7. Nabil El Zhar
Re: 7. Nabil El Zhar
καλα οχι κ έλλειψη στα εξτρεμ ρε παιδιά, σε αλλες θέσεις έχουμε μεγαλύτερες ελλείψεις!
Έχουμε Αντελινο, Κοντο, Ζαρα κ Κουτσια! 4 ατομα για 2 θεσεις μια χαρα είμαστε αν μείνει κ ο Ζαρα υπερκομπλε!
Έχουμε Αντελινο, Κοντο, Ζαρα κ Κουτσια! 4 ατομα για 2 θεσεις μια χαρα είμαστε αν μείνει κ ο Ζαρα υπερκομπλε!
-
Johann4
Re: 7. Nabil El Zhar
σωστος ενα χαφ με διαφορετικα χαρακτηριστικα χρειαζομαστε και τον μαρκαντονη πισω αν ανεβασουμε απο την δευτερη ομαδα ακραια μπακ οπως λενε τοτε θελουμε αλλο ενα φορ
Re: 7. Nabil El Zhar
Ποια εξτρέμ έχουμε ρε παιδιά που να μπορούν να παίξουν στοιχειωδώς το ένας με έναν;; ΠΟΙΑ;;;;;
Τον Βιειρίνια και τον Ελ Ζαρ!!
Ο Κούτσια καλός, χρυσός και άγιος αλλά όπως και να το κάνουμε όπου βλέπω αμυντικό πάει και τρακέρνει.
Ο Σάλπι σαν εξτρέμ είναι ένα μηδενικό. Μέχρι και ο Ιωαννίδης τον είχε εξαφανίσει όσο έπαιζε από εκεί.
Τον Βιειρίνια και τον Ελ Ζαρ!!
Ο Κούτσια καλός, χρυσός και άγιος αλλά όπως και να το κάνουμε όπου βλέπω αμυντικό πάει και τρακέρνει.
Ο Σάλπι σαν εξτρέμ είναι ένα μηδενικό. Μέχρι και ο Ιωαννίδης τον είχε εξαφανίσει όσο έπαιζε από εκεί.
Re: 7. Nabil El Zhar
ο σαλπιγγίδης είναι αστείος σαν εξτρέμ.
ο κουτσιανικούλης για αλλαγή κάτι κάνει.
ο κουτσιανικούλης για αλλαγή κάτι κάνει.
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106590
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: 7. Nabil El Zhar
Το σύστημα 4-2-3-1 προϋποθέτει δύο καθαρόαιμα εξτρέμ κι εμείς έχουμε τρία για όλη τη σεζόν (Κουτσια, El Zhar, Vieirinha). Ούτε ο Σαλπι είναι εξτρέμ, ούτε ο Φωτάκης, ή ο Τσουκ. ΕΛΕΟΣ με τις μεσοβέζικες λύσεις!
Ο Σάλπι είναι φορ και παίζει κορυφή, ή παραδίπλα σε σύστημα 4-4-2.
Ο Σάλπι είναι φορ και παίζει κορυφή, ή παραδίπλα σε σύστημα 4-4-2.
Re: 7. Nabil El Zhar
αν δεν σας κανουν κοντός κ κουτς για λύσεις στα εξτρεμ μετα ζαρα κ αντελινο κ θελετε πιο καλές καθαρόαιμες εναλλακτικές λύσεις το μπατζετ οχι θα μειωθει αλλα στο +00 θα παει!
Εδω σε αλλες θεσεις π.χ στα πλαϊνά μπακ έχουμε κανενα τραυματισμό κ ξεκιναμε τις αλχημείες (κοντρερας πλαϊνός, μπαλαφας κεντρικος αμ κλπ κλπ)
Βαλτε τελος κ ενα ακριβο προπονητή κ ξαφνικά η τρύπα-ανοιγμα θα 500πλαισαστει!
Μια χαρα ειναι κουτσια, κοντος και τσουκ για εναλλακτικές (αν ειχε κ πιο μικρο συμβόλαιο κ ο κοντος θα ηταν τζετ)
Εδω σε αλλες θεσεις π.χ στα πλαϊνά μπακ έχουμε κανενα τραυματισμό κ ξεκιναμε τις αλχημείες (κοντρερας πλαϊνός, μπαλαφας κεντρικος αμ κλπ κλπ)
Βαλτε τελος κ ενα ακριβο προπονητή κ ξαφνικά η τρύπα-ανοιγμα θα 500πλαισαστει!
Μια χαρα ειναι κουτσια, κοντος και τσουκ για εναλλακτικές (αν ειχε κ πιο μικρο συμβόλαιο κ ο κοντος θα ηταν τζετ)
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106590
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: 7. Nabil El Zhar
Γιώργο με το υπάρχον σύστημα (4-2-3-1) έχουμε:
3,5 αριστερά μπακ (Lino, Savini/2, Σακελλαρίου και Γεωργίου), ενώ έρχεται απο πίσω ο Σταφυλίδης, για μία θέση
2 δεξιά μπακ (Snau και Etto) για μία θεση
3,5 stoppers (Cirillo, Contreras, Μαλεζάς, Savini/2) για δύο θέσεις
6 χαφ (Garcia, Vitolo, Arias, Τσουκαλάς, Φωτάκης, Μπαλάφας), ενώ ακολουθεί ο Kace, για δύο θέσεις
1 επιθετικό χαφ (Ivic) για μια θέση
3 εξτρέμ (Vieirinha, El Zhar, Κουτσια) για δύο θέσεις και
4 φορ (Μουσλι, Σαλπι, Στέφανος και Φιλομένο), ενώ θα επανέλθει και Σάκης, για μία θέση.
Είναι φανερό ότι οι θέσεις στις οποίες χρειαζόμαστε άμεσα παίκτες είναι:
1. Επιθετικό χαφ,
2. Εξτρέμ
3. Σέντερ μπακ.
Το να βαφτίζουμε τα χαφ ως εξτρέμ (Φωτάκης ή Τσουκ), και τα φορ ως εξτρέμ (Σαλπι), ή επιθετικά χαφ (Φιλομένο) είναι λύσεις ανάγκης.
Εάν το σύστημα αλλάξει σε 4-4-2 (σε ρόμβο προφανώς) τότε θα χρειαστούμε αλλαγές στο ρόστερ.
3,5 αριστερά μπακ (Lino, Savini/2, Σακελλαρίου και Γεωργίου), ενώ έρχεται απο πίσω ο Σταφυλίδης, για μία θέση
2 δεξιά μπακ (Snau και Etto) για μία θεση
3,5 stoppers (Cirillo, Contreras, Μαλεζάς, Savini/2) για δύο θέσεις
6 χαφ (Garcia, Vitolo, Arias, Τσουκαλάς, Φωτάκης, Μπαλάφας), ενώ ακολουθεί ο Kace, για δύο θέσεις
1 επιθετικό χαφ (Ivic) για μια θέση
3 εξτρέμ (Vieirinha, El Zhar, Κουτσια) για δύο θέσεις και
4 φορ (Μουσλι, Σαλπι, Στέφανος και Φιλομένο), ενώ θα επανέλθει και Σάκης, για μία θέση.
Είναι φανερό ότι οι θέσεις στις οποίες χρειαζόμαστε άμεσα παίκτες είναι:
1. Επιθετικό χαφ,
2. Εξτρέμ
3. Σέντερ μπακ.
Το να βαφτίζουμε τα χαφ ως εξτρέμ (Φωτάκης ή Τσουκ), και τα φορ ως εξτρέμ (Σαλπι), ή επιθετικά χαφ (Φιλομένο) είναι λύσεις ανάγκης.
Εάν το σύστημα αλλάξει σε 4-4-2 (σε ρόμβο προφανώς) τότε θα χρειαστούμε αλλαγές στο ρόστερ.
Re: 7. Nabil El Zhar
καλα μην βάζεις Σακελλαριου, Γεωργιου, Σατφυλιδη, Σαβινη, Μπαλαφα, Γκασια σιγα σιγα, Μουσλι, Φιλομενο, λινο, Κατσε κ Ιβιτς που για διάφορους λόγους ο καθένας δεν ειναι για πολλά πολλά κ ξαφνικά αλλάζουν οι απαιτήσεις!
Σαλπι ανέκαθεν έπαιζε κ εξτρεμ (Τσουκ, Φωτακης κ Σορλεν ένταξή ηταν πάντα λύση ανάγκης)!!
Με αυτες τις αλλαγες που θα έχουμε πανω κατω θέλουμε στα γρήγορα επιθετικά χαφ που λες + επιθετικό οπος κ δοιποτε!
Σαλπι ανέκαθεν έπαιζε κ εξτρεμ (Τσουκ, Φωτακης κ Σορλεν ένταξή ηταν πάντα λύση ανάγκης)!!
Με αυτες τις αλλαγες που θα έχουμε πανω κατω θέλουμε στα γρήγορα επιθετικά χαφ που λες + επιθετικό οπος κ δοιποτε!
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106590
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: 7. Nabil El Zhar
Εντάξει, αυτές είναι εκτιμήσεις.
Εγώ θα έπαιρνα οπωσδήποτε εξτρέμ, γιατί ο Κουτσια δεν γνωρίζω αν θα μπορέσει να προσφέρει, και δεν μπορούμε να βγάλουμε τη χρονιά μόνο με δύο. Μπορεί ακόμη ο προπονητής να δοκιμάσει σε κάποιους αγώνες τον Βιερι και ως επιθετικό χαφ (αν δεν βρει κάποιον άλλον, κατάλληλο), οπότε χρειάζεται το επιπλέον εξτρέμ.
Εγώ θα έπαιρνα οπωσδήποτε εξτρέμ, γιατί ο Κουτσια δεν γνωρίζω αν θα μπορέσει να προσφέρει, και δεν μπορούμε να βγάλουμε τη χρονιά μόνο με δύο. Μπορεί ακόμη ο προπονητής να δοκιμάσει σε κάποιους αγώνες τον Βιερι και ως επιθετικό χαφ (αν δεν βρει κάποιον άλλον, κατάλληλο), οπότε χρειάζεται το επιπλέον εξτρέμ.
Re: 7. Nabil El Zhar
Στα μπακ επιτελους πρεπει να μπει ο petricevic! O σαλπι οπως ειπε και ο φιλος GeorgT ανεκαθεν επαιζε ως εξτρεμ! Ο Τσουκαλας επισης παιζει και ως επιθετικο χαφ και δεν ειναι λυση αναγκης αυτο,στα πλαγια οπως ανεφερες και εσυ αποστολη δεν παιζει!Τωρα ολες οι μεταγραφες εξαρτωνται απο τον προπονητη που θα ερθει αμα ερθει,οτι και να λεμε εμεις στο βροντο πηγαινουν...

Re: 7. Nabil El Zhar
Ειμαστε λιγο....Τωρα οσο για τον el zhar νομιζω πως ο ιδιος δειχνει οτι θελει να μεινει στην ομαδα με τις εμφανισεις του και αν δεν εχει και τεραστεις απαιτησεις νομιζω πως ειναι πολυ μεγαλη ευκαιρια.Το παιδι ξερει μπαλα και αρχιζει να συνεργαζεται με την ομαδα ξεχνωντας τον κακο ευατο που ειχε δειξει στην αρχη της σεζον...
Re: 7. Nabil El Zhar
Για να προλαβω ενδεχομενως καποιους φιλους οποιος σημερα πει ασχημη κουβεντα για αποδοση παικτη ειδικα κατα το πρωτο ημιχρονο ειναι μαλλον μυρωδιας περι ποδοσφαιρου.Μετα το απιστευτης εμπνευσης στησιμο (4-2-4?) του Μακαρου, με βιτολο γκαρσια στον αξονα και τους 4 μπροστα, 2 εκ των οποιων καθαρα εξτρεμ, δεν μπορει κανεις να περιμενει κατι καλητερο εκτος του να κουτουλανε συνεχως και να αλλαζουν θεσεις.Συνολικο αποτελεσμα ο αθανασιαδης δεν ακουμπησε μπαλλα, ο βιερινια, εκτος της επιμονης στο γκολ, επισης, και τελος ο ελζαρ ηταν φανερα μεν ο πιο εκνευρισμενος απο ολους, αλλα και παλυ, ο μονος που ειχε και 2-3 ενεργειες, βεβαια ως συνηθης υποπτος, σε σχεση με αλλους που δεν κουνιουνται, την πληρωσε.