László Bölöni

Άβαταρ μέλους
Kolokotronis_4
Δημοσιεύσεις: 4361
Εγγραφή: Δευ 06 Οκτ 2008, 22:50
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, Ασπρόμαυρη πόλη
Επικοινωνία:

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από Kolokotronis_4 »

Καλορίζικος και σιδεροκέφαλος.
Σοβαρός και δουλευταράς φαίνεσαι. Καλώς ήρθες στην οικογένεια του ΠΑΟΚ.
:pano:
Άβαταρ μέλους
Peja 4
Δημοσιεύσεις: 354
Εγγραφή: Πέμ 28 Φεβ 2008, 16:50
Τοποθεσία: Athina - Patisia

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από Peja 4 »

Άντε με το καλό γιατί μετά από 1 χρόνο έχουμε κανονικό κόουτς!!!!

Και για όλους τους άλόθρησκους ένα θα πώ:

Παίξτε τρόμπονι στη πούτσ@ του Μπολόνι!!!

:nairepaok:
Άβαταρ μέλους
geoavr
Δημοσιεύσεις: 969
Εγγραφή: Κυρ 18 Μάιος 2008, 02:46

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από geoavr »

''Το όνειρό μου είναι να φέρνω καλά αποτελέσματα με όμορφο θέαμα. Θα ήταν το ιδανικό".
Καλορίζικος και με επιτυχίες.Θα δούμε πολλές ομορφιές φέτος στην Τούμπα.΄ :opaokara: :opaokara: :opaokara:
Άβαταρ μέλους
DeViL
Δημοσιεύσεις: 3
Εγγραφή: Κυρ 05 Ιουν 2011, 20:45

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από DeViL »

Καλή επιτυχία να έχεις Coach.

Ταμείο στο τέλος τις Saison!
Άβαταρ μέλους
tsaknick
Δημοσιεύσεις: 118
Εγγραφή: Τετ 08 Ιουν 2011, 14:30

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από tsaknick »

Καλός ήρθες λοιπόν στην ΠΑΟΚΑΡΑ μας...καλή επιτυχία!
erevos187
Δημοσιεύσεις: 520
Εγγραφή: Τετ 09 Ιούλ 2008, 22:18
Τοποθεσία: ΘΥΡΑ 6

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από erevos187 »

DeViL έγραψε:Καλή επιτυχία να έχεις Coach.

Ταμείο στο τέλος τις Saison!

Ποιο τελος? Βρε ουστ αχρηστε που δεν βγαζεις τον παππου τον ιβιτς και εχεις κολησει με τον γκαρσια 1500 παιχνιδια την χρονια. Αντε να πουμε γκο βιλατζ ;) ;) ;)

Ελα να πεφτουνε στοιχηματα σε ποια σελιδα θα πεσει το 1το τετοιο.
Άβαταρ μέλους
paokmono
Δημοσιεύσεις: 376
Εγγραφή: Δευ 31 Μάιος 2010, 09:50

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από paokmono »

συνήθως οι δηλώσεις αυτές είναι σούπα. Οι σημερινές δεν μου φάνηκαν τέτοιες. Μου άρεσαν πολύ! Κάποιες φορές, ευτυχώς ή δυστυχώς, η πορεία μπορεί να διαφανεί ακόμη και από τις δηλώσεις. Για θυμηθείτε το "πάμε να γουστάρουμε" πχ και συγκρίνετέ το με τα σημερινά....
Άβαταρ μέλους
teod1980
Δημοσιεύσεις: 8093
Εγγραφή: Παρ 01 Φεβ 2008, 19:27
Τοποθεσία: Τούμπα, Θεσσαλονίκη

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από teod1980 »

Καλή επιτυχία.


:pano:
Άβαταρ μέλους
cronos
Δημοσιεύσεις: 1429
Εγγραφή: Τρί 29 Ιούλ 2008, 15:45

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από cronos »

Καλή αρχή και υπομονή με μας τους.........ανυπόμονους..... ;)
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106637
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

XTT έγραψε:
sporos123 έγραψε:
το τριτο θα ηταν να μας αδειασει την γωνια αυτο το ορθιο καδρονι ο παπαζογλου..... :mrgreen: :mrgreen: :twisted: :twisted: :opaokara: :opaokara:
ε οχι και καδρονι...Εικόνα

δες βλεμα, δες κορμοστασια, δες χρωματα, δες ομορφια. αν η φωτογενια μετρουσε......
Δες και τον σταυρό στο στήθος!
yiannisPAOKitalia
Δημοσιεύσεις: 3322
Εγγραφή: Τρί 14 Οκτ 2008, 23:38
Τοποθεσία: Bologna

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από yiannisPAOKitalia »

Εικόνα

Πάρ'τες σε οικογενειακή συσκευασία, θα σου χρειαστούν! ;)
Άβαταρ μέλους
pirate_salonica
Δημοσιεύσεις: 2668
Εγγραφή: Πέμ 09 Ιουν 2011, 19:46

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από pirate_salonica »

Kαλορίζικος.Άντε με το καλό τώρα που έχουμε και κόουτς... Το intro δεν υπάρχει απλά,κορυφή,ακόμα γελάω με την σκωληκοένσταση!
Άβαταρ μέλους
GI4NNEN4
Δημοσιεύσεις: 5864
Εγγραφή: Τρί 18 Μάιος 2010, 16:06
Τοποθεσία: Γιάννενα

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από GI4NNEN4 »

Κι εγω László, σήμερα έπιασα δουλειά. Μη μασάς. Κι ότι χρειαστείς στείλε pm. Την Τετάρτη 15 Ιουνίου απεργούμε. Μη μας πάρουν και τον αέρα τ' αφεντικά! :nairepaok:
Άβαταρ μέλους
Kolokotronis_4
Δημοσιεύσεις: 4361
Εγγραφή: Δευ 06 Οκτ 2008, 22:50
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, Ασπρόμαυρη πόλη
Επικοινωνία:

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από Kolokotronis_4 »

ΑποστόληςΑ έγραψε:
XTT έγραψε:
sporos123 έγραψε:
το τριτο θα ηταν να μας αδειασει την γωνια αυτο το ορθιο καδρονι ο παπαζογλου..... :mrgreen: :mrgreen: :twisted: :twisted: :opaokara: :opaokara:
ε οχι και καδρονι...Εικόνα

δες βλεμα, δες κορμοστασια, δες χρωματα, δες ομορφια. αν η φωτογενια μετρουσε......
Δες και τον σταυρό στο στήθος!
προς όλους τους προπονητές της εξέδρας:
Ο νέος μας προπονητής δεν είναι κρετίνος. Και γνώσεις έχει και ανεπτυγμένη κριτική σκέψη με την εμπειρία που διαθέτει. Θα αξιολογήσει τον Παπάζογλου και θα αποφασίσει αν πρέπει να μείνει ή όχι. Εμείς οφείλουμε να σεβαστούμε την όποια απόφασή του.
Προσωπικά εύχομαι ο Θανάσης Παπάζογλου να είμαι μέσα στις επιλογές του Μπόλονι για το ρόστερ του ΠΑΟΚ.
Άβαταρ μέλους
cristiano4
Δημοσιεύσεις: 1450
Εγγραφή: Δευ 10 Νοέμ 2008, 15:21
Τοποθεσία: Βόλος

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από cristiano4 »

αν βελτιωσει κουτσια και παπαζογλου τι να πω(ο σάντος δεν τους δουλεψε αρκετα ή δεν μπορεσε να τους βελτιωσει και φαινεται) για να δουμε....μακαρι :pano:
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Προπονητικό team”