Σοβαρός και δουλευταράς φαίνεσαι. Καλώς ήρθες στην οικογένεια του ΠΑΟΚ.
László Bölöni
- Kolokotronis_4
- Δημοσιεύσεις: 4361
- Εγγραφή: Δευ 06 Οκτ 2008, 22:50
- Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, Ασπρόμαυρη πόλη
- Επικοινωνία:
Re: László Bölöni
Καλορίζικος και σιδεροκέφαλος.
Σοβαρός και δουλευταράς φαίνεσαι. Καλώς ήρθες στην οικογένεια του ΠΑΟΚ.

Σοβαρός και δουλευταράς φαίνεσαι. Καλώς ήρθες στην οικογένεια του ΠΑΟΚ.
Re: László Bölöni
Άντε με το καλό γιατί μετά από 1 χρόνο έχουμε κανονικό κόουτς!!!!
Και για όλους τους άλόθρησκους ένα θα πώ:
Παίξτε τρόμπονι στη πούτσ@ του Μπολόνι!!!

Και για όλους τους άλόθρησκους ένα θα πώ:
Παίξτε τρόμπονι στη πούτσ@ του Μπολόνι!!!
Re: László Bölöni
''Το όνειρό μου είναι να φέρνω καλά αποτελέσματα με όμορφο θέαμα. Θα ήταν το ιδανικό".
Καλορίζικος και με επιτυχίες.Θα δούμε πολλές ομορφιές φέτος στην Τούμπα.΄

Καλορίζικος και με επιτυχίες.Θα δούμε πολλές ομορφιές φέτος στην Τούμπα.΄
Re: László Bölöni
DeViL έγραψε:Καλή επιτυχία να έχεις Coach.
Ταμείο στο τέλος τις Saison!
Ποιο τελος? Βρε ουστ αχρηστε που δεν βγαζεις τον παππου τον ιβιτς και εχεις κολησει με τον γκαρσια 1500 παιχνιδια την χρονια. Αντε να πουμε γκο βιλατζ
Ελα να πεφτουνε στοιχηματα σε ποια σελιδα θα πεσει το 1το τετοιο.
Re: László Bölöni
συνήθως οι δηλώσεις αυτές είναι σούπα. Οι σημερινές δεν μου φάνηκαν τέτοιες. Μου άρεσαν πολύ! Κάποιες φορές, ευτυχώς ή δυστυχώς, η πορεία μπορεί να διαφανεί ακόμη και από τις δηλώσεις. Για θυμηθείτε το "πάμε να γουστάρουμε" πχ και συγκρίνετέ το με τα σημερινά....
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106612
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: László Bölöni
Δες και τον σταυρό στο στήθος!XTT έγραψε:ε οχι και καδρονι...sporos123 έγραψε:
το τριτο θα ηταν να μας αδειασει την γωνια αυτο το ορθιο καδρονι ο παπαζογλου.....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
δες βλεμα, δες κορμοστασια, δες χρωματα, δες ομορφια. αν η φωτογενια μετρουσε......
-
yiannisPAOKitalia
- Δημοσιεύσεις: 3322
- Εγγραφή: Τρί 14 Οκτ 2008, 23:38
- Τοποθεσία: Bologna
- pirate_salonica
- Δημοσιεύσεις: 2668
- Εγγραφή: Πέμ 09 Ιουν 2011, 19:46
Re: László Bölöni
Kαλορίζικος.Άντε με το καλό τώρα που έχουμε και κόουτς... Το intro δεν υπάρχει απλά,κορυφή,ακόμα γελάω με την σκωληκοένσταση!
Re: László Bölöni
Κι εγω László, σήμερα έπιασα δουλειά. Μη μασάς. Κι ότι χρειαστείς στείλε pm. Την Τετάρτη 15 Ιουνίου απεργούμε. Μη μας πάρουν και τον αέρα τ' αφεντικά! 
- Kolokotronis_4
- Δημοσιεύσεις: 4361
- Εγγραφή: Δευ 06 Οκτ 2008, 22:50
- Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, Ασπρόμαυρη πόλη
- Επικοινωνία:
Re: László Bölöni
προς όλους τους προπονητές της εξέδρας:ΑποστόληςΑ έγραψε:Δες και τον σταυρό στο στήθος!XTT έγραψε:ε οχι και καδρονι...sporos123 έγραψε:
το τριτο θα ηταν να μας αδειασει την γωνια αυτο το ορθιο καδρονι ο παπαζογλου.....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
δες βλεμα, δες κορμοστασια, δες χρωματα, δες ομορφια. αν η φωτογενια μετρουσε......
Ο νέος μας προπονητής δεν είναι κρετίνος. Και γνώσεις έχει και ανεπτυγμένη κριτική σκέψη με την εμπειρία που διαθέτει. Θα αξιολογήσει τον Παπάζογλου και θα αποφασίσει αν πρέπει να μείνει ή όχι. Εμείς οφείλουμε να σεβαστούμε την όποια απόφασή του.
Προσωπικά εύχομαι ο Θανάσης Παπάζογλου να είμαι μέσα στις επιλογές του Μπόλονι για το ρόστερ του ΠΑΟΚ.
- cristiano4
- Δημοσιεύσεις: 1450
- Εγγραφή: Δευ 10 Νοέμ 2008, 15:21
- Τοποθεσία: Βόλος
Re: László Bölöni
αν βελτιωσει κουτσια και παπαζογλου τι να πω(ο σάντος δεν τους δουλεψε αρκετα ή δεν μπορεσε να τους βελτιωσει και φαινεται) για να δουμε....μακαρι 
