7. Nabil El Zhar

Άβαταρ μέλους
navigator11
Δημοσιεύσεις: 21296
Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35

Re: 7. Nabil El Zhar

Δημοσίευση από navigator11 »

πλέον διατηρώ αμφιβολίες.βάσει των όσων είχε αρχικά δείξει για αρκετό χρόνο,με συνεχείς συμμετοχές,δεν πίστευα πως μπορεί να αξιοποιήσει τις δυνατότητες,που όντως διαθέτει,ακα ταχύτητα και τεχνική κατάρτιση.τελευταία δείχνει να έχει συνειδητοποιήσει τι σημαίνει να συνεργάζεσαι και να προτάσσεις το συμφέρον του συνόλου του ατομικού.χθές ομολογουμένως ήταν ΘΕΤΙΚΟΤΑΤΟΣ.οι εναπομείναντες 5 αγώνες μακάρι να του εξασφαλίσουν την παραμονή στην ομάδα,σαν επιστέγασμα της προσπάθειας που εδώ και καιρό όντως καταβάλλει ο παίχτης.ανάλογη ή και ακόμα καλύτερη συνέχεια του εύχομαι.
Άβαταρ μέλους
danirifle
Bet Guru 2021
Δημοσιεύσεις: 11634
Εγγραφή: Τρί 18 Νοέμ 2008, 14:03
Τοποθεσία: ΣΑΜΟΣ

Re: 7. Nabil El Zhar

Δημοσίευση από danirifle »

Maximus έγραψε: Λίγο μαμακια το τελειωμα του στο γκολ ,αλλα ευτυχως ηταν ο Τζόρβας απέναντι...
τουλάχιστο μας έδιωξε τη δικαιολογία "ε, ήταν κουρασμένος από το σπριντ και τη βάρεσε ξεψυχισμένα.. γι αυτό το έχασε... δεν είχε δυνάμεις"

κάτι που λέμε συνέχεια για κάποιους άλλους σε παρόμοι τετατετ με ξεψυχισμένα σουτ
Άβαταρ μέλους
Aureliano Buendia
Δημοσιεύσεις: 3873
Εγγραφή: Τρί 21 Απρ 2009, 04:37
Τοποθεσία: Ντεπώ

Re: 7. Nabil El Zhar

Δημοσίευση από Aureliano Buendia »

Όταν κάποιος επιδεικνύει αδιαφορία, ατομισμό, ψευτοβεντετισμό και πλήρη έλλειψη προσανατολισμού στον αγωνιστικό χώρο, δεχεται την εύλογη κριτική.
Όταν επιδεικνύει διάθεση, προσαρμογή στο αγωνιστικό πλάνο, ομαδικότητα και αξιόλογες εμπνεύσεις εισπράττει τα εύλογα εύσημα και την προτροπή και ενθάρρυνση για ανάλογη συνέχεια.
Η όλη αυτή διαδικασία ΔΕΝ ονομάζεται κωλοτούμπα αλλά λογική και εμπεριστατωμένη κρίση ανάλογα με την περίπτωση, τις συνθήκες και το αποτέλεσμα.
Άβαταρ μέλους
navigator11
Δημοσιεύσεις: 21296
Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35

Re: 7. Nabil El Zhar

Δημοσίευση από navigator11 »

το διαδικτυακό,πλήν μουσικής, ... άλτερ ίγκο μου συνοπτικότατα τα έγραψε όλα. :lol: :!: :mrgreen:
Άβαταρ μέλους
Aureliano Buendia
Δημοσιεύσεις: 3873
Εγγραφή: Τρί 21 Απρ 2009, 04:37
Τοποθεσία: Ντεπώ

Re: 7. Nabil El Zhar

Δημοσίευση από Aureliano Buendia »

Ε, αν πάψεις να είσαι και βροντόσαυρος του ροκ :mrgreen: :mrgreen: και εκσυγχρονιστείς λιγάκι, θα τα βρούμε κι εκεί φίλε Πλοηγέ :D :roll: :D
Άβαταρ μέλους
Shady20
Δημοσιεύσεις: 487
Εγγραφή: Σάβ 08 Δεκ 2007, 10:28
Τοποθεσία: Ασπρόμαυρο Χαριλάου

Re: 7. Nabil El Zhar

Δημοσίευση από Shady20 »

Με τέτοιες εμφανίσεις αν δεν τον κρατήσουμε θα είναι μεγάλη απώλεια...

Μπράβο για χτες που ήταν πάρα πολύ καλός!!!Το καλύτερο παιχνίδι που τον είδα στην Τούμπα!!!

:opaokara: :opaokara: :opaokara:
Άβαταρ μέλους
Makis4444
Δημοσιεύσεις: 1926
Εγγραφή: Τετ 03 Φεβ 2010, 13:02

Re: 7. Nabil El Zhar

Δημοσίευση από Makis4444 »

Πολύ ουσιαστικός τον τελευταίο καιρό.
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11021
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: 7. Nabil El Zhar

Δημοσίευση από gash04 »

Ακόμα εδώ είναι αυτός?
Τζάμπα τον πληρώνουμε.
:?
Άβαταρ μέλους
joshua
Δημοσιεύσεις: 26413
Εγγραφή: Σάβ 15 Μάιος 2010, 19:33

Re: 7. Nabil El Zhar

Δημοσίευση από joshua »

Παντως αν αυτα που γραφονται, περι αποψης της διοικησης, οτι παρα την βελτιωση ο ελζαρ δεν θεωρειται πρωτοκλασατη περιπτωση, αλλα παικτης βαθους ροστερ, γι'αυτο και ως ταβανι αποδοχων για ανανεωση εχουν τις 200.000, την ιδια στιγμη που παικτες οπως ο φωτακης παιρνει 250.000, ο παπαζογλου 200.000, ο σαβινι 300.000,ο αριας 250.000 και και και,το μονο που μπορω να πω ειναι οτι ελπιζω να αποτελουν απλα κινησεις τακτικης.Αν ειναι ομως πραγματικοτητα τοτε...(η συνεχεια μετα τα playoff γιατι ειμαι σιγουρος οτι θα δουμε και αλλα)
Άβαταρ μέλους
danirifle
Bet Guru 2021
Δημοσιεύσεις: 11634
Εγγραφή: Τρί 18 Νοέμ 2008, 14:03
Τοποθεσία: ΣΑΜΟΣ

Re: 7. Nabil El Zhar

Δημοσίευση από danirifle »

πρέπει να μείνει, αλλά τα 200 που όπως λέγεται προσφέρουμε φαντάζουν λίγα για τη θέση και την ποιότητά του.
Άβαταρ μέλους
Rizla
Δημοσιεύσεις: 6190
Εγγραφή: Δευ 07 Ιούλ 2008, 18:18

Re: 7. Nabil El Zhar

Δημοσίευση από Rizla »

An συνεχισει ετσι θα δωσουμε κανενα ταλαρο παραπανω στο παληκαρι.
Προυποθεση να βγουμε προκριματικα CL και 2η προυποθεση να περασουμε στους ομιλους...
Ε,τοτε,ναι θα του κανουμε συμβολαιο κανα 400...
Άβαταρ μέλους
Zorro4
Δημοσιεύσεις: 1900
Εγγραφή: Τετ 05 Δεκ 2007, 13:30
Τοποθεσία: HELL-AS
Επικοινωνία:

Re: 7. Nabil El Zhar

Δημοσίευση από Zorro4 »

300 και καλά είναι. Ας δείξει καλό πρόσωπο και σε άλλους αγώνες και βλέπουμε. Μη ξεχνάτε και την ανυπαρξία του σε κάποια παιχνίδια του παρελθόντος... Που γύριζαν τα μυαλά μας.
Και φυσικά θυμηθείτε τι λεφτά έπαιρνε ο Βιειρινια στην αρχή. ;)
Τον συμπαθω πολύ... αλλά ... Έχουμε και ΔΝΤ... ;)
Άβαταρ μέλους
xrictoforoc
Δημοσιεύσεις: 1312
Εγγραφή: Δευ 15 Νοέμ 2010, 22:30
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: 7. Nabil El Zhar

Δημοσίευση από xrictoforoc »

Σωστός ο τσάκαλος...Αν και εγώ πιστεύω,εφόσων δείξει καλή παρουσία στα επόμενα ματς,τα 250 χιλ. θα είναι μια χαρά για αυτόν και βλέπουμε..
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106583
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: 7. Nabil El Zhar

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Αυτή τη στιγμή μας λείπουν τα εξτρέμ. Αν ο Μαροκινός συνεχίσει τις καλές εμφανίσεις θεωρώ ότι μπορούμε άνετα να ανέβουμε στις 300 χιλιάδες. Εάν συνεχίσει να σκοράρει μπορεί να φτάσουμε και τις 350 ή και τις 400 (οριακά, αν σκοράρει συνεχώς).
Να μην ξεχνάμε ότι αγωνίζεται σε μια θέση που έχουμε έλλειψη παικτών, είδαμε και πάθαμε μέχρι να τον ενσωματώσουμε στην ομάδα, είναι νεαρός και θα είναι έγκλημα να μας φύγει και ψάχνουμε πάλι κάνοντας νέα πειράματα!
Άβαταρ μέλους
danirifle
Bet Guru 2021
Δημοσιεύσεις: 11634
Εγγραφή: Τρί 18 Νοέμ 2008, 14:03
Τοποθεσία: ΣΑΜΟΣ

Re: 7. Nabil El Zhar

Δημοσίευση από danirifle »

έτσι αποστόλη! +1
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Παίχτες ομάδας”