Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 22/5 20:30 nova1
- PAOK_NORTH_ARMY
- Δημοσιεύσεις: 2918
- Εγγραφή: Παρ 15 Φεβ 2008, 08:20
Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 22/5 20:30 nova1
0-0 στο αλλο. Οποιος έχει κάνα link της προκοπής ας το στείλει.
- ΦΑΡΜΑΚΟΠΟΙΟΣ
- Δημοσιεύσεις: 1551
- Εγγραφή: Τρί 26 Ιαν 2010, 10:41
- Τοποθεσία: valia calda
Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 22/5 20:30 nova1
καλε μου ανθρωπε,δε βλεπεις οτι ο τσουκαλας δεν παταει καλα;βαλε μεσα αριας να τους πιεσεις παραπανω,μπας κ κρατησουμε περισσοτερο τη μπαλα...ευκαιρια ειναι σημερα με το σκορποχωρι...
- PaOkArAsIrAkLiO
- Δημοσιεύσεις: 1997
- Εγγραφή: Σάβ 23 Ιαν 2010, 18:00
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 22/5 20:30 nova1
Αν δεν μπορουμε να κερδισουμε αυτον τον Παναθηναϊκο τοτε πως περιμενουμε να μεγαλωσουμε ως ομαδα; Παντως πρεπει να παραδεχτω τον Χαβο, τους εχει κλεισει τους δρομους που οδηγουν καθετα στην εστια του Χαλκια.Εξαιρετικοι για την ωρα Σαλπι και Λινο.
Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 22/5 20:30 nova1
ο τσούκ έχει κάνει όμως μερικές καλές άμυνες, και έτσι όπως πάει το μάτς μας χρειάζεται. πιστεύω κι εγώ στην αλλαγή ελ ζάρ μετά το 70
Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 22/5 20:30 nova1
Είναι κρίμα να βρίσκεις τον βάζελο τόσο χάλια και να μην κάνεις φάση.
Άλλη ομάδα είμαστε χωρίς τον Πάμπλο
Το θετικό είναι ότι μεσοαμυντικά πάμε καλά
Πρέπει να ανεβάσει ρυθμό ο Βιερίνια
Άλλη ομάδα είμαστε χωρίς τον Πάμπλο
Το θετικό είναι ότι μεσοαμυντικά πάμε καλά
Πρέπει να ανεβάσει ρυθμό ο Βιερίνια
Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 22/5 20:30 nova1
http://www.fromsportcom.com/v-2/6/172/v-277264.htmlPAOK_NORTH_ARMY έγραψε:0-0 στο αλλο. Οποιος έχει κάνα link της προκοπής ας το στείλει.
Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 22/5 20:30 nova1
ξυπνατε ρε γαμω μονοι σας ειστε και χανετε την μπαλα. τα νευρα μας.
Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 22/5 20:30 nova1
με την βαζελα παιζουμε γαμωτο οχι με την μπαρτσα καντε μια επιθεση γαμωτο
-
yiannisPAOKitalia
- Δημοσιεύσεις: 3322
- Εγγραφή: Τρί 14 Οκτ 2008, 23:38
- Τοποθεσία: Bologna
Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 22/5 20:30 nova1
Ας κρατήσουμε εμείς το μεδέν, και ας το βάλει ο Βόλος το γκολ..
- PaOkArAsIrAkLiO
- Δημοσιεύσεις: 1997
- Εγγραφή: Σάβ 23 Ιαν 2010, 18:00
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
- PaOkArAsIrAkLiO
- Δημοσιεύσεις: 1997
- Εγγραφή: Σάβ 23 Ιαν 2010, 18:00
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη