Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 22/5 20:30 nova1
Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 22/5 20:30 nova1
Χωρίς Γκαρσία..........χωρίς Ίβιτς.......100% κόντρα διαιτησία.
Ποιος θα πάρει την ομάδα στην πλάτη του?Ποιος θα περάσει ηρεμία στην ομάδα όταν αρχίσουν τα φαλτσοσφυρίγματα και αρχίσουν να εκνευρίζοντε οι παίχτες?
Ποιος θα δαγκώνει στο κέντρο?Ποιος θα μοιράζει μπαλιές?
Ενας Βιερίνια έμεινε..........αν τον διαχειριστούμε σωστά την Κυριακή ο βάζελος δεν έχει παίχτη να τον σταματήσει.
Θα συμφωνήσω με μερικούς που λένε για Σάλπι κορυφή.Και Ελζαρ,Βιέρι στα άκρα.Μια κηδεία(γκολ) θα τους την κάνουμε.Και χρειαζόμαστε οπωσδήποτε γκολ.
Όχι Τσουκαλά βασικό..........Αρίας ...Φωτάκη...Βιτόλο.
Κάποιος πριν το ματς πρέπει να κάνει μια συζήτηση με τον Αρίας αν τον βάλει βασικό και να του δώσει να καταλάβει ότι παίζει αντίπαλος με την δεύτερη πιο σάπια ομάδα στην Ελλάδα....και επίσης να του κάνει μια μίνι εξιστόρηση των πουστιών που μας έχει κάνει.
Οι υπόλοιποι τα ξέρουν.
Το σχήμα με Βιέρι κορυφή και άκρα Κούτσια,Ελ Ζαρ.....γαμεί....αλλά......γιατί να ρισκάρεις σε αυτό ματς.Αυτό το σχήμα έπρεπε να το δοκιμάσεις σε άλλα ματς και είμαι σίγουρος ότι αν δουλευτεί σωστά είναι καλύτερο από το άλλο με τον Σάλπι κορυφή........ή να προσθέσω ένα επικίνδυνο 4-4-2 με Σάλπι...Βιέρι κορυφή.Να χαμε να λέγαμε...... αυτά οταν έχεις σοβαρό κόουτς τα έχεις ήδη δουλεμένα.
Το ματσάκι της Κυριακής θέλει θέλει η ψυχή των παιχτών να βαρέσει OVER στην πίεση και να σπάσει όλα τα μπαρόμετρα.
Η ψυχραιμία τους να παραμείνει σε επίπεδα αθλητή σκοποβολής.
Πίεση ανελέητη στην πρώτη μπαλιά και βουρ στο πατσά........!!!!!!Αγνοούμε τον μπάσταρδο τον Κάκο τον ποζερά που πορνοσταρ σε τσόντα θα ήταν άκρως καλύτερος και κάνουμε το παιχνίδι μας.
Ο σοβαρός ΠΑΟΚ δεν έχει να φοβηθεί τίποτα από τις αδερφές του βάζελου.......ΠΛΗΝ ΣΙΣΣΕ......που θέλει τεράστια προσοχή.
Ο Λέτο από λάδι μπόλικο και τηγανήτα τίποτα.Προσοχή στα στημένα και του βάζελου...μην ξεχαστούμε.......γιατί είναι το ίδιο επικίνδυνος με την κούλα....άμα δεν προσέξουμε θα φάμε άλλα 3 από στημένα στο χαλαρό.
Να παίξουν για τον Πάμπλο....για τον Πρόεδρο........και ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΌΛΑ για αυτόν τον ΛΑΟ που είναι κάτω από την μπότα της χούντας της οικονομικής τρομοκρατίας της κυβέρνησης και ΞΕΠΟΥΛΗΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ!!!
Πρόεδρε μίλα στους παίχτες πριν το ματς οπωσδήποτε.
Καλή τύχη.
Ποιος θα πάρει την ομάδα στην πλάτη του?Ποιος θα περάσει ηρεμία στην ομάδα όταν αρχίσουν τα φαλτσοσφυρίγματα και αρχίσουν να εκνευρίζοντε οι παίχτες?
Ποιος θα δαγκώνει στο κέντρο?Ποιος θα μοιράζει μπαλιές?
Ενας Βιερίνια έμεινε..........αν τον διαχειριστούμε σωστά την Κυριακή ο βάζελος δεν έχει παίχτη να τον σταματήσει.
Θα συμφωνήσω με μερικούς που λένε για Σάλπι κορυφή.Και Ελζαρ,Βιέρι στα άκρα.Μια κηδεία(γκολ) θα τους την κάνουμε.Και χρειαζόμαστε οπωσδήποτε γκολ.
Όχι Τσουκαλά βασικό..........Αρίας ...Φωτάκη...Βιτόλο.
Κάποιος πριν το ματς πρέπει να κάνει μια συζήτηση με τον Αρίας αν τον βάλει βασικό και να του δώσει να καταλάβει ότι παίζει αντίπαλος με την δεύτερη πιο σάπια ομάδα στην Ελλάδα....και επίσης να του κάνει μια μίνι εξιστόρηση των πουστιών που μας έχει κάνει.
Οι υπόλοιποι τα ξέρουν.
Το σχήμα με Βιέρι κορυφή και άκρα Κούτσια,Ελ Ζαρ.....γαμεί....αλλά......γιατί να ρισκάρεις σε αυτό ματς.Αυτό το σχήμα έπρεπε να το δοκιμάσεις σε άλλα ματς και είμαι σίγουρος ότι αν δουλευτεί σωστά είναι καλύτερο από το άλλο με τον Σάλπι κορυφή........ή να προσθέσω ένα επικίνδυνο 4-4-2 με Σάλπι...Βιέρι κορυφή.Να χαμε να λέγαμε...... αυτά οταν έχεις σοβαρό κόουτς τα έχεις ήδη δουλεμένα.
Το ματσάκι της Κυριακής θέλει θέλει η ψυχή των παιχτών να βαρέσει OVER στην πίεση και να σπάσει όλα τα μπαρόμετρα.
Η ψυχραιμία τους να παραμείνει σε επίπεδα αθλητή σκοποβολής.
Πίεση ανελέητη στην πρώτη μπαλιά και βουρ στο πατσά........!!!!!!Αγνοούμε τον μπάσταρδο τον Κάκο τον ποζερά που πορνοσταρ σε τσόντα θα ήταν άκρως καλύτερος και κάνουμε το παιχνίδι μας.
Ο σοβαρός ΠΑΟΚ δεν έχει να φοβηθεί τίποτα από τις αδερφές του βάζελου.......ΠΛΗΝ ΣΙΣΣΕ......που θέλει τεράστια προσοχή.
Ο Λέτο από λάδι μπόλικο και τηγανήτα τίποτα.Προσοχή στα στημένα και του βάζελου...μην ξεχαστούμε.......γιατί είναι το ίδιο επικίνδυνος με την κούλα....άμα δεν προσέξουμε θα φάμε άλλα 3 από στημένα στο χαλαρό.
Να παίξουν για τον Πάμπλο....για τον Πρόεδρο........και ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΌΛΑ για αυτόν τον ΛΑΟ που είναι κάτω από την μπότα της χούντας της οικονομικής τρομοκρατίας της κυβέρνησης και ΞΕΠΟΥΛΗΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ!!!
Πρόεδρε μίλα στους παίχτες πριν το ματς οπωσδήποτε.
Καλή τύχη.
Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 22/5 20:30 nova1
Δυστυχώς η ιστορία έχει δείξει ότι σε τέτοια ματς:
1ον. Δεν πας ΚΑΙ για την ισοπαλία, γιατί τότε εισπράτεις τρίμπαλο και άνω...Πας μόνο για τη νίκη...
2ον. Δεν προσέχεις κάποιον συγκεκριμένο ''Σούπερ'' παίκτη, γιατί τότε τρως φάπα από τους ανύπαρκτους υπόλοιπους...
3ον. Δεν κάνεις αλχημείες, πας στα γνωστά και σίγουρα πρέπει να στηρίζεσαι στους πιο εγωϊστές από τους παίκτες σου...
1ον. Δεν πας ΚΑΙ για την ισοπαλία, γιατί τότε εισπράτεις τρίμπαλο και άνω...Πας μόνο για τη νίκη...
2ον. Δεν προσέχεις κάποιον συγκεκριμένο ''Σούπερ'' παίκτη, γιατί τότε τρως φάπα από τους ανύπαρκτους υπόλοιπους...
3ον. Δεν κάνεις αλχημείες, πας στα γνωστά και σίγουρα πρέπει να στηρίζεσαι στους πιο εγωϊστές από τους παίκτες σου...
Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 22/5 20:30 nova1
1,6 ο άσσος;;;;
Θα βάλω μια κατοστάρα στο διπλό, σα να κλέβω εκκλησία θα ναι.
Θα βάλω μια κατοστάρα στο διπλό, σα να κλέβω εκκλησία θα ναι.
Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 22/5 20:30 nova1
Καρελια βαλ΄το απο ημιχρονο το διπλο...Karelias έγραψε:1,6 ο άσσος;;;;
Θα βάλω μια κατοστάρα στο διπλό, σα να κλέβω εκκλησία θα ναι.
- kataramenos5
- Δημοσιεύσεις: 31581
- Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50
Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 22/5 20:30 nova1

Κυνηγήστε το λαγουδακι μεσα στο λαγούμι του.
Είστε καλύτεροι σαν ομάδα.
Μα πανω απ ολα,είστε ΠΑΟΚ ΡΕ
Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 22/5 20:30 nova1
Βλεπω σφαγη. Βλεπω Σαλπιγγιδη να χανει τετ α τετ. Βλεπω να μην παιζει παλι ο Αριας. Βλεπω 1η αλλαγη στο 75. Δεν ειμαι καθολου αισιοδοξος, αλλα παμε δυνατα κ οτι γινει...
-
black death
- Δημοσιεύσεις: 8220
- Εγγραφή: Παρ 17 Σεπ 2010, 08:43
Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 22/5 20:30 nova1
Αυτό το κέντρο που έβαλες είναι εντελώς άμπαλο. Ο ΠΑΟΚ παίζει καλύτερη άμυνα κρατώντας τη μπάλα.
Τώρα βέβαια θα μου πεις με Ίβιτς, Γκαρσία έξω ποιος χαφ του ΠΑΟΚ ξέρει μπάλα, και θα έχεις και δίκιο, αλλά ίσως θα ήταν καλύτερα να πάμε σε κάτι πιο συνηθισμένο και ορθολογικό.
Εγώ βλέπω να βάζει Βιτόλο, Τσουκαλά, Φωτάκη στα χαφ.
Τώρα βέβαια θα μου πεις με Ίβιτς, Γκαρσία έξω ποιος χαφ του ΠΑΟΚ ξέρει μπάλα, και θα έχεις και δίκιο, αλλά ίσως θα ήταν καλύτερα να πάμε σε κάτι πιο συνηθισμένο και ορθολογικό.
Εγώ βλέπω να βάζει Βιτόλο, Τσουκαλά, Φωτάκη στα χαφ.
Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 22/5 20:30 nova1
Στη διάθεση του Ζεσουάλδο Φερέιρα για τον κρίσιμο αγώνα της Κυριακής με τον ΠΑΟΚ, στο πλαίσιο της 5ης ημέρας των πλέι-οφ της Σούπερ Λίγκας, τέθηκε ο Λάζαρος Χριστοδουλόπουλος.
Ο διεθνής μεσοεπιθετικός ξεπέρασε το πρόβλημα που αντιμετώπιζε, προπονήθηκε σήμερα κανονικά και λογικά θα συμπεριληφθεί στην αποστολή, η οποία θα ανακοινωθεί αύριο. Εκτός πλάνων παραμένουν οι τραυματίες Σπυρόπουλος και Σεϊταρίδης, που ακολούθησαν και πάλι ατομικό πρόγραμμα, ενώ ο Πορτογάλος τεχνικός δεν υπολογίζει και τον τιμωρημένο Κατσουράνη.
Ο διεθνής μεσοεπιθετικός ξεπέρασε το πρόβλημα που αντιμετώπιζε, προπονήθηκε σήμερα κανονικά και λογικά θα συμπεριληφθεί στην αποστολή, η οποία θα ανακοινωθεί αύριο. Εκτός πλάνων παραμένουν οι τραυματίες Σπυρόπουλος και Σεϊταρίδης, που ακολούθησαν και πάλι ατομικό πρόγραμμα, ενώ ο Πορτογάλος τεχνικός δεν υπολογίζει και τον τιμωρημένο Κατσουράνη.
Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 22/5 20:30 nova1
Α το τσογλανάκι, για αυτό με έστησε;gash04 έγραψε:Στη διάθεση του Ζεσουάλδο Φερέιρα για τον κρίσιμο αγώνα της Κυριακής με τον ΠΑΟΚ, στο πλαίσιο της 5ης ημέρας των πλέι-οφ της Σούπερ Λίγκας, τέθηκε ο Λάζαρος Χριστοδουλόπουλος.
Τον είχα πει ότι θέλω κάτι μερεμέτια να με κάνει στην οικοδομή και με λέει σήμερα, σουξουμουξου δεν μπορώ την Κυριακή, από βδομάδα.
Μην μπορείς ρε. Θα πάρω άλλον!ΟΥΣΤ!
- Federacion
- Δημοσιεύσεις: 1678
- Εγγραφή: Δευ 07 Ιουν 2010, 09:53
Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 22/5 20:30 nova1
Ας ελπίσουμε ότι ο Αρίας έχει καταλάβει τι παίζεται και να μετράει όπως ο τεράτιος2....
4,5 + 1 για λελέ...
4,5 + 1 για λελέ...
Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 22/5 20:30 nova1
Πώς γίνεται κάθε φορά που παίζουμε με τον έναν η επικοινωνιακή πίεση των άλλων δύο να είναι πάνω μας δεν ξέρω. Ή μάλλον ξέρω. Είμαι κομπλεξικός και δε μιλάω. Να μιλήσουν οι ακομπλεξάριστοι παρακαλώ.
Κατεβείτε για τη νίκη αλλιώς δε θα πάμε καλά... Αυτό δε σημαίνει γιουρούσι, σημαίνει θάρρος και σχέδιο...
Κατεβείτε για τη νίκη αλλιώς δε θα πάμε καλά... Αυτό δε σημαίνει γιουρούσι, σημαίνει θάρρος και σχέδιο...
Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 22/5 20:30 nova1
Και σίγουρα δεν σημαίνει 3-6-1 ή κάτι κουλό τέλος πάντων....