Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 22/5 20:30 nova1
Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 22/5 20:30 nova1
Κάκο η μάνα σου είναι μεγάλη πουτάνα τελικά που γέννησε εσένα.
- baneprelevic361
- Δημοσιεύσεις: 1548
- Εγγραφή: Τρί 08 Μαρ 2011, 11:22
- Τοποθεσία: Αθήνα, Παλαιά Φωκαία
- Επικοινωνία:
Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 22/5 20:30 nova1
Σωστός δεν πειράζει αν χάσουμε. Τελευταία αγωνιστική νίκη με βόλο και τέλος το πάρτυ!Besuch έγραψε:τΕΡΑΣΤΙΑ ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΟ ΓΚΟΛ ΤΟΥ βΟΛΟΥ ΚΑΙ ΔΙΚΟΠΟ ΜΑΧΑΙΡΙ...ΣΤΟ ΤΕΛΟς ΑΥΤΑ ΟΜΩς!
-
black death
- Δημοσιεύσεις: 8220
- Εγγραφή: Παρ 17 Σεπ 2010, 08:43
Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 22/5 20:30 nova1
Καλά εντάξι.gash04 έγραψε:Κάκο η μάνα σου είναι μεγάλη πουτάνα τελικά που γέννησε εσένα.
-
yiannisPAOKitalia
- Δημοσιεύσεις: 3322
- Εγγραφή: Τρί 14 Οκτ 2008, 23:38
- Τοποθεσία: Bologna
Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 22/5 20:30 nova1
Έχει δίκιο. Γιατί με 6 βαθμούς ο βόλος, κυνηγάει νίκη για να βγει τρίτος.
Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 22/5 20:30 nova1
δυστυχως τωρα ο βαζελος εχει το πανω χερι και μονο αυτος....ετσι οπως εγινε θα σκυλιασει να κερδισει την τεταρτη το χανουμι και εμεις θα τερματισουμε δευτερη...γιατι μια φορα δεν μπορουμε να παρουμε θετικο αποτελεσμα απο το οακα???
Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 22/5 20:30 nova1
cl θα βγουμε το θεμα ειναι οτι παιξαμε παλι σαν μικρη ομαδα
- PaOkArAsIrAkLiO
- Δημοσιεύσεις: 1997
- Εγγραφή: Σάβ 23 Ιαν 2010, 18:00
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 22/5 20:30 nova1
Μου φαινεται πως ο Χαβος το ειχε παρει αποφαση πως δεν θα σπασει αυτος φετος την παραδοση στο ΟΑΚΑ.
Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 22/5 20:30 nova1
Μόλις χαρίσαμε στο βάζελο το c.l....Μπράβο μας και εις ανώτερα...
- Federacion
- Δημοσιεύσεις: 1678
- Εγγραφή: Δευ 07 Ιουν 2010, 09:53
Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 22/5 20:30 nova1
Ποιος Χάβος ρε θέλετε να μας τρελάνετε!
Δεν βλέπετε που ο Βιερίνια Σαλπιγγίδης Αθανασιάδης είναι για τον φούτσο?
Που ο Φωτάκης συνεχίζει να κάνει μαλακισμένα φάουλ και τρώμε απο στημένα με οφσάιτ και πάλι εκεί κόλλημα φάγατε με τον Χάβο.
Δεν βλέπετε που ο Βιερίνια Σαλπιγγίδης Αθανασιάδης είναι για τον φούτσο?
Που ο Φωτάκης συνεχίζει να κάνει μαλακισμένα φάουλ και τρώμε απο στημένα με οφσάιτ και πάλι εκεί κόλλημα φάγατε με τον Χάβο.