5. Pablo Gabriel García Pérez
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106636
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: 5. Pablo Gabriel García Pérez
Στο β΄ μέρος κουράστηκε και έπρεπε να αλλαχθεί. Είναι 34 ετών πλέον και έχει παίξει ένα σωρό παιχνίδια φέτος.
Re: 5. Pablo Gabriel García Pérez
Τι ψαχνεις να καταλαβεις ρε συ Petm?Petm έγραψε:αυτή τη κριτική στο Garcia δε τη πολυκαταλαβαίνω.
Αμα ρωτας τι ημερα ειναι και σου απαντουνε Μαιος δεν υπαρχει τιποτα να καταλαβεις μετα.
- xrictoforoc
- Δημοσιεύσεις: 1312
- Εγγραφή: Δευ 15 Νοέμ 2010, 22:30
- Τοποθεσία: Αθήνα
Re: 5. Pablo Gabriel García Pérez
ΠΑΤΕ ΚΑΛΑ ΡΕ 'ΣΕΙΣ ΕΧΕΤΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΠΟΙΟΝ ΠΑΙΚΤΗ ΣΧΟΛΙΑΖΕΤΕ ΕΤΣΙ;
ΑΝΤΕ ΝΑ ΣΟΒΑΡΕΥΤΟΥΜΕ ΛΙΓΟ ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΙΣΟΠΕΔΩΝΟΥΜΕ ΟΛΑ
ΑΝΤΕ ΝΑ ΣΟΒΑΡΕΥΤΟΥΜΕ ΛΙΓΟ ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΙΣΟΠΕΔΩΝΟΥΜΕ ΟΛΑ
Re: 5. Pablo Gabriel García Pérez
+1
Aσε που βαση στατιστικης και ματιων ηταν ο καλυτερος μας παικτης (για ακομα μια φορα).
Πρεπει να μεινει ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ.
υ.γ. Ειμαι προσωπολατρης.
Aσε που βαση στατιστικης και ματιων ηταν ο καλυτερος μας παικτης (για ακομα μια φορα).
Πρεπει να μεινει ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ.
υ.γ. Ειμαι προσωπολατρης.
Re: 5. Pablo Gabriel García Pérez
Εντάξει είναι πολύ μεγάλος παίκτης αλλά είναι ντεφορμέ τελευταία...έχει χάσει πολύ σε σχέση και με πέρυσι και με την κανονική περίοδο.Αλλά ήμαρτον να μιλάμε υποτιμητικά για έναν από τους καλύτερους παίκτες που φόρεσαν τη φανέλλα του ΠΑΟΚ μας.xrictoforoc έγραψε:ΠΑΤΕ ΚΑΛΑ ΡΕ 'ΣΕΙΣ ΕΧΕΤΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΠΟΙΟΝ ΠΑΙΚΤΗ ΣΧΟΛΙΑΖΕΤΕ ΕΤΣΙ;
ΑΝΤΕ ΝΑ ΣΟΒΑΡΕΥΤΟΥΜΕ ΛΙΓΟ ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΙΣΟΠΕΔΩΝΟΥΜΕ ΟΛΑ
Re: 5. Pablo Gabriel García Pérez
+100000000000000000000000000000dj_timo έγραψε:Φιλε σε ολα τα τοπικ για μπινελικια μπαινεις?
Re: 5. Pablo Gabriel García Pérez
Παύλε, επειδή σε βλέπω, τα χεις πάρει κρανίο άσχημα,
κοίτα μη φας καμιά κόκκινη σήμερα και τρέχουμε και δεν φτάνουμε μετά.
κοίτα μη φας καμιά κόκκινη σήμερα και τρέχουμε και δεν φτάνουμε μετά.
Re: 5. Pablo Gabriel García Pérez
Ή εάν φάει κόκκινη, να τη φχαριστηθεί και αυτός και εμείς!!!
@Johann4: ρε αρχηγέ...πάνε παίξε εσύ τότε αφού είσαι πιο γρήγορος. Έλα λίγο σεβασμό, γιατί πιάνουν και οι ζέστες, μην κουδουνίσουμε από Μάιο μήνα!!
Και αργός να είναι (λες και ήταν ποτε γρήγορος), και ντεφορμέ να είναι, και νεύρα να βγάλει, μετά από τη χρονιά που έβγαλε, δεν μπορούμε να του πούμε κουβέντα. Και μόνο που έχει ζήσει οτι έχει ζήσει άπό τον πάγκο φέτος με τις όποιες παρενέργειες στα αποτελέσματα και της δικής του δουλειάς και παρουσίας μέσα στο γήπεδο, πάλι καλά να λέμε.
@Johann4: ρε αρχηγέ...πάνε παίξε εσύ τότε αφού είσαι πιο γρήγορος. Έλα λίγο σεβασμό, γιατί πιάνουν και οι ζέστες, μην κουδουνίσουμε από Μάιο μήνα!!
Και αργός να είναι (λες και ήταν ποτε γρήγορος), και ντεφορμέ να είναι, και νεύρα να βγάλει, μετά από τη χρονιά που έβγαλε, δεν μπορούμε να του πούμε κουβέντα. Και μόνο που έχει ζήσει οτι έχει ζήσει άπό τον πάγκο φέτος με τις όποιες παρενέργειες στα αποτελέσματα και της δικής του δουλειάς και παρουσίας μέσα στο γήπεδο, πάλι καλά να λέμε.
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106636
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: 5. Pablo Gabriel García Pérez
Δεν θα φάει κάρτα! Εξ άλλου θα προηγούμαστε, οπότε θα είναι ήρεμος...
- Aureliano Buendia
- Δημοσιεύσεις: 3873
- Εγγραφή: Τρί 21 Απρ 2009, 04:37
- Τοποθεσία: Ντεπώ
Re: 5. Pablo Gabriel García Pérez
Το είδα στον ύπνο μου...
Το σκορ 0-0 στο 80 και ο Γκαρσία νευριασμένος, κουρασμένος και αγχωμένος σε μία φάση χτυπάει τον Μπούμπα Ντιόπ και δέχεται κίτρινη. Ο πάγκος ξυπνάει από τον λυθαργο και του δίνει εντολή να πάρει κι άλλη κίτρινη στις καθυστερήσεις! Το επόμενο δεκάλεπτο κυλαει ανούσια με νεύρα, πολλά φάουλ, καμία φάση κτλ.
Φτάνουμε στις καθυστερήσεις, η μπάλα στον Πάβλο, κάνει 2-3 μαγικά με τις τελευταίες εναπομείναντες ανάσες του και φτάνοντας έξω από την περιοχή με ένα ξερό σουτ αναγκάζει τον Σάχα να μαζέψει τη μπάλα από τα δίχτυα.
Παίρνει φόρα και τρέχει προς την 4, ανεβαίνει στα κάγκελα, βγάζει τη μπλούζα του και την πετάει στην κερκίδα. Η Τούμπα να έχει πάρει φωτιά, κι ο Γκαρσία να μην μαζεύεται, η κούλα παει να στήσει τη μπάλα στη σέντρα, ο Γκαρσία μπαίνει μέσα στο γήπεδο χωρίς φανέλα, δέχεται την κίτρινη κάρτα και χειροκροτούμενος από όλο το γήπεδο αντι να κατευθυνθεί προς τα αποδητήρια κατευθύνεται προς την πορτούλα που σε βάζει στην Θ4....
Για την ιστορία το ματς έληξε 1-0 και κάναμε το βήμα για την πρόκριση!!!
ΑΝΤΕ ΡΕ ΠΑΟΚΑΡΑ..

Το σκορ 0-0 στο 80 και ο Γκαρσία νευριασμένος, κουρασμένος και αγχωμένος σε μία φάση χτυπάει τον Μπούμπα Ντιόπ και δέχεται κίτρινη. Ο πάγκος ξυπνάει από τον λυθαργο και του δίνει εντολή να πάρει κι άλλη κίτρινη στις καθυστερήσεις! Το επόμενο δεκάλεπτο κυλαει ανούσια με νεύρα, πολλά φάουλ, καμία φάση κτλ.
Φτάνουμε στις καθυστερήσεις, η μπάλα στον Πάβλο, κάνει 2-3 μαγικά με τις τελευταίες εναπομείναντες ανάσες του και φτάνοντας έξω από την περιοχή με ένα ξερό σουτ αναγκάζει τον Σάχα να μαζέψει τη μπάλα από τα δίχτυα.
Παίρνει φόρα και τρέχει προς την 4, ανεβαίνει στα κάγκελα, βγάζει τη μπλούζα του και την πετάει στην κερκίδα. Η Τούμπα να έχει πάρει φωτιά, κι ο Γκαρσία να μην μαζεύεται, η κούλα παει να στήσει τη μπάλα στη σέντρα, ο Γκαρσία μπαίνει μέσα στο γήπεδο χωρίς φανέλα, δέχεται την κίτρινη κάρτα και χειροκροτούμενος από όλο το γήπεδο αντι να κατευθυνθεί προς τα αποδητήρια κατευθύνεται προς την πορτούλα που σε βάζει στην Θ4....
Για την ιστορία το ματς έληξε 1-0 και κάναμε το βήμα για την πρόκριση!!!
ΑΝΤΕ ΡΕ ΠΑΟΚΑΡΑ..
- Aureliano Buendia
- Δημοσιεύσεις: 3873
- Εγγραφή: Τρί 21 Απρ 2009, 04:37
- Τοποθεσία: Ντεπώ
Re: 5. Pablo Gabriel García Pérez
Δεν ξέρω αν το λες για πλάκα, αλλά εγώ αλήθεια είδα στον ύπνο μου ότι σκόραρε
:ugeek:
Εξ ου και το ποστ μου πριν από το δικό σου.
Εξ ου και το ποστ μου πριν από το δικό σου.