Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 22/5 20:30 nova1

Συζήτηση για τους επόμενους αγώνες του ΠΑΟΚ
Άβαταρ μέλους
Argonaut4
Δημοσιεύσεις: 5274
Εγγραφή: Παρ 17 Δεκ 2010, 13:08
Τοποθεσία: -Black&White London-

Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 22/5 20:30 nova1

Δημοσίευση από Argonaut4 »

Χωρίς Γκαρσία..........χωρίς Ίβιτς.......100% κόντρα διαιτησία.

Ποιος θα πάρει την ομάδα στην πλάτη του?Ποιος θα περάσει ηρεμία στην ομάδα όταν αρχίσουν τα φαλτσοσφυρίγματα και αρχίσουν να εκνευρίζοντε οι παίχτες?

Ποιος θα δαγκώνει στο κέντρο?Ποιος θα μοιράζει μπαλιές?

Ενας Βιερίνια έμεινε..........αν τον διαχειριστούμε σωστά την Κυριακή ο βάζελος δεν έχει παίχτη να τον σταματήσει.

Θα συμφωνήσω με μερικούς που λένε για Σάλπι κορυφή.Και Ελζαρ,Βιέρι στα άκρα.Μια κηδεία(γκολ) θα τους την κάνουμε.Και χρειαζόμαστε οπωσδήποτε γκολ.
Όχι Τσουκαλά βασικό..........Αρίας ...Φωτάκη...Βιτόλο.
Κάποιος πριν το ματς πρέπει να κάνει μια συζήτηση με τον Αρίας αν τον βάλει βασικό και να του δώσει να καταλάβει ότι παίζει αντίπαλος με την δεύτερη πιο σάπια ομάδα στην Ελλάδα....και επίσης να του κάνει μια μίνι εξιστόρηση των πουστιών που μας έχει κάνει.

Οι υπόλοιποι τα ξέρουν.

Το σχήμα με Βιέρι κορυφή και άκρα Κούτσια,Ελ Ζαρ.....γαμεί....αλλά......γιατί να ρισκάρεις σε αυτό ματς.Αυτό το σχήμα έπρεπε να το δοκιμάσεις σε άλλα ματς και είμαι σίγουρος ότι αν δουλευτεί σωστά είναι καλύτερο από το άλλο με τον Σάλπι κορυφή........ή να προσθέσω ένα επικίνδυνο 4-4-2 με Σάλπι...Βιέρι κορυφή.Να χαμε να λέγαμε...... αυτά οταν έχεις σοβαρό κόουτς τα έχεις ήδη δουλεμένα.

Το ματσάκι της Κυριακής θέλει θέλει η ψυχή των παιχτών να βαρέσει OVER στην πίεση και να σπάσει όλα τα μπαρόμετρα.
Η ψυχραιμία τους να παραμείνει σε επίπεδα αθλητή σκοποβολής.
Πίεση ανελέητη στην πρώτη μπαλιά και βουρ στο πατσά........!!!!!!Αγνοούμε τον μπάσταρδο τον Κάκο τον ποζερά που πορνοσταρ σε τσόντα θα ήταν άκρως καλύτερος και κάνουμε το παιχνίδι μας.

Ο σοβαρός ΠΑΟΚ δεν έχει να φοβηθεί τίποτα από τις αδερφές του βάζελου.......ΠΛΗΝ ΣΙΣΣΕ......που θέλει τεράστια προσοχή.

Ο Λέτο από λάδι μπόλικο και τηγανήτα τίποτα.Προσοχή στα στημένα και του βάζελου...μην ξεχαστούμε.......γιατί είναι το ίδιο επικίνδυνος με την κούλα....άμα δεν προσέξουμε θα φάμε άλλα 3 από στημένα στο χαλαρό.

Να παίξουν για τον Πάμπλο....για τον Πρόεδρο........και ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΌΛΑ για αυτόν τον ΛΑΟ που είναι κάτω από την μπότα της χούντας της οικονομικής τρομοκρατίας της κυβέρνησης και ΞΕΠΟΥΛΗΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ!!!

Πρόεδρε μίλα στους παίχτες πριν το ματς οπωσδήποτε.
Καλή τύχη.
Άβαταρ μέλους
teod1980
Δημοσιεύσεις: 8098
Εγγραφή: Παρ 01 Φεβ 2008, 19:27
Τοποθεσία: Τούμπα, Θεσσαλονίκη

Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 22/5 20:30 nova1

Δημοσίευση από teod1980 »

Δυστυχώς η ιστορία έχει δείξει ότι σε τέτοια ματς:
1ον. Δεν πας ΚΑΙ για την ισοπαλία, γιατί τότε εισπράτεις τρίμπαλο και άνω...Πας μόνο για τη νίκη...
2ον. Δεν προσέχεις κάποιον συγκεκριμένο ''Σούπερ'' παίκτη, γιατί τότε τρως φάπα από τους ανύπαρκτους υπόλοιπους...
3ον. Δεν κάνεις αλχημείες, πας στα γνωστά και σίγουρα πρέπει να στηρίζεσαι στους πιο εγωϊστές από τους παίκτες σου...
Άβαταρ μέλους
Karelias
Δημοσιεύσεις: 3600
Εγγραφή: Πέμ 23 Δεκ 2010, 19:14

Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 22/5 20:30 nova1

Δημοσίευση από Karelias »

1,6 ο άσσος;;;;
Θα βάλω μια κατοστάρα στο διπλό, σα να κλέβω εκκλησία θα ναι.
Άβαταρ μέλους
don PAOK
Δημοσιεύσεις: 1492
Εγγραφή: Παρ 29 Μάιος 2009, 22:16

Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 22/5 20:30 nova1

Δημοσίευση από don PAOK »

θα νικησουμε με σουταρα του αριας απο μακρυα
Άβαταρ μέλους
Rizla
Δημοσιεύσεις: 6196
Εγγραφή: Δευ 07 Ιούλ 2008, 18:18

Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 22/5 20:30 nova1

Δημοσίευση από Rizla »

Karelias έγραψε:1,6 ο άσσος;;;;
Θα βάλω μια κατοστάρα στο διπλό, σα να κλέβω εκκλησία θα ναι.
Καρελια βαλ΄το απο ημιχρονο το διπλο... ;)
Άβαταρ μέλους
kataramenos5
Δημοσιεύσεις: 31581
Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50

Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 22/5 20:30 nova1

Δημοσίευση από kataramenos5 »

Εικόνα

Κυνηγήστε το λαγουδακι μεσα στο λαγούμι του.
Είστε καλύτεροι σαν ομάδα.
Μα πανω απ ολα,είστε ΠΑΟΚ ΡΕ
Άβαταρ μέλους
darklord
Δημοσιεύσεις: 464
Εγγραφή: Τετ 04 Ιουν 2008, 19:39
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Επικοινωνία:

Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 22/5 20:30 nova1

Δημοσίευση από darklord »

Βλεπω σφαγη. Βλεπω Σαλπιγγιδη να χανει τετ α τετ. Βλεπω να μην παιζει παλι ο Αριας. Βλεπω 1η αλλαγη στο 75. Δεν ειμαι καθολου αισιοδοξος, αλλα παμε δυνατα κ οτι γινει...
black death
Δημοσιεύσεις: 8220
Εγγραφή: Παρ 17 Σεπ 2010, 08:43

Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 22/5 20:30 nova1

Δημοσίευση από black death »

Αυτό το κέντρο που έβαλες είναι εντελώς άμπαλο. Ο ΠΑΟΚ παίζει καλύτερη άμυνα κρατώντας τη μπάλα.
Τώρα βέβαια θα μου πεις με Ίβιτς, Γκαρσία έξω ποιος χαφ του ΠΑΟΚ ξέρει μπάλα, και θα έχεις και δίκιο, αλλά ίσως θα ήταν καλύτερα να πάμε σε κάτι πιο συνηθισμένο και ορθολογικό.
Εγώ βλέπω να βάζει Βιτόλο, Τσουκαλά, Φωτάκη στα χαφ.
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11024
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 22/5 20:30 nova1

Δημοσίευση από gash04 »

Στη διάθεση του Ζεσουάλδο Φερέιρα για τον κρίσιμο αγώνα της Κυριακής με τον ΠΑΟΚ, στο πλαίσιο της 5ης ημέρας των πλέι-οφ της Σούπερ Λίγκας, τέθηκε ο Λάζαρος Χριστοδουλόπουλος.

Ο διεθνής μεσοεπιθετικός ξεπέρασε το πρόβλημα που αντιμετώπιζε, προπονήθηκε σήμερα κανονικά και λογικά θα συμπεριληφθεί στην αποστολή, η οποία θα ανακοινωθεί αύριο. Εκτός πλάνων παραμένουν οι τραυματίες Σπυρόπουλος και Σεϊταρίδης, που ακολούθησαν και πάλι ατομικό πρόγραμμα, ενώ ο Πορτογάλος τεχνικός δεν υπολογίζει και τον τιμωρημένο Κατσουράνη.
Άβαταρ μέλους
Karelias
Δημοσιεύσεις: 3600
Εγγραφή: Πέμ 23 Δεκ 2010, 19:14

Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 22/5 20:30 nova1

Δημοσίευση από Karelias »

gash04 έγραψε:Στη διάθεση του Ζεσουάλδο Φερέιρα για τον κρίσιμο αγώνα της Κυριακής με τον ΠΑΟΚ, στο πλαίσιο της 5ης ημέρας των πλέι-οφ της Σούπερ Λίγκας, τέθηκε ο Λάζαρος Χριστοδουλόπουλος.
Α το τσογλανάκι, για αυτό με έστησε;
Τον είχα πει ότι θέλω κάτι μερεμέτια να με κάνει στην οικοδομή και με λέει σήμερα, σουξουμουξου δεν μπορώ την Κυριακή, από βδομάδα.
Μην μπορείς ρε. Θα πάρω άλλον!ΟΥΣΤ!
Άβαταρ μέλους
Federacion
Δημοσιεύσεις: 1678
Εγγραφή: Δευ 07 Ιουν 2010, 09:53

Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 22/5 20:30 nova1

Δημοσίευση από Federacion »

τραυματία Κακο δεν έχει;
Άβαταρ μέλους
teod1980
Δημοσιεύσεις: 8098
Εγγραφή: Παρ 01 Φεβ 2008, 19:27
Τοποθεσία: Τούμπα, Θεσσαλονίκη

Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 22/5 20:30 nova1

Δημοσίευση από teod1980 »

Ας ελπίσουμε ότι ο Αρίας έχει καταλάβει τι παίζεται και να μετράει όπως ο τεράτιος2....
4,5 + 1 για λελέ...
Άβαταρ μέλους
Pegasus
Δημοσιεύσεις: 3187
Εγγραφή: Κυρ 23 Μάιος 2010, 20:24

Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 22/5 20:30 nova1

Δημοσίευση από Pegasus »

Πώς γίνεται κάθε φορά που παίζουμε με τον έναν η επικοινωνιακή πίεση των άλλων δύο να είναι πάνω μας δεν ξέρω. Ή μάλλον ξέρω. Είμαι κομπλεξικός και δε μιλάω. Να μιλήσουν οι ακομπλεξάριστοι παρακαλώ.

Κατεβείτε για τη νίκη αλλιώς δε θα πάμε καλά... Αυτό δε σημαίνει γιουρούσι, σημαίνει θάρρος και σχέδιο...
Άβαταρ μέλους
Karelias
Δημοσιεύσεις: 3600
Εγγραφή: Πέμ 23 Δεκ 2010, 19:14

Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 22/5 20:30 nova1

Δημοσίευση από Karelias »

Και σίγουρα δεν σημαίνει 3-6-1 ή κάτι κουλό τέλος πάντων....
Άβαταρ μέλους
iliasp
Δημοσιεύσεις: 218
Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:39
Τοποθεσία: Derby, UK

Re: Παναθηναϊκός - Π.Α.Ο.Κ. 22/5 20:30 nova1

Δημοσίευση από iliasp »

Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Επόμενοι Αγώνες”