Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 22/5 20:30 nova1
Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 22/5 20:30 nova1
μπραβο μας για αλλη μια φορα φετος.
καταφεραμε να χασουμε ΚΑΙ αυτο το ματς.
καταφεραμε να χασουμε ΚΑΙ αυτο το ματς.
- navigator11
- Δημοσιεύσεις: 21284
- Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35
-
black death
- Δημοσιεύσεις: 8220
- Εγγραφή: Παρ 17 Σεπ 2010, 08:43
Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 22/5 20:30 nova1
Φάουλ στο Χαλκιά; Από ποιον; Απ' τον Κοντρέρας; Οφσάιντ ήταν το γκολ.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος black death την Κυρ 22 Μάιος 2011, 21:08, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 22/5 20:30 nova1
γαμω την παραδοση μας σαν γατουλες παιζουμε με τα βαζελια.
Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 22/5 20:30 nova1
Ένα μέτρο, ίσως;;;;;;navigator11 έγραψε:μία ιδέα όφ-σάϊντ ίσως;;
- PaOkArAsIrAkLiO
- Δημοσιεύσεις: 1997
- Εγγραφή: Σάβ 23 Ιαν 2010, 18:00
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 22/5 20:30 nova1
Μετα το ειδα στο ριπλεϊ!black death έγραψε:Φάουλ στο Χαλκιά; Από ποιον; Απ' τον Κοντρέρας; Οφσάιντ ήταν το γκολ.
Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 22/5 20:30 nova1
και οφσαιντ να ναι το γκολ που ειναι,δε ειναι να απορεις γιατι το φαγαμε....και δεν αποτελει καμια δικαιολογια το οτι ειναι οφσαιντ....δειγματα μικρης ομαδας σημερα,οπως και σε αρκετα ματς φετος...τα θελαμε τα παθαμε
Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 22/5 20:30 nova1
Γι' άλλη μια φορά στο ΟΑΚΑ με νοοτροπία μικρής ομάδας... Απ' το κέντρο και μπροστά ανύπαρκτοι... Πάρε και το γκολ-offside κι έτσι απλά 1-0...