15. Pablo Andrés Contreras Fica

Άβαταρ μέλους
bob
Δημοσιεύσεις: 524
Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:38

Re: 15. Pablo Andrés Contreras Fica

Δημοσίευση από bob »

όχι από αρδ πάντως!
Άβαταρ μέλους
Federacion
Δημοσιεύσεις: 1678
Εγγραφή: Δευ 07 Ιουν 2010, 09:53

Re: 15. Pablo Andrés Contreras Fica

Δημοσίευση από Federacion »

αν ισχύει μιλάμε για καταστάσεις που πανε τον σύλλογο 5 χρόνια πίσω.
Για τον Κοντρέρας συζητάμε ρεεεεεεεεεε!!!
Άβαταρ μέλους
Maximus
Δημοσιεύσεις: 5939
Εγγραφή: Παρ 24 Απρ 2009, 08:58
Τοποθεσία: Σε ενα δυαρακι με παντοφλα και φασκομηλο...

Re: 15. Pablo Andrés Contreras Fica

Δημοσίευση από Maximus »

Το θεωρω πολυ τραβηγμενο για να το πίστεψω...

Το επομενο βημα ειναι να σκάσει ο Ποικιλιδης με μπραβους, να βαλει το νεροπίστολο πανω στο τραπέζι και να αρχισει τα: "για πες αγαπούλα, ποσα ειπαμε θα γραφει το συμβολαιο;" :mrgreen:
Άβαταρ μέλους
Lord
Δημοσιεύσεις: 4147
Εγγραφή: Δευ 27 Οκτ 2008, 23:40
Τοποθεσία: Ξεσαλόνικα

Re: 15. Pablo Andrés Contreras Fica

Δημοσίευση από Lord »

:lol: :lol: :lol: :lol: :opaokara: :opaokara:
Άβαταρ μέλους
Federacion
Δημοσιεύσεις: 1678
Εγγραφή: Δευ 07 Ιουν 2010, 09:53

Re: 15. Pablo Andrés Contreras Fica

Δημοσίευση από Federacion »

Εικόνα
:D :D :D :D :D :D :D :D
Άβαταρ μέλους
Bono
Δημοσιεύσεις: 1805
Εγγραφή: Κυρ 14 Μαρ 2010, 12:45

Re: 15. Pablo Andrés Contreras Fica

Δημοσίευση από Bono »

arisk έγραψε: Πάντως ο υπολογισμός στην παραπάνω εικόνα είναι προφανέστατα λάθος... Συμβόλαιο 1εκ. με εφορία 21% λέει ότι πάει 1,2εκ... Συμβόλαιο 1εκ. με εφορία 45% λέει ότι πάει 2εκ... Δεν γίνονται αυτοί οι υπολογισμοί... Ο αθηναίος ΑΡΔ που το έκανε αυτό μάλλον ήταν σκράπας στα μα8ηματικά... :lol:
Και όμως είναι ακριβέστατος ο ΑΡΔ....απ' τα 2 εκ.αν βγάλεις το 45% μένει 1,1 εκ. όπως μένει 1 εκ. αν βγάλεις το 21% απ' το 1,27 εκ.
Αυτός είναι ο τρόπος που τα υπολογίζει η εφορία.
Totally of topic :lol: αν και καλά θα είναι να έχουμε και μιά εικόνα περί του τι σημαίνει εφορία 45% στα καινούρια συμβόλαια....αφορά και μας,τον φτωχοπατέρα ΠΑΟΚ.
Άβαταρ μέλους
teod1980
Δημοσιεύσεις: 8098
Εγγραφή: Παρ 01 Φεβ 2008, 19:27
Τοποθεσία: Τούμπα, Θεσσαλονίκη

Re: 15. Pablo Andrés Contreras Fica

Δημοσίευση από teod1980 »

...
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος teod1980 την Τετ 01 Ιουν 2011, 08:14, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
desperando
Δημοσιεύσεις: 11911
Εγγραφή: Τρί 12 Μάιος 2009, 13:20
Τοποθεσία: κάπου εκεί έξω
Επικοινωνία:

Re: 15. Pablo Andrés Contreras Fica

Δημοσίευση από desperando »

ρε τι ειναι αυτα που λετε εχετε βγαλει δικα σας αξιωματα
Άβαταρ μέλους
Clough
Δημοσιεύσεις: 126
Εγγραφή: Σάβ 12 Φεβ 2011, 10:42

Re: 15. Pablo Andrés Contreras Fica

Δημοσίευση από Clough »

Δεν κατεχω τα λογιστικα, το σιγουρο ομως ειναι οτι ειναι τεραστιο κεφαλαιο και ειναι ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟΣ στην ομαδα! Πρεπει να μεινει πασει θυσια..
Άβαταρ μέλους
free4
Δημοσιεύσεις: 15147
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 22:37
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Επικοινωνία:

Re: 15. Pablo Andrés Contreras Fica

Δημοσίευση από free4 »

Δε νομίζω να υπάρχει διάθεση από ομάδα και ποδοσφαιριστή ή τάσεις φυγής από τον τελευταίο για να υπάρχει τόσο μεγάλη αναστάτωση!
Άβαταρ μέλους
Clough
Δημοσιεύσεις: 126
Εγγραφή: Σάβ 12 Φεβ 2011, 10:42

Re: 15. Pablo Andrés Contreras Fica

Δημοσίευση από Clough »

Αυτο ελπιζω κ εγω
Άβαταρ μέλους
free4
Δημοσιεύσεις: 15147
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 22:37
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Επικοινωνία:

Re: 15. Pablo Andrés Contreras Fica

Δημοσίευση από free4 »

Κοντρέρας: "Στον ΠΑΟΚ με θεωρούν είδωλο"

Ο Πάμπλο Κοντρέρας παραχώρησε τηλεοπτική συνέντευξη σε εκπομπή στην πατρίδα του, όπου αναφέρθηκε στον ΠΑΟΚ και τη ζωή στην Ελλάδα, αλλά και στο ενδεχόμενο να γυρίσει στην Κόλο-Κόλο, το επόμενο όμως καλοκαίρι.

Ο Χιλιανός αμυντικός του "Δικεφάλου του Βορρά" βρίσκεται στην πατρίδα του για να προετοιμαστεί με την ομάδα του ενόψει του Κόπα Αμέρικα και έδωσε συνέντευξη που προβλήθηκε από το κανάλι "Television Nacional de Chile" και την εκπομπή "zoom deportivo" το βράδυ της Κυριακής (29/5).

Στην ερώτηση για το αν υπάρχει ενδεχόμενο να γυρίσει στην Κόλο-Κόλο, όπως ακούγεται τελευταία, ο Κοντρέρας απάντησε: "Θα ήθελα κάποια στιγμή να γυρίσω στην πατρίδα. Θα έδινα πιθανότητες να επιστρέψω στην Κόλο-Κόλο, όχι τώρα, αλλά ίσως το επόμενο καλοκαίρι. Τα τρία τελευταία χρόνια μου περνά από το μυαλό, αλλά δίνω περισσότερες πιθανότητες για του χρόνου".

Στη συνέχεια αναφέρθηκε στη ζωή του στην Ελλάδα και τον ΠΑΟΚ: "Τώρα είμαι πολύ καλά στην Ελλάδα. Περνάω καλά στον ΠΑΟΚ. Η οικογένειά μου περνάει πολύ καλά στην Ελλάδα. Έχω ζήσει και σε άλλες χώρες της Ευρώπης, αλλά πιο πολύ μου αρέσει η ζωή στην Ελλάδα. Στην ομάδα όλα είναι καλά και υπάρχει λατρεία προς το πρόσωπό μου. Ο κόσμος με θεωρεί είδωλο. Εκτός από όλα αυτά, ο ΠΑΟΚ θα μου δώσει δυνατότητα συμμετοχής στο Γιουρόπα Λιγκ."

Όσον αφορά στους στόχους που έχει ο Χιλιανός με τον ΠΑΟΚ, τόνισε: "Δεν κρύβω ότι θέλω να πάρω το πρωτάθλημα Ελλάδας, αν και αυτό είναι δύσκολο για τον ΠΑΟΚ. Φυσικά, θέλω να κάνουμε πάλι μία καλή πορεία στο Europa League."

Τέλος, ο Κοντρέρας αναφέρθηκε και στη συμμετοχή του στο Κόπα Αμέρικα με την Εθνική ομάδα της Χιλής: "Μπορούμε να τα πάμε καλά. Δεν έχουμε κατακτήσει ποτέ αυτό το τρόπαιο και αυτή θα είναι μία ευκαιρία. Έχουμε έμπειρους παίκτες και πιστεύω ότι και εγώ θα έχω έναν ρόλο κλειδί μέσα στην ομάδα. Εκτιμώ ότι θα έχουμε πιθανότητες να το κατακτήσουμε."

Κώδικας: Επιλογή όλων

http://www.sport24.gr/football/omades/Paok/kontreras_ston_paok_me_thewroun_eidwlo.1093899.html
Άβαταρ μέλους
Photis
Δημοσιεύσεις: 9119
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 19:04
Τοποθεσία: Cyprus

Re: 15. Pablo Andrés Contreras Fica

Δημοσίευση από Photis »

Υπόγραψε και την ανανέωση να τελειώνουμε... :opaokara: :opaokara:
:pano:
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33744
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: 15. Pablo Andrés Contreras Fica

Δημοσίευση από MANIAKOS »

ψωνιο ο χιλιανος :mrgreen:
Άβαταρ μέλους
montolivo4
Δημοσιεύσεις: 131
Εγγραφή: Δευ 21 Απρ 2008, 17:54

Re: 15. Pablo Andrés Contreras Fica

Δημοσίευση από montolivo4 »

Κατι αναμεσα σε ψωνισμα και αυτογνωσια :D :D
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Παίχτες ομάδας”