Ζήσης Βρύζας

Σχόλια γιά την Διοίκηση της ΠΑΕ και όλα τα σχετικά...
kos
Δημοσιεύσεις: 5123
Εγγραφή: Τρί 08 Ιούλ 2008, 18:21

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από kos »

DaFFy_NaSH έγραψε:Στο επόμενο ΠΑΟΚτσήδικο σι-ντι που θα ακολουθήσει ο Δημήτρης Σαλπιγγίδης θα τραγουδάει το σύνθημα: "Ζηση βρύζα π...ρα μας πρόδοσες για τα λευτά, έγινες π.....ας γιος παναθηναικός..."


@kos, και πρωτάθλημα να μας έφερνε μόνος του, ΑΝ το κάνει αυτό θα είναι ο χειρότερος προδότης των τελευταίων ετών. Δεν με νοιάζει τίποτε άλλο. Οχι τιποτ'άλλο, μπορούσε να προσφέρει στον ΠΑΟΚ, καλώς η κακώς δεν ήθελε να επιστρέψει αντ'αυτού παει σε εναν αμεσο αντίπαλο και θα είναι 2πλό το κακό...

ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ.. Περιμένω την επίσημη για να βαρύνω τον τόνο μου... (κρατάω την πισινή μου για περίπτωση ΑΡΔ αν κ δεν νομίζω με τοση σιγουριά να το λενε στον αέρα)
φιλε μου τον μεγαλυτερο μισος απο αγαπη γεννηθηκε. βλεπε σαλπι.
οπως το λες ομως. ΑΑΑΑΝ παει. εαν δεν παει? εαν βγει και πει "μονο ΠΑΟΚ". παλι παλλικαρι?

υπομονη... γιαιτ ως αποδειξη τα μμε προβαλουν το γεγονος οτι αρνηθηκε να απαντησει και να διαψευσει.
εχουμε αγωνα ειπε και τιποτα παραπανω.
Άβαταρ μέλους
obanebane
Δημοσιεύσεις: 25994
Εγγραφή: Τρί 10 Μαρ 2009, 00:51
Τοποθεσία: ΚΟΡΙΝΘΟΣ

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από obanebane »

bane1980 έγραψε:
obanebane έγραψε:Και η προσφορα του φασουλα ηταν τεραστια μηπως εχει κανεις αντιρηση γιαυτο?
Ειδικά στο ματς του άβατάρ σου, :twisted: :lol: :lol:



:opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara:
Άβαταρ μέλους
sidpanos
Δημοσιεύσεις: 4148
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 07:30
Τοποθεσία: ΑΣΠΡΟΜΑΥΡΗ ΝΑΠΟΛΗ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟ ΠΑΤΡΙΚΟ ΤΟΥ ΜΠΕΛΛΟΥ

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από sidpanos »

obanebane έγραψε:
sidpanos έγραψε:
obanebane έγραψε:Τον ζαγορακη γιατι τον βαζεις στο ιδιο τσουβαλι ρε σιντ?
τι εννοείς?δεν σ επιασα..δεν τους έβαλα στο ίδιο τσουβάλι πιστευω...


υγ2.θοδωρε και κύριε βρύζα,τελικά το ''Ο ΠΑΟΚ ΠΑΝΩ ΑΠ'ΟΛΑ'' ήταν μια ωραία ατάκα για την αγορά διαρκείας,και για τον ευρύ λαο?
μάλλον ναι...
ΣΙΓΟΥΡΑ ναι...
γτ δεν μαλώνει μόνο ένας μόνος του...δύο το λιγότερο... ;)
Άβαταρ μέλους
nikos55
Δημοσιεύσεις: 491
Εγγραφή: Πέμ 25 Σεπ 2008, 23:36

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από nikos55 »

Νικο70 συμφωνω με το σκεφτικο σου, αλλα δεν καταληγω πουθενα. Πες ή τουλαχιστο υπονοησε την εικασια μπας και καταλαβουμε τιποτα, γιατι περα απο προδοτικη ειναι μια κινηση εμφανως ηλιθια. Καιει τον εαυτο του.
Κι αν μαλωσαν τοσο πολυ οι 2 τους τα ταξιδακια στη Ρωσια και οι παρουσιες στην σουιτα τι ηταν. Μου φαινεται πως λειπει ενα χοντρο κομματι του παζλ.

κοσ το πιο ανησυχητικο ειναι που το αναφερε ο κολκας στο 24. Δεν θα το λεγε αν δεν ηξερε.
Άβαταρ μέλους
Maximus
Δημοσιεύσεις: 5939
Εγγραφή: Παρ 24 Απρ 2009, 08:58
Τοποθεσία: Σε ενα δυαρακι με παντοφλα και φασκομηλο...

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από Maximus »

Όντως, δεν ξερουμε τι ακριβως παιχτηκε... Πολλα τα ερωτηματα και πολλές οι θεωρίες...
Άβαταρ μέλους
Petm
Δημοσιεύσεις: 1607
Εγγραφή: Παρ 04 Ιαν 2008, 18:12
Τοποθεσία: Back To The Base London

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από Petm »

δηλαδή υπάρχει καμια επιχείρηση στο κόσμο που οι συνεργάτες ιδιαιτερα αυτοί σε υψηλό επίπεδο δε μαλώνουν μεταξύ τους?

κοίτα που θα βάλω και +1 στο maximus :D
Άβαταρ μέλους
D.A.A.T.
Δημοσιεύσεις: 2682
Εγγραφή: Κυρ 31 Αύγ 2008, 23:04

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από D.A.A.T. »

κυριε ΑΡΔ που κρυφοαδιαβαζεις το φορουμ και απαντας με αρθρακια πες τον φιλο σου οτι ο κοσμος απλα του παρουσιαζει μια εικονα των αντιδρασεων ΕΑΝ προδωσει ετσι τον λαο του ΠΑΟΚ.ΕΑΝ δεν το κανει δεν τον αναγκαζει κανενας να κανει γλωσσοφιλα με τον ζαγορ και να γυριζει.ΕΑΝ δεν μας προσβαλει θα συνεχισει να ειναι ο δικος μας ανθρωπος και μαλιστα θα υπαρχουν νευρα με τον Τεο που δεν μπορει να τον πεισει να γυρισει.

ΕΑΝ παει ενημερωσε τον οτι ο ΠΑΟΚ για αυτον τελειωσε και μην γραφεις αρθρα χωρις λογο..δεν θα πεισεις κανεναν
Άβαταρ μέλους
Argonaut4
Δημοσιεύσεις: 5274
Εγγραφή: Παρ 17 Δεκ 2010, 13:08
Τοποθεσία: -Black&White London-

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από Argonaut4 »

dj_timo έγραψε:
rainmaker έγραψε:Λοιπόν ημέρα Πέμπτη 1 το μεσημέρι περίπου, δύο πράγματα έχω να πώ.

1) Ζήση, μέχρι τώρα σου παρέχω το τεκμήριο αθωότητας (αθώος μέχρι αποδείξεως του εναντίου), και δεν έχω εκφραστεί ακόμη. Σε περίπτωση όμως που επιβεβαιωθούν τα γραφόμενα, ετοιμάσου να σε ΞΕΧΕΣΩ ΠΑΤΟΚΟΡΦΑ. Άντε γιατί πολλά στα μαζεύω απο πέρσι.

2) Σε περίπτωση που γίνουν πράξη αυτά που λέγονται, και οι σύνδεσμοι ΔΕΝ ΛΥΣΣΑΞΟΥΝ, όπως έκαναν με.. άλλους επαγγελματίες, τότε για μένα θα είναι η μεγαλύτερη απόδειξη οτι ο ρόλος τους απέναντι στο Ζαγοράκη υπήρξε και ίσως παραμένει ακόμα, τουλάχιστον ΥΠΟΠΤΟΣ και ΣΚΟΤΕΙΝΟΣ. Και αυτό θα είναι το πραγματικά μεγάλο πρόβλημα στην όλη υπόθεση.

Εις αναμονή και με επιφύλαξη μέχρι να αποδειχτεί.. :yellowcard:

Βροχοποιε respect απο μενα για αυτο το ποστ.

Βροχοποιέ έγραψες απλά και όμορφα.Μετά το ποστ σου τα υπόλοιπα είναι περιττά!!
kos
Δημοσιεύσεις: 5123
Εγγραφή: Τρί 08 Ιούλ 2008, 18:21

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από kos »

nikos55 έγραψε:Νικο70 συμφωνω με το σκεφτικο σου, αλλα δεν καταληγω πουθενα. Πες ή τουλαχιστο υπονοησε την εικασια μπας και καταλαβουμε τιποτα, γιατι περα απο προδοτικη ειναι μια κινηση εμφανως ηλιθια. Καιει τον εαυτο του.
Κι αν μαλωσαν τοσο πολυ οι 2 τους τα ταξιδακια στη Ρωσια και οι παρουσιες στην σουιτα τι ηταν. Μου φαινεται πως λειπει ενα χοντρο κομματι του παζλ.

κοσ το πιο ανησυχητικο ειναι που το αναφερε ο κολκας στο 24. Δεν θα το λεγε αν δεν ηξερε.
+1

νικο ο κολκας μπορει να μεταφερει αυτα που ακουει απο αθηνα μερια.
παντως τον βρυζα τον ειχα για πολλα. για χασογκολη, για ατομο που δεν μπορεσε ποτε να κατανοησει τον κανονισμο του οφ σαιντ κτλ κτλ. για χαζο δεν τον ειχα και δεν τον εχω.
Άβαταρ μέλους
obanebane
Δημοσιεύσεις: 25994
Εγγραφή: Τρί 10 Μαρ 2009, 00:51
Τοποθεσία: ΚΟΡΙΝΘΟΣ

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από obanebane »

sidpanos έγραψε:
γτ δεν μαλώνει μόνο ένας μόνος του...δύο το λιγότερο... ;)
Και τωρα τι κανει αντιποινα στο ζαγορακη για να ζηλεψει? αυτα τα κανουν οι γκομενες οχι οι παντελονατοι ;)
Άβαταρ μέλους
Da_Paok
Δημοσιεύσεις: 202
Εγγραφή: Πέμ 19 Ιουν 2008, 21:48

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από Da_Paok »

niko70 έγραψε:Ας πούμε ότι ο Βρύζας πάει στο βάζελο...
....
Προσωπικά θα απαντήσω με το ερώτημα "τι είναι αυτό (πόσο μεγάλο και σημαντικό μπορεί να είναι) που οδήγησε το Βρύζα να κλείσει οριστικά το κεφάλαιο ΠΑΟΚ....και να αποφασίσει να μη βολοδέρνει αριστερά και δεξιά μέχρι οι συνθήκες στον ΠΑΟΚ γίνουν οι κατάλληλες ώστε να επιστρέψει.

Απάντηση έχω στο μυαλό μου, αλλά είναι απλά εικασία...
Αυτη πιστευω ειναι η μια πολυ σημαντικη ερωτηση.
Άβαταρ μέλους
niko70
Δημοσιεύσεις: 1668
Εγγραφή: Σάβ 14 Φεβ 2009, 21:32
Τοποθεσία: ΚΑΛΑΜΑΤΑ

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από niko70 »

sidpanos έγραψε:βολοδέρνεται δεξιά και αριστερά εννοείς το συμβόλαιο για 2 ακόμη χρόνια με την εθνική? :?
sid., κατά την άποψή μου, η θέση που πήρε στην εθνική ήταν εξ αρχής προσωρινή...Ένας άνθρωπος δραστήριος, στην πιο δημιουργική περίοδο της ζωής του δεν πάει να "πάρει σύνταξη" σε μία θέση με πολύ μικρές αρμοδιότητες (από τη στιγμή που υπήρχε και ο Φύσσας)...Τώρα να κάτσει 4,5, 8 χρόνια στην εθνική...? Ο Τοπαλίδης που κάθησε, μάλλον θα προσπαθήσει να ...επανεκινήσει την καριέρα του.

Υποψιάζομαι ότι 2 ήταν οι επιλογές του...Η εθνική (ξάπλα δηλαδή) και ο ΠΑΟΚ (όταν δημιουργηθούν οι συνθήκες)

Αν για κάποιο λόγο (που δε γνωρίζουμε) η δεύτερη έχει κλείσει οριστικά, και η πρώτη δεν τον καλύπτει, ή θα γίνει συνταξιούχος και γλάστρα για τα πάνελ, ή θα πάει σε μια ομάδα που καλύπτει τις ανησυχίες του...
Άβαταρ μέλους
Parolos
Δημοσιεύσεις: 6468
Εγγραφή: Τρί 19 Οκτ 2010, 17:33

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από Parolos »

niko70 έγραψε:Το θέμα είναι ότι το μεγαλύτερο μέρος του κόσμου του ΠΑΟΚ, τον θεωρούσε εφεδρία για την ομάδα...Και αυτό το γνώριζε ο Ζήσης πολύ καλά...Για να κλείνει μόνος του αυτή την πόρτα (γιατί την κλείνει και μάλιστα οριστικά) με βάζει σε σκέψεις, γιατί χαζό δεν τον θεωρώ....Κάτι γνωρίζει για το μέλλον (και αυτός και ο Σαχπα...?)
Τα πες όλα..
Άβαταρ μέλους
obanebane
Δημοσιεύσεις: 25994
Εγγραφή: Τρί 10 Μαρ 2009, 00:51
Τοποθεσία: ΚΟΡΙΝΘΟΣ

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από obanebane »

Και γιατι εκανε τριετες συμβολαιο με το δημοσιο? και αυτος δεν ειναι που ειπε οτι θα τιμησει το συμβολαιο του με το δημοσιο οταν εγραψαν για πιθανη επιστροφη του?
Η μηπως ηταν συμβασιουχος οπως εγραψε ενας φιλος?
Η παιρνει πολλα και δεν μπορει να "σηκωσει" το συμβολαιο του το κρατος τωρα με τη κριση?
ουστ ρε λαμογιο :opaokara:
Άβαταρ μέλους
Rizla
Δημοσιεύσεις: 6190
Εγγραφή: Δευ 07 Ιούλ 2008, 18:18

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από Rizla »

obanebane έγραψε:
sidpanos έγραψε:
obanebane έγραψε:Τον ζαγορακη γιατι τον βαζεις στο ιδιο τσουβαλι ρε σιντ?
τι εννοείς?δεν σ επιασα..δεν τους έβαλα στο ίδιο τσουβάλι πιστευω...


υγ2.θοδωρε και κύριε βρύζα,τελικά το ''Ο ΠΑΟΚ ΠΑΝΩ ΑΠ'ΟΛΑ'' ήταν μια ωραία ατάκα για την αγορά διαρκείας,και για τον ευρύ λαο?
μάλλον ναι...
ΣΙΓΟΥΡΑ ναι...
Κατσε ρε συ Μπανε,εσυ για ποιον νομιζες οτι ηταν?
Εμεις ειμαστε ΠΑΟΚ και μονο εμεις βαζουμε τον ΠΑΟΚ πανω απο ολα,αυτοι ειναι εμμισθοι υπαλληλοι της ΠΑΕ.
Το εχουμε καταλαβει αυτο?
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Διοικητικά”