Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 22/5 20:30 nova1

Συζήτηση για τους επόμενους αγώνες του ΠΑΟΚ
black death
Δημοσιεύσεις: 8226
Εγγραφή: Παρ 17 Σεπ 2010, 08:43

Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 22/5 20:30 nova1

Δημοσίευση από black death »

Ναι τώρα αποφασίσατε ότι είμαστε μικρή ομάδα. Τόσα χρόνια που μαζεύουμε γκολ σε αυτό το γήπεδο τι είμαστε; Και που κρατήσαμε το 0 μέχρι το 74' πάλι καλά.
Άβαταρ μέλους
navigator11
Δημοσιεύσεις: 21299
Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35

Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 22/5 20:30 nova1

Δημοσίευση από navigator11 »

δεν είναι εικόνα ομάδας αυτή.δε δικαιολογείται με ΤΙΠΟΤΑ.ανεξαρτήτως όφ-σάϊντ.δυστυχώς.μακάρι να κάτσει καμία φάση μπάς και ...
Άβαταρ μέλους
SASIR4
Δημοσιεύσεις: 147
Εγγραφή: Τρί 22 Ιαν 2008, 13:59
Τοποθεσία: ΓΕΝΤΙ ΚΟΥΛΕ

Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 22/5 20:30 nova1

Δημοσίευση από SASIR4 »

παιξε για την νικη απο το πρωτο λεπτο ρε χαβο οχι για την ισοπαλια η για να μην φαμε καμια ντουζινα γκολ ΠΑΟΚ ΕΙΣΑΙ Η παοκ μια ζωη τα ιδια
yiannisPAOKitalia
Δημοσιεύσεις: 3322
Εγγραφή: Τρί 14 Οκτ 2008, 23:38
Τοποθεσία: Bologna

Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 22/5 20:30 nova1

Δημοσίευση από yiannisPAOKitalia »

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Άβαταρ μέλους
PaOkArAsIrAkLiO
Δημοσιεύσεις: 1996
Εγγραφή: Σάβ 23 Ιαν 2010, 18:00
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 22/5 20:30 nova1

Δημοσίευση από PaOkArAsIrAkLiO »

Ειμαστε αξιοι της μοιρας μας!! Μουσλι σηκω φυγε μονος σου!!!
Άβαταρ μέλους
PAOKfanAthens
Δημοσιεύσεις: 1514
Εγγραφή: Κυρ 15 Ιουν 2008, 22:57
Τοποθεσία: Athens

Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 22/5 20:30 nova1

Δημοσίευση από PAOKfanAthens »

TI EXAΣΕΣ ΡΕΕΕΕ!!!ΔΕΝ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΑΥΤΑ!

υγ.γκολ ο βολος
yiannisPAOKitalia
Δημοσιεύσεις: 3322
Εγγραφή: Τρί 14 Οκτ 2008, 23:38
Τοποθεσία: Bologna

Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 22/5 20:30 nova1

Δημοσίευση από yiannisPAOKitalia »

Γκολ ο βολος
Άβαταρ μέλους
Falegkos
Δημοσιεύσεις: 4319
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 14:50

Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 22/5 20:30 nova1

Δημοσίευση από Falegkos »

δεν υπαρχει πιο τραγικός επιθετικός......
ο βολος κανει την δουλειά του και κερδίζει.
Άβαταρ μέλους
PAOKfanAthens
Δημοσιεύσεις: 1514
Εγγραφή: Κυρ 15 Ιουν 2008, 22:57
Τοποθεσία: Athens

Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 22/5 20:30 nova1

Δημοσίευση από PAOKfanAthens »

Καλα,εδω εχασε την αλλη φορα εκεινο που περασε και τον τζορβα,εδω θα το βαζε?!
Άβαταρ μέλους
elpaoki
Δημοσιεύσεις: 848
Εγγραφή: Παρ 18 Φεβ 2011, 20:08

Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 22/5 20:30 nova1

Δημοσίευση από elpaoki »

εβαλε γκολ και ο βολος αλλα δεν εχει τοση σημασια... :evil:
black death
Δημοσιεύσεις: 8226
Εγγραφή: Παρ 17 Σεπ 2010, 08:43

Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 22/5 20:30 nova1

Δημοσίευση από black death »

Αν βάλουμε κάτω και μετρήσουμε τι μας έχει στερήσει φέτος η ανικανότητα των επιθετικών μας δεν τη γλιτώνουμε την τρέλα.
interted
Δημοσιεύσεις: 691
Εγγραφή: Σάβ 28 Νοέμ 2009, 19:02

Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 22/5 20:30 nova1

Δημοσίευση από interted »

πως δεν έχει σημασία..

τώρα η βαθμολογία είναι

1) Παναθηναϊκός 10
2) ΠΑΟΚ 9
3) ΑΕΚ 8
4) Ολυμπιακός Βόλου 6
Besuch
Δημοσιεύσεις: 903
Εγγραφή: Κυρ 31 Μάιος 2009, 01:21

Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 22/5 20:30 nova1

Δημοσίευση από Besuch »

τΕΡΑΣΤΙΑ ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΟ ΓΚΟΛ ΤΟΥ βΟΛΟΥ ΚΑΙ ΔΙΚΟΠΟ ΜΑΧΑΙΡΙ...ΣΤΟ ΤΕΛΟς ΑΥΤΑ ΟΜΩς!
Άβαταρ μέλους
SASIR4
Δημοσιεύσεις: 147
Εγγραφή: Τρί 22 Ιαν 2008, 13:59
Τοποθεσία: ΓΕΝΤΙ ΚΟΥΛΕ

Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 22/5 20:30 nova1

Δημοσίευση από SASIR4 »

με τι ομαδα θα κερδισουμε τον βολο?
Άβαταρ μέλους
PaOkArAsIrAkLiO
Δημοσιεύσεις: 1996
Εγγραφή: Σάβ 23 Ιαν 2010, 18:00
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 22/5 20:30 nova1

Δημοσίευση από PaOkArAsIrAkLiO »

Αρα τελευταια αγωνιστικη θελουμε οπωσδηποτε δικη μας νικη και ισοπαλια στο ντερμπυ ή νικη της Κουλας
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος PaOkArAsIrAkLiO την Κυρ 22 Μάιος 2011, 21:20, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Επόμενοι Αγώνες”