδοτο..
ΟΥΤΕ ο τσακ νορις δεν μπορει να τον κανει να μοιαζει (εστω) με ποδοσφαιριστη..
ναι,αλλα ο τσακ νορις μπορουσε να φορεσει καφε δερματινο με 30 βαθμους υπο σκιαν;navigator11 έγραψε:nninik έγραψε:φιλε μου,για καποιο λογο δεν εχει κυκλοφορησει ακομα αυτο το ανεκδοτο..
ΟΥΤΕ ο τσακ νορις δεν μπορει να τον κανει να μοιαζει (εστω) με ποδοσφαιριστη..
ο σάντος αυτό που λές νομίζω πως το ψιλοπέτυχε.για να ιδούμε και το λαζλουά ...
υγ η ελπίς αποθνήσκει τελευταία.