Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 22/5 20:30 nova1

Συζήτηση για τους επόμενους αγώνες του ΠΑΟΚ
Άβαταρ μέλους
PAOK_NORTH_ARMY
Δημοσιεύσεις: 2918
Εγγραφή: Παρ 15 Φεβ 2008, 08:20

Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 22/5 20:30 nova1

Δημοσίευση από PAOK_NORTH_ARMY »

0-0 στο αλλο. Οποιος έχει κάνα link της προκοπής ας το στείλει.
Άβαταρ μέλους
ΦΑΡΜΑΚΟΠΟΙΟΣ
Δημοσιεύσεις: 1551
Εγγραφή: Τρί 26 Ιαν 2010, 10:41
Τοποθεσία: valia calda

Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 22/5 20:30 nova1

Δημοσίευση από ΦΑΡΜΑΚΟΠΟΙΟΣ »

καλε μου ανθρωπε,δε βλεπεις οτι ο τσουκαλας δεν παταει καλα;βαλε μεσα αριας να τους πιεσεις παραπανω,μπας κ κρατησουμε περισσοτερο τη μπαλα...ευκαιρια ειναι σημερα με το σκορποχωρι...
Άβαταρ μέλους
PaOkArAsIrAkLiO
Δημοσιεύσεις: 1997
Εγγραφή: Σάβ 23 Ιαν 2010, 18:00
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 22/5 20:30 nova1

Δημοσίευση από PaOkArAsIrAkLiO »

Αν δεν μπορουμε να κερδισουμε αυτον τον Παναθηναϊκο τοτε πως περιμενουμε να μεγαλωσουμε ως ομαδα; Παντως πρεπει να παραδεχτω τον Χαβο, τους εχει κλεισει τους δρομους που οδηγουν καθετα στην εστια του Χαλκια.Εξαιρετικοι για την ωρα Σαλπι και Λινο.
interted
Δημοσιεύσεις: 692
Εγγραφή: Σάβ 28 Νοέμ 2009, 19:02

Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 22/5 20:30 nova1

Δημοσίευση από interted »

ο τσούκ έχει κάνει όμως μερικές καλές άμυνες, και έτσι όπως πάει το μάτς μας χρειάζεται. πιστεύω κι εγώ στην αλλαγή ελ ζάρ μετά το 70
Άβαταρ μέλους
Fawkes
Δημοσιεύσεις: 2499
Εγγραφή: Δευ 21 Δεκ 2009, 13:56
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 22/5 20:30 nova1

Δημοσίευση από Fawkes »

Είναι κρίμα να βρίσκεις τον βάζελο τόσο χάλια και να μην κάνεις φάση.
Άλλη ομάδα είμαστε χωρίς τον Πάμπλο
Το θετικό είναι ότι μεσοαμυντικά πάμε καλά
Πρέπει να ανεβάσει ρυθμό ο Βιερίνια
Άβαταρ μέλους
Da_Paok
Δημοσιεύσεις: 204
Εγγραφή: Πέμ 19 Ιουν 2008, 21:48

Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 22/5 20:30 nova1

Δημοσίευση από Da_Paok »

PAOK_NORTH_ARMY έγραψε:0-0 στο αλλο. Οποιος έχει κάνα link της προκοπής ας το στείλει.
http://www.fromsportcom.com/v-2/6/172/v-277264.html
Άβαταρ μέλους
SASIR4
Δημοσιεύσεις: 147
Εγγραφή: Τρί 22 Ιαν 2008, 13:59
Τοποθεσία: ΓΕΝΤΙ ΚΟΥΛΕ

Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 22/5 20:30 nova1

Δημοσίευση από SASIR4 »

ωχ ο οικοδομος μπηκε
Άβαταρ μέλους
Falegkos
Δημοσιεύσεις: 4319
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 14:50

Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 22/5 20:30 nova1

Δημοσίευση από Falegkos »

ξυπνατε ρε γαμω μονοι σας ειστε και χανετε την μπαλα. τα νευρα μας.
Άβαταρ μέλους
SASIR4
Δημοσιεύσεις: 147
Εγγραφή: Τρί 22 Ιαν 2008, 13:59
Τοποθεσία: ΓΕΝΤΙ ΚΟΥΛΕ

Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 22/5 20:30 nova1

Δημοσίευση από SASIR4 »

κανε την 5 νικη με την βαζελα να γουσταρουμε
interted
Δημοσιεύσεις: 692
Εγγραφή: Σάβ 28 Νοέμ 2009, 19:02

Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 22/5 20:30 nova1

Δημοσίευση από interted »

ο κόνδορας έχει πρόβλημα με τις κάρτες?
Άβαταρ μέλους
SASIR4
Δημοσιεύσεις: 147
Εγγραφή: Τρί 22 Ιαν 2008, 13:59
Τοποθεσία: ΓΕΝΤΙ ΚΟΥΛΕ

Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 22/5 20:30 nova1

Δημοσίευση από SASIR4 »

με την βαζελα παιζουμε γαμωτο οχι με την μπαρτσα καντε μια επιθεση γαμωτο
yiannisPAOKitalia
Δημοσιεύσεις: 3322
Εγγραφή: Τρί 14 Οκτ 2008, 23:38
Τοποθεσία: Bologna

Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 22/5 20:30 nova1

Δημοσίευση από yiannisPAOKitalia »

Ας κρατήσουμε εμείς το μεδέν, και ας το βάλει ο Βόλος το γκολ..
interted
Δημοσιεύσεις: 692
Εγγραφή: Σάβ 28 Νοέμ 2009, 19:02

Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 22/5 20:30 nova1

Δημοσίευση από interted »

πως πάει το άλλο ματσάκιον, κάνει τίποτα ο μπέος?
Άβαταρ μέλους
PaOkArAsIrAkLiO
Δημοσιεύσεις: 1997
Εγγραφή: Σάβ 23 Ιαν 2010, 18:00
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 22/5 20:30 nova1

Δημοσίευση από PaOkArAsIrAkLiO »

Αρχισε τη δουλεια ο Καρα-βουτας!
Άβαταρ μέλους
PaOkArAsIrAkLiO
Δημοσιεύσεις: 1997
Εγγραφή: Σάβ 23 Ιαν 2010, 18:00
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 22/5 20:30 nova1

Δημοσίευση από PaOkArAsIrAkLiO »

Φαουλ στο Χαλκια μαλακα Κακο!!!
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Επόμενοι Αγώνες”