Ζήσης Βρύζας
Re: Ζήσης Βρύζας
κατσε ρε φιλε ολοκληρα πρωτοσελιδα ειχαν...εδω η σπορντει μιλουσε και για τις πρωτες του κινησεις ως τεχνικο διευθυντης... 
Re: Ζήσης Βρύζας
Και για να μην ξεχνιομαστε την συγνωμη μου στον eorptol αν και με εβρισε και με αποκαλεσε οπως με αποκαλεσε...
Ετσι κι αλλιως σβηστηκαν ολα, απλος οτι γραφτηκε γραφτηκε στην ενταση της στιγμης...
Ετσι κι αλλιως σβηστηκαν ολα, απλος οτι γραφτηκε γραφτηκε στην ενταση της στιγμης...
Re: Ζήσης Βρύζας
Πρωτοσελιδο η στην ιστοσελιδα;Sera4 έγραψε:κατσε ρε φιλε ολοκληρα πρωτοσελιδα ειχαν...εδω η σπορντει μιλουσε και για τις πρωτες του κινησεις ως τεχνικο διευθυντης...
Και δευτερον αν μιλησαν με Τεο την Πεμπτη και συμφωνησαν και το ανακοινωσει αυριο η σημερα οτι ερχετε σε μας πιο το νοημα της διαψευσης;
Η κουφαλα η σπορντει γτ δεν εγραψε για συναντηση Τεο-Βρυζα την Πεμπτη;;;;;;;;
Re: Ζήσης Βρύζας
Σωστος... Αυτα δεν τα ειδα γτ δεν ασχολουμαι με αυτες τις εφημεριδες και γενικοτερα με εφημεριδες...
Βλεπω οτι και οι 2 λεν οτι "εκλεισε" και τελειωσε το θεμα...
Απ την άλλη βλέπω οτι δεν κάνουν αναφορα για την συναντηση με τον Τεο αν και ειναι εφημεριδες της Παρασκευης...
Και σε δημοσιευμα της Παρασκευης τι πιο καλη διαψευση απο το να βγεις το Σαββατο 24 ωρες μετα και να πεις παω στον ΠΑΟΚ;;;;;;;;
Βλεπω οτι και οι 2 λεν οτι "εκλεισε" και τελειωσε το θεμα...
Απ την άλλη βλέπω οτι δεν κάνουν αναφορα για την συναντηση με τον Τεο αν και ειναι εφημεριδες της Παρασκευης...
Και σε δημοσιευμα της Παρασκευης τι πιο καλη διαψευση απο το να βγεις το Σαββατο 24 ωρες μετα και να πεις παω στον ΠΑΟΚ;;;;;;;;
Re: Ζήσης Βρύζας
και ετσι πρεπει...psykoman έγραψε:Αυτα δεν τα ειδα γτ δεν ασχολουμαι με αυτες τις εφημεριδες και γενικοτερα με εφημεριδες...
- Ακης_ΠΑΟΚ_Champ.Leag.
- Δημοσιεύσεις: 637
- Εγγραφή: Παρ 21 Μάιος 2010, 22:04
Re: Ζήσης Βρύζας
Αρκετά ενδιαφέρουσες απόψεις του Δημήτρη Τζορμπατζόγλου και του Χρήστου Ραγκάτζη για το θέμα με τον Βρύζα, αλλά και γενικότερα τα του ΠΑΟΚ στο παρόν και το εγγύς μέλλον. Όποιος έχει την υπομονή ας τα ακούσει.
Ετσι κι αλλιώς η ματιά του καθενός προσφέρει αφορμές για δημιουργικό προβληματισμό.
Εδώ το ηχητικό:
[youtube]ULC96iTMdlw[/youtube]
Ετσι κι αλλιώς η ματιά του καθενός προσφέρει αφορμές για δημιουργικό προβληματισμό.
Εδώ το ηχητικό:
[youtube]ULC96iTMdlw[/youtube]
- Ακης_ΠΑΟΚ_Champ.Leag.
- Δημοσιεύσεις: 637
- Εγγραφή: Παρ 21 Μάιος 2010, 22:04
Re: Ζήσης Βρύζας
Σε αυτό το ηχητικό μιλάει ο Γιώργος Σακελαρίου δημοσιογράφος στην εφημερίδα Sport Day με τον Δημήτρη Τσορμπατζόγλου και επιμένει οτι ο Βρύζας έχει κλείσει στον ζέλο...
δεν ξέρει βέβαια, οτι ο Ζήσης θα τον κάνει ΡΟΜΠΑ ΒΕΛΟΥΔΙΝΗ...ε ρε γλέντια...!
Το δημοσιοποιώ και τον παραδίνω στην χλεύη σας.
[youtube]X8gCkRjnqCU[/youtube]
δεν ξέρει βέβαια, οτι ο Ζήσης θα τον κάνει ΡΟΜΠΑ ΒΕΛΟΥΔΙΝΗ...ε ρε γλέντια...!
Το δημοσιοποιώ και τον παραδίνω στην χλεύη σας.
[youtube]X8gCkRjnqCU[/youtube]
Re: Ζήσης Βρύζας
Αδερφέ Άκη θυμάμαι όλα τα σχόλιά σου εδώ και τρεις ημέρες, πάνω στο θέμα και ήσουν από την αρχή σίγουρος ότι ο Βρύζας δε θα πήγαινε στο ζέλο. Μακάρι έχω να πω εγώ.
Re: Ζήσης Βρύζας
Συμφωνώ, άλλωστε είναι το πρώτο πράγμα που ανέφερα..απλά το σχόλιό μου πήγαινε επειδή γενικά βλέπω μια απαξίωση στον Παντελή που δε νομίζω ότι του αξίζει..ίσα ίσα αρκετά καλά τα'χει πάει μέχρι στιγμήςopaoktsis4 έγραψε:σίγουρα άλλα τα οικονομικά δεδομένα τότε και άλλα τωρα.. απλώς ο Παντελής δεν έχει τις γνωριμίες του Βρύζα και αυτό είναι αρκετά σημαντικό
-
zisis the end
- Δημοσιεύσεις: 244
- Εγγραφή: Τρί 18 Μάιος 2010, 16:06
Re: Ζήσης Βρύζας
Ακης_ΠΑΟΚ_Champ.Leag. έγραψε:Σε αυτό το ηχητικό μιλάει ο Γιώργος Σακελαρίου δημοσιογράφος στην εφημερίδα Sport Day με τον Δημήτρη Τσορμπατζόγλου και επιμένει οτι ο Βρύζας έχει κλείσει στον ζέλο...
δεν ξέρει βέβαια, οτι ο Ζήσης θα τον κάνει ΡΟΜΠΑ ΒΕΛΟΥΔΙΝΗ...ε ρε γλέντια...!
Το δημοσιοποιώ και τον παραδίνω στην χλεύη σας.
[youtube]X8gCkRjnqCU[/youtube]
να σε ρωτησω κατι μακαρι να μην παει αλλα εσυ που το στηριζεις αυτο και λες οτι θα τον κανει ρομπα το υποθετεις η εχεισ ακουσει κατι????????????
Re: Ζήσης Βρύζας
Αυτό με τις γνωριμίες του Ζήση είναι πολύ αστείο. Χαλαρώστε λίγο δεν έφερε και το Ζιντάν. Δεν λέω οτι είναι ο χάλιας που τζάμπα τον αβαντάρουμε..
Η άποψη μου για τον Ζήση ήταν και παραμένει ίδια.
Αρκετά καλός τ.δ., με πολλά λάθη τα οποία όμως δεν έχω κανα νταλκά να του προσάπτω κάθε μέρα για τον επόμενο αιώνα. Ούτως ή άλλως θεωρώ πως στην προσπάθεια να ισχυροποιήσει την ομάδα έκανε κι αυτός λάθη κι αυτό δεν ίεναι τόσο κακό.
Μέτριος παίκτης πέρα απο τα ιστορικά γκολ που έβαλε.
Έξω απο τη νοοτροπία του ΠΑΟΚ ως άνθρωπος, ως ιδιοσυγκρασία, γι αυτό και δεν τον έχω κόψει να κόβει φλέβες για τον ΠΑΟΚ παρότι δεν αμφισβητώ οτι είναι παοκτσάκι πλέον..
Ίσως αυτό το δυτικοευρωπαικό στυλ που έχει να τον καθιστά κι απαραίτητο για την ομάδα, γιατί κρυώνει λίγο το σκαλωμένο πάθος μας.
Πάνω απ όλα τον θέλω στην ομάδα γιατί ήρθαν ετσι τα πράγματα που το να μην είναι "ενα" με τον Τέο, ουσιαστικά κάνει μεγαλύτερο κακό στην ομάδα απ οτι η πιθανή απώλεια και του πιο μεγάλου τ.δ. του πλανήτη.
Απλά πρέπει να είναι εκεί. Και πιθανή συνεργασία του με το βάζελο είναι τρελό ξεφτιλίκι. Θα φανεί..
Η άποψη μου για τον Ζήση ήταν και παραμένει ίδια.
Αρκετά καλός τ.δ., με πολλά λάθη τα οποία όμως δεν έχω κανα νταλκά να του προσάπτω κάθε μέρα για τον επόμενο αιώνα. Ούτως ή άλλως θεωρώ πως στην προσπάθεια να ισχυροποιήσει την ομάδα έκανε κι αυτός λάθη κι αυτό δεν ίεναι τόσο κακό.
Μέτριος παίκτης πέρα απο τα ιστορικά γκολ που έβαλε.
Έξω απο τη νοοτροπία του ΠΑΟΚ ως άνθρωπος, ως ιδιοσυγκρασία, γι αυτό και δεν τον έχω κόψει να κόβει φλέβες για τον ΠΑΟΚ παρότι δεν αμφισβητώ οτι είναι παοκτσάκι πλέον..
Ίσως αυτό το δυτικοευρωπαικό στυλ που έχει να τον καθιστά κι απαραίτητο για την ομάδα, γιατί κρυώνει λίγο το σκαλωμένο πάθος μας.
Πάνω απ όλα τον θέλω στην ομάδα γιατί ήρθαν ετσι τα πράγματα που το να μην είναι "ενα" με τον Τέο, ουσιαστικά κάνει μεγαλύτερο κακό στην ομάδα απ οτι η πιθανή απώλεια και του πιο μεγάλου τ.δ. του πλανήτη.
Απλά πρέπει να είναι εκεί. Και πιθανή συνεργασία του με το βάζελο είναι τρελό ξεφτιλίκι. Θα φανεί..
- Ακης_ΠΑΟΚ_Champ.Leag.
- Δημοσιεύσεις: 637
- Εγγραφή: Παρ 21 Μάιος 2010, 22:04
Re: Ζήσης Βρύζας
Ως απάντηση σου παραθέτω το σχόλιο του IKARIA_4 (ελπίζω να μου το επιτρέπει):zisis the end έγραψε: να σε ρωτησω κατι μακαρι να μην παει αλλα εσυ που το στηριζεις αυτο και λες οτι θα τον κανει ρομπα το υποθετεις η εχεισ ακουσει κατι????????????
Προσθέτω επίσης οτι ο Ζήσης δεν φοράει τα παντελόνια επειδή κρυώνει και το IQ του είναι τουλάχιστον του μέσου όρου, κάτι στο οποίο σχεδόν όλοι συνφωνούν. Πως θα μπορούσε ένας τέτοιος άνθρωπος να κάνει τέτοια γκάφα ολκής. Αυτά λέει ο κοινός μου νους.IKARIA_4: έγραψε: ΤΟ ΤΙ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΤΟΥ ΤΑΞΟΥΝ ΟΛΟΙ ΤΟ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΠΑΝΩ-ΚΑΤΩ.
ΤΟ ΤΙ ΦΙΔΙΕΣ ΕΧΟΥΝ ΡΙΞΕΙ ΣΤΑ ΜΜΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΑΣΙΝΟ-ΧΛΕΜΠΟΝΙΑΡΙΚ Η ΠΑΕ ΑΦΟΥ ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΤΑ ΜΕΣΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗ ΔΙΑΘΕΣΗ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΟΥΝ ΚΛΙΜΑ, ΕΠΙΣΗΣ ΤΟ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ.
ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΩ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΜΗ ΒΓΑΖΟΥΜΕ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΚΑΙ ΑΦΟΡΙΣΜΟΥΣ ΠΡΙΝ ΜΙΛΗΣΕΙ Ο ΖΗΣΗΣ.
ΑΣ ΜΗ ΓΙΝΕΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΑ ΗΘΕΛΑΝ ΠΟΛΥ,ΝΑ ΤΟΝ ΑΝΑΘΕΜΑΤΙΣΟΥΜΕ ΠΡΙΝ ΚΑΝ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ ΚΑΤΙ,ΕΤΣΙ ΝΑ ΤΟΝ ΣΠΡΩΞΟΥΜΕ ΣΤΟ ΒΑΖΕΛΟ ΕΝΩ ΑΥΤΟΣ ΑΚΟΜΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΜΙΛΗΣΕΙ.
ΣΤΙΣ ΕΠΟΜΕΝΕΣ ΜΕΡΕΣ ΘΑ ΦΑΝΟΥΝ ΟΛΑ. ΛΙΓΗ ΥΠΟΜΟΝΗ.
Αλλά κι αν είχα κάποια ιδιαίτερη πληροφόρηση δεν νομίζω να την κατέθετα δημόσια, δεν είναι η δουλειά μου.
Re: Ζήσης Βρύζας
εγω απλα να προσθεσω,οτι ο ζησης βρυζας,θα φερει 3 παιχταραδες στην μεταγραφικη περιοδο
του νοεμβριου..οτι ο σναουτσνερ αν κοιταξει στα ματια τον ζηση βρυζα,θα ξεχναει να γυρισει
στην αμυνα..ο ζησης βρυζας μπορει να κανει τον κακο να μην ξαναβγαλει κοκκινη στον
γκαρσια.ποτέ..ο ζησης βρυζας εχει αγορασει διαρκειας για τη θυρα 9 της τουμπας..
ο ζησης βρυζας μπορει να κανει τους αρειανους να κανουν sold out..και φυσικα ο ζησης
βρυζας ξερει ποσο κανει φτωχος πλην τιμιος..
του νοεμβριου..οτι ο σναουτσνερ αν κοιταξει στα ματια τον ζηση βρυζα,θα ξεχναει να γυρισει
στην αμυνα..ο ζησης βρυζας μπορει να κανει τον κακο να μην ξαναβγαλει κοκκινη στον
γκαρσια.ποτέ..ο ζησης βρυζας εχει αγορασει διαρκειας για τη θυρα 9 της τουμπας..
ο ζησης βρυζας μπορει να κανει τους αρειανους να κανουν sold out..και φυσικα ο ζησης
βρυζας ξερει ποσο κανει φτωχος πλην τιμιος..