Μάκης Χάβος

Άβαταρ μέλους
VagosPaok
Δημοσιεύσεις: 554
Εγγραφή: Σάβ 02 Οκτ 2010, 13:37
Τοποθεσία: Γλασκώβη

Re: Μάκης Χάβος

Δημοσίευση από VagosPaok »

kataramenos5 έγραψε:Λοιπον τώρα που φεύγει ο Μάκης και ηρεμούνε λιγο τα πραγματα
θέλω αν γίνεται να μου λύσετε μια απορία.ΠΡΟΣΟΧΗ. Δε το γράφω για να προκαλέσω.
Με τρώει η απορία και επειδή δεν έχω γνώση σε θέματα τακτικής γι αυτό ρωτάω.
Ζητάω μια απάντηση σε καθαρά τεχνικη βάση και οσο γίνεται εμπεριστατωμένη .
Αυτο το περιβόητο σύστημα 3-6-1 η οτι άλλο ήτανε στο κούλα - ΠΑΟΚ 3-0
ήτανε τόσο ασχημο αμυντικά τουλάχιστον ,απο τη στιγμη που η Αεκ έκανε μόνο μια
ευκαιρία εκτός απο τα στημένα? Δε μιλάω για επιλογή παικτών ,ή αντιμετώπιση των στημένων φασεων κλπ.

ΥΓ Ζητω την κατανοηση σας .Όχι κράξιμο και ειρωνείες
Οπως ειπες δεν θα κανω λογω στην επιλογη παιχτων οπως ειπες...Ενας προπονητης πρεπει να γνωριζει τον αντιπαλο του και να αντιμετωπιζει την τακτικη του με τον καλυτερο δυνατο τροπο.Ετσι οπως ειναι γνωστο η αεκ διαθετει μονο ποιοτητα στα στημενα λογω των"κολωνων της δεη" που διαθετει και τα σουτ του σκοκο εκτος και αμα τυχει να βγαλει ο καφες καμια καθετη πασα που συμβαινει σπανια.Αρα,ο χαβος χρησιμοποιησε ενα συστημα που ειναι για να κλεινει τους διαδρομους πραγμα που δεν χρειαζονταν σε τετοιο βαθμο.Ισως αμα δεν χαναμε και αποφευγαμε αυτα τα γκολ που ηρθαν απο στημενες φασεις οι περισσοτεροι να ελεγαν οτι επαιξε πολυ εξυπνα...Προσωπικα φιλε τον χαβο οπως εχω πει και σε αλλο ποστ σταματησα να τον υποστηριζω μετα απο το 2-2 με τον ατρομητο για τον απλουστατο λογω οτι οι προπονητες χωρις θρασσος και ικανοποιημενοι με τα χ δεν εχουν λαμπρο μελλον...
Άβαταρ μέλους
Maximus
Δημοσιεύσεις: 5939
Εγγραφή: Παρ 24 Απρ 2009, 08:58
Τοποθεσία: Σε ενα δυαρακι με παντοφλα και φασκομηλο...

Re: Μάκης Χάβος

Δημοσίευση από Maximus »

PARASANDALOS έγραψε:δυχτυχως εκτος απο την ευρωπη ..που και η ευρωπη με ολα αυτα με κυππελο που εχασε κ την αυτοκτονια στα πλει οφφ τον παιρνει κ μπαλλα προς το αρνητικο και την αποτυχια ολης της χρονιας....

δε πρσφερε τπτ μονο κακο εκανε...λογω απειριας ...δε φταιει αυτος ομως
Argonaut4 έγραψε:Είναι άκομψο να πούμε ότι δεν προσέφερε τίποτα....πραγματικά.Αλλά έχει και τεράστια ευθύνη γιατί φτάσαμε στη πηγή πολλές φορές και εξαιτίας του δεν ήπιαμε νερό.....με παιδιαριώδη-''περίεργα'' κουτσαρίσματα.
gash04 έγραψε:Σε ευχαριστούμε Μάκη Χάβο που φέρεις ευθύνη για πολλές περίεργες εμφανίσεις σε καθοριστικά παιχνίδια αλλά φέρεις ευθύνη και για πολλές περίεργες εμφανίσεις τύπου όπως κάτωθι.
Σόρυ παιδιά, αλλά αν μπουμε στην διαδικασια να κρινουμε τον Μακη για καποιες μεμονομωνες εμφανισεις, τοτε μπορουμε να μπουμε και στο τρυπακι να κρίνουμε και άλλους προπονητες... Χερενφεν, προπερσι με κουλα πλει οφ, κυπελλο γιαννενα...

ΥΓ. edited: (Μαλακία επιχειρημα, το παραδεχομαι- Ηρθα και με ετρωγε ο κ&λος μου για καυγα) :D
Άβαταρ μέλους
Aureliano Buendia
Δημοσιεύσεις: 3873
Εγγραφή: Τρί 21 Απρ 2009, 04:37
Τοποθεσία: Ντεπώ

Re: Μάκης Χάβος

Δημοσίευση από Aureliano Buendia »

Φοβερό το υστερόγραφο :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
D.A.A.T.
Δημοσιεύσεις: 2682
Εγγραφή: Κυρ 31 Αύγ 2008, 23:04

Re: Μάκης Χάβος

Δημοσίευση από D.A.A.T. »

http://www.paokfc.gr/swift.jsp?CMRCode= ... C&extLang=

Ολοκληρώθηκε η συνεργασία με Χάβο

Η ΠΑΕ ΠΑΟΚ ανακοινώνει ότι το συμβόλαιο του Μάκη Χάβου, το οποίο ολοκληρώθηκε, δεν θα ανανεωθεί.

Ευχαριστούμε τον μέχρι πρότινος προπονητή της ομάδας για την προσφορά του και του ευχόμαστε καλή επιτυχία στη συνέχεια της σταδιοδρομίας του.


Κλειδωσε το,το γαμημενο...
Άβαταρ μέλους
teratios2
Δημοσιεύσεις: 273
Εγγραφή: Πέμ 06 Ιαν 2011, 01:15

Re: Μάκης Χάβος

Δημοσίευση από teratios2 »

D.A.A.T. έγραψε:http://www.paokfc.gr/swift.jsp?CMRCode=160KCPOHC&extLang=

Ολοκληρώθηκε η συνεργασία με Χάβο

Η ΠΑΕ ΠΑΟΚ ανακοινώνει ότι το συμβόλαιο του Μάκη Χάβου, το οποίο ολοκληρώθηκε, δεν θα ανανεωθεί.

Ευχαριστούμε τον μέχρι πρότινος προπονητή της ομάδας για την προσφορά του και του ευχόμαστε καλή επιτυχία στη συνέχεια της σταδιοδρομίας του.


Κλειδωσε το,το γαμημενο...
βαρέστε τις καμπάνες!!!!!

βγείτε στους δρόμους!!!!!

είναι αλήθεια!!!! γλιτώσαμε!!!!!
Άβαταρ μέλους
Olorin
Δημοσιεύσεις: 1971
Εγγραφή: Τετ 26 Μαρ 2008, 03:35
Τοποθεσία: The Source

Re: Μάκης Χάβος

Δημοσίευση από Olorin »

:opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara:
Άβαταρ μέλους
gika
Δημοσιεύσεις: 19011
Εγγραφή: Δευ 28 Ιαν 2008, 15:52
Τοποθεσία: Λονδίνο

Re: Μάκης Χάβος

Δημοσίευση από gika »

από ότι βλέπω για τον Μηχαηλίδη δεν ανακοινώθηκε τίποτα.... 8-)

Μήπως έχουμε ήδη τον νέο κόουτς;
Άβαταρ μέλους
jibbie
Δημοσιεύσεις: 6307
Εγγραφή: Τρί 12 Φεβ 2008, 00:41
Τοποθεσία: Hackney,London

Re: Μάκης Χάβος

Δημοσίευση από jibbie »

Να σαι καλα Μάκη, καλή τυχη!
Άβαταρ μέλους
niko70
Δημοσιεύσεις: 1668
Εγγραφή: Σάβ 14 Φεβ 2009, 21:32
Τοποθεσία: ΚΑΛΑΜΑΤΑ

Re: Μάκης Χάβος

Δημοσίευση από niko70 »

Maximus έγραψε:....
ΥΓ. edited: (Μαλακία επιχειρημα, το παραδεχομαι- Ηρθα και με ετρωγε ο κ&λος μου για καυγα) :D
Είπα να στο πω, αλλά σεβάστηκα τα χρόνια σου ρε παππού.... :lol:
Άβαταρ μέλους
niko70
Δημοσιεύσεις: 1668
Εγγραφή: Σάβ 14 Φεβ 2009, 21:32
Τοποθεσία: ΚΑΛΑΜΑΤΑ

Re: Μάκης Χάβος

Δημοσίευση από niko70 »

gika έγραψε:από ότι βλέπω για τον Μηχαηλίδη δεν ανακοινώθηκε τίποτα.... 8-)

Μήπως έχουμε ήδη τον νέο κόουτς;

Μιχαήλοβιτς..?
Άβαταρ μέλους
eorptol
Δημοσιεύσεις: 16924
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 13:40
Τοποθεσία: ΠΤΟΛΕΜΑΙΔΑ

Re: Μάκης Χάβος

Δημοσίευση από eorptol »

Καλή επιτυχία όπου και αν παει....
giapas
Δημοσιεύσεις: 11847
Εγγραφή: Τρί 26 Ιαν 2010, 10:49

Re: Μάκης Χάβος

Δημοσίευση από giapas »

Kαλή συνέχεια στη καριέρα σου και εύχομαι τα καλύτερα για το μέλλον
Άβαταρ μέλους
gika
Δημοσιεύσεις: 19011
Εγγραφή: Δευ 28 Ιαν 2008, 15:52
Τοποθεσία: Λονδίνο

Re: Μάκης Χάβος

Δημοσίευση από gika »

Σου εύχομαι ολόψυχα τα επόμενα 3-4 χρόνια να δουλέψεις και να δουλευτείς σωστά.

Εϊχες την τεράστια τύχη, να κάνεις προπονητής μίας τόσο μεγάλης ομάδας, να δεις πως είναι να παίζεις Ευρώπη, να έχεις τόσους αγώνες, να έχεις την πίεση του κόσμου κτλ.

Κάτι που έλαχιστες προπονητές του βελενικούς σου έχουν γνωρίσει.

Το ότι ανταπεξήλθες, έστω και έτσι, εμένα μου αρκεί.

ΔΟΥΛΕΙΑ, ΔΟΥΛΕΙΑ, ΔΟΥΛΕΙΑ και το κεφάλαιο ΠΑΟΚ δεν έχει κλείσει. Μακάρι να είσαι ο επόμενος μας προπονητής. Δηλαδή μακάρι να είσαι έτοιμος μετά από μία τριετία να αναλάβεις τα ηνία της ομάδας.

Καλή συνέχεια.
Άβαταρ μέλους
cristiano4
Δημοσιεύσεις: 1450
Εγγραφή: Δευ 10 Νοέμ 2008, 15:21
Τοποθεσία: Βόλος

Re: Μάκης Χάβος

Δημοσίευση από cristiano4 »

καλη συνέχεια και ευχαριστώ για την μεγαλυτερη μαγκια που έκανε δίνοντας ευκαιριες σε τσουκαλα-αθανασιάδη :nairepaok:
Άβαταρ μέλους
Alastor
Δημοσιεύσεις: 6708
Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:37

Re: Μάκης Χάβος

Δημοσίευση από Alastor »

η αληθεια ειναι οτι για υπηρεσιακος προπονητης ανταπεξηλθε οσο κανεις δε περιμενε....και στην πρωτη πιο γεματη σεζον του ως προπονητης επαιξε ευρωπη,μπηκε play-off και μας πηγε στα ημιτελικα του κυπελλου...θελω να πω οτι αυτο θα μπορουσαν να ταν και τα αποτελεσματα καποιου πραγματικα εμπειρου προπονητη και οχι υπηρεσιακου

και εφοσον το πρωτο σου εγχειρημα ως προπονητης εχει αυτα τα αποτελεσματα,ο χαβος ξεκινα απο ενα υψηλο επιπεδο ηδη.....ποτε δε σε ξες σε 10 χρονια πως θα ειναι τα πραματα για αυτον
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Προπονητικό team”