15. Pablo Andrés Contreras Fica
- Federacion
- Δημοσιεύσεις: 1678
- Εγγραφή: Δευ 07 Ιουν 2010, 09:53
Re: 15. Pablo Andrés Contreras Fica
αν ισχύει μιλάμε για καταστάσεις που πανε τον σύλλογο 5 χρόνια πίσω.
Για τον Κοντρέρας συζητάμε ρεεεεεεεεεε!!!
Για τον Κοντρέρας συζητάμε ρεεεεεεεεεε!!!
- Maximus
- Δημοσιεύσεις: 5939
- Εγγραφή: Παρ 24 Απρ 2009, 08:58
- Τοποθεσία: Σε ενα δυαρακι με παντοφλα και φασκομηλο...
Re: 15. Pablo Andrés Contreras Fica
Το θεωρω πολυ τραβηγμενο για να το πίστεψω...
Το επομενο βημα ειναι να σκάσει ο Ποικιλιδης με μπραβους, να βαλει το νεροπίστολο πανω στο τραπέζι και να αρχισει τα: "για πες αγαπούλα, ποσα ειπαμε θα γραφει το συμβολαιο;"
Το επομενο βημα ειναι να σκάσει ο Ποικιλιδης με μπραβους, να βαλει το νεροπίστολο πανω στο τραπέζι και να αρχισει τα: "για πες αγαπούλα, ποσα ειπαμε θα γραφει το συμβολαιο;"
- Federacion
- Δημοσιεύσεις: 1678
- Εγγραφή: Δευ 07 Ιουν 2010, 09:53
Re: 15. Pablo Andrés Contreras Fica
Και όμως είναι ακριβέστατος ο ΑΡΔ....απ' τα 2 εκ.αν βγάλεις το 45% μένει 1,1 εκ. όπως μένει 1 εκ. αν βγάλεις το 21% απ' το 1,27 εκ.arisk έγραψε: Πάντως ο υπολογισμός στην παραπάνω εικόνα είναι προφανέστατα λάθος... Συμβόλαιο 1εκ. με εφορία 21% λέει ότι πάει 1,2εκ... Συμβόλαιο 1εκ. με εφορία 45% λέει ότι πάει 2εκ... Δεν γίνονται αυτοί οι υπολογισμοί... Ο αθηναίος ΑΡΔ που το έκανε αυτό μάλλον ήταν σκράπας στα μα8ηματικά...![]()
Αυτός είναι ο τρόπος που τα υπολογίζει η εφορία.
Totally of topic
Re: 15. Pablo Andrés Contreras Fica
...
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος teod1980 την Τετ 01 Ιουν 2011, 08:14, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
- desperando
- Δημοσιεύσεις: 11911
- Εγγραφή: Τρί 12 Μάιος 2009, 13:20
- Τοποθεσία: κάπου εκεί έξω
- Επικοινωνία:
Re: 15. Pablo Andrés Contreras Fica
Δεν κατεχω τα λογιστικα, το σιγουρο ομως ειναι οτι ειναι τεραστιο κεφαλαιο και ειναι ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟΣ στην ομαδα! Πρεπει να μεινει πασει θυσια..
Re: 15. Pablo Andrés Contreras Fica
Δε νομίζω να υπάρχει διάθεση από ομάδα και ποδοσφαιριστή ή τάσεις φυγής από τον τελευταίο για να υπάρχει τόσο μεγάλη αναστάτωση!
Re: 15. Pablo Andrés Contreras Fica
Κοντρέρας: "Στον ΠΑΟΚ με θεωρούν είδωλο"
Ο Πάμπλο Κοντρέρας παραχώρησε τηλεοπτική συνέντευξη σε εκπομπή στην πατρίδα του, όπου αναφέρθηκε στον ΠΑΟΚ και τη ζωή στην Ελλάδα, αλλά και στο ενδεχόμενο να γυρίσει στην Κόλο-Κόλο, το επόμενο όμως καλοκαίρι.
Ο Χιλιανός αμυντικός του "Δικεφάλου του Βορρά" βρίσκεται στην πατρίδα του για να προετοιμαστεί με την ομάδα του ενόψει του Κόπα Αμέρικα και έδωσε συνέντευξη που προβλήθηκε από το κανάλι "Television Nacional de Chile" και την εκπομπή "zoom deportivo" το βράδυ της Κυριακής (29/5).
Στην ερώτηση για το αν υπάρχει ενδεχόμενο να γυρίσει στην Κόλο-Κόλο, όπως ακούγεται τελευταία, ο Κοντρέρας απάντησε: "Θα ήθελα κάποια στιγμή να γυρίσω στην πατρίδα. Θα έδινα πιθανότητες να επιστρέψω στην Κόλο-Κόλο, όχι τώρα, αλλά ίσως το επόμενο καλοκαίρι. Τα τρία τελευταία χρόνια μου περνά από το μυαλό, αλλά δίνω περισσότερες πιθανότητες για του χρόνου".
Στη συνέχεια αναφέρθηκε στη ζωή του στην Ελλάδα και τον ΠΑΟΚ: "Τώρα είμαι πολύ καλά στην Ελλάδα. Περνάω καλά στον ΠΑΟΚ. Η οικογένειά μου περνάει πολύ καλά στην Ελλάδα. Έχω ζήσει και σε άλλες χώρες της Ευρώπης, αλλά πιο πολύ μου αρέσει η ζωή στην Ελλάδα. Στην ομάδα όλα είναι καλά και υπάρχει λατρεία προς το πρόσωπό μου. Ο κόσμος με θεωρεί είδωλο. Εκτός από όλα αυτά, ο ΠΑΟΚ θα μου δώσει δυνατότητα συμμετοχής στο Γιουρόπα Λιγκ."
Όσον αφορά στους στόχους που έχει ο Χιλιανός με τον ΠΑΟΚ, τόνισε: "Δεν κρύβω ότι θέλω να πάρω το πρωτάθλημα Ελλάδας, αν και αυτό είναι δύσκολο για τον ΠΑΟΚ. Φυσικά, θέλω να κάνουμε πάλι μία καλή πορεία στο Europa League."
Τέλος, ο Κοντρέρας αναφέρθηκε και στη συμμετοχή του στο Κόπα Αμέρικα με την Εθνική ομάδα της Χιλής: "Μπορούμε να τα πάμε καλά. Δεν έχουμε κατακτήσει ποτέ αυτό το τρόπαιο και αυτή θα είναι μία ευκαιρία. Έχουμε έμπειρους παίκτες και πιστεύω ότι και εγώ θα έχω έναν ρόλο κλειδί μέσα στην ομάδα. Εκτιμώ ότι θα έχουμε πιθανότητες να το κατακτήσουμε."
Ο Πάμπλο Κοντρέρας παραχώρησε τηλεοπτική συνέντευξη σε εκπομπή στην πατρίδα του, όπου αναφέρθηκε στον ΠΑΟΚ και τη ζωή στην Ελλάδα, αλλά και στο ενδεχόμενο να γυρίσει στην Κόλο-Κόλο, το επόμενο όμως καλοκαίρι.
Ο Χιλιανός αμυντικός του "Δικεφάλου του Βορρά" βρίσκεται στην πατρίδα του για να προετοιμαστεί με την ομάδα του ενόψει του Κόπα Αμέρικα και έδωσε συνέντευξη που προβλήθηκε από το κανάλι "Television Nacional de Chile" και την εκπομπή "zoom deportivo" το βράδυ της Κυριακής (29/5).
Στην ερώτηση για το αν υπάρχει ενδεχόμενο να γυρίσει στην Κόλο-Κόλο, όπως ακούγεται τελευταία, ο Κοντρέρας απάντησε: "Θα ήθελα κάποια στιγμή να γυρίσω στην πατρίδα. Θα έδινα πιθανότητες να επιστρέψω στην Κόλο-Κόλο, όχι τώρα, αλλά ίσως το επόμενο καλοκαίρι. Τα τρία τελευταία χρόνια μου περνά από το μυαλό, αλλά δίνω περισσότερες πιθανότητες για του χρόνου".
Στη συνέχεια αναφέρθηκε στη ζωή του στην Ελλάδα και τον ΠΑΟΚ: "Τώρα είμαι πολύ καλά στην Ελλάδα. Περνάω καλά στον ΠΑΟΚ. Η οικογένειά μου περνάει πολύ καλά στην Ελλάδα. Έχω ζήσει και σε άλλες χώρες της Ευρώπης, αλλά πιο πολύ μου αρέσει η ζωή στην Ελλάδα. Στην ομάδα όλα είναι καλά και υπάρχει λατρεία προς το πρόσωπό μου. Ο κόσμος με θεωρεί είδωλο. Εκτός από όλα αυτά, ο ΠΑΟΚ θα μου δώσει δυνατότητα συμμετοχής στο Γιουρόπα Λιγκ."
Όσον αφορά στους στόχους που έχει ο Χιλιανός με τον ΠΑΟΚ, τόνισε: "Δεν κρύβω ότι θέλω να πάρω το πρωτάθλημα Ελλάδας, αν και αυτό είναι δύσκολο για τον ΠΑΟΚ. Φυσικά, θέλω να κάνουμε πάλι μία καλή πορεία στο Europa League."
Τέλος, ο Κοντρέρας αναφέρθηκε και στη συμμετοχή του στο Κόπα Αμέρικα με την Εθνική ομάδα της Χιλής: "Μπορούμε να τα πάμε καλά. Δεν έχουμε κατακτήσει ποτέ αυτό το τρόπαιο και αυτή θα είναι μία ευκαιρία. Έχουμε έμπειρους παίκτες και πιστεύω ότι και εγώ θα έχω έναν ρόλο κλειδί μέσα στην ομάδα. Εκτιμώ ότι θα έχουμε πιθανότητες να το κατακτήσουμε."
Κώδικας: Επιλογή όλων
http://www.sport24.gr/football/omades/Paok/kontreras_ston_paok_me_thewroun_eidwlo.1093899.html- montolivo4
- Δημοσιεύσεις: 131
- Εγγραφή: Δευ 21 Απρ 2008, 17:54
