5. Pablo Gabriel García Pérez

Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106635
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: 5. Pablo Gabriel García Pérez

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Στο β΄ μέρος κουράστηκε και έπρεπε να αλλαχθεί. Είναι 34 ετών πλέον και έχει παίξει ένα σωρό παιχνίδια φέτος.
Άβαταρ μέλους
Hideguti
Δημοσιεύσεις: 1507
Εγγραφή: Τρί 29 Ιούλ 2008, 15:44
Τοποθεσία: Πόλη του Νομάρχη

Re: 5. Pablo Gabriel García Pérez

Δημοσίευση από Hideguti »

Petm έγραψε:αυτή τη κριτική στο Garcia δε τη πολυκαταλαβαίνω.
Τι ψαχνεις να καταλαβεις ρε συ Petm?
Αμα ρωτας τι ημερα ειναι και σου απαντουνε Μαιος δεν υπαρχει τιποτα να καταλαβεις μετα.
Άβαταρ μέλους
xrictoforoc
Δημοσιεύσεις: 1312
Εγγραφή: Δευ 15 Νοέμ 2010, 22:30
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: 5. Pablo Gabriel García Pérez

Δημοσίευση από xrictoforoc »

ΠΑΤΕ ΚΑΛΑ ΡΕ 'ΣΕΙΣ ΕΧΕΤΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΠΟΙΟΝ ΠΑΙΚΤΗ ΣΧΟΛΙΑΖΕΤΕ ΕΤΣΙ;
ΑΝΤΕ ΝΑ ΣΟΒΑΡΕΥΤΟΥΜΕ ΛΙΓΟ ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΙΣΟΠΕΔΩΝΟΥΜΕ ΟΛΑ
:evil:
Άβαταρ μέλους
Olorin
Δημοσιεύσεις: 1971
Εγγραφή: Τετ 26 Μαρ 2008, 03:35
Τοποθεσία: The Source

Re: 5. Pablo Gabriel García Pérez

Δημοσίευση από Olorin »

+1

Aσε που βαση στατιστικης και ματιων ηταν ο καλυτερος μας παικτης (για ακομα μια φορα).

Πρεπει να μεινει ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ.

υ.γ. Ειμαι προσωπολατρης. :pano:
Άβαταρ μέλους
Photis
Δημοσιεύσεις: 9119
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 19:04
Τοποθεσία: Cyprus

Re: 5. Pablo Gabriel García Pérez

Δημοσίευση από Photis »

xrictoforoc έγραψε:ΠΑΤΕ ΚΑΛΑ ΡΕ 'ΣΕΙΣ ΕΧΕΤΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΠΟΙΟΝ ΠΑΙΚΤΗ ΣΧΟΛΙΑΖΕΤΕ ΕΤΣΙ;
ΑΝΤΕ ΝΑ ΣΟΒΑΡΕΥΤΟΥΜΕ ΛΙΓΟ ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΙΣΟΠΕΔΩΝΟΥΜΕ ΟΛΑ
:evil:
Εντάξει είναι πολύ μεγάλος παίκτης αλλά είναι ντεφορμέ τελευταία...έχει χάσει πολύ σε σχέση και με πέρυσι και με την κανονική περίοδο.Αλλά ήμαρτον να μιλάμε υποτιμητικά για έναν από τους καλύτερους παίκτες που φόρεσαν τη φανέλλα του ΠΑΟΚ μας.
:pano:
Johann4

Re: 5. Pablo Gabriel García Pérez

Δημοσίευση από Johann4 »

εγω ειμαι ποιο γρηγορος απο αυτον
Dimg4

Re: 5. Pablo Gabriel García Pérez

Δημοσίευση από Dimg4 »

Φιλε σε ολα τα τοπικ για μπινελικια μπαινεις?
mits4
Δημοσιεύσεις: 15
Εγγραφή: Δευ 24 Ιαν 2011, 23:27

Re: 5. Pablo Gabriel García Pérez

Δημοσίευση από mits4 »

dj_timo έγραψε:Φιλε σε ολα τα τοπικ για μπινελικια μπαινεις?
+100000000000000000000000000000
Άβαταρ μέλους
Karelias
Δημοσιεύσεις: 3600
Εγγραφή: Πέμ 23 Δεκ 2010, 19:14

Re: 5. Pablo Gabriel García Pérez

Δημοσίευση από Karelias »

Παύλε, επειδή σε βλέπω, τα χεις πάρει κρανίο άσχημα,
κοίτα μη φας καμιά κόκκινη σήμερα και τρέχουμε και δεν φτάνουμε μετά.
Άβαταρ μέλους
bane1980
Δημοσιεύσεις: 4863
Εγγραφή: Πέμ 30 Οκτ 2008, 16:20

Re: 5. Pablo Gabriel García Pérez

Δημοσίευση από bane1980 »

Ή εάν φάει κόκκινη, να τη φχαριστηθεί και αυτός και εμείς!!!

@Johann4: ρε αρχηγέ...πάνε παίξε εσύ τότε αφού είσαι πιο γρήγορος. Έλα λίγο σεβασμό, γιατί πιάνουν και οι ζέστες, μην κουδουνίσουμε από Μάιο μήνα!!

Και αργός να είναι (λες και ήταν ποτε γρήγορος), και ντεφορμέ να είναι, και νεύρα να βγάλει, μετά από τη χρονιά που έβγαλε, δεν μπορούμε να του πούμε κουβέντα. Και μόνο που έχει ζήσει οτι έχει ζήσει άπό τον πάγκο φέτος με τις όποιες παρενέργειες στα αποτελέσματα και της δικής του δουλειάς και παρουσίας μέσα στο γήπεδο, πάλι καλά να λέμε.
Άβαταρ μέλους
slidar
Δημοσιεύσεις: 3994
Εγγραφή: Σάβ 19 Ιαν 2008, 22:53

Re: 5. Pablo Gabriel García Pérez

Δημοσίευση από slidar »

COMMADANTE PABLO GARCIA!!! :nairepaok:
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106635
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: 5. Pablo Gabriel García Pérez

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Δεν θα φάει κάρτα! Εξ άλλου θα προηγούμαστε, οπότε θα είναι ήρεμος...
Άβαταρ μέλους
Aureliano Buendia
Δημοσιεύσεις: 3873
Εγγραφή: Τρί 21 Απρ 2009, 04:37
Τοποθεσία: Ντεπώ

Re: 5. Pablo Gabriel García Pérez

Δημοσίευση από Aureliano Buendia »

Θα σκοράρει σήμερα.
Άβαταρ μέλους
gika
Δημοσιεύσεις: 19019
Εγγραφή: Δευ 28 Ιαν 2008, 15:52
Τοποθεσία: Λονδίνο

Re: 5. Pablo Gabriel García Pérez

Δημοσίευση από gika »

Το είδα στον ύπνο μου...

Το σκορ 0-0 στο 80 και ο Γκαρσία νευριασμένος, κουρασμένος και αγχωμένος σε μία φάση χτυπάει τον Μπούμπα Ντιόπ και δέχεται κίτρινη. Ο πάγκος ξυπνάει από τον λυθαργο και του δίνει εντολή να πάρει κι άλλη κίτρινη στις καθυστερήσεις! Το επόμενο δεκάλεπτο κυλαει ανούσια με νεύρα, πολλά φάουλ, καμία φάση κτλ.
Φτάνουμε στις καθυστερήσεις, η μπάλα στον Πάβλο, κάνει 2-3 μαγικά με τις τελευταίες εναπομείναντες ανάσες του και φτάνοντας έξω από την περιοχή με ένα ξερό σουτ αναγκάζει τον Σάχα να μαζέψει τη μπάλα από τα δίχτυα.

Παίρνει φόρα και τρέχει προς την 4, ανεβαίνει στα κάγκελα, βγάζει τη μπλούζα του και την πετάει στην κερκίδα. Η Τούμπα να έχει πάρει φωτιά, κι ο Γκαρσία να μην μαζεύεται, η κούλα παει να στήσει τη μπάλα στη σέντρα, ο Γκαρσία μπαίνει μέσα στο γήπεδο χωρίς φανέλα, δέχεται την κίτρινη κάρτα και χειροκροτούμενος από όλο το γήπεδο αντι να κατευθυνθεί προς τα αποδητήρια κατευθύνεται προς την πορτούλα που σε βάζει στην Θ4....

Για την ιστορία το ματς έληξε 1-0 και κάναμε το βήμα για την πρόκριση!!!

ΑΝΤΕ ΡΕ ΠΑΟΚΑΡΑ..

:nairepaok: :nairepaok: :nairepaok:
Άβαταρ μέλους
Aureliano Buendia
Δημοσιεύσεις: 3873
Εγγραφή: Τρί 21 Απρ 2009, 04:37
Τοποθεσία: Ντεπώ

Re: 5. Pablo Gabriel García Pérez

Δημοσίευση από Aureliano Buendia »

Δεν ξέρω αν το λες για πλάκα, αλλά εγώ αλήθεια είδα στον ύπνο μου ότι σκόραρε :D :ugeek:
Εξ ου και το ποστ μου πριν από το δικό σου.
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Παίχτες ομάδας”