Ζήσης Βρύζας
Re: Ζήσης Βρύζας
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑ ΠΑΟΚΤΣΗ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗ ... ΣΥΓΧΩΡΕΣΑ.
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑ ΠΑΟΚΤΣΗ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΣΤΗ ... ΣΥΓΧΩΡΕΣΑ.
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑ ΠΑΟΚΤΣΗ ΠΑΡΑΓΟΝΤΑ ... ΟΧΙ ... ΜΕΧΡΙ ΕΔΩ Η ΚΟΡΟΪΔΙΑ.
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑ ΠΑΟΚΤΣΗ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΣΤΗ ... ΣΥΓΧΩΡΕΣΑ.
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑ ΠΑΟΚΤΣΗ ΠΑΡΑΓΟΝΤΑ ... ΟΧΙ ... ΜΕΧΡΙ ΕΔΩ Η ΚΟΡΟΪΔΙΑ.
-
zisis the end
- Δημοσιεύσεις: 244
- Εγγραφή: Τρί 18 Μάιος 2010, 16:06
Re: Ζήσης Βρύζας
τωρα θα με πειτε αφελη....αλλα αν παει ο.κ χτυπημα ισχυρο δε λεω...αλλα ας το σκεφτουμε αλλιως ειναι επαγγελματιας ειναι οικογενειαρχης μπορει να θελει τα χρηματα ασχετα με το ποσα εχει βγαλει μεχρι στιγμης...βεβαια ειναι τρελο μετα τη μπλουζα ο ΠΑΟΚ πανω απο ολα να δω το τριφυλλι αλλα επαγγελματιας ειναι κανει επιλογες....αν ισχυουν ολα αυτα φυσικα...
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Sera4 την Πέμ 02 Ιουν 2011, 18:55, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Λόγος: ΠΑΟΚ οχι παοκ
Λόγος: ΠΑΟΚ οχι παοκ
Re: Ζήσης Βρύζας
Aκολουθώντας τη συμβουλή του Ζορο , ΑΝ είναι αλήθεια τελικά , η θέση μου είναι η εξής :
Oυτε ζέστη , ούτε κρύο. Από τη στιγμή που αυτή τη στιγμή δεν είναι στην ομάδα μας δε θεωρώ ότι μπορούμε να μιλήσουμε για προδοσία και άλλα τέτοια. Θα προτιμούσα βέβαια να προστατέψει ο ίδιος την εικόνα που έχει στο κόσμο του ΠΑΟΚ και να μη κάνει κάποια τέτοια κίνηση, αλλά δε γ@μεις... κακό του κεφαλιού του. Αυτός θα χάσει.
Εγώ πιο πολύ στράβωσα που έφυγε πέρυσι χωρίς ποτέ να πει το λόγο. Αφηνοντας έτσι το Ζαγορ μονο του και ΜΗ εξηγώντας τί τον οδήγησε μακρυά από την ομάδα.
Απλά μου φαίνεται παράξενο να παει σε ένα βάζελο μισοδιαλυμένο χωρίς καμία προοπτική. Να ήταν μέσα οι βγενοπουλοπατέρες και να υπήρχε μπαμπάκι...εκεί ίσως τον καταλάβαινα. Αλλά να πας στο τωρινο βάζελο του Γοντικα... παράξενα πράγματα.
Oυτε ζέστη , ούτε κρύο. Από τη στιγμή που αυτή τη στιγμή δεν είναι στην ομάδα μας δε θεωρώ ότι μπορούμε να μιλήσουμε για προδοσία και άλλα τέτοια. Θα προτιμούσα βέβαια να προστατέψει ο ίδιος την εικόνα που έχει στο κόσμο του ΠΑΟΚ και να μη κάνει κάποια τέτοια κίνηση, αλλά δε γ@μεις... κακό του κεφαλιού του. Αυτός θα χάσει.
Εγώ πιο πολύ στράβωσα που έφυγε πέρυσι χωρίς ποτέ να πει το λόγο. Αφηνοντας έτσι το Ζαγορ μονο του και ΜΗ εξηγώντας τί τον οδήγησε μακρυά από την ομάδα.
Απλά μου φαίνεται παράξενο να παει σε ένα βάζελο μισοδιαλυμένο χωρίς καμία προοπτική. Να ήταν μέσα οι βγενοπουλοπατέρες και να υπήρχε μπαμπάκι...εκεί ίσως τον καταλάβαινα. Αλλά να πας στο τωρινο βάζελο του Γοντικα... παράξενα πράγματα.
- Federacion
- Δημοσιεύσεις: 1678
- Εγγραφή: Δευ 07 Ιουν 2010, 09:53
Re: Ζήσης Βρύζας
το πρόβλημα είναι οτι συγχωρείς (-ουμε) εύκολα τελικα...Zorro4 έγραψε:ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑ ΠΑΟΚΤΣΗ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗ ... ΣΥΓΧΩΡΕΣΑ.
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑ ΠΑΟΚΤΣΗ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΣΤΗ ... ΣΥΓΧΩΡΕΣΑ.
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑ ΠΑΟΚΤΣΗ ΠΑΡΑΓΟΝΤΑ ... ΟΧΙ ... ΜΕΧΡΙ ΕΔΩ Η ΚΟΡΟΪΔΙΑ.
- paok_athens_g4
- Δημοσιεύσεις: 597
- Εγγραφή: Δευ 10 Αύγ 2009, 19:33
- Τοποθεσία: Αθηνα
Re: Ζήσης Βρύζας
Βρυζας ξε-βρυζας,εγω ξερω οτι αμα παει στο βαζελο ειναι μεγαλος ξεφτιλας,οσο κ να τον εκτιμουσα μεχρι σημερα.....αν γινει κατι τετοιο απο εμενα τρωει ενα μεγαλο Χ(οπως κ απο πολλους αλλους)κ θα γινει αλλος ενας επαγγελματιας φραγκοφονιας....
-
yiannisPAOKitalia
- Δημοσιεύσεις: 3322
- Εγγραφή: Τρί 14 Οκτ 2008, 23:38
- Τοποθεσία: Bologna
Re: Ζήσης Βρύζας
Έχει διαφορά Ζορρό.Επαγγελματία ΠΑΟΚΤΣΗ παράγοντα που διετέλεσε ΠΡΟΕΔΡΟΣ στον ΠΑΟΚ!!!!!Zorro4 έγραψε:ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑ ΠΑΟΚΤΣΗ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗ ... ΣΥΓΧΩΡΕΣΑ.
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑ ΠΑΟΚΤΣΗ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΣΤΗ ... ΣΥΓΧΩΡΕΣΑ.
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑ ΠΑΟΚΤΣΗ ΠΑΡΑΓΟΝΤΑ ... ΟΧΙ ... ΜΕΧΡΙ ΕΔΩ Η ΚΟΡΟΪΔΙΑ.
- george aspromayros
- Δημοσιεύσεις: 572
- Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 10:56
- Τοποθεσία: Αθηνα
Re: Ζήσης Βρύζας
+++++++++++++++
αυτο βεβαια φανηκε ΚΑΙ απο αλλα....
οταν παιζει η ομαδα μεγαλο παιχνιδι..και αυτος παραμονη ανακοινωνεται...
λες κ δεν μπορουσαν να κρατηθουν μια μερα.....
οταν ξινιζεται γιατι γυρναει πισω ο Ζαγορακης..εμ η προεδρικη καρεκλα εχει δοξες κ μεγαλεια..τι να ξαναγυρισει δευτερος??
οταν.....πολλα μπορω να πω...
αυτο βεβαια φανηκε ΚΑΙ απο αλλα....
οταν παιζει η ομαδα μεγαλο παιχνιδι..και αυτος παραμονη ανακοινωνεται...
λες κ δεν μπορουσαν να κρατηθουν μια μερα.....
οταν ξινιζεται γιατι γυρναει πισω ο Ζαγορακης..εμ η προεδρικη καρεκλα εχει δοξες κ μεγαλεια..τι να ξαναγυρισει δευτερος??
οταν.....πολλα μπορω να πω...
Re: Ζήσης Βρύζας
Ντροπή σου ρε!!! Μας πούλαγες παραμύθι ότι και καλά οι λόγοι της αποχώρησής σου δεν έχουν εκλείψει!!! Blacklist
Re: Ζήσης Βρύζας
Αδέλφια, εσείς που λέτε ούτε κρύο ούτε ζέστη...
Δεν έφυγε ο Άγγλος manager (που ήταν Man United) ... από τον ΠΑΟΚ να πάει στη Ζέλα για λεφτά.
ΕΦΥΓΕ Ο "ΤΕΩΣ ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΟΚ" ΠΟΥ ΗΤΑΝ "ΤΙΜΗ ΓΙΑ ΑΥΤΟΝ" 'όπως έλεγε
Θα μιλάμε για τον άνθρωπο που κακά τα ψέματα ... ήταν ο δευτερος στην ιεραρχία μετα τον Ζαγορ...
... ΣΤΙΣ ΣΥΝΕΙΔΗΣΕΙΣ ΜΑΣ ΡΕΕΕΕΕΕ ... ΓΑΜΩ ΤΟ ΦΕΛΕΚΙ ΜΟΥ ΓΑΜΩ.
Για χάρη του κάποιοι εβγαζαν ανακοινώσεις και μιλούσαν για ΘΟΔΩΡΑΚΗ και έσταζαν μέλι...
ΑΝ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΔΟΣΙΑ ΑΥΤΟ ... ΤΟΤΕ ΤΙ ΕΙΝΑΙ?
ΝΟΜΙΖΩ ΠΩΣ ΖΩ ΕΝΑ ΕΦΙΑΛΤΗ... ΒΓΕΣ ΚΑΙ ΔΙΕΨΕΥΣΕ ΤΑ ΟΛΑ ΡΕ ΖΗΣΗ... ΜΗ ΜΑΣ ΠΟΥΛΑΣ ΕΤΣΙ.
Δεν έφυγε ο Άγγλος manager (που ήταν Man United) ... από τον ΠΑΟΚ να πάει στη Ζέλα για λεφτά.
ΕΦΥΓΕ Ο "ΤΕΩΣ ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΟΚ" ΠΟΥ ΗΤΑΝ "ΤΙΜΗ ΓΙΑ ΑΥΤΟΝ" 'όπως έλεγε
Θα μιλάμε για τον άνθρωπο που κακά τα ψέματα ... ήταν ο δευτερος στην ιεραρχία μετα τον Ζαγορ...
... ΣΤΙΣ ΣΥΝΕΙΔΗΣΕΙΣ ΜΑΣ ΡΕΕΕΕΕΕ ... ΓΑΜΩ ΤΟ ΦΕΛΕΚΙ ΜΟΥ ΓΑΜΩ.
Για χάρη του κάποιοι εβγαζαν ανακοινώσεις και μιλούσαν για ΘΟΔΩΡΑΚΗ και έσταζαν μέλι...
ΑΝ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΔΟΣΙΑ ΑΥΤΟ ... ΤΟΤΕ ΤΙ ΕΙΝΑΙ?
ΝΟΜΙΖΩ ΠΩΣ ΖΩ ΕΝΑ ΕΦΙΑΛΤΗ... ΒΓΕΣ ΚΑΙ ΔΙΕΨΕΥΣΕ ΤΑ ΟΛΑ ΡΕ ΖΗΣΗ... ΜΗ ΜΑΣ ΠΟΥΛΑΣ ΕΤΣΙ.
- PAPA TSIBIKOS
- Δημοσιεύσεις: 1454
- Εγγραφή: Παρ 11 Φεβ 2011, 20:30
Re: Ζήσης Βρύζας
Διαφωνώ με το <<επαγγελματία ΠΑΟΚΤΣΗ παράγοντα>>Zorro4 έγραψε:ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑ ΠΑΟΚΤΣΗ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗ ... ΣΥΓΧΩΡΕΣΑ.
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑ ΠΑΟΚΤΣΗ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΣΤΗ ... ΣΥΓΧΩΡΕΣΑ.
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑ ΠΑΟΚΤΣΗ ΠΑΡΑΓΟΝΤΑ ... ΟΧΙ ... ΜΕΧΡΙ ΕΔΩ Η ΚΟΡΟΪΔΙΑ.
ΠΡΟΕΔΡΟΣ του ΠΑΟΚ ήταν και δεν του άξιζε τέτοια τιμή με βάση τις πράξεις του και τα λεγόμενά του
Re: Ζήσης Βρύζας

''Μας άφησε ο Ζήσης, μας άφησε ο Ζήσης, μας άφησε ο Ζήσης...''
Συνέλθετε ρε...
Διαρκείας πουλάμε από σήμερα, προπονητή πήραμε (μάλλον), συνέντευξη τύπου του Προέδρου περιμένουμε (αν και άργησε καμιά 365 μέρες κι αυτός) και ασχολούμαστε με κάτι υποθετικό και άσχετο αυτή τη στιγμή με ΠΑΟΚ....