Ζήσης Βρύζας

Σχόλια γιά την Διοίκηση της ΠΑΕ και όλα τα σχετικά...
Άβαταρ μέλους
geoavr
Δημοσιεύσεις: 969
Εγγραφή: Κυρ 18 Μάιος 2008, 02:46

Re: Ζήσης Βρύζας

Δημοσίευση από geoavr »

Αναμονή λοιπόν μέχρι την ανακοίνωση και μετά .... ΧΕΣΙΜΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟ
Άβαταρ μέλους
Zorro4
Δημοσιεύσεις: 1900
Εγγραφή: Τετ 05 Δεκ 2007, 13:30
Τοποθεσία: HELL-AS
Επικοινωνία:

Re: Ζήσης Βρύζας

Δημοσίευση από Zorro4 »

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑ ΠΑΟΚΤΣΗ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗ ... ΣΥΓΧΩΡΕΣΑ.
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑ ΠΑΟΚΤΣΗ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΣΤΗ ... ΣΥΓΧΩΡΕΣΑ.
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑ ΠΑΟΚΤΣΗ ΠΑΡΑΓΟΝΤΑ ... ΟΧΙ ... ΜΕΧΡΙ ΕΔΩ Η ΚΟΡΟΪΔΙΑ.
zisis the end
Δημοσιεύσεις: 244
Εγγραφή: Τρί 18 Μάιος 2010, 16:06

Re: Ζήσης Βρύζας

Δημοσίευση από zisis the end »

τωρα θα με πειτε αφελη....αλλα αν παει ο.κ χτυπημα ισχυρο δε λεω...αλλα ας το σκεφτουμε αλλιως ειναι επαγγελματιας ειναι οικογενειαρχης μπορει να θελει τα χρηματα ασχετα με το ποσα εχει βγαλει μεχρι στιγμης...βεβαια ειναι τρελο μετα τη μπλουζα ο ΠΑΟΚ πανω απο ολα να δω το τριφυλλι αλλα επαγγελματιας ειναι κανει επιλογες....αν ισχυουν ολα αυτα φυσικα...
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Sera4 την Πέμ 02 Ιουν 2011, 18:55, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Λόγος: ΠΑΟΚ οχι παοκ
giapas
Δημοσιεύσεις: 11847
Εγγραφή: Τρί 26 Ιαν 2010, 10:49

Re: Ζήσης Βρύζας

Δημοσίευση από giapas »

Aκολουθώντας τη συμβουλή του Ζορο , ΑΝ είναι αλήθεια τελικά , η θέση μου είναι η εξής :

Oυτε ζέστη , ούτε κρύο. Από τη στιγμή που αυτή τη στιγμή δεν είναι στην ομάδα μας δε θεωρώ ότι μπορούμε να μιλήσουμε για προδοσία και άλλα τέτοια. Θα προτιμούσα βέβαια να προστατέψει ο ίδιος την εικόνα που έχει στο κόσμο του ΠΑΟΚ και να μη κάνει κάποια τέτοια κίνηση, αλλά δε γ@μεις... κακό του κεφαλιού του. Αυτός θα χάσει.
Εγώ πιο πολύ στράβωσα που έφυγε πέρυσι χωρίς ποτέ να πει το λόγο. Αφηνοντας έτσι το Ζαγορ μονο του και ΜΗ εξηγώντας τί τον οδήγησε μακρυά από την ομάδα.

Απλά μου φαίνεται παράξενο να παει σε ένα βάζελο μισοδιαλυμένο χωρίς καμία προοπτική. Να ήταν μέσα οι βγενοπουλοπατέρες και να υπήρχε μπαμπάκι...εκεί ίσως τον καταλάβαινα. Αλλά να πας στο τωρινο βάζελο του Γοντικα... παράξενα πράγματα.
Άβαταρ μέλους
Federacion
Δημοσιεύσεις: 1678
Εγγραφή: Δευ 07 Ιουν 2010, 09:53

Re: Ζήσης Βρύζας

Δημοσίευση από Federacion »

Zorro4 έγραψε:ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑ ΠΑΟΚΤΣΗ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗ ... ΣΥΓΧΩΡΕΣΑ.
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑ ΠΑΟΚΤΣΗ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΣΤΗ ... ΣΥΓΧΩΡΕΣΑ.
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑ ΠΑΟΚΤΣΗ ΠΑΡΑΓΟΝΤΑ ... ΟΧΙ ... ΜΕΧΡΙ ΕΔΩ Η ΚΟΡΟΪΔΙΑ.
το πρόβλημα είναι οτι συγχωρείς (-ουμε) εύκολα τελικα...
Άβαταρ μέλους
paok_athens_g4
Δημοσιεύσεις: 597
Εγγραφή: Δευ 10 Αύγ 2009, 19:33
Τοποθεσία: Αθηνα

Re: Ζήσης Βρύζας

Δημοσίευση από paok_athens_g4 »

Βρυζας ξε-βρυζας,εγω ξερω οτι αμα παει στο βαζελο ειναι μεγαλος ξεφτιλας,οσο κ να τον εκτιμουσα μεχρι σημερα.....αν γινει κατι τετοιο απο εμενα τρωει ενα μεγαλο Χ(οπως κ απο πολλους αλλους)κ θα γινει αλλος ενας επαγγελματιας φραγκοφονιας....
Άβαταρ μέλους
Photis
Δημοσιεύσεις: 9119
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 19:04
Τοποθεσία: Cyprus

Re: Ζήσης Βρύζας

Δημοσίευση από Photis »

Αυτό ισχύει και για μένα.
:pano:
yiannisPAOKitalia
Δημοσιεύσεις: 3322
Εγγραφή: Τρί 14 Οκτ 2008, 23:38
Τοποθεσία: Bologna

Re: Ζήσης Βρύζας

Δημοσίευση από yiannisPAOKitalia »

ΦΤΟΥ ΣΟΥ! ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗ!

Άλλα ούτε σάλιο δεν αξίζεις!

ΜΟΝΟ ΠΑΟΚ ΡΕ ΜΟΥΝΙΑΑΑΑ!
Άβαταρ μέλους
Photis
Δημοσιεύσεις: 9119
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 19:04
Τοποθεσία: Cyprus

Re: Ζήσης Βρύζας

Δημοσίευση από Photis »

Zorro4 έγραψε:ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑ ΠΑΟΚΤΣΗ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗ ... ΣΥΓΧΩΡΕΣΑ.
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑ ΠΑΟΚΤΣΗ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΣΤΗ ... ΣΥΓΧΩΡΕΣΑ.
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑ ΠΑΟΚΤΣΗ ΠΑΡΑΓΟΝΤΑ ... ΟΧΙ ... ΜΕΧΡΙ ΕΔΩ Η ΚΟΡΟΪΔΙΑ.
Έχει διαφορά Ζορρό.Επαγγελματία ΠΑΟΚΤΣΗ παράγοντα που διετέλεσε ΠΡΟΕΔΡΟΣ στον ΠΑΟΚ!!!!!
:pano:
Άβαταρ μέλους
george aspromayros
Δημοσιεύσεις: 572
Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 10:56
Τοποθεσία: Αθηνα

Re: Ζήσης Βρύζας

Δημοσίευση από george aspromayros »

+++++++++++++++

αυτο βεβαια φανηκε ΚΑΙ απο αλλα....
οταν παιζει η ομαδα μεγαλο παιχνιδι..και αυτος παραμονη ανακοινωνεται...
λες κ δεν μπορουσαν να κρατηθουν μια μερα..... :evil:

οταν ξινιζεται γιατι γυρναει πισω ο Ζαγορακης..εμ η προεδρικη καρεκλα εχει δοξες κ μεγαλεια..τι να ξαναγυρισει δευτερος??

οταν.....πολλα μπορω να πω... :redcard:
kobe24
Δημοσιεύσεις: 22
Εγγραφή: Σάβ 26 Φεβ 2011, 14:29

Re: Ζήσης Βρύζας

Δημοσίευση από kobe24 »

Ντροπή σου ρε!!! Μας πούλαγες παραμύθι ότι και καλά οι λόγοι της αποχώρησής σου δεν έχουν εκλείψει!!! Blacklist
Άβαταρ μέλους
Zorro4
Δημοσιεύσεις: 1900
Εγγραφή: Τετ 05 Δεκ 2007, 13:30
Τοποθεσία: HELL-AS
Επικοινωνία:

Re: Ζήσης Βρύζας

Δημοσίευση από Zorro4 »

Αδέλφια, εσείς που λέτε ούτε κρύο ούτε ζέστη...
Δεν έφυγε ο Άγγλος manager (που ήταν Man United) ... από τον ΠΑΟΚ να πάει στη Ζέλα για λεφτά.

ΕΦΥΓΕ Ο "ΤΕΩΣ ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΟΚ" ΠΟΥ ΗΤΑΝ "ΤΙΜΗ ΓΙΑ ΑΥΤΟΝ" 'όπως έλεγε ;)
Θα μιλάμε για τον άνθρωπο που κακά τα ψέματα ... ήταν ο δευτερος στην ιεραρχία μετα τον Ζαγορ...
... ΣΤΙΣ ΣΥΝΕΙΔΗΣΕΙΣ ΜΑΣ ΡΕΕΕΕΕΕ ... ΓΑΜΩ ΤΟ ΦΕΛΕΚΙ ΜΟΥ ΓΑΜΩ.

Για χάρη του κάποιοι εβγαζαν ανακοινώσεις και μιλούσαν για ΘΟΔΩΡΑΚΗ και έσταζαν μέλι... ;)
ΑΝ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΔΟΣΙΑ ΑΥΤΟ ... ΤΟΤΕ ΤΙ ΕΙΝΑΙ?

ΝΟΜΙΖΩ ΠΩΣ ΖΩ ΕΝΑ ΕΦΙΑΛΤΗ... ΒΓΕΣ ΚΑΙ ΔΙΕΨΕΥΣΕ ΤΑ ΟΛΑ ΡΕ ΖΗΣΗ... ΜΗ ΜΑΣ ΠΟΥΛΑΣ ΕΤΣΙ.
Άβαταρ μέλους
PAPA TSIBIKOS
Δημοσιεύσεις: 1454
Εγγραφή: Παρ 11 Φεβ 2011, 20:30

Re: Ζήσης Βρύζας

Δημοσίευση από PAPA TSIBIKOS »

Zorro4 έγραψε:ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑ ΠΑΟΚΤΣΗ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗ ... ΣΥΓΧΩΡΕΣΑ.
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑ ΠΑΟΚΤΣΗ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΣΤΗ ... ΣΥΓΧΩΡΕΣΑ.
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑ ΠΑΟΚΤΣΗ ΠΑΡΑΓΟΝΤΑ ... ΟΧΙ ... ΜΕΧΡΙ ΕΔΩ Η ΚΟΡΟΪΔΙΑ.
Διαφωνώ με το <<επαγγελματία ΠΑΟΚΤΣΗ παράγοντα>>

ΠΡΟΕΔΡΟΣ του ΠΑΟΚ ήταν και δεν του άξιζε τέτοια τιμή με βάση τις πράξεις του και τα λεγόμενά του :oops:
Άβαταρ μέλους
teod1980
Δημοσιεύσεις: 8093
Εγγραφή: Παρ 01 Φεβ 2008, 19:27
Τοποθεσία: Τούμπα, Θεσσαλονίκη

Re: Ζήσης Βρύζας

Δημοσίευση από teod1980 »

Εικόνα

''Μας άφησε ο Ζήσης, μας άφησε ο Ζήσης, μας άφησε ο Ζήσης...''

Συνέλθετε ρε...

Διαρκείας πουλάμε από σήμερα, προπονητή πήραμε (μάλλον), συνέντευξη τύπου του Προέδρου περιμένουμε (αν και άργησε καμιά 365 μέρες κι αυτός) και ασχολούμαστε με κάτι υποθετικό και άσχετο αυτή τη στιγμή με ΠΑΟΚ....
Άβαταρ μέλους
Zorro4
Δημοσιεύσεις: 1900
Εγγραφή: Τετ 05 Δεκ 2007, 13:30
Τοποθεσία: HELL-AS
Επικοινωνία:

Re: Ζήσης Βρύζας

Δημοσίευση από Zorro4 »

ΕΙΡΩΝΙΚΑ ΤΟ ΕΙΧΑ ΓΡΑΨΕΙ ΑΔΕΛΦΕ ΜΟΥ... ;)
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Διοικητικά”