Οπως ειπες δεν θα κανω λογω στην επιλογη παιχτων οπως ειπες...Ενας προπονητης πρεπει να γνωριζει τον αντιπαλο του και να αντιμετωπιζει την τακτικη του με τον καλυτερο δυνατο τροπο.Ετσι οπως ειναι γνωστο η αεκ διαθετει μονο ποιοτητα στα στημενα λογω των"κολωνων της δεη" που διαθετει και τα σουτ του σκοκο εκτος και αμα τυχει να βγαλει ο καφες καμια καθετη πασα που συμβαινει σπανια.Αρα,ο χαβος χρησιμοποιησε ενα συστημα που ειναι για να κλεινει τους διαδρομους πραγμα που δεν χρειαζονταν σε τετοιο βαθμο.Ισως αμα δεν χαναμε και αποφευγαμε αυτα τα γκολ που ηρθαν απο στημενες φασεις οι περισσοτεροι να ελεγαν οτι επαιξε πολυ εξυπνα...Προσωπικα φιλε τον χαβο οπως εχω πει και σε αλλο ποστ σταματησα να τον υποστηριζω μετα απο το 2-2 με τον ατρομητο για τον απλουστατο λογω οτι οι προπονητες χωρις θρασσος και ικανοποιημενοι με τα χ δεν εχουν λαμπρο μελλον...kataramenos5 έγραψε:Λοιπον τώρα που φεύγει ο Μάκης και ηρεμούνε λιγο τα πραγματα
θέλω αν γίνεται να μου λύσετε μια απορία.ΠΡΟΣΟΧΗ. Δε το γράφω για να προκαλέσω.
Με τρώει η απορία και επειδή δεν έχω γνώση σε θέματα τακτικής γι αυτό ρωτάω.
Ζητάω μια απάντηση σε καθαρά τεχνικη βάση και οσο γίνεται εμπεριστατωμένη .
Αυτο το περιβόητο σύστημα 3-6-1 η οτι άλλο ήτανε στο κούλα - ΠΑΟΚ 3-0
ήτανε τόσο ασχημο αμυντικά τουλάχιστον ,απο τη στιγμη που η Αεκ έκανε μόνο μια
ευκαιρία εκτός απο τα στημένα? Δε μιλάω για επιλογή παικτών ,ή αντιμετώπιση των στημένων φασεων κλπ.
ΥΓ Ζητω την κατανοηση σας .Όχι κράξιμο και ειρωνείες
Μάκης Χάβος
Re: Μάκης Χάβος
- Maximus
- Δημοσιεύσεις: 5939
- Εγγραφή: Παρ 24 Απρ 2009, 08:58
- Τοποθεσία: Σε ενα δυαρακι με παντοφλα και φασκομηλο...
Re: Μάκης Χάβος
PARASANDALOS έγραψε:δυχτυχως εκτος απο την ευρωπη ..που και η ευρωπη με ολα αυτα με κυππελο που εχασε κ την αυτοκτονια στα πλει οφφ τον παιρνει κ μπαλλα προς το αρνητικο και την αποτυχια ολης της χρονιας....
δε πρσφερε τπτ μονο κακο εκανε...λογω απειριας ...δε φταιει αυτος ομως
Argonaut4 έγραψε:Είναι άκομψο να πούμε ότι δεν προσέφερε τίποτα....πραγματικά.Αλλά έχει και τεράστια ευθύνη γιατί φτάσαμε στη πηγή πολλές φορές και εξαιτίας του δεν ήπιαμε νερό.....με παιδιαριώδη-''περίεργα'' κουτσαρίσματα.
Σόρυ παιδιά, αλλά αν μπουμε στην διαδικασια να κρινουμε τον Μακη για καποιες μεμονομωνες εμφανισεις, τοτε μπορουμε να μπουμε και στο τρυπακι να κρίνουμε και άλλους προπονητες... Χερενφεν, προπερσι με κουλα πλει οφ, κυπελλο γιαννενα...gash04 έγραψε:Σε ευχαριστούμε Μάκη Χάβο που φέρεις ευθύνη για πολλές περίεργες εμφανίσεις σε καθοριστικά παιχνίδια αλλά φέρεις ευθύνη και για πολλές περίεργες εμφανίσεις τύπου όπως κάτωθι.
ΥΓ. edited: (Μαλακία επιχειρημα, το παραδεχομαι- Ηρθα και με ετρωγε ο κ&λος μου για καυγα)
- Aureliano Buendia
- Δημοσιεύσεις: 3873
- Εγγραφή: Τρί 21 Απρ 2009, 04:37
- Τοποθεσία: Ντεπώ
Re: Μάκης Χάβος
http://www.paokfc.gr/swift.jsp?CMRCode= ... C&extLang=
Ολοκληρώθηκε η συνεργασία με Χάβο
Η ΠΑΕ ΠΑΟΚ ανακοινώνει ότι το συμβόλαιο του Μάκη Χάβου, το οποίο ολοκληρώθηκε, δεν θα ανανεωθεί.
Ευχαριστούμε τον μέχρι πρότινος προπονητή της ομάδας για την προσφορά του και του ευχόμαστε καλή επιτυχία στη συνέχεια της σταδιοδρομίας του.
Κλειδωσε το,το γαμημενο...
Ολοκληρώθηκε η συνεργασία με Χάβο
Η ΠΑΕ ΠΑΟΚ ανακοινώνει ότι το συμβόλαιο του Μάκη Χάβου, το οποίο ολοκληρώθηκε, δεν θα ανανεωθεί.
Ευχαριστούμε τον μέχρι πρότινος προπονητή της ομάδας για την προσφορά του και του ευχόμαστε καλή επιτυχία στη συνέχεια της σταδιοδρομίας του.
Κλειδωσε το,το γαμημενο...
Re: Μάκης Χάβος
βαρέστε τις καμπάνες!!!!!D.A.A.T. έγραψε:http://www.paokfc.gr/swift.jsp?CMRCode=160KCPOHC&extLang=
Ολοκληρώθηκε η συνεργασία με Χάβο
Η ΠΑΕ ΠΑΟΚ ανακοινώνει ότι το συμβόλαιο του Μάκη Χάβου, το οποίο ολοκληρώθηκε, δεν θα ανανεωθεί.
Ευχαριστούμε τον μέχρι πρότινος προπονητή της ομάδας για την προσφορά του και του ευχόμαστε καλή επιτυχία στη συνέχεια της σταδιοδρομίας του.
Κλειδωσε το,το γαμημενο...
βγείτε στους δρόμους!!!!!
είναι αλήθεια!!!! γλιτώσαμε!!!!!
Re: Μάκης Χάβος
από ότι βλέπω για τον Μηχαηλίδη δεν ανακοινώθηκε τίποτα....
Μήπως έχουμε ήδη τον νέο κόουτς;
Μήπως έχουμε ήδη τον νέο κόουτς;
Re: Μάκης Χάβος
Είπα να στο πω, αλλά σεβάστηκα τα χρόνια σου ρε παππού....Maximus έγραψε:....
ΥΓ. edited: (Μαλακία επιχειρημα, το παραδεχομαι- Ηρθα και με ετρωγε ο κ&λος μου για καυγα)
Re: Μάκης Χάβος
gika έγραψε:από ότι βλέπω για τον Μηχαηλίδη δεν ανακοινώθηκε τίποτα....![]()
Μήπως έχουμε ήδη τον νέο κόουτς;
Μιχαήλοβιτς..?
Re: Μάκης Χάβος
Σου εύχομαι ολόψυχα τα επόμενα 3-4 χρόνια να δουλέψεις και να δουλευτείς σωστά.
Εϊχες την τεράστια τύχη, να κάνεις προπονητής μίας τόσο μεγάλης ομάδας, να δεις πως είναι να παίζεις Ευρώπη, να έχεις τόσους αγώνες, να έχεις την πίεση του κόσμου κτλ.
Κάτι που έλαχιστες προπονητές του βελενικούς σου έχουν γνωρίσει.
Το ότι ανταπεξήλθες, έστω και έτσι, εμένα μου αρκεί.
ΔΟΥΛΕΙΑ, ΔΟΥΛΕΙΑ, ΔΟΥΛΕΙΑ και το κεφάλαιο ΠΑΟΚ δεν έχει κλείσει. Μακάρι να είσαι ο επόμενος μας προπονητής. Δηλαδή μακάρι να είσαι έτοιμος μετά από μία τριετία να αναλάβεις τα ηνία της ομάδας.
Καλή συνέχεια.
Εϊχες την τεράστια τύχη, να κάνεις προπονητής μίας τόσο μεγάλης ομάδας, να δεις πως είναι να παίζεις Ευρώπη, να έχεις τόσους αγώνες, να έχεις την πίεση του κόσμου κτλ.
Κάτι που έλαχιστες προπονητές του βελενικούς σου έχουν γνωρίσει.
Το ότι ανταπεξήλθες, έστω και έτσι, εμένα μου αρκεί.
ΔΟΥΛΕΙΑ, ΔΟΥΛΕΙΑ, ΔΟΥΛΕΙΑ και το κεφάλαιο ΠΑΟΚ δεν έχει κλείσει. Μακάρι να είσαι ο επόμενος μας προπονητής. Δηλαδή μακάρι να είσαι έτοιμος μετά από μία τριετία να αναλάβεις τα ηνία της ομάδας.
Καλή συνέχεια.
- cristiano4
- Δημοσιεύσεις: 1450
- Εγγραφή: Δευ 10 Νοέμ 2008, 15:21
- Τοποθεσία: Βόλος
Re: Μάκης Χάβος
καλη συνέχεια και ευχαριστώ για την μεγαλυτερη μαγκια που έκανε δίνοντας ευκαιριες σε τσουκαλα-αθανασιάδη 
Re: Μάκης Χάβος
η αληθεια ειναι οτι για υπηρεσιακος προπονητης ανταπεξηλθε οσο κανεις δε περιμενε....και στην πρωτη πιο γεματη σεζον του ως προπονητης επαιξε ευρωπη,μπηκε play-off και μας πηγε στα ημιτελικα του κυπελλου...θελω να πω οτι αυτο θα μπορουσαν να ταν και τα αποτελεσματα καποιου πραγματικα εμπειρου προπονητη και οχι υπηρεσιακου
και εφοσον το πρωτο σου εγχειρημα ως προπονητης εχει αυτα τα αποτελεσματα,ο χαβος ξεκινα απο ενα υψηλο επιπεδο ηδη.....ποτε δε σε ξες σε 10 χρονια πως θα ειναι τα πραματα για αυτον
και εφοσον το πρωτο σου εγχειρημα ως προπονητης εχει αυτα τα αποτελεσματα,ο χαβος ξεκινα απο ενα υψηλο επιπεδο ηδη.....ποτε δε σε ξες σε 10 χρονια πως θα ειναι τα πραματα για αυτον