φιλε μου τον μεγαλυτερο μισος απο αγαπη γεννηθηκε. βλεπε σαλπι.DaFFy_NaSH έγραψε:Στο επόμενο ΠΑΟΚτσήδικο σι-ντι που θα ακολουθήσει ο Δημήτρης Σαλπιγγίδης θα τραγουδάει το σύνθημα: "Ζηση βρύζα π...ρα μας πρόδοσες για τα λευτά, έγινες π.....ας γιος παναθηναικός..."
@kos, και πρωτάθλημα να μας έφερνε μόνος του, ΑΝ το κάνει αυτό θα είναι ο χειρότερος προδότης των τελευταίων ετών. Δεν με νοιάζει τίποτε άλλο. Οχι τιποτ'άλλο, μπορούσε να προσφέρει στον ΠΑΟΚ, καλώς η κακώς δεν ήθελε να επιστρέψει αντ'αυτού παει σε εναν αμεσο αντίπαλο και θα είναι 2πλό το κακό...
ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ.. Περιμένω την επίσημη για να βαρύνω τον τόνο μου... (κρατάω την πισινή μου για περίπτωση ΑΡΔ αν κ δεν νομίζω με τοση σιγουριά να το λενε στον αέρα)
οπως το λες ομως. ΑΑΑΑΝ παει. εαν δεν παει? εαν βγει και πει "μονο ΠΑΟΚ". παλι παλλικαρι?
υπομονη... γιαιτ ως αποδειξη τα μμε προβαλουν το γεγονος οτι αρνηθηκε να απαντησει και να διαψευσει.
εχουμε αγωνα ειπε και τιποτα παραπανω.