Μάκης Χάβος
Re: Μάκης Χάβος
καλή συνέχεια!
φεύγεις σαν φίλος.
Κάποια στιγμή, πίστεψες στο όνειρο και δεν σε κακίζω γι αυτό. Δεν θα σου συγχωρέσω όμως, ότι για να το επιδιώξεις ακόμη και όταν είχε οριστικά χαθεί, ίσως έκανες κακό στην ομάδα.
Ακόμη και από τους φίλους όμως έχουμε παράπονα και άσχημες στιγμές. Ανθρώπινο είναι.
Δεν θα ξεχάσω επίσης, πως ήσουν κομάτι της ομάδας που μας ξαναέβαλε στους ισχυρούς της Ευρώπης. Και για τον λόγο αυτό, η χρονιά για μένα ήταν άκρως επιτυχημένη.
φεύγεις σαν φίλος.
Κάποια στιγμή, πίστεψες στο όνειρο και δεν σε κακίζω γι αυτό. Δεν θα σου συγχωρέσω όμως, ότι για να το επιδιώξεις ακόμη και όταν είχε οριστικά χαθεί, ίσως έκανες κακό στην ομάδα.
Ακόμη και από τους φίλους όμως έχουμε παράπονα και άσχημες στιγμές. Ανθρώπινο είναι.
Δεν θα ξεχάσω επίσης, πως ήσουν κομάτι της ομάδας που μας ξαναέβαλε στους ισχυρούς της Ευρώπης. Και για τον λόγο αυτό, η χρονιά για μένα ήταν άκρως επιτυχημένη.
Re: Μάκης Χάβος
Από άποψη αποτελεσμάτων, νομίζω ότι παίρνεις τον τίτλο του πιο επιτυχημένου υπηρεσιακού προπονητή που πέρασε από τον ΠΑΟΚ. Ο προηγούμενος ήταν ο Μπέλλης το 1986.
Φάνηκε ότι είχες ενδιαφέρουσες ιδέες, οι οποίες άλλοτε αποδεικνυόταν σωστές (4-3-3 στο Βιλαρεάλ) και άλλοτε καταστροφικές (3-6-1 στο ΟΑΚΑ). Τουλάχιστον δεν πλήξαμε!
Στα συν η ηρεμία (μετά την καταιγίδα «ελκυστικού ποδοσφαίρου») στα αποδυτήρια.
Στα μείον η αποτυχία να ενσωματώσεις σωστά έστω μία μεταγραφή και η προφανής αδυναμία να μάθεις στην ομάδα έναν τρόπο παιχνιδιού.
Λίγα περιμέναμε, λίγα πήραμε.
Στο καλό και καλή συνέχεια στην καριέρα σου.
Φάνηκε ότι είχες ενδιαφέρουσες ιδέες, οι οποίες άλλοτε αποδεικνυόταν σωστές (4-3-3 στο Βιλαρεάλ) και άλλοτε καταστροφικές (3-6-1 στο ΟΑΚΑ). Τουλάχιστον δεν πλήξαμε!
Στα συν η ηρεμία (μετά την καταιγίδα «ελκυστικού ποδοσφαίρου») στα αποδυτήρια.
Στα μείον η αποτυχία να ενσωματώσεις σωστά έστω μία μεταγραφή και η προφανής αδυναμία να μάθεις στην ομάδα έναν τρόπο παιχνιδιού.
Λίγα περιμέναμε, λίγα πήραμε.
Στο καλό και καλή συνέχεια στην καριέρα σου.
Re: Μάκης Χάβος
Για Mπελλη μαλλον εννοεις τη σαιζον 1987-1988 οταν αντικατεστησε τον Τάις Λίμπρεχτς μετα την πωληση Λιμπρεχτς-Μπανιωτη σε συσκευασια δωρου απο τον Σαββιδη στον Κοσκωτα. Εκεινη ηταν και η τελευταια φορα που πραγματικα χτυπησαμε το πρωταθλημα, μεχρι την περυσινη σαιζον που μας το κλεψανε.
Απο εκει και περα, λαμβανοντας υποψη την ποιοτητα του υλικου της ομαδας και την δουλεια που ειχε προηγηθει απο τον Σαντος την περασμενη διετια, ηταν μαλλον οτι χειροτερο εχω δει στον παγκο του ΠΑΟΚ, χειροτερος και απο τον Δερμιτζακη που προηγηθηκε.
Βεβαια, το μεγαλυτερο μερος της ευθυνης για τα οσα εκανε στον παγκο του ΠΑΟΚ δεν ειναι δικο του ως γνωστον, ειναι του Ζαγορακη που τον αφησε να καθεται εκει περα.
Απο εκει και περα, λαμβανοντας υποψη την ποιοτητα του υλικου της ομαδας και την δουλεια που ειχε προηγηθει απο τον Σαντος την περασμενη διετια, ηταν μαλλον οτι χειροτερο εχω δει στον παγκο του ΠΑΟΚ, χειροτερος και απο τον Δερμιτζακη που προηγηθηκε.
Βεβαια, το μεγαλυτερο μερος της ευθυνης για τα οσα εκανε στον παγκο του ΠΑΟΚ δεν ειναι δικο του ως γνωστον, ειναι του Ζαγορακη που τον αφησε να καθεται εκει περα.
Re: Μάκης Χάβος
++++ Καλή συνέχειαcristiano4 έγραψε:καλη συνέχεια και ευχαριστώ για την μεγαλυτερη μαγκια που έκανε δίνοντας ευκαιριες σε τσουκαλα-αθανασιάδη
Re: Μάκης Χάβος
Όταν, κάπου τον Οκτώβριο - Νοέμβριο, είχες πάρει το "χρίσμα" του υπηρεσιακού, σε ανύποπτη στιγμή είχα πει ότι ίσως βρήκαμε τον πρώτο μας προπονητή!!!
Τελικά, εξελίχθηκες στον ίσως μακροβιότερο "υπηρεσιακό" προπονητή του Π.Α.Ο.Κ. !!!
Άκουσες πολλά, τα περισσότερα, στην συντριπτική τους πλειοψηφία, αρνητικά και λίγα αιμετικά, θα έλεγα, που ξεπερνούσαν κάθε όριο, πάνω στα νεύρα και στον θυμό βέβαια των καταστάσεων.
Έζησες μεγάλες στιγμές με την ομάδα, αλλά και πολλές θλιβερές, ίσως κάποιες φορές και ταπεινωτικές!
Θα σου αναγνωρίσω ότι πάλεψες όσο μπορούσες, θα πιστέψω ότι δεν θέλησες το κακό της ομάδας γιατί είσαι κι εσύ βγαλμένος από τα σπλάχνα του Π.Α.Ο.Κ. και δεν αρνήθηκες τα οπαδικά σου αισθήματα, τα οποία, δεν ξέρω κατά πόσο επηρρέασαν τη δουλειά σου, γιατί είναι σίγουρο ότι σε έναν βαθμό το έκαναν!!!
Θα θεωρήσω ότι φεύγεις σαν φίλος, που έδωσες ότι μπορούσες και θέλω να κάνεις κι εσύ το ίδιο, να φύγεις με ψηλά το κεφάλι, υπερήφανος που κοουτσάρισες την ομάδα της καρδιάς σου και άσε τα υπόλοιπα να τα γράψει η ιστορία...
... και που ξέρεις, κάποια στιγμή στο μέλλον, ίσως ξαναβρεθούμε, όταν όλα θα είναι αλλιώς...
Καλή συνέχεια ... Φερνάντο Χάβο !!!

Τελικά, εξελίχθηκες στον ίσως μακροβιότερο "υπηρεσιακό" προπονητή του Π.Α.Ο.Κ. !!!
Άκουσες πολλά, τα περισσότερα, στην συντριπτική τους πλειοψηφία, αρνητικά και λίγα αιμετικά, θα έλεγα, που ξεπερνούσαν κάθε όριο, πάνω στα νεύρα και στον θυμό βέβαια των καταστάσεων.
Έζησες μεγάλες στιγμές με την ομάδα, αλλά και πολλές θλιβερές, ίσως κάποιες φορές και ταπεινωτικές!
Θα σου αναγνωρίσω ότι πάλεψες όσο μπορούσες, θα πιστέψω ότι δεν θέλησες το κακό της ομάδας γιατί είσαι κι εσύ βγαλμένος από τα σπλάχνα του Π.Α.Ο.Κ. και δεν αρνήθηκες τα οπαδικά σου αισθήματα, τα οποία, δεν ξέρω κατά πόσο επηρρέασαν τη δουλειά σου, γιατί είναι σίγουρο ότι σε έναν βαθμό το έκαναν!!!
Θα θεωρήσω ότι φεύγεις σαν φίλος, που έδωσες ότι μπορούσες και θέλω να κάνεις κι εσύ το ίδιο, να φύγεις με ψηλά το κεφάλι, υπερήφανος που κοουτσάρισες την ομάδα της καρδιάς σου και άσε τα υπόλοιπα να τα γράψει η ιστορία...
... και που ξέρεις, κάποια στιγμή στο μέλλον, ίσως ξαναβρεθούμε, όταν όλα θα είναι αλλιώς...
Καλή συνέχεια ... Φερνάντο Χάβο !!!
Re: Μάκης Χάβος
Για μενα ειναι δυσκολο να πω ποιος ειναι ο χειροτερος ολων των εποχων. Ειμαι και εγω μεταξυ Δερμιτζακη και Χαβου, αλλα τον τελευταιο μηνα νομιζω οτι ο Χαβος με εχει πεισει οτι ειναι χειροτερος του Δερμιτζακη.
Για οσους ΑΚΟΜΑ ελπιζουν οτι στο μελλον θα βελτιωθει και θα γινει προπονητης...τι να πω. Μαλλον ζουν σε αλλον κοσμο, οπου απλα το να πιστευεις σε κατι, οταν ολα τα επιχειρηματα ειναι εναντιων, ειναι αρετη. Οσο υπαρχει Αη Βασιλης, αλλο τοσο ειναι η θα γινει ποτε ο Χαβος προποντητης.
Για οσους ΑΚΟΜΑ ελπιζουν οτι στο μελλον θα βελτιωθει και θα γινει προπονητης...τι να πω. Μαλλον ζουν σε αλλον κοσμο, οπου απλα το να πιστευεις σε κατι, οταν ολα τα επιχειρηματα ειναι εναντιων, ειναι αρετη. Οσο υπαρχει Αη Βασιλης, αλλο τοσο ειναι η θα γινει ποτε ο Χαβος προποντητης.
Re: Μάκης Χάβος
κοίτα, ο Δερμιτζάκης ήταν αίσχος απ την αρχή ενώ ο Χάβος στην αρχή το πήρε λάου-λάου, και στο τέλος σόλαρε και έδειξε το ταλέντο του...
πάντως αναμφισβήτητα τα δύο τους είναι ότι χειρότερο έχει περάσει από τον πάγκο του ΠΑΟΚ, τουλάχιστον μετά...τον Β' Παγκόσμιο Πόλεμο
πάντως αναμφισβήτητα τα δύο τους είναι ότι χειρότερο έχει περάσει από τον πάγκο του ΠΑΟΚ, τουλάχιστον μετά...τον Β' Παγκόσμιο Πόλεμο
-
xrisitsapa
- Δημοσιεύσεις: 5438
- Εγγραφή: Δευ 27 Σεπ 2010, 18:11
Re: Μάκης Χάβος
teratios2 έγραψε:κοίτα, ο Δερμιτζάκης ήταν αίσχος απ την αρχή ενώ ο Χάβος στην αρχή το πήρε λάου-λάου, και στο τέλος σόλαρε και έδειξε το ταλέντο του...
πάντως αναμφισβήτητα τα δύο τους είναι ότι χειρότερο έχει περάσει από τον πάγκο του ΠΑΟΚ, τουλάχιστον μετά...τον Β' Παγκόσμιο Πόλεμο
Re: Μάκης Χάβος
Ας πάει σε κανα σεμινάριο προπονητικής τώρα, ας πάει να παρακολουθήσει και καμια προπόνηση αληθινού προπονητή-συναδέλφου...
Υ.Γ. Έχω μεγάλη απορία να δω ποιά θα είναι αυτή η ομάδα που θα επιλέξει τον Μάκη για να κάνει καλοκαιρινή προετοιμασία
Υ.Γ. Έχω μεγάλη απορία να δω ποιά θα είναι αυτή η ομάδα που θα επιλέξει τον Μάκη για να κάνει καλοκαιρινή προετοιμασία
Re: Μάκης Χάβος
Χειροτερος απο Μπλαχιν και Φριξε(ρ) δεν πρεπει να ηταν...το παλεψε βεβαια οσο μπορουσε αλλα δεν τα καταφερε...
Re: Μάκης Χάβος
ανέβηκε και ο Απόλλων Καλαμαριάς από την Δ' ρε γαμώτο...GI4NNEN4 έγραψε:Έχω μεγάλη απορία να δω ποιά θα είναι αυτή η ομάδα που θα επιλέξει τον Μάκη για να κάνει καλοκαιρινή προετοιμασία
Re: Μάκης Χάβος
ενταξει,μην υπερβαλλουμε κι ολας..ξεχασες τον ρολφ φιρφιρινγκερ (η' τζιτζιφρινγκερ..)..teratios2 έγραψε:
πάντως αναμφισβήτητα τα δύο τους είναι ότι χειρότερο έχει περάσει από τον πάγκο του ΠΑΟΚ, τουλάχιστον μετά...τον Β' Παγκόσμιο Πόλεμο
και τον ιου..(ιου,ιου,ιου-πρωταθλημα κ κυπελλο με καραγεωργιου...)
για να μην πω για τον ρουμι "τελ μη ντε ρηζον" ντουμι..
παντως κι ο μακης εφτασε σε πολυ υψηλα στανταρτς παλτοσυνης..αλλα τουλαχιστον
τον μακη,δεν τον καταλαβαιναν οι παιχτες του..anyway,στο καλο ιωακειμ,αντε
με τις ευχες μου κ για τον παγκο της πορτο,η' εστω της εθνικης..
υγ. επιμενω στο καθ'ολα δικαιο αιτημα μου,να μην κλειδωσει το τοπικ..
πρεπει καπου να εκτονωνομαστε..ασε που οι κορυφαιες ατακες του φορουμ εχουν
γραφτει εδω..Μακης Χαβος,ladies and gentlemen..απελευθερωνει τον συγγραφεα που
κρυβουμε ολοι μεσα μας..