Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 22/5 20:30 nova1
Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 22/5 20:30 nova1
μουσλιμοβιτς ελπιζω τελευταιο ματς. ο πιο αδιαφορος παικτης.
καταφερε ο ΠΑΟΚ να χασει αυτο το ματς.....
Καταφερε η αεκ να χασει με τον βολο (που τον πάτησε)...
ολοι δουλευουν για τον βαζελο.
ΥΓ. μωρη κουλα παρε ενα Χ απο τον βαζελο ....
ΥΓ2. ΠΑΟΚ...... με τον βολο παιζουμε τωρα οχι με την μπαρτσελονα ναι?.... αντε μπραβο.
καταφερε ο ΠΑΟΚ να χασει αυτο το ματς.....
Καταφερε η αεκ να χασει με τον βολο (που τον πάτησε)...
ολοι δουλευουν για τον βαζελο.
ΥΓ. μωρη κουλα παρε ενα Χ απο τον βαζελο ....
ΥΓ2. ΠΑΟΚ...... με τον βολο παιζουμε τωρα οχι με την μπαρτσελονα ναι?.... αντε μπραβο.
Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 22/5 20:30 nova1
οφσαιντ γκολ.. τέλος..
τώρα ελπίζουμε μόνο με νίκη ή χ της κούλας η οποία ενδιαφέρεται να βγει τσ-λου και είναι σε καλύτερη κατάσταση από τον βάζελο
τώρα ελπίζουμε μόνο με νίκη ή χ της κούλας η οποία ενδιαφέρεται να βγει τσ-λου και είναι σε καλύτερη κατάσταση από τον βάζελο
Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 22/5 20:30 nova1
Κι ομως εχουμε σημαντικες πιθανοτητες να βγουμε Τσου-Λου αλλα εξισου μεγαλες δυστυχως ειναι οι πιθανοτητες ο πολυ καλος ολ-βολου να μας κανει κανα διπλο και να μεινουμε εκτος ευρωπης!
ΞΕΧΝΑΜΕ ΤΗ ΓΚΡΙΝΙΑ ΤΗΝ ΚΡΙΤΙΚΗ..ΤΟ ΧΑΒΟ! ΕΡΧΕΤΑΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΑΤΟ ΜΑΤΣ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙ ΠΟΛΥ ΠΡΟΣΟΧΗ!
ΞΕΧΝΑΜΕ ΤΗ ΓΚΡΙΝΙΑ ΤΗΝ ΚΡΙΤΙΚΗ..ΤΟ ΧΑΒΟ! ΕΡΧΕΤΑΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΑΤΟ ΜΑΤΣ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙ ΠΟΛΥ ΠΡΟΣΟΧΗ!
Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 22/5 20:30 nova1
ο βαζελος δεν κερδιζει την κουλα με τιποτα και το χ μας κανει στο μεταξυ τους εγω ειμαι σιγουρος για cl
-
black death
- Δημοσιεύσεις: 8220
- Εγγραφή: Παρ 17 Σεπ 2010, 08:43
Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 22/5 20:30 nova1
Ο προπονητής θα την πληρώνει πάντα. Γιατί αν έπερνε χ (που το άξιζε εφόσον το γκολ ήταν οφσάιντ) χωρίς το κέντρο του θα μας χάλαγε...gash04 έγραψε:Ποιος Χάβος ρε θέλετε να μας τρελάνετε!
Δεν βλέπετε που ο Βιερίνια Σαλπιγγίδης Αθανασιάδης είναι για τον φούτσο?
Που ο Φωτάκης συνεχίζει να κάνει μαλακισμένα φάουλ και τρώμε απο στημένα με οφσάιτ και πάλι εκεί κόλλημα φάγατε με τον Χάβο.
Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 22/5 20:30 nova1
αντε ρε τους γαμημενους,, του βιτολο την φαση την δικσανε 20 ριπλευ, το οφσαιντ μια και με το ζορυ τα @@.
-
yiannisPAOKitalia
- Δημοσιεύσεις: 3322
- Εγγραφή: Τρί 14 Οκτ 2008, 23:38
- Τοποθεσία: Bologna
Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 22/5 20:30 nova1
οσοι κρατησουν απτο σημερινο παιχνιδι το οφσαιντ γκολ ειναι αξιοι της μοιρας τους....
τωρα προσευχες την τεταρτη μπας και παιξει μπαλα το αεκακι
τωρα προσευχες την τεταρτη μπας και παιξει μπαλα το αεκακι
- hasio_john
- Δημοσιεύσεις: 10997
- Εγγραφή: Σάβ 13 Δεκ 2008, 21:16
- Τοποθεσία: ΧΑΝΙΑ
Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 22/5 20:30 nova1
ΈΛΕΟΣ ρε παιδιά !!! Πάντως, αφού δεν νικήσαμε τον ανύπαρκτο βάζελο σήμερα, νομίζω πως δεν αξίζαμε να πάμε στο C.L. !! Το στήσιμο του Χάβου σήμερα και η (μη) ψυχολογική ντόπα που τους έδωσε ήταν για 1-Χ και ΌΧΙ για να νικήσουμε!! Απαράδεκτο...
Αλλά και από την άλλη , μόνο με οφσάιντ θα μπορούσαν να βάλουν γκολ οι πουλημένοι!!!
ΚΡΙΜΑ που δεν μπήκε το γκολ του Μούσλι στο τέλος!! Κρίμα..
Τέλος πάντων , πάει και αυτό , πάμε για άλλα!!!

Αλλά και από την άλλη , μόνο με οφσάιντ θα μπορούσαν να βάλουν γκολ οι πουλημένοι!!!
ΚΡΙΜΑ που δεν μπήκε το γκολ του Μούσλι στο τέλος!! Κρίμα..
Τέλος πάντων , πάει και αυτό , πάμε για άλλα!!!
Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 22/5 20:30 nova1
αν όμως νικίσει ο βάζελος και εμείς τον βόλο, και βγούμε 2οι, ποια θέση θα πάρουμε στο Europa League? θα παίξουμε προκριματικά 2 φορές?




