Παράπονα για το φόρουμ

Καταθέστε εδώ απόψεις/ερωτήσεις για το forum...
Άβαταρ μέλους
geoavr
Δημοσιεύσεις: 975
Εγγραφή: Κυρ 18 Μάιος 2008, 02:46

Re: Παράπονα για το φόρουμ

Δημοσίευση από geoavr »

Gash ηρέμησε φίλε.Δεν έγινε και κάτι το τραγικό.Κάποιοι θίχτηκαν και ο Zorro το κλείδωσε.
Η ζωή συνεχίζεται και ο καθένας μας γιά πάρτη του ξέρει τι είναι σωστό και τι όχι.

:opaokara: :opaokara: :opaokara:
Άβαταρ μέλους
Zorro4
Δημοσιεύσεις: 1900
Εγγραφή: Τετ 05 Δεκ 2007, 13:30
Τοποθεσία: HELL-AS
Επικοινωνία:

Re: Παράπονα για το φόρουμ

Δημοσίευση από Zorro4 »

Και ποιος σε είπε πως το κλειδωσα για αυτούς τους λόγους που λες; Οποίος Θέλει να συζητήσει τέτοια θέματα άλλωστε, ´εχει την ΕΥΚΑΙΡΊΑ του στο διαδίκτυο. Άπειρα τα site. ;)
Είμαστε ΈΝΑ ΠΑΟΚτσηδικο site και δώσαμε αρκετό χώρο ήδη σε θέματα εκτός ΠΑΟΚ.

Είπα πως...
ΟΚ ... Το θέμα αναπτύχθηκε και είπαμε τις απόψεις μας εκατέρωθεν... Αλλα μέχρι εκει.
Δε θα αναλωθουμε και στα θέμα αυτο να μονοπωλεί το ενδιαφέρον κάποιων.
Πίστεψε με ήμουν πολυ ψύχραιμος στην αντιμετώπιση αυτού του τοπικ... Σκεφτομενος το Νικολάκη μου (πράγμα που ΕΣΥ δεν έχεις νιώσει).
Δεν θα ήθελα να δω το γιο μου να κάνει όλες αυτές τις ΜΑΛΑΚΙΕΣ που έκανα εγω πιτσιρικάς με πλήρη άγνοια κυνδινου.
Οι εποχές άλλωστε ειναι διαφορετικές.

Πριν ΛΊΓΟ καιρό κάποιοι Μοderators έκλεισαν το τοπικ " ΌΤΙ ΝΑΝΑΙ" που ήταν απλά ΈΝΑ διασκεδαστικό τοπικ με πολλα χτυπήματα. Δεν Βλέπω την ίδια ενόχληση για αυτο.
ΕΜΕΊΣ εδώ δε θα λύσουμε κανένα πρόβλημα κάποιου και απο τη στιγμή που ΥΠΆΡΧΟΥΝ άτομα πο ενοχληθηκαν με το τοπικ καλα έκανα και το έκλεισα...όπως κάποιοι άλλοι έκλεισαν το τοπικ που προανέφερα.
Και όχι μόνο... Το έκλεισαν ... Το ακύρωσαν εντελώς.
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11024
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: Παράπονα για το φόρουμ

Δημοσίευση από gash04 »

Στην ιστορία του ΠΑΟΚ αρκετά ονόματα γνωστά στον οπαδικό χώρο έχουν πεθάνει απο ναρκωτικά.
Είναι ένα θέμα που αξίζει να συζητήσουμε κάποια στιγμή.
Δεν χρειάζεται να αναφέρω ονόματα είναι γνωστά σε όλους μας και προς τιμήν των ανθρώπων αυτών δεν χρήζει επέκταση.
Συνεπώς αφορά τον ΛΑΟ του ΠΑΟΚ το θέμα να λάβει γνώση για τα σκατά των ναρκωτικών ή τις ευεργεσίες του.


Δεκτή η ψυχραιμία σου στην αντιμετώπιση του θέματος και σεβαστό και το λουκέτο όπως παρατήρησες, δεν μπορώ να σεβαστώ όμως την απαγόρευση της ελευθερίας του λόγου ειδικά όταν γίνονται υπο ώριμες συνθήκες για αυτό και το παράπονο μου στο συγκεκριμένο τόπικ εδώ.

Ποιος απαγορεύει την σκέψη και τον διάλογο και για ποιον σκοπό τι είναι αυτό που τον θίγει?
Ας σκεφτεί και ας γράψει την άποψη του.
Και δεν εννοώ εσένα που γνωριζόμαστε και κατανοώ την αγωνία σου γιατί είσαι και πατέρας παρόλο που εγώ δεν είμαι.

Ακριβώς όπως λες οι εποχές είναι διαφορετικές είναι μεγάλο κρίμα να συνεχίζουμε να κλείνουμε τα μάτια μας σε ότι δεν μας αρέσει να συζητάμε.

Αυτό οδηγεί αν θες και στην διαιώνιση του προβλήματος για τις επόμενες γενιές και θα δοθεί σαν σκυτάλη απο εμάς σε αυτές και στα παιδιά σας.
Κάτι σαν το να κάνεις μεταγραφές ενώ το ταμείο είναι μείον...Το πρόβλημα θα συνεχίζει και η ομάδα να πηγαίνει ακόμα στο ποιο μειον....

Για το ΟΤΙΝΑΝΑΙ που αναφέρεσαι το τόπικ ήταν κόσμημα όταν ξεκίνησε αλλά στην συνέχεια πήρε κάποια μορφή που ενόχλησε αρκετούς χρήστες του ΠΑΟΚΜΑΝΙΑ που διαμαρτυρήθηκαν για το ύφος του θέματος και σίγουρα ενόχλησε και τους moderators που λάμβαναν τα παράπονα αυτά και αποφάσισαν ομαδικά και την τελική εξέλιξη του.

Θεωρήθηκε μάλιστα για πολλούς εξ αυτών που έκαναν τα παράπονα ακόμα και αιτία αποχώρησης και μάλιστα γνωστών μελών της σελίδας.
Θα περίμενα επίσης να τοποθετηθείς στο ζήτημα του κλειδώματος του εν λόγο τοπικ με PM ή και στο φόρουμ την εποχή που έπεσε το λουκέτο και όχι σήμερα ως μέτρο σύγκρισης των δύο θεμάτων.

Τα χτυπήματα των θεμάτων είναι σημαντικά για εξαγωγή συμπερασμάτων για στατιστικούς λόγους αλλά για τίποτα παραπάνω.
Άβαταρ μέλους
Zorro4
Δημοσιεύσεις: 1900
Εγγραφή: Τετ 05 Δεκ 2007, 13:30
Τοποθεσία: HELL-AS
Επικοινωνία:

Re: Παράπονα για το φόρουμ

Δημοσίευση από Zorro4 »

Gash μου ψηνομαι στον πυρετό αδελφέ μου.
Όταν αναρρώσω θα σε τηλεφωνησω να τα πούμε.
Θέματα λεπτά εκτος ΠΑΟΚ που θίγονται άτομα για οποιονδήποτε λόγο δεν Υπάρχει λόγος να τα διαιωνιζουμε.
Έμεινε το τοπικ 2 μέρες και μάλιστα κάποιοι ξέφυγαν μεταξύ σοβαρού και αστείου.
Απο τοπικ για την αποποινικοποιηση έγινε τοπικ του να πείσουν οι μισοί τους άλλους μισούς.
Τα είπαμε και το άφησα εκει. Τι να λέμε τα ίδια και τα ίδια; Με διαφορετικά ΛΌΓΙΑ;

Επίσης μη ξεχνάς πως τη σελίδα επίσκεπτονται και πολλοί ρουφ αλλοθρησκοι και κατα περιοδους έχουμε κληθεί κάποιοι admin απο εισαγγελείς για εξηγήσεις.
Αν ξεφύγει το θέμα το πιθανότερο είναι να βρεθεί πάτημα απο κάποιους για μια μίνι επανάληψη. ;)
Θεωρώ δημοκρατικοτατο το ότι άφησα το τοπικ κλειδωμενο... Αλλα και published . Καμία γνώμη δε φιμωθηκε και όσοι συμμετείχαν είπαν αυτο που ήθελαν.

Δεν βλέπω το λόγο να μιλήσουμε για ναρκωτικά στο paokmania. Πιστεύω είμαστε μεγάλα παιδια για να κρίνει ο κάθε ένας τι Θέλει να πράξει στην ιδιωτική του ζωή.

Το ξέρεις πως σε αγαπώ πολυ ... Και έχουμε κάνει άπειρες συζητήσεις... Θα τα πούμε τηλεφωνικως Κώστα.
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11024
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: Παράπονα για το φόρουμ

Δημοσίευση από gash04 »

Σεβαστή η γνώμη σου αδερφέ.
Άβαταρ μέλους
Parolos
Δημοσιεύσεις: 6468
Εγγραφή: Τρί 19 Οκτ 2010, 17:33

Re: Παράπονα για το φόρουμ

Δημοσίευση από Parolos »

Σωστότατος ο Μασκοφόρος.. 1000 μπράβο για το κοουτσάρισμα του φόρουμ Ζορρέ.! (Δεν ειρωνεύομαι)

[youtube]OC9TB6xS_TY[/youtube]
Άβαταρ μέλους
Kolokotronis_4
Δημοσιεύσεις: 4361
Εγγραφή: Δευ 06 Οκτ 2008, 22:50
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, Ασπρόμαυρη πόλη
Επικοινωνία:

Re: Παράπονα για το φόρουμ

Δημοσίευση από Kolokotronis_4 »

Ρε σεις βιώνουμε κανά φασισμό ξέρω γω ή τίποτα πουριτανική μεταμοντέρνα περίοδο του paokmania?
είναι δυνατό να κλειδώνεται το τόπικ για την αποποινικοποίηση της κάνναβης με συνοπτικές διαδικασίες?
τι είμαστε καμμία λέσχη πατροπαράδοτων ηθών και εθίμων?

εδώ σύνθημα ολόκληρο ακούγεται, σε όλη τη Τούμπα και γράφεται στα fora, σχετικό, γιατί έτσι μάθαμε από παιδιά και δεν είδα ανάλογη ευαισθησία. Είμαστε σοβαροί?
:redcard: :redcard: :redcard: :redcard: :redcard: :redcard: :redcard:

Το thread απαιτείται να ξανανοίξει. Μόνο ο αδόλφος μπορεί να το κλείσει.
Άβαταρ μέλους
free4
Δημοσιεύσεις: 15147
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 22:37
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Επικοινωνία:

Re: Παράπονα για το φόρουμ

Δημοσίευση από free4 »

Αρκει βεβαια μη φτασουμε στο σημειο να πλακωνομαστε και να αναφερουμε πραγματα που.. δε λεγονται καθως στο φορουμ υπάρχουν και παιδιά, όπως κι ότι πολλά αδιάκριτα μάτια, που όπως λέει κι ο Ζορρό πιο πάνω, παρακολουθούν όλες τις κινήσεις μας!!
Άβαταρ μέλους
Maximus
Δημοσιεύσεις: 5939
Εγγραφή: Παρ 24 Απρ 2009, 08:58
Τοποθεσία: Σε ενα δυαρακι με παντοφλα και φασκομηλο...

Re: Παράπονα για το φόρουμ

Δημοσίευση από Maximus »

Kolokotronis_4 έγραψε:
εδώ σύνθημα ολόκληρο ακούγεται, σε όλη τη Τούμπα και γράφεται στα fora, σχετικό, γιατί έτσι μάθαμε από παιδιά και δεν είδα ανάλογη ευαισθησία. Είμαστε σοβαροί?
Το κλασικό επιχειρημα : "Γινεται συνεχως κατι χειροτερο, εμεις αυτο δεν θα κανουμε;"

πχ. "Οι αλλοι σφαζουν παιδια, εμεις εναν 30αρη δεν θα σφαξουμε;"
'Οι αλλοι απατανε την γυναικα τους με 3-4 γκομενες, εμεις στην 1 γκομενα θα κολλησουμε;"

Και ετσι δικαιολογεις τον εαυτο σου, οτι αυτο που κανεις ειναι ηπιοτερο απο του άλλου, δηλαδή "ολιγον εγκυος"... Παραμενεις ομως εγκυος...

Anyway, δεν ειμαστε πουριτανοι ή οτιδηποτε, αλλα προσωπικά έχω διαφωνησει και με το συγκεκριμενο συνθημα που αναφέρεις...

Οκ, δεν παιρνω θεση υπερ ή κατα του κλεισιματος του τοπικ (αλλωστε αυτο ειναι θεμα των μοντ-αντμιν), ουτε ολη η κοινωνια ειναι "αγνη" και εμεις την χαλαμε (ΜΜΕ, ταινιες, σχολείο, χαλαροι οικογενειακοι δεσμοι) .

Καλό είναι όμως ,οσο περναει απο το χέρι μας, να μην δινουμε αφορμές για οτιδηποτε... Ουτε συνθηματα για ναρκωτικα, ουτε τιποτα...
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11024
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: Παράπονα για το φόρουμ

Δημοσίευση από gash04 »

free4 έγραψε:Αρκει βεβαια μη φτασουμε στο σημειο να πλακωνομαστε και να αναφερουμε πραγματα που.. δε λεγονται καθως στο φορουμ υπάρχουν και παιδιά, όπως κι ότι πολλά αδιάκριτα μάτια, που όπως λέει κι ο Ζορρό πιο πάνω, παρακολουθούν όλες τις κινήσεις μας!!
Το τελευταίο που λες είναι και το ποιο σοβαρό και πάω πάσο το άλλο για τα παιδιά δεν είναι επιχείρημα αλλά υποκρισία και δεν την δέχομαι.
Άβαταρ μέλους
moican4
Δημοσιεύσεις: 8333
Εγγραφή: Παρ 28 Αύγ 2009, 05:46
Επικοινωνία:

Re: Παράπονα για το φόρουμ

Δημοσίευση από moican4 »

Επειδη η κοινωνια μας ειναι ενα μπουρδελο, δεν σημαινει οτι πρεπει να το αποδεικνυουμε συνεχως και εμεις ισοπεδωνοντας τα παντα ...
Ειδαμε δηλ κανενα τοπικ που να αναφερεται στον θανατο των παιδων απο τα ναρκωτικα ολα αυτα τα χρονια ?
Να πω οκ, σε αυτην την περιπτωση υπαρχει και ενα κοινωνικο μυνημα που περναει προς τα εξω..
Τωρα για το αν πρεπει να νομιμοποιηθει η οχι η καναβη, σορρυ αυτα ειναι για τα καφενειο...

Και οι πουτανες ειναι ελευθερες και οποιος θελει μπορει να συνερευθει μαζι τους αλλα δεν θα ανοιξουμε και τοπικ για τα "πρεπει" και τα "¨μη"..
Το "Κοινωνια Ωρα μηδεν " ειναι ενα αξιολογο τοπικ αλλα μερικοι ξεχνουν πως το PAOKMANIA ειναι οπαδικο site..
Στο κατω κατω της γραφης επειδη ολα "απλοχερα" δινονται σημερα στα νεα παιδια, ε ας κανουμε και εμεις μια φορα κατι διαφορετικο...
Πρεπει σε ολα να μοιασουμε σε αυτην την κωλοκοινωνια που ζουμε?
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11024
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: Παράπονα για το φόρουμ

Δημοσίευση από gash04 »

Έχουμε μάλλον ακόμα πολλά να αναθεωρήσουμε ως κοινωνία μάλλον πρέπει να ζούμε άλλο έναν παρακμιακό μεσαίωνα.

Για τα παιδιά που λες Μόικαν δεν προσφέρουμε τίποτα σε κανέναν ούτε βγήκε ένα γκάλοπ με σκοπό να δούμε πόσοι είναι υπερ και πόσοι είναι κατά και μετά να γίνει ένα κίνημα για την αποποινικοποίηση της κάνναβης.
Συζήτηση καφενέ γίνεται κανείς απο εμάς δεν θα λύσει το πρόβλημα των ναρκωτικών όσο και να χτυπιόμαστε.

Επίσης
Άλλο κάνναβη και άλλο ναρκωτικά.
Άλλο τσάι και καφές και άλλο ναρκωτικά.
Άλλο τηλεόραση και τσιγάρο και άλλο ναρκωτικά.
Άλλο φάρμακα και άλλο ναρκωτικά.
Άλλο υπολογιστές και κινητά και άλλο ναρκωτικά.
Άλλο αλκοόλ και άλλο ναρκωτικά επίσης.

Όλα τα παραπάνω προκαλούν εξάρτηση αλλά κάποια απο αυτά δεν είναι ναρκωτικά.
Η κάνναβη δεν προκαλεί καμία εξάρτηση σε αντίθεση με τα ναρκωτικά.
Θεωρείται παρεξηγημένα ναρκωτικό και υπάρχουν άλλοι λόγοι που θεωρείται έτσι.

Όσο για τα παιδιά πιστεύω ότι η καλύτερη πρόληψη είναι ο διάλογος και όχι κάτω απο το χαλάκι με μια προτροπή πρόσεξε κακομοίρη μου μην δοκιμάσεις τίποτα τέτοια θα σου κόψω τα πόδια!
Στην τελευταία περίπτωση να είσαι σίγουρος ότι στην πρώτη ευκαιρία θα παίξει ρόλο ο ανδρισμός του έφηβου και θα κάνει αυτό που φοβάσαι απο μαγκιά και μόνο ή απο περιέργεια.

Στην συζήτηση θα μετρήσει τα υπερ και κατά και θα βγάλει ποιο εύκολα τα δικά του συμπεράσματα για τα πρέπει και τα δήθεν.

Πέρα απο αυτό είναι απορία γιατί κάποιος χρήστης ακόμα και κάνναβης να πάει στην φυλακή ενώ κάποιος βαρώνος σκληρών ναρκωτικών να κυκλοφορεί ελεύθερος με την καταβολή κάποιας χρηματικής εγγύησης.

Το τελευταίο είναι κάτι που με προβληματίζει και με ενοχλεί.
Δεν ξέρεις ποτέ αύριο μπορεί να έχω και εγώ παιδιά. :mrgreen:
Και για αυτό το θεωρώ επικίνδυνο εξ αρχής.
Dr.Koul
Δημοσιεύσεις: 7
Εγγραφή: Δευ 11 Μάιος 2009, 00:09

Re: Παράπονα για το φόρουμ

Δημοσίευση από Dr.Koul »

Στα 15 σας, καπνίσατε ή είχατε κάποιον φίλο στην παρέα σας που κάπνιζε;
Στα 15 σας, πηδήξατε ή είχατε δει τσόντα;
Στα 15 σας, μεθύσατε ή συνοδεύσατε κάποιον μεθυσμένο φίλο σας στο σπίτι του;
Στα 15 σας, είδατε θρίλερ και splatter ταινίες;

Εκτός και αν ζούσατε στην άρρωστη μικροκοινωνία του κυνόδοντα (παπαριά η ταινία κατα τη γνώμη μου), κατά 99% έχετε κάνει τουλάχιστον τα 3 από τα 4. Για ποια παιδιά λέτε λοιπόν; Τα παιδιά είναι παιδιά. Ψάχνονται. Αναζητούν. Ούτε η συζήτηση σε ένα forum, ούτε οι απειλές, θα τα σταματήσουν από το ψάξιμο. Στην πορεία, θα κάνουν λάθη. Θα μάθουν απο αυτά. Το να τα κλειδώνουμε όμως στην ιδανική κοινωνία του ψέματος, εκεί που δεν υπάρχουν ναρκωτικά, αρρώστιες, εγκλήματα,είναι το χειρότερο που μπορούμε να κάνουμε.

Το παν είναι η ανατροφή. Αν έχεις αναθρέψει σωστά το παιδί σου, μη φοβάσαι. Ακόμα και αν ξεστρατήσει, θα τον βρει τον δρόμο. Διάλογο θέλει. Όχι απειλές και ιστορίες.

Είχα την ελπίδα ό,τι η δική μας γενιά, 20-30, θα ήμασταν διαφορετικοί από τους πατεράδες μας. Τελικά υπάρχουν το ίδιο κολλημένα μυαλά. Σαν αυτά που κατέστρεψαν την Ελλάδα και έκαναν τα παιδιά τους ρομποτάκια και δυστυχισμένους ανθρώπους.

Όσον αφορά τα ναρκωτικά, μία είναι η λύση. Requiem for a dream. Βάλτε το παιδί σας να δει αυτή τη ταινία και αφουγκραστείτε τις αντιδράσεις του μετά. Και τις δικές σας. Η συγκεκριμένη ταινία είναι ύμνος κατά των ναρκωτικών. Θα έπρεπε να παίζεται σε σχολεία και σε κέντρα απεξάρτησης. Σταματήστε να αποχαυνώνετε τα παιδιά σας. Δεν σας ανήκουν επειδή τα γεννήσατε. Μεριμνήστε και κάνετε διάλογο μαζί τους. Αλλά αφήστε να πάρουν εκείνα την απόφαση και να κάνουν τις επιλογές τους. Μην τα κρατάτε στο σκοτάδι επειδή εσείς φοβάστε ή επειδή σας κρατήσαν και εσάς στο σκοτάδι.

Ο αθλητισμός προάγει τον πολιτισμό. Το ίδιο οφείλει να κάνει και ένα αθλητικό σάιτ, ακόμη και αν είναι οπαδικό.
Η συζήτηση είναι πολιτισμός. Αρκεί αυτός που μπαίνει στη συζήτηση, να μπαίνει με σκοπό να μάθει και να αναθεωρήσει αν χρειαστεί τις απόψεις του.
Άβαταρ μέλους
gika
Δημοσιεύσεις: 19008
Εγγραφή: Δευ 28 Ιαν 2008, 15:52
Τοποθεσία: Λονδίνο

Re: Παράπονα για το φόρουμ

Δημοσίευση από gika »

Μπορεί για το τόπικ περί κάνναβης να ακούστηκαν πολλές απόψεις, αυτό όμως που ενόχλησε τους περισσότερους ήταν το ότι μας βλέπουν παιδιά.

Θα ήθελα να εκφράσω τη γνώμη μου πάνω σε αυτό όντας ανήλικος.

Κατ' αρχήν θα ξεκινήσω με ένα σκηνικό που έγινε αυτό το Σάββατο. Είχα πάει με 4 φιλαράκια για Π-Σ-Κ-Δ Χαλκιδική. Το Σάββατο μας επισκέφτηκε η ξαδέρφη του ενός και ενώ είμασταν αραγμένοι στο δωματιο έστριψε και άναψε μπάφο. Ο ξάδερφος της, που μόλις είχε φάει Χ από κοπέλα, και ενώ δεν είχε κάνει ποτέ ξανα μπάφο ζητησε απ' την ξαδέρφη του να του στρίψει κανα γάρο για να ξεφυγει.. Κι η ηλίθια το έκανε...
Όταν μετά έφυγε αυτή, το φιλαράκι άκουσε χοντρά μπινελίκια από μας.. Γιατί; Γιατί πολύ απλά είναι από αυτούς που παρασύρονται αμέσως. Και το τσιγάρο έτσι το άρχισε πριν κανα χρόνο. Είχε άγνοια για το πως λειτουργεί ο μπάφος και νόμιζε θα τον βοηθήσει σε αυτή τη "δυσκολη" στιγμή. Η αμαθεια (ή ημιμάθεια) θα μπορουσε να είναι μοιραία για αυτον...

Χθες το βράδυ όταν γύρισα είδα το κλειδωμένο τόπικ και διάβασα όλες τις απόψεις που είχαν γραφτεί. Έπαθα πλάκα που είδα το θέμα αυτό να συζητιέται εδώ την ώρα που το βίωνα εγώ..

Πιστεύω πως το τόπικ πρέπει να ανοίξει.

Όλοι μας πρέπει να είμαστε ενημερωμένοι 100% για όλα τα θέματα. Για το συγκεκριμένο κι όλας σίγουρα πρέπει από μικρή ηλικία.

Αυτοί που αντιδράσατε το κάνατε γιατί δεν θέλετε να συζητιέται τέτοιο θέμα μπροστά στα παιδιά μήπως και αποτελέσει την αφορμή εκκίνησης του χόρτου από τον εκάστοτε ανήλικο. Έχετε δίκιο, αλλά πιστεύετε ότι η μόνη αφορμή που θα δοθεί στον οποιοδήποτε είναι αυτό εδώ το τόπικ;

Δεν ξέρω που μεγαλώσατε εσείς, σε τι επόχες, σε τι περιοχές, εδώ στις Συικιές όμως εν έτη 2011 από το γυμνάσιο ακόμα οι μπάφοι κυκλοφορούν μέσα στα σχολεία. Σας φαίνεται περίεργο; Σας χαλάει την όμορφη πραγματικότητα;

Κανένας δεν πρόκειται να επιρρεαστεί υπέρ ή κατά εξαιτίας της ενημέρωσης. Όλοι μας όμως, ειδικά στην ηλικία μου, επηρρεαζόμαστε από θέματα και συμπεριφορές που θεωρούνται ταμπού. Μας ελκύουν, πως να το πω...

Αν ο φίλος μου -πρώτη λυκείου φέτος αυτός- ήξερε πως το χόρτο δεν είναι η λύση στο πρόβλημα του και πως δεν θα είναι το φάρμακο του "πόνου" του πιστεύετε ότι θα έκανε χρήση; Αλλά δυστυχώς η ημιμάθεια που υπάρχει και οι φήμες που κυκλοφορούν σου δίνουν την ιδέα πως το χόρτο σου δίνει μία πρόσκαιρη ευτυχία και την δυνατότητα να ξεχάσεις τα άσχημα πράγματα..

Το συγκεκριμένο τόπικ ήταν ιδανικό για να μάθουν πολλοί διάφορες χρήσιμες πληροφορίες.
Ριζλα, ο μπάφος έχει και αρνητικές συνέπειες και το ξέρεις αυτό. Πέρα από έρευνες και ότι άλλο, αγνοείς ένα πράγμα. Ότι σημαντικό ποσοστό των χρήστεων της κάναβης αργότερα θα κάνει στροφή προς πιο σκληρά ναρκωτικά. Δεν μιλάω για όλους, αλλά για σημαντικό μέρος του συνόλου. Από την άλλη δεν παύει να είναι μια μορφή -πρόσκαιρης- ευχαρίστισης που αν έχεις μέτρο δεν σε βλάπτει σε σημαντικό βαθμό..

Μακάρι όλοι να γνώριζαν τα θετικά και τα αρνητικά του θέματος... Ο καθένας τότε θα μπορούσε να πάρει τις αποφάσεις του. Εξ' άλλου το κάθε αρνάκι από το ποδαράκι του κρέμεται.

Προσωπικά είμαι υπέρ της αποποινικοποίησης, υπερ της χρήσης με μέτρο από αυτούς που γνωρίζουν αφ' ενός τα αρνητικά μιας τέτοιας κίνησης και αφ' ετέρου τα όρια του εαυτού τους, και τέλος κάθετα εναντίον στη χρήση της κάνναβης από όσους δεν γνωρίζουν τα θετικά και τα αρνητικά της αλλά βασίζονται σε φήμες όπως και από όσους δεν γνωρίζουν πότε πρέπει να βάλουν φρένο στα θέλω τους..

Τέλος, ΜΗΝ ΦΟΡΑΤΕ ΠΑΡΟΠΙΔΕΣ ΣΤΟΥΣ ΝΕΟΥΣ. ΜΗ ΤΟΥΣ ΔΙΝΕΤE ΜΑΣΗΜΕΝΗ ΤΡΟΦΗ. ΔΩΣΤΕ ΤΟΥΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ. ΠΑΡΕΧΕΤΕ ΤΟΥΣ ΜΕ ΟΣΕΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΓΚΥΡΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΚΑΙ ΑΦΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΤΙΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΤΟΥΣ.

ΥΓ: Αν το τόπικ κρατήσει ανθρώπινο χαρακτήρα και επικεντρωθεί στην ενημέρωση περί θετικών και αρνητικών συνεπειών της κάναβης στον οργανισμό, μακρυπρόθεσμα και βραχυπρόθεσμα, καλό θα είναι να ξαναανοίξει. Αν είναι να ξεκίνησει ένας κύκλος προπαγάνδας είτε υπέρ είτε κατά, καλύτερα να μείνει όπως είναι.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος gika την Τρί 14 Ιουν 2011, 12:02, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
Parolos
Δημοσιεύσεις: 6468
Εγγραφή: Τρί 19 Οκτ 2010, 17:33

Re: Παράπονα για το φόρουμ

Δημοσίευση από Parolos »

Σε πρώτη φάση "μικρέ", περιμένουμε κέρασμα του χρόνου που θα γράψεις 19 στην έκθεση στις πανελλήνιες.. ;)
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Προτάσεις και Σχόλια για το Forum”