László Bölöni

Άβαταρ μέλους
kataramenos5
Δημοσιεύσεις: 31580
Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από kataramenos5 »

Άρχισαν τα όργανα οι Μουρίνιο της κερκίδας...
Ουζάκιας,σύγκριση με Χάβο κλπ
Ακόμα δε τον είδαμε Γιάννη το βαφτίσαμε.. :(

http://www.paokmania.gr/stiles/mme/16875-kolpa.html
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106589
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Πω, πω μπάλα που έχει να παίξει ο Σάκης επί ημερών Μπόλονι!
Άβαταρ μέλους
DimisK
Δημοσιεύσεις: 4949
Εγγραφή: Τετ 23 Απρ 2008, 13:56
Τοποθεσία: MARKOPOULON MESOGEION
Επικοινωνία:

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από DimisK »

Μαζεύτε τον... :lol:

Τον αποπάνω μου λέω... :opaokara: :opaokara: :opaokara:
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106589
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Εδώ ανέδειξε άμπαλους σε ταλέντα δεν θα αξιοποιήσει τον τιτανοτεράστιο Σάκη; Εάν δεν το κάνει αυτός τότε θα παραδεχθώ δημόσια ότι υπάρχει η πιθανότητα το poulain μου να είναι καδρόνι...Έχω όμως πλήρη εμπιστοσύνη στον Λάζλο!
Άβαταρ μέλους
xristos14
Δημοσιεύσεις: 952
Εγγραφή: Τρί 28 Σεπ 2010, 11:33

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από xristos14 »

Όταν μπεί ο Σάκης να παίξει στοπερ σε αυτά τα πειράματα του Μπόλονι, τότε θα δει το φως το αληθινό..αλλιώς θα τελειώσει σύντομα τη καριέρα του, σ'εμάς τουλάχιστον..
Για να αναδείξεις ένα παίκτη πρέπει να υπάρχει και ταλέντο και ο Σάκης δεν..
Άβαταρ μέλους
Panos Fanfaras
Δημοσιεύσεις: 741
Εγγραφή: Τρί 28 Ιουν 2011, 19:03
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από Panos Fanfaras »

Έγω πάντως τον πάω με χίλια τον τύπο αλλά όλα θα φανούν μες το γήπεδο...
Αποστόλη άστο ο Sakis είναι ανίατη περίπτωση...

[youtube]OZPcTKzgYKg[/youtube]
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Panos Fanfaras την Σάβ 17 Σεπ 2011, 15:58, έχει επεξεργασθεί 4 φορές συνολικά.
Άβαταρ μέλους
peris
Δημοσιεύσεις: 863
Εγγραφή: Δευ 18 Φεβ 2008, 17:30
Τοποθεσία: Δράμα

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από peris »

Ο σακης θα αναδειξει τον λασλο
Άβαταρ μέλους
kataramenos5
Δημοσιεύσεις: 31580
Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από kataramenos5 »

:lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33743
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από MANIAKOS »

o sakis μπορει να αναδειχθει μονο με τσακ νορις προπονητη.....
Άβαταρ μέλους
nninik
Δημοσιεύσεις: 475
Εγγραφή: Τετ 27 Απρ 2011, 19:03
Τοποθεσία: χαλκιδικη

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από nninik »

φιλε μου,για καποιο λογο δεν εχει κυκλοφορησει ακομα αυτο το ανεκδοτο..
ΟΥΤΕ ο τσακ νορις δεν μπορει να τον κανει να μοιαζει (εστω) με ποδοσφαιριστη..
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106589
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Έχω εκνευριστεί μ' αυτόν τον Αποστόλη που επειδή ο Σάκης είναι το poulain του γράφει σ' όλα τα topics για τον Σάκη!
ΕΛΕΟΣ!
Γιατί δεν τον μαζεύουν οι mods να τελειώνουμε με δαύτον;
Άβαταρ μέλους
navigator11
Δημοσιεύσεις: 21292
Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από navigator11 »

nninik έγραψε:φιλε μου,για καποιο λογο δεν εχει κυκλοφορησει ακομα αυτο το ανεκδοτο..
ΟΥΤΕ ο τσακ νορις δεν μπορει να τον κανει να μοιαζει (εστω) με ποδοσφαιριστη..

ο σάντος αυτό που λές νομίζω πως το ψιλοπέτυχε.για να ιδούμε και το λαζλουά ...

υγ η ελπίς αποθνήσκει τελευταία.
Άβαταρ μέλους
diniko80
Δημοσιεύσεις: 2737
Εγγραφή: Τρί 13 Μάιος 2008, 12:54

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από diniko80 »

ετσι οπως κινουνται τα μεταγραφικα προβλεπω να παρακαλαμε να μεινουν οχι μονο ο σακης αλλα και λοιπαι δημοκρατικαι δυναμεις
Άβαταρ μέλους
nninik
Δημοσιεύσεις: 475
Εγγραφή: Τετ 27 Απρ 2011, 19:03
Τοποθεσία: χαλκιδικη

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από nninik »

navigator11 έγραψε:
nninik έγραψε:φιλε μου,για καποιο λογο δεν εχει κυκλοφορησει ακομα αυτο το ανεκδοτο..
ΟΥΤΕ ο τσακ νορις δεν μπορει να τον κανει να μοιαζει (εστω) με ποδοσφαιριστη..

ο σάντος αυτό που λές νομίζω πως το ψιλοπέτυχε.για να ιδούμε και το λαζλουά ...

υγ η ελπίς αποθνήσκει τελευταία.
ναι,αλλα ο τσακ νορις μπορουσε να φορεσει καφε δερματινο με 30 βαθμους υπο σκιαν;
Άβαταρ μέλους
kataramenos5
Δημοσιεύσεις: 31580
Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από kataramenos5 »

Οι μοδεράτορες την έκαναν και αλωνίζουν οι χρήστες?
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Προπονητικό team”