Μαζι του ειμαι..
Δεν καταλαβα τους ντεμεκ συναισθηματισμους και τα ταμπου...
Αντι εμεις να αυτοφασκελωνομαστε που τον αναγκασαμε να φυγει, του τα ριχνουμε κιολας..
Χαρις σε αυτον ηρθαν οι Κοντρερας- Γκαρσια, Μουσλι, Μπακαγιοκο και παει λεγοντας..
Αν θελουμε να ερθει ξανα στον ΠΑΟΚ κατι πρεπει να γινει.
Απο την στιγμη που δεν γινεται απο οτι φαινεται ,σημαινει οτι και εμεις δεν καιγομαστε τοσο..
Εξαλλου εχουμε τον παντελο..